Finnair ja taas ja viimeisen kerran

Adiosfinski

Finnairin ahneus tekee nyt sen että tänä vuonna lennämme viimeisen kerran Finnairilla.
Voin vain kuvitelle sitä sadistia joka sormet kihelmöiden hajottaa perheen istumaan niin erilleen kuin ja voi. Koskaan muualla ei käy näin kuin Finnairilla ja suomen päässä, ei koskaan ja lennämme noin neljä kertaa vuodessa. Viime kesänä ykkös rivi, keskelle ja vika rivi aivan armotonta sadismia, paluumatka istuimme kaikki vierekkäin niin kuin aina muilla lentoyhtiöillä meno paluu. Emme tule ostamaan vierekkäisiä paikkoja on helpompaa vaihtaa lentoyhtiötä, paska maku jäi ja viime vuonna jo valitimme tästä Aurinkomatkoille. Nauttikaa nyt sitten käytävävaelluksistamme kun vaihdamme lehtiä ja muuta tavaraa. Ei pysty käsittämään ei sitten millään tuota ahneutta..., Luojan kiitos kesän toinen matka tehdään Tjäreborgilla ja Thomas cookilla

16

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattiloukkaantumaton

      Maksa siitä paikkavarauksesta ja lopeta tuo lapsellinen itkeminen. Mainitsemasi sadisti on tietokone.

      • niinsemeneemuillakin

        Lufthansalla yhdeksän hengen seurue, kaikki istuivat keskipaikoilla, eli ei kukaan päässyt seuralaisensa viereen


    • Tottaniinmenee

      Samoin British Airwaysillä seurue hujan hajan missä sattuu. Tosin ei se mikään ongelma ollut.

      • PILTTIPOJAT

        ONKO MAMMA KATEISSA ?


    • Tyhmästäpäästäjne

      Aloittaja on idiootti joka ei osaa itse ajatella.
      Jos muut ovat maksaneet paikkavarauksensa jotta saavat haluamansa paikan niin jotka eivät halua paikkamaksua maksaa sijoitellaan niille paikoille joita ei ole varattu.
      Yksinkertaista ja näin toimitaan kaikissa lentoyhtiöissä.
      Jos ei halua maksaa niin ei kannata valittaa. Omaa tyhmyyttä.

    • Putinomania

      Viime perjantaina kaksi Viron passin omaavaa venäläisnaista lensi Finnairilla viimeisen kerran, kun kielloista huolimatta eivät suostuneet lopettamaan tupakontia WC:ssä. Bangkokissa saivat 20 000 bahtin (n 530€) sakon.

      • velijasisko

        Miten veli voi olla nainen?


      • Koplin_ketku
        velijasisko kirjoitti:

        Miten veli voi olla nainen?

        Venäläisiä ovat joka tapauksessa. Thaikkulehdessä mainittu nimetkin kuten rikollisille kuuluukin.


      • Ihmekeksintö
        velijasisko kirjoitti:

        Miten veli voi olla nainen?

        Mistä keksit sanan veli, ainakin kaikissa uutisissa suomessa kerrottiin SISKOKSISTA!


      • velijasisko
        Ihmekeksintö kirjoitti:

        Mistä keksit sanan veli, ainakin kaikissa uutisissa suomessa kerrottiin SISKOKSISTA!

        Luin iltalehdestä, en keksinyt. Sitä paitsi luki myös sisarukset, ei siskokset


      • 2kertaa
        velijasisko kirjoitti:

        Luin iltalehdestä, en keksinyt. Sitä paitsi luki myös sisarukset, ei siskokset

        Ja saivat kumpikin tuon sakon.


    • Ylipainomaksi

      Yksi kilo matkatavaroissa ylipainoa ja Finnairin sakko on siitä 55;00€.
      Alkaa olla jo rahauksen makua.

      • wjg788

        Jos koneen max. sallittu paino on 245000kg ja laskelmat kertovat koneen painon olevan 245001kg, niin kone on ylipainoinen ja se ei lennä, edes rahaa maksamalla.


      • Olematonliikapaino

        Kerrankin lähdin Barnaulista Moskovan kautta Helsinkiin. Minulla oli aika kevyt matkalaukku, painoa aika tasan 8 kg, ja sallittu oli 12 kg. Lähtöselvityksessä sanottiin minulla olevan laukussa ylipainoa niin ja niin paljon ja että siitä pitää maksaa niin ja niin paljon. Ison hallin kauimmaisessa nurkassa on luukku johon sitten vuorostaan menin jonottamaan, sieltä sain maksua vastaan kuitin ja sitten taas lähtöselvitykseen jonottamaan ja näyttämään kuittia siitä että olen maksanut siitä liikapainosta jota laukussani ei ole, ja siitä sitten koneeseen jne. Ei ollut ollenkaan rahastuksen makua, mutta oltiinkin Venäjällä, maassa jota suomalaisten(kin) on vaikeaa ymmärtää.


      • verkkarit.tiukalla
        wjg788 kirjoitti:

        Jos koneen max. sallittu paino on 245000kg ja laskelmat kertovat koneen painon olevan 245001kg, niin kone on ylipainoinen ja se ei lennä, edes rahaa maksamalla.

        Mistähän ne tietää matkustajien kokonaispainon kilon tarkkuudella. Pitäisi läskeille laittaa myös haitta-ja ylipainomaksu.


    • Olen lentänyt jo kauan työni takia ja minulla on profiilitiedoissani missä haluan istua. Istun aina suunnilleen samoilla paikoilla paitsi jos on tosi pitkä lento niin otan "comfortable seat" ja istun hieman mukavammin maksaen siitä hieman enemmän.
      Jos menemme porukalla varaamme paikat vierekkäin ja aina on onnistunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe