VEGAS Movie Studio 14

AviAnni

Onko maisemissa tämän ohjelman käyttäjiä? Kaipaan apua AVI-tiedoston avaamisessa. Kun ei avaudu ohjelmassa suoraan vaan pitää vääntää se MP4:ksi. Onko mitään tehtävissä?

20

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsdgs
      • AviAnni

        Niinhän minä teenkin. Nyt on vain kysymys siitä voiko AVIa käsitellä sellaisenaan Vegasissa, jäisi yksi työvaihe pois.


      • adaqdq
        AviAnni kirjoitti:

        Niinhän minä teenkin. Nyt on vain kysymys siitä voiko AVIa käsitellä sellaisenaan Vegasissa, jäisi yksi työvaihe pois.

        Tässä tapauksessa käytä hyvä ihminen maalaisjärkeä, jos video editointi ohjelmisto ei ymmärrä alkuperäistä video tiedostoa, niin mitä muuta sille voisi tehdä kuin, että sen konvertoi uudelleen video-editointi ohjelman ymmärtävään muotoon.

        Ja kyllä Sony Vegas AVI videotkin ymmärtää siinä kuin muutkin yleisemmät... Kyseinen ongelma voi riippua myös siitä, että millä paskeella se video on alkujaan tuotettu.


      • avi_formaatteja--
        adaqdq kirjoitti:

        Tässä tapauksessa käytä hyvä ihminen maalaisjärkeä, jos video editointi ohjelmisto ei ymmärrä alkuperäistä video tiedostoa, niin mitä muuta sille voisi tehdä kuin, että sen konvertoi uudelleen video-editointi ohjelman ymmärtävään muotoon.

        Ja kyllä Sony Vegas AVI videotkin ymmärtää siinä kuin muutkin yleisemmät... Kyseinen ongelma voi riippua myös siitä, että millä paskeella se video on alkujaan tuotettu.

        Eikö niitä avi-"formaattejakin" ole vaikka kuinka paljon voi olla kyse jonkun koodekin puuttumisesta enemmän?


    • miksi.maksaisit

      On se kumma ettei kaupalliset videointiohjelmistot kykene käsittelemään yleisimpiäkään videoformaatteja, ja ilmaiset kykenee.

      • Ei AVI ole videoformaatti, se on container. Sen AVI tiedoston sisällä on sitten video ja ääni ja ne tarvitsevat kodekkinsa.


      • saivar_saivar
        M-Kar kirjoitti:

        Ei AVI ole videoformaatti, se on container. Sen AVI tiedoston sisällä on sitten video ja ääni ja ne tarvitsevat kodekkinsa.

        Aspergeri se menee taas saivarteluosastolle.


      • wvggresdf
        saivar_saivar kirjoitti:

        Aspergeri se menee taas saivarteluosastolle.

        Maso-Jakkara ei mihinkään muuhun kykenekään.


    • AviAnni

      Olen ihan ITSE, OMALLA TYÖLLÄNI tienannut rahat joilla olen tuon ostanut. Ei se ole kenenkään muun pussista pois. Olen myös ostanut Windowsin, Photoshopin, Officen ym. ja pidän niistä. Olen myös läpeeni tyytyväinen!

      • rottenpotatoes

      • rottenpotatoes kirjoitti:

        Lataa tuolta manuaali
        http://dl03.vegascreativesoftware.com/manual_vegasmoviestudio14_en.pdf

        Tuettuja formaatteja:
        Import
        AAC, AA3, AVI, BMP, .........
        Export
        AVC/AAC, AVI, MPEG-2, ........

        Luulisi sieltä löytyvän apuja koska ohjelma AVI:a tukee mennen tullen.

        Tuntee AVI containerin, entä kodekit millä ääni ja kuva on AVI tiedoston sisällä?


      • rottenpotatoes
        M-Kar kirjoitti:

        Tuntee AVI containerin, entä kodekit millä ääni ja kuva on AVI tiedoston sisällä?

        Normaalisti manuaalin lukeminen auttaa siihen että ohjelman toiminta selviää.
        Minä en sitä tietenkään lukenut koska minulla ei tuollaista ohjelmaa ole.


      • päivitysmahdollisuutta--

        Onko siellä ohjelmassa mitään kohtaa "Hae uusimmat päivitykset ..."?
        Tuolta vegasin sivuilta en kyllä löytänyt mitään eli ne pitäisi hoitua vain ohjelman kautta kai


    • Tuetut

      VEGAS Elokuvastudion 14

      Tuetut tiedostomuodot

      Tuonti

      AAC, AA3, AVI, BMP, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, AIFF, FLAC, MP3, OGG, PCA, SND, W64, WAV, WMA, GIF, JPEG, PNG, WDP, CDA, SFA


      Viedä

      AVC / AAC, AVI, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MOV, AVCHD, RM, MVC, XAVC S, AAC, AIFF, FLAC, LPEC, MP3, OGG, PCA, W64, WAV, WMA, BMP, JPEG , PNG, TIFF, WDP, WMPhoto, DDS, DPX, EXR

    • ominaisuudet.selville

      Voisit tutkia mitä se AVI pitää sisällään. Eli minkälaisia koodekkeja, niinkuin viisaat ylempänä ovat niitä nimittäneet.
      Videonsoitto-ohjelma varmaankin kykenisi näyttämään tiedoston ominaisuuksia elikä properties.

    • AviAnni

      Kiinalainen halpisvideokamerani tuottaa sellaista AVIa jota Vegas ei näköjään ymmärrä. Kokeilin muita AVI-tiedostoja ja kaikki aukesivat vaivattomasti ja editointi sujui niinkuin pitääkin. Kiitos kaikille vastanneille ja hyvää kesän jatkoa!

      • käytettyjä-halvalla

        Niissä onnettomissa kapistuksissa menee rahat vaan hukkaan.
        Kunnollisia käytettyjä saa helposti satasella.


      • AviAnni
        käytettyjä-halvalla kirjoitti:

        Niissä onnettomissa kapistuksissa menee rahat vaan hukkaan.
        Kunnollisia käytettyjä saa helposti satasella.

        Ei se hukkaan heitettyä rahaa ole (~40 €), osaan kyllä konvertoida kameran tuoton editoitavaan muotoon ja käyttää sitä. Tämä nyt on vain kokeiluväline saada tuntumaa videokuvaukseen, jos innostuu niin sitten voi harkita kalustoa uudelleen. 9-vuotias tyttäreni häärii ahkerasti tuon halpiksen kanssa mummolan laitumella.


      • valmistajan_viritys
        AviAnni kirjoitti:

        Ei se hukkaan heitettyä rahaa ole (~40 €), osaan kyllä konvertoida kameran tuoton editoitavaan muotoon ja käyttää sitä. Tämä nyt on vain kokeiluväline saada tuntumaa videokuvaukseen, jos innostuu niin sitten voi harkita kalustoa uudelleen. 9-vuotias tyttäreni häärii ahkerasti tuon halpiksen kanssa mummolan laitumella.

        Se on joku kinkkivalmistajan oma viritys -avi josta ei ole tarvinnut maksaa asiaankuuluvia lisenssejä ja rojalteja


      • aasfvaf
        valmistajan_viritys kirjoitti:

        Se on joku kinkkivalmistajan oma viritys -avi josta ei ole tarvinnut maksaa asiaankuuluvia lisenssejä ja rojalteja

        Todennäköisesti juuri näin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe