Outokummun omituinen ongelma

Mafiaa

Terassilla ja terassin takana kaupataan viime syksystä hirvenlihaa,satakin kiloa yhdellä, nyt hätä että pilaantuvat kun oma maha on täysi, mitä ajattelet asiasta!!!!

18

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoliTrukki

      Onhan se hyvä, että syödyksi tulee. Ostitko?
      Eikö se ole parempi että myydään?

    • Peukkupoisperseestä

      Sitä mieltä oon et nyt täytyy kipittää paskalle meinaa sen verran jo koputtelee herra pökäle ovia.

    • Kuusiliivi

      Tuas hyvin pölhö avvaus.
      Hirvinmiehet lepakkomiehen hampaissa.

      • Kysymystämä

        Lihan pakastus on 6kk Että vanhaa myydään. Mistä tämmöiset lihamäärät tulee???


    • Hirvestä

      Hirven liha tulee tapetusta hirvestä.

    • 5878

      Salakaatoja kenties... tehty..

    • Lomallaoutokummussa

      Voisiko ketjun avaaja laittaa jotain yhteystietoja keneltä voisin lihaa ostaa? Olen ostanut kahdesti hirveä kauppahallista ja se oli erinomaista, olen vielä kaksi viikkoa kesämökillä täällä, voisin ostaa lihaa jopa 10 kg:n erän mikäli siitä joku haluaa luopua, toki maksan siitä saman hinnan kuin kaupassa, viimeksi taisi paistinhinta olla noin 30 euroa/kg

    • Aloittaja.minä

      En valitettavasti pysty laittamaan yhteistietoja. Kuulin asiasta kaveriltani baarin sisällä ja hän ei nähnyt puhujaa.

      • hehhheeeee

        en minä...


    • Grillaaja

      Mitä omituista on siinä jos joku myy lihaa?

    • 222254

      Omituisten otusten kerho on koko Outokumpu, milloin ihmetellään onko joku Laukkanen päässy valtuustoon, ilmeisesti luetun ymmärrys ei ole hääppöistä kun viralliset tiedot on valituista ilmestyneet kuukausia sitten. Nyt sitten tämä hirvenliha juttu joka nyt lienee maailman yksinkertaisin asia ymmärtää mutta aiheuttaa helvetillisen porun...

      Luulisi häpeän olevan tunnustaa olevansa paikkakunnalta Outokumpu, naurettavaa näin ulkopuolisen silmin seurattuna...

      • VihapuhePois

        Lepakkomies jolla vintillä kosteita sahajauhoja. Hän kirjoittaa.


    • numerotyyppihei

      22254; Minua ei millään tavalla hävetä olla outokumpulainen. Jos sinua hävettää, se on ihan oma ongelmasi.

    • numerotyypin.IP

      Tämähän asuu melko keskellä kumpua!

    • 222254

      Valitan mutta asun tällä hetkellä Pyhäselässä, itse asiassa jo muutaman vuoden eli välimatkaa olen saanut melkoisesti. hassuja olette ja hölmöjä kirjoittaessanne kaikenlaista höpöä...

      • Nnnmnn

        Lepakkomies olet ja asut Outokummussa.
        Varma tieto.


      • Numeromieskävit

        Olit sitten tänään täällä, kun törmättiin kadulla.


      • Verotettu

        Siiveniskut nahkeita


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe