Varasijajuna 2017 kauppis

Kauppikseenko

Onko varasijoja jo täytetty tänävuonna?
Itse olen varasijalla 1. (Ollut alusta asti) Ja mietin ,että onkohan joku jo päässyt varasijoilta vai täytetäänkö niitä vasta 15.päivän jälkeen?

16

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaasakutsuu

      1. Varasijalta päästy Vaasaan!

    • Kuopiojono

      Ootko Kuopion ykkönen? Paljon sulla oli pisteitä ja mikä jono? :D

    • Blahh

      Ynghh Kuopioon oon nyt 7 varasijalla, onks mitään mahiksia? Opiskelupaikan sain jo muualta mut mieluummin lähtisin Kuopioon ja tääl toivon et porukka peruu paikkojaan

      • Kuopiojono

        Enpä usko :/ Olin alunperin Kuopion yhteispistejonon 6., en ole vieläkään sisällä. Perjantaina olin sijalla 3., tämänhetkistä sijaa en tiedä. Joku välillä1.-3. kuitenkin, kun en ole sähköpostia saanut.

        Oma sisäänpääsynikin vaikuttaa niin epätodennäköiseltä, että en sinuna jättäisi sen varaan..


      • Kuopiojono

        Tarkistin, olen varasijalla 2. Ala suosiolla valmistua siihen, että päädyt tähän toiseen vaihtoehtoosi - Kuopion juna pysähtynee tähän.


      • Lfbfk

        Pääsitkö Kuopioon? Oon ollu ekalla varasijalla nyt muutaman päivän ja pitäis varmaan soittaa johonkin et kannattaako sitä roikottaa enää vai onko kaikki jo sitovasti hyväksyneet paikan


    • oikaisupyyntöä

      Kai olette tehnyt oikaisupyynnön tehtävästä 10, kaikki joilla pisteet on 0,25 kiinni? Tehtävän mitätöinti on erittäin todennäköistä. Koetilanteen ohjeiden mukaan on valittava lähinnä oikea vastaus. Vaihtoehto 1 on lähinnä oikea.

      t. jo opiskelemassa 2. vuotta, mutta tuttu hakijapalveluista kertoi oikaisupyyntöjä tulleen niin paljon, että niihin on varmasti reagoitava. Muuten hallinto-oikeus täyttyy seuraavaksi oikkareista, koska tehtävä on oikeasti epäselvä.

      • Kuopiojono

        Kyllä tein, toki ne kaikki kortit on käännettävä. Kauankohan lienee käsittelyaika?


      • Kuopiojono
        Kuopiojono kirjoitti:

        Kyllä tein, toki ne kaikki kortit on käännettävä. Kauankohan lienee käsittelyaika?

        Ja hyödyttääkö mahdollinen läpimeno kaikkia vai vain oikaisupyynnön jättäneitä?


      • Kauppikseneko
        Kuopiojono kirjoitti:

        Ja hyödyttääkö mahdollinen läpimeno kaikkia vai vain oikaisupyynnön jättäneitä?

        Vain oikaisupyynnön jättäneitä.


      • Eymmärrä
        Kauppikseneko kirjoitti:

        Vain oikaisupyynnön jättäneitä.

        No tuohan on aivan naurettavaa, jos vain valittajat hyötyisivät. Suurin osahan luultavasti on vastannut kyseiseen tehtävään väärin, jos on asian osannut...


      • Hahhahhahhah

        Kauppiksen pääsykokeen ideana on että tehtävät on epäselviä. Siksi kirja pitäisi osata ulkoa eikä kitistä täällä kun ei osannut.


      • Kalle2224

        Ideana ei ole epäselvät vaan haastavat ja tarkkuutta mittaavat tehtävät. Epäselvyys on huonon tehtävän merkki.


      • viljiksettulille
        Kalle2224 kirjoitti:

        Ideana ei ole epäselvät vaan haastavat ja tarkkuutta mittaavat tehtävät. Epäselvyys on huonon tehtävän merkki.

        Ei se ole epäselvä sellaisella, joka on asian ymmärtänyt eikä ole lukenut "hauki on kala -tyylillä."


      • Niiiin

        JoMa ei ole mitään muuta kuin ulkoaopettelua lause lauseelta, kun kokeen väitteet ovat hyvin pikkutarkkoja. Tällä hauki on kala-tekniikalla pääsin sisälle. Aikaisemmin ymmärtäessäni, ajatellessani ja soveltaessani jäin rannalle.


      • Turkuseen
        Niiiin kirjoitti:

        JoMa ei ole mitään muuta kuin ulkoaopettelua lause lauseelta, kun kokeen väitteet ovat hyvin pikkutarkkoja. Tällä hauki on kala-tekniikalla pääsin sisälle. Aikaisemmin ymmärtäessäni, ajatellessani ja soveltaessani jäin rannalle.

        Tehtävässä 10 tänä vuonna merkitsi kuitenkin että mitä lauseita on ulkoa opeteltu kirjassa. Tehtävän voi ymmärtää kirjan mukaan miten päin vaan. Innolla odottelen mitä Yliopistot päättää tehtävän oikaisusta.

        t. jo koulupaikan saanut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe