Minuko säätiedotuskin on esitettävä

uixoit

tälle palstalle. Sataa lunta, sataa vettä, sataa pieniä rakeita kuka käski mieshmisen ottaa naisihmisen taskusta makeita.

Naisihminen antaa anteeksi noin köyhälle miesihmiselle jos se pystyy lupamaan että se on viimeinen kerta ja tästä lähtien yrittää tulla toimeen omillaan.

2

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oicxuoyi

      Säätiedotuksista tekee mieleni kertoa "pintaa vain vähän raapaisemalla " eräs yksityisasiani. Nimittäin oli vieraana eräässä san francickolaisessa isossa tv. yhtiössä vaikka en kuulu enkä patsastele suomalaisten julkisten suihkuseurapiireissä. Asiat joita siellä käsiteltiin ovat yksityisasioitani mutta eräs vanhempi toimittaja naisihminen joka vanhempia on vain toimittajakunnasta pyysi että kertoisin säätiedotuksen. Suostuin sillä ehdolla että se ei mene julkisuuteen yms.

      Itselläni on kuvakokonaisuus joita en jakele missään mutta satuin näyttämään erässä työyhteisössä eräälle jonka ties käytöksestä että minä en ole hänen sisäisessä hierarkissaan mitään, tehän tiedätte miten ihmiset luokittelevat, määrittelevät ja muuta yhtä sivistymätöntä. Olin jo jonkun aikaa epäkiinostunut kyseisen selffiensä esittelyistä varsinkin kun ollut edes pyytänyt niin " en tiedä " " mikä minuun meni " kun päätin hiukan avautua kuvakoosteen muodossa digikameralla jota ei olisi pitänyt tehdä koska tuolla käytökselläni masensin hänet pohjalukemiin hetkeksi vaikka olin odottanut kiintoisaa keskustelua, ymmärtännette mitä tarkoitan.

      Kokemani eikä vain tuntuu siltä vaan tosiasiassa päätin että enää en milloinkaan tietämättänikään pahenna toisten olotiloja enkä loukkaan heidän perusolettamuksiaan itsestäni " kun en ole mitään " vaan tuo ilomielin sitä heidän valheelista näkemystä voimakkasti itsestäni ja olen jopa onnistunut.

      Asiasta kolmanteen olenkin päättänyt ehdottaa " elena ferrantelle että olisinko erehtynyt jos hän käyttäisi minun kirjalisista saavutuksistani tulevassa mm. Minä osaan hahmotella elävästi ja asintuntevasti ajanjaksoja jne. vai kuulostaisiko se itsensä yliarvostamiselta . tässä nyt ensinnäkin niitä todellisia joita tarkoin pitää ajatella mm

    • ixccddc

      Tosiasiassa kyseissä maassa josta käytän mielläni ilmaisua yhdysvallat sain kokoea uskomatonta kuten pääpaikalla suuressa tavaratalossa jossa somistukseen ovat panostaneet on liikekeskuksen edessä ulkona kukkakauppa ns. Ostan aina kohteesta riippumatta vaikka hotelli on tuonut kukat " ilmaiseksi " myös lisää kukkia. Kyseinen kauppias totesi että olimme ensimäiset suomalaiset joille hän myy kukkia joten olin tietämättäni siinäkin nostamassa suomea maailman huippujen joukkoon. Kyseissä asuinpaikassa kuitenkin piilaksosta suomalaiset tulivat hotelliini jossa asuin aamiaiselle joten sekin iloinen jälleen näköminen joka tietysti kuuluu yksityisasioihini.

      ai mainokset, tosi kiva että traveko mainosnaisihminen on pukenut päällensä tyylikkäältä ja ajattomalta näyttävän mekon ainaisten pitkien housujen sijasta siitä 10

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe