Pernsar Syd

Espoolainenveneilijä

Upea paikka, miellyttävä palvelu. Mutta satamamaksu peräti 35 euroa! Hyvät ravintelipalvelut, joita käytetään ja joita myös markkinoidaan illallinen / aamiainen / venepaikka - könttämaksulla. Hieman mietityttää satamamaksu, joka voisi korreloitua ravintolapalveluiden käytöllä.

10

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari vuotta sitten taisi olla tuollainen korrelaatio, 2014: ”Toimintakonseptimme on ’bed and restaurant.’ Mökkimme ovat suosittuja, samoin ravintolapalvelumme”, Johansson kuvaa. ”Koska panostamme täällä ravintolapalveluihin, on satamamaksu vain viisi euroa, jos koko venekunta ruokailee meillä.”

      • Better_Than_Life

        Jep, kolmen ruokalajin menu plus aamupala yhdessä satamamaksun kanssa yhteensä 136 euroa neljältä henkilöltä, sisältäen saunan ja sähkön. Ei paha ollenkaan.


      • Espoolainenveneilijä

        Totta, mutta jos ei halua ruokailla, niin 35 on mielestäni hieman korkea... Mutta ei valiteta, kuhan vain sondeerasin. Ilman muuta suositeltava paikka tuollakin hinnalla. Mahtava luontopolkukin! :)


    • ailz
    • Yöpaikka maksaa kuin puolen tunnin dieselit? Jo on hurjaa.

      • omavalinta

        Puolen tunnin ajomatkan säteellä löytyy paljon mukavampiakin paikkoja kohtuuhintaan!


      • Tötterströmm

        Samaa mietin. Itse asiassa tuolla maksulla ajaa täydet 16 minuuttia.


      • Vpentele

        Reilun vuorokauden ja toista sataa mailia ajaa 35 euron diiseltankkauksella.


    • LapuanSuojeluskunnasta

      Tuo Suojeluskunnan bortelli maksaa miljoonan, korjauskulut toisen ja ylläpitä satatonnia vuodessa.

      Kyllä sillä kiisselit saa vielä pitkään

      • unosailor

        28 hehtaaria maata ja 1.4 km rantaviivaa samalla hinnalla kuin omakotitalo Vantaalla. Ei paha.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe