Osuuspankki

Br00ke

Outokummun osuuspankin palvelut ovat menneet rankasti alaspäin sen jälkeen kuin olin ja elin paikkakunnalla. Hoidan perikunnan asioita ja näin ollen pankki on eräs merkittävä yhteistyökumppani mutta palvelua ei saa..

Soittopyyntöjä saa jättää parhaimmillaan useitakin eikä kukaan soita takaisin, ihmettelen miksi ??

Sähköpostiviesteihin ei myös vastata kuin satunnaisesti, enkä puhu nyt loma-ajoista eli henkilökunta lienee perin velttoa porukkaa.. S-postiin voi laittaa automaattiviestin poissaolostaan... Liikaa pyydetty ja odotettu asiakkaan puolelta.

Luulisi että pienen paikkakunnan pankin olisi oltava notkea ja joustava asioiden hoitaja mutta ei sinnepäinkään kaikessa on mentävä aina lähes iholle saadakseen palvelua.

Hyvä esimerkki kunnon palvelusta on Kiihtelysvaaran ja Polvijärven OP joissa asiakas otetaan vastaan lämmöllä ja palvellaan niin kuin pitääkin olkoon asia mikä hyvänsä.

Onko teillä paikkakuntalaisilla millaisia kokemuksia OP.sta ??

Kokemani pohjalla tiedän mitä pankkeja suositella ja niihin ei kuulu Outokummun OP.

17

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rallimunrattoni

      Mikä on osuuspankki?

    • asiakasokunop

      Outokummun Op on palvellut ainakin minua hyvin. Samoin Polvijärven Op. Voin suositella molempia.

    • Verotettuna

      Lepakkomies sotkemassa myös OP : n pyllylleen.

    • Hyihittoo

      Lepakkomies niska mukamas jäykkis. LEEPAKKOMEES.

    • Päiviävituttaa

      Lepakkomies kyttää pillua. Jota ei tule saamaan.
      Lepakkomies on täysi LUUSERI.

    • Kirkonherraa

      Veltsun luuseria ottaa pattiin.
      Päivillä on vieras armas jota lempii hän.
      Lepakkomies Veltsu on LUUSERI jota häpiää koko seurakunta.

    • Luukkuvahti

      Hetkinen; arvoisat aivottomat! Mitä helvetin tekemistä jollakin Lepakkomihellä on tässä asiassa? Jutun alullepanija kysyi, mitä kokemuksia meillä tavallisilla tallaajilla on paikkakunnan OSUUSPANKISTA?
      Minä olen tyytyväimnen saamaani palveluun, koska minulle riittää Otto-luukku pankin seinässä. Kortti on valttia ja laskut voi maksaa e-laskuna... Totta kai isommat asiat vaativat asiallista palvelua pankilta. Huonompi juttu tämä perikunnan asiainhoitajan tapaus...
      Toivotaan parannusta!

    • Markkinatalousjes

      Okun OP.ssä ylimielistä sakkia.
      Eikun kaikki perikunnan varat pois toiseen pankkkiin. Vain
      äin toimimalla voit vaikuttaa.
      Osuuskunta.hah.

    • HyvästitOKULLE

      Lepakkomiehellä pakkomielle tuhota myös osuuspankki

    • Ei.osuuspankki

      Osuuspankki ei mene nurin näiden mielipiteiden takia.

    • Br00ke

      Onneksi minun oma pankki palvelee moitteetta enkä tarvitse varmaankaan monta kertaa Outokummun pankin palveluja.
      Se vituttaa kun joutuu omiensa perään huutelemaan eikä silloinkaan vastata yhteydenottopyyntöihin eikä työni puolesta voi juoksennella varta vasten pankissa.

      Muinoin 1980 luvulla oli palvelu hyvää, pitkä tiski jossa naiset ja miehet palvelivat parhaansa mukaan, pari naista oli luotaantyöntäviä ja tympeää heissäkin mutta oikea jono valikoitui helpolla.

      Yksi mitä ihmettelen tässä ketjussa ovat asiattomat huomautukset ja viestit jotka eivät liity asiaani mitenkään. Lapsellisia kommentteja joista päätellen kirjoittaja(t) eivät voi hyvin ja suosittelen lääkärikäyntejä tilanteen helpottamiseksi kohdallanne.

    • Omistaja_asiakas

      Minä olen saanut Osuuspankista hyvää palvelua kautta vuosikymmenten. Yhteydenottopyyntöihinkin on vastattu hyvin.

      • Paikkakuntalainen88

        Olet ilmeisesti isolla rahalla toimiva asiakas, aloittaja oli ilmeisesti omaisensa asioita hoitava henkilö eli satunnainen asiakas ulkopuolelta.
        Olen kuullut muidenkin moittivan pankkipalveluja ja niiden toimivuutta pärstäkertoimen mukaan...
        Onko asiakkaita yrityksillä / pankilla koskaan liikaa ja eikös kaikkia pitäisi palvella samalla tavoin ???


      • Omistaja.uudelleen
        Paikkakuntalainen88 kirjoitti:

        Olet ilmeisesti isolla rahalla toimiva asiakas, aloittaja oli ilmeisesti omaisensa asioita hoitava henkilö eli satunnainen asiakas ulkopuolelta.
        Olen kuullut muidenkin moittivan pankkipalveluja ja niiden toimivuutta pärstäkertoimen mukaan...
        Onko asiakkaita yrityksillä / pankilla koskaan liikaa ja eikös kaikkia pitäisi palvella samalla tavoin ???

        Ihan isolla rahalla olen toiminut, jos normaalin palkkatyöläisen ansiot isoiksi luetaan.
        Minua on kohdeltu aina hyvin. Pari kertaa on pitänyt tosissaan vääntää, että ymmärtävät minunkin näkökulman. Hyvin ymmärsivät ja nyt sujuu hyvin.


    • ffraalip

      Lepakkomies tuhoaa osuuspankinkin

      • mmmpopp

        Lepakot taitaa vilistää korvies välissä... muuta elämää ei taida enää olla korvies välissä...


    • 87965855

      Kaikkia ja kaikkialta on palveltava tasapuolisesti mikä ei meillä Outokummussa toimi monessakaan paikassa.
      Itse olen syntynyt ja kasvanut paikkakunnalla pian 65 vuotta ja olen törmännyt laidasta laitaan palveluissa, on paljon hyvää mutta myös huonoa joten parannettavaa riittää. Seuraavaksi odotan kommentteja että näin joka puolella, kaikkialla maailmassa.
      Totta sekin mutta emmekö voisi olla joskus malliksi muille sensijaan että olisimme maailman sylkykuppi ja jatkuvan moitteen saaja. Vaatii meidän kaikkien toimia mallikunnaksi pääsyyn, opetellaan olemaan ihmisille ihmisiä...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe