MMstore tilaukset ja asiakaspalautukset

pettyntilaaja

Onko kukaan tilannut kyseisestä Marcus & Martinus verkkokaupasta ja palauttanut/vaihtanut esim. vaatekokoa?

Itse tilasin lapselleni vaatteen ja se tuli FedExin kuriiripalvelulla pihaan. Palautustarraa ei ole mikä liimattaisiin pakettiin, eikä palautuslappua.

Ei ollut muuta kuin se paperi, missä oli tuotteen nimi ja tilausnumero minkä olin ostanut.

Ihme pulju, kun ei voi vaihtaa.

13

3664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanonisti___minäkin

      Ei ole.
      Me kameraihmiset emme koskaan käytä vaatteita vaan aina hypimme nakuina.

    • AsiaSelvisi

      Olenkin kuullut puhuttavan alastonkuvauksesta...

    • MMER1

      Tilasimme MMstoresta juuri tuotteita kauankohan niillä kestää tulla Suomeen?

      • MMERFOREVER

        Niillä kestää yleensä 6päivää mulla on ainakin kestänyt 6 päivää


    • Apina007

      verkkosivuilla niillä on palautuslappu joka pitää täyttää kun palauttaa. oman palautuksen tein sitte omaa piikkiin kun en löytäny tietoa muusta. Rahat tuli takaisin tilille muutaman viikon päästä miinustettuna postikulut. eli kalliix tuli paita kun se tarttee taas uudestaa tilata ja taas maksaa postikulut...

    • ProudMMer

      Olen ostanut jo muutamaan otteeseen. Ensimmäisen kerran kun tilasin vuonna 2016 niin paketti tuli noin kahdessa viikossa. Silloin halusin vaihtaa hupparista koon ja sain uuden ja vanha huppari on minulla vieläkin. Ei ole mitään huonoa sanottavaa tästä kyseisestä kaupasta.

    • MMer007

      Paljonko postikulut maksaa?

    • MMersforever

      MMstore on kyl ihan hyvä kauppa😀👍🏻

    • Mursu123

      PALJONKO POSTIKULUT MAKSAAA

      • MMer

        Riippuu tavarasta mut noin 5-15€


    • 124321

      Siiri huttu Helena kuusamo juntilan tie 5A haluaisin paketin mmstoresta

    • Anonyymi

      Olen tehnyt tilauksen lokakuussa ja nyt on joulukuu. Ei näy tuotteita, maksu kyllä on mennyt. Ei tarvitse toista kertaa tilata.

    • Anonyymi

      Joo totta kai oon kun oon niin iso fani oon fanittanu niitä 10 vuotta ja oon tillannu huppareita t paitoja reppuja ja muita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe