Ex narkomaani kertoo

Itse olin ennen erittäin kannabis myönteinen ja olin todella sitä mieltä että alkoholille tulisi olla toinen laillinen vaihtoehto kannabis. Mutta nyt aineita lähes päivittäin x ajan käyttäneenä voin kertoa että se on varmasti totta kun huumevalistuksessa sanotaan että kaikki huumeet on samaa. Oli aine mikä hyvänsä tarpeeksi pitkään käytettynä kaikista tulee sama vaikutus, se sumentaa pääkopan, katoaa ilot katoaa surut kaikki muuttuu samaksi vitun harmaaksi paskaksi ja vaikutus siis jatkuu myös selvinpäin. Myös alkoholilla on liika käytettynä tämä vaikutus. Eläkää ilman aineita, liikkukaa, harrastakaa tai kuunnelkaa musiikkia, olkaa aitojen ystävien kanssa ketkä ei tyrkytä päihteitä ja jos niitä ei ole niin etsikää niitä vaikka harrastusten parista. Hyvää kesää ja toivottavasti päihteetöntä elämää.
Ilmianna
Jaa

53 Vastausta

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Hyviä elämänohjeitahan siinä tuli. Kyllä tämä elämä kannattaa ennemmin elää kuin haaskata se rämpimällä nuppi sekaisin kuin käkikello 24/7. Jotain vikaahan siinä omassa elämässä silloin on jos sitä pitää paeta huumemaailmoihin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Siinä toinen satusetä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lähes kaikilla käyttäjillä taitaa olla tuo negatiivinen asenne raitistelua kauppaavia kohtaan. Se voi tietysti kertoa siitäkin, että käyttäjiksi ajautuu tietyn tyyppisiä ja luonteisia ihmisiä, niiden luonteeseen kuuluu se kaiken oman nisti tekemisen ja toiminnan kritiikin kestokyvyttömyys.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
11 VASTAUSTA:
Kaikki "huumeet" ei tosiaan ole samaa, vaikka aloitusviestin tekaissut satusetä niin väittää. Siinä jo menee metsään todella pahasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Huumeillä päästään sinne huumemaailmaan, pakoon sitä omaa elämää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Repteste kirjoitti:
Kaikki "huumeet" ei tosiaan ole samaa, vaikka aloitusviestin tekaissut satusetä niin väittää. Siinä jo menee metsään todella pahasti.
Todisteet pöytään tai turpa kiinni, nisti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
irti.huumeista kirjoitti:
Todisteet pöytään tai turpa kiinni, nisti.
Jos tietämys asioista on tuolla tasolla, niin ei kannata ainakaan huumevalistajaksi ryhtyä enää nykypäivänä. Niistä ajoista, kun Jouko puhui paskaa ammatikseen, ovat ajat paljon muuttuneet. Valehteleva huru-ukko ei enää herätä luottamusta valistettavissa, ainakaan jos vielä kykkii itse kännissä kukkapenkissä valistusluentojen välisenä aikana. Sitähän se Joukonkin touhu oli.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
JukkraRiipinen kirjoitti:
Jos tietämys asioista on tuolla tasolla, niin ei kannata ainakaan huumevalistajaksi ryhtyä enää nykypäivänä. Niistä ajoista, kun Jouko puhui paskaa ammatikseen, ovat ajat paljon muuttuneet. Valehteleva huru-ukko ei enää herätä luottamusta valistettavissa, ainakaan jos vielä kykkii itse kännissä kukkapenkissä valistusluentojen välisenä aikana. Sitähän se Joukonkin touhu oli.
Todisteet väittelleesi, että aloittaja on satusetä. Dummy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ihme.pelle kirjoitti:
Todisteet väittelleesi, että aloittaja on satusetä. Dummy.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tutkijat-suomessa-meneillaan-alkoholikatastrofi/1889630#gs.mOsMKaM

Surullista pienen maan tulevaisuuden kannalta, kun verovaroin koulutetun työväestön yleisin kuolinsyy on alkoholihuume, joka myös aiheuttaa eniten väkivaltaa. Joukokin kovin kännissä riehui, sitten kannabista syytteli synneistään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
RiiposenKukkis kirjoitti:
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tutkijat-suomessa-meneillaan-alkoholikatastrofi/1889630#gs.mOsMKaM

Surullista pienen maan tulevaisuuden kannalta, kun verovaroin koulutetun työväestön yleisin kuolinsyy on alkoholihuume, joka myös aiheuttaa eniten väkivaltaa. Joukokin kovin kännissä riehui, sitten kannabista syytteli synneistään.
Olet oikeassa tuosta alkoholihuumeesta. Se on ihan ok kohtuu käytettynä SIIS JOS EI OLE ALKOHOLI RIIPPUVUUTTA, mutta ei liika käytettynä. Tuo jouko juttu kuulostaa vitsiltä, mutta tiedä näitä, että yrittääkö joku todellakin vaan mustamaalata kannabista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
holisti646 kirjoitti:
Olet oikeassa tuosta alkoholihuumeesta. Se on ihan ok kohtuu käytettynä SIIS JOS EI OLE ALKOHOLI RIIPPUVUUTTA, mutta ei liika käytettynä. Tuo jouko juttu kuulostaa vitsiltä, mutta tiedä näitä, että yrittääkö joku todellakin vaan mustamaalata kannabista.
Alkoholin kohtuukäyttökin tuhoaa aivoja, koska alkoholi on solumyrkky.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
JoukoVitsi kirjoitti:
Alkoholin kohtuukäyttökin tuhoaa aivoja, koska alkoholi on solumyrkky.
Totta tuokin. Ja punainen liha aiheuttaa syöpää ja sokeri on haitallista, se on kun jostain aina pitää saada iltalehtiin sivun täytettä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
holisti675 kirjoitti:
Totta tuokin. Ja punainen liha aiheuttaa syöpää ja sokeri on haitallista, se on kun jostain aina pitää saada iltalehtiin sivun täytettä.
Alkoholikin aiheuttaa syöpää. Suomessa arvioidaan noin 10 prosenttia kaikista syöpätapauksista johtuvan alkoholista. Siinä jää lihat ja sokerit toiseksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
JukkaPiippinen kirjoitti:
Alkoholikin aiheuttaa syöpää. Suomessa arvioidaan noin 10 prosenttia kaikista syöpätapauksista johtuvan alkoholista. Siinä jää lihat ja sokerit toiseksi.
Joo. Tarkemmin ajatellen puhut ihan totta. alkoholi aiheuttaa suolisto syöpiä ja myös muun tyyppisiä syöpiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ex narkomaani, kiitos rohkeasta ja tärkeästä viestistäsi. Voimia ja siunausta sulle!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Kiitos Ex narkomaasi kirjoituksestasi! Kunpa se ta voittaisi mahdollisimman monta aineisiin seonnutta! Äitinä seuraan aikuisen pojan huumetouhuja enkä mahda tilanteelle mitään. Pikkuhiljaa on tullut ajatus antaa lapsen mennä, kun kaikki puheet kaikuvat kuuroille korville. Ei auta hyvä, ei paha. Pikavippejä olen maksanut kymmeniä tuhansia. Valehtelua ja kaverin suojaamista, nimiä ei kerrota. Ennen niin hyvänluontoisesta pojasta on tullut paha. Kuinka pitkälle äidin rakkauden tulee kestää?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Oxxa kirjoitti:
Kiitos Ex narkomaasi kirjoituksestasi! Kunpa se ta voittaisi mahdollisimman monta aineisiin seonnutta! Äitinä seuraan aikuisen pojan huumetouhuja enkä mahda tilanteelle mitään. Pikkuhiljaa on tullut ajatus antaa lapsen mennä, kun kaikki puheet kaikuvat kuuroille korville. Ei auta hyvä, ei paha. Pikavippejä olen maksanut kymmeniä tuhansia. Valehtelua ja kaverin suojaamista, nimiä ei kerrota. Ennen niin hyvänluontoisesta pojasta on tullut paha. Kuinka pitkälle äidin rakkauden tulee kestää?
Melkoista satuilua oli taas. Eikö yhtään hävetä jatkuva valehtelu?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hienoa kuulla jos viestini kosketti. Voimia ja siunausta sinulle ja kaikille muille!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Oxxa kirjoitti:
Rukoile poikasi puolesta ja rukoile itsellesi voimaa ja ymmärrystä, Äläkä koskaan luovuta! Yritä keskustella poikasi kanssa syyllistämättä sitä ja yritä kysyä mistä poikasi paha olo johtuu. Tai poikasi voi olla myös minunkaltaiseni jonka piti kouluaikoina esittää kovaa jätkää. Toivottavasti saatte asiat oikeille raiteille. Rukoilin jo sinun ja poikasi puolesta.

Ja tosiaan HUUME/ALKOHOLI RIIPPUVUUS KESTÄÄ KOKO LOPPUELÄMÄN!
KANNATTAA TARKKAAN MIETTIÄ MITEN ELÄMÄNSÄ KÄYTTÄÄ, VOIN KERTOA ETTÄ EI OLE TODELLAKAAN KIVAA KUN ALKOHOLI JA HUUMEET PYÖRII KOKO AJAN MIELESSÄ, VAIKKA HALUAN PYSYÄ IKUISESTI EROSSA MOLEMMISTA IHAN OIKEASTI!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Oxxa kirjoitti:
luuletteko että puhuminen auttaa nistille? Ainut joka auttaa on käydä pohjalla ja nousta sieltä ylös,mä en ole tavannu ensimmäistäkään nistiä,jolle puhe olis jotain auttanu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
inyniyio kirjoitti:
luuletteko että puhuminen auttaa nistille? Ainut joka auttaa on käydä pohjalla ja nousta sieltä ylös,mä en ole tavannu ensimmäistäkään nistiä,jolle puhe olis jotain auttanu.
Uskoon tulo auttaa, mutta toisille se pohjakosketus on se ponnahduslauta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
JukkaPipinen on huumeiden puolestapuhuja ja väärän tiedon levittäjä. Ilmoittakaa poistoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Narkkarit kituuttavat kaukana normaali ihmisen elämästä, että turha niitä on yrittää valistaa. Antaa pipipäiden kuolla pois.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tuokin narsistinen ajatusmalli on kuin suoraan Narsistien Uhrien Tuki ry:n sivuilta. Narsistia ei kiinnosta yhtään miten muilla oikeasti elämässä asiat ovat, koska hän "tietää" aina kaiken paremmin kuin kukaan muu. Eli keksii siis satuja toisten elämästä omasta päästään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Voi olla että puhut ihan totta. Ja kysymykseen että pitäisikö kannabis laillistaa, ei minun viisaus riitä antamaan vastausta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lukekaa KukkosenPipipään tekosyitä ja miten vältellään faktoja. Ei poju suostu myöntämään, että kannabis tappaa :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tuskin mikään päihde on sellaiselle hyväksi, jolla on jotain ongelmia sydämen kanssa. Kerrohan toki paljonko niitä kannabiksen käyttäjiä Ranskassa on, että voidaan pohtia todennäköisyyksiä "kuolla" kannabikseen, jos on sydänvika?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
https://www.youtube.com/watch?v=lLElFOLk19Y Ei liity suoraan kannabikseen mutta voi johtaa myös tähän.
Ilmianna
Jaa
Kannabis on henkiselle terveydelle pahasta ja todiste siitä on suomijulkkis Junes Lokka. Tämä lätkäisä marokkomaani ja kukankasvattaja suuruusharhaisissaan kannabispsykooseissaan hankkiutui Oulun kunnallisvaltuustoon ja nyt terrorisoi siellä täysjärkisiä ihmisillä harhaisilla aloitteellaan, joiden puolesta äänestää vain Junes Lokka yksin itse.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Älä arvostele maamme demokraattista päätöksentekoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
JuleksPokka kirjoitti:
Älä arvostele maamme demokraattista päätöksentekoa.
Kyllä on Juleks pOkka aika vähäinen rikollinen politiikassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kannabis on todellakin myrkkyä henkiselle terveydelle. nm kokemus kertoo
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
awfhakwfhfw kirjoitti:
Kannabis on todellakin myrkkyä henkiselle terveydelle. nm kokemus kertoo
EDIT: Siis liika/seka käytettynä. KOHTUUS KAIKESSA
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jep, kannabis on todellakin vitullista myrkkyä mielenterveydelle.
Olen ite 17v ja käytin päivittäin noin 9 kukauden ajan viime vuonna. Henkilökohtaisista syistä vähensin ja sitten lopetin. Edelleen oireilen aika usein. Sain päivittäisestä käytöstä äärimmäisen ahdistavaa vainoharhaisuutta. (Ei siis mitään aistiharhoja, mutta mielenterveys järkkyi muulla tapaa).
En halua tämän tarkemmin avata, vaikka mieli tekisi. En halua, että mua tunnistetaan.
Sen verran voin sanoa, että kuvitelkaa itsenne ihmiseksi, joka ei pelkää kuolla, vaan elää. Pelkää jokaista elävää ihmisolentoa henkensä edestä ja kätkee sen kaiken sisälleen, koska ei halua puhua muille ajatuksistaan, edes lähimmilleen. Ja tuhat asiaa tämän lisäks.
Muistakaa, että tämä kaikki tuon vitun ruohon takia. Ennen olin todella ulospäinsuuntautunut, aina iloinen ja elämästä nauttiva ihminen.

Että kyllä, pistää vähän kyrsimään ihmiset ketkä väittävät ettei kannabiksesta voi mitään tulla. Itse olin ennen yksi heistä.
Eikä tietenkään kaikille tulekkaan mitään ongelmia kyseisestä aineesta. Mutta jos juuri sinulle ei tule, se ei tarkoita ettei jollekin toiselle voisi tulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Ei viinakan sovi kaikille ja oireita tulee välittömästi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
älä valehtele.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
rehellinensuomalainen kirjoitti:
Ei viinakan sovi kaikille ja oireita tulee välittömästi.
Ihan totta että alkoholi ei sovi kaikille,toisille tulee riippuvuus, minä mukaan lukien. Toiset muuttuu kusipäisiksi riidan haastajiksi kun alkaa tarpeeksi humalassa olla. Ja krapula on lähes välitön oire.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Oletko K.R Kainuusta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Noudatan mitä kirjoitit koska se ei ollut edes otsikko ja kommentit ovat paskaa koska otsikkoa ei ole sekä elätte 3D maailmassa missä minä olen pyhä jeesus nasaretilainen taika leivän tekijä joka parantaa ihmiset ja vesistöt sillä. Enkä tykkää puurosta.
Ilmianna
Jaa
¨Tossa vähän mietittävää https://www.youtube.com/watch?v=ktV4qY0rYGY
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Huumeilla saa suoran yhteyden lusiferiin. lusifer tarkoittaa valon tuojaa, mutta on harhaanjohdattaja ja pahan puolella, eli samassa leirissä kuin saatana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Kolahtaako ne raamatun tekstit paremmin kännissä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
NukkuvaTiedustelija kirjoitti:
Kolahtaako ne raamatun tekstit paremmin kännissä?
Ei. Vaan täysin selvinpäin ja rukoilemalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen siis tuon lusifer jutun kirjoittaja. Ja haluan muuttaa edellestä tekstiä sen verran että omat yliluonnolliset kokemukset jos niitä edes olivat johtuivat seka/liika käytöstä. Että sitä vaan että ei ne huumeet kohtuu käytöllä ole sittenkään välttämättä portti pahuuteen, ELIKKÄ KOHTUUS KAIKESSA!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
aiwuhqiwhiwfu kirjoitti:
Olen siis tuon lusifer jutun kirjoittaja. Ja haluan muuttaa edellestä tekstiä sen verran että omat yliluonnolliset kokemukset jos niitä edes olivat johtuivat seka/liika käytöstä. Että sitä vaan että ei ne huumeet kohtuu käytöllä ole sittenkään välttämättä portti pahuuteen, ELIKKÄ KOHTUUS KAIKESSA!
Mutta olen edelleenkin sitä mieltä että kaikista päihteistä tulisi pysyä erossa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miettikää tätä https://www.youtube.com/watch?v=dRSsxUjulLY

Jos englanti ei taivu hakekaa sanoitukset googlesta ja suomentakaa.
Ilmianna
Jaa
Päihteet on henkisesti heikkojen ihmisten tapa käsitellä vaikeita asiota, vaikkakaan ne asiat eivät päihteillä häviä mihinkään. Asiat on kohdattava ja käsiteltävä selvinpäin vaikka se tuntuisi kuinka vaikealta. Kun asiat on läpikäyty olo helpottaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Ei minulla ole elämässä mitään vaikeita asioita. Tykkään silti käyttää kannabista silloin tällöin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HeikkiNiemikolo kirjoitti:
Ei minulla ole elämässä mitään vaikeita asioita. Tykkään silti käyttää kannabista silloin tällöin.
Ok. Ymmärrän mitä meinaat. Muista silti kohtuus kaikessa. Hyvät kesät
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen siis tuon päihteet on henkisesti heikkojen juttuja kirjoittaja. Halusin vielä sanoa sen että jokainen meistä enemmän tai vähemmän henkisesti heikko. Jos olisimme todellakin henkisesti vahvoja niin me olisimme synnittömiä, kukaan meistä ei ole synnitön. Opetelkaa antamaan anteeksi muille ja myös itselle. Siunausta kaikille!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Kohtuus kaikessa tarkoittaa sitä ettei aineesta/alkoholista/ruuasta/seksistä/autosta/rahasta yms. tule liian tärkeää ja tee sinusta orjaa. Ihmisellä ei voi olla kahta Herraa. Lukekaa Raamattua ja rukoilkaa niin viisastutte jos otatte Herran vastaan.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
´Näin sanoo Herra Jumala´
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ex narkomaani kertoo

Itse olin ennen erittäin kannabis myönteinen ja olin todella sitä mieltä että alkoholille tulisi olla toinen laillinen vaihtoehto kannabis. Mutta nyt aineita lähes päivittäin x ajan käyttäneenä voin kertoa että se on varmasti totta kun huumevalistuksessa sanotaan että kaikki huumeet on samaa. Oli aine mikä hyvänsä tarpeeksi pitkään käytettynä kaikista tulee sama vaikutus, se sumentaa pääkopan, katoaa ilot katoaa surut kaikki muuttuu samaksi vitun harmaaksi paskaksi ja vaikutus siis jatkuu myös selvinpäin. Myös alkoholilla on liika käytettynä tämä vaikutus. Eläkää ilman aineita, liikkukaa, harrastakaa tai kuunnelkaa musiikkia, olkaa aitojen ystävien kanssa ketkä ei tyrkytä päihteitä ja jos niitä ei ole niin etsikää niitä vaikka harrastusten parista. Hyvää kesää ja toivottavasti päihteetöntä elämää.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta