Liikennetörttöily voi tulla kalliiksi

"Poliisin tietojen mukaan henkilöauton kuljettaja ajoi... ja jätti noudattamatta valo-opastimen punaista liikennevaloa... seurauksena kuljettaja törmäsi samanaikaisesti oikealta rampilta tulleen Porschen vasempaan etukulmaan."

Jep ja mikä olikaan tämä "henkilöauto"? Kuva näyttää tältä:
http://is.mediadelivery.io/img/1920/9f27350022d841bbba84e29e6b50400c.jpg

Pidetäänkö tunnistuskilpailu?

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005287246.html

Mielestäni liikennevaloja pitää aina noudattaa eikä esimerkiksi myöhäisillä keltaisilla (tunnetaan myös "punaisina") tulisi lähtä kaahaamaan, voi nimittäin pamahtaa. Nyt tuli miljoonan euron vahingot ja toivottavasti vastaavat hurjapäät ovat ne jotka maksavat näistä vakuutuksissaan.
Ilmianna
Jaa

68 Vastausta



Vakuutus korvaa vahingot , jotka eivät ole miljoonaa. Kyykman kunhan vielä oppisit ymmärtämään mitä luet. Koko aloitikin tili olla ihan joddain muudda osiossa, et ymmäryänyt sitäkään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
14 VASTAUSTA:
On typerää puolustella punaisia päin ajamista jollain vakuutuksella. Liittyen pikku-ukkoihin ja viimeiseen ja tuntematonta kieltä olevaan lauseeseen en kommentoi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FactChecking kirjoitti:
On typerää puolustella punaisia päin ajamista jollain vakuutuksella. Liittyen pikku-ukkoihin ja viimeiseen ja tuntematonta kieltä olevaan lauseeseen en kommentoi.
Koko aloituksen piti olla ihan jossain muussa osiossa, et ymmärtänyt sitäkään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kyyktulkki kirjoitti:
Koko aloituksen piti olla ihan jossain muussa osiossa, et ymmärtänyt sitäkään.
Miksi muka piti, minähän sen tänne laitoin? Ja aivan tarkoituksella koska opettavainen esimerkki kaikille skodisteille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FactChecking kirjoitti:
Miksi muka piti, minähän sen tänne laitoin? Ja aivan tarkoituksella koska opettavainen esimerkki kaikille skodisteille.
Kieltämättä opettavainen esimerkki kaikille autoilijoille, myös skodisteille.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
FactChecking kirjoitti:
Miksi muka piti, minähän sen tänne laitoin? Ja aivan tarkoituksella koska opettavainen esimerkki kaikille skodisteille.
Kyyman, sinä oletkin se idiootti joka laittaa kaikki tänne Skodan palstalle, oli kuvissa auto mikä tahansa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FactChecking kirjoitti:
On typerää puolustella punaisia päin ajamista jollain vakuutuksella. Liittyen pikku-ukkoihin ja viimeiseen ja tuntematonta kieltä olevaan lauseeseen en kommentoi.
Kuka puolusteli vakuutuksella tai yhtään millään kolarin aiheuttajaa. Taitaa tosiaan olla liian vaikeaa ymmärtää lukemaansa, vai vääntääkö idiotismisi jutut ajatuskulmaan sopiviksi automaattisesti. Pitäisi varmaan julkaista Kyykman-Suomi-Kyykman sanakirja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
KyykmanEsimerkkinä kirjoitti:
Kyyman, sinä oletkin se idiootti joka laittaa kaikki tänne Skodan palstalle, oli kuvissa auto mikä tahansa.
Kaikkien autoilijoiden pitää noudattaa liikennesääntöjä. Kyykmannille Porsche on tietysti sen pientä elämää suurempi juttu. Ja kun kolarissa on mukana Suomen ostetuin automalli, niin Kyykkis on taas ihan liekeissä..haha..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
skodajokke kirjoitti:
Kaikkien autoilijoiden pitää noudattaa liikennesääntöjä. Kyykmannille Porsche on tietysti sen pientä elämää suurempi juttu. Ja kun kolarissa on mukana Suomen ostetuin automalli, niin Kyykkis on taas ihan liekeissä..haha..
Ja mitähän tämä "ostetuin" taas mahtaa tarkoittaa?

Sinun mielestäsi Porscheihin saa törmäillä ihan vapaasti? Ei välitetä turvallisuudesta eikä kenenkään hengestä ja terveydestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jormat yrittävät kovasti selitellä Porschea syylliseksi vaikka Poliisin mukaan punaisia päin ajanut Skoda törmäsi Porscheen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Taas jäi ymmärtämättä mitä itse luit. Kouluun takasin ja sivistymään. Tuollainen kielitaito on jo häpeäksi Suomen koululaitoksellekin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FactChecking kirjoitti:
Ja mitähän tämä "ostetuin" taas mahtaa tarkoittaa?

Sinun mielestäsi Porscheihin saa törmäillä ihan vapaasti? Ei välitetä turvallisuudesta eikä kenenkään hengestä ja terveydestä.
Ostetuin on eniten ostettu. Ostettu, ostetumpi, ostetuin.

Liikenteessä ei saa törmäillä ihan vapaasti. Jos törmäilet, niin vastaat tekosistasi. Uskomatonta, että kakaraa pitää opettaa käyttäytymään Skoda-palstalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
skodajakke kirjoitti:
Ostetuin on eniten ostettu. Ostettu, ostetumpi, ostetuin.

Liikenteessä ei saa törmäillä ihan vapaasti. Jos törmäilet, niin vastaat tekosistasi. Uskomatonta, että kakaraa pitää opettaa käyttäytymään Skoda-palstalla.
Olet toistellut vuodesta toiseen tätä "ostetuin" kertomatta mitä se oikeastaan tarkoittaa. Kuka osti ja mitä?

Millä tavalla jonkin "ostelu" oikeuttaa ajamaan päin punaista?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FactChecking kirjoitti:
Olet toistellut vuodesta toiseen tätä "ostetuin" kertomatta mitä se oikeastaan tarkoittaa. Kuka osti ja mitä?

Millä tavalla jonkin "ostelu" oikeuttaa ajamaan päin punaista?
Aller on kytkenyt väärin ohjelmoidun tekoälyn pollaamaan palstalle. Onhan se markkinointikikka tämäkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FactChecking kirjoitti:
Olet toistellut vuodesta toiseen tätä "ostetuin" kertomatta mitä se oikeastaan tarkoittaa. Kuka osti ja mitä?

Millä tavalla jonkin "ostelu" oikeuttaa ajamaan päin punaista?
Paska on hyvää, koska miljoona kärpästä tykkää.

Skeida on hyvää, koska...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Skodan syy. Skodan kuljettaja vapautetaan kaikista syytteistä.
Ilmianna
Jaa
Skodakuskit on niin tolloja, että mitä tahansa voi tapahtua. Alkaa audi- ja bmwtörpöt kalpenemaan.

Se on pullukka-petteri elämänsä huipulla, kun ohjastaa osamaksuskodaansa ja kuvittelee sen audiksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Näitä skeidoja on muuten alkanut näkyä nuorisoautoina. Retee on ajotyyli, vaikka pellin alla olisi joku 1,6 l bensa tai 1,9 l dieseltykki. Nämä autothan ovat iäkkäitä, vaikka ulkonäköhän ei paljoa upouusista poikkea.

Kyllä minuakin vituttaisi, jos olisin alle kolmekymppisenä joutunut tyytymään 60+ ikäryhmälle tarkoitettuun pappamobiiliin.

Häpeä saa nuorison mm. mustaamaan ikkunat ja skeidan räpylän konepellistä ja takaluukusta. Samaa näkee myös kolopallojen kanssa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyykmanin opetusko tämä: miljoonan Porschen vakuutus-korjaukset korvattava yhteisvastuullisesti volyymi-autojen maksuista ja Porschen maksut alas? Yleinen auto on vaarallinen, koska niitä on paljon todennäköisesti aiheuttamassa onnettomuuksia?

Ole huoleti Kyykkis, kyllä todellinen vahinko-frekvenssi siirtyy automerkkien vakuutusmaksuihin. Siihen eivät kuitenkaan vaikuta Suoli-palstalle linkitetyt onnettomuusuutiset. Valitettavasti Suomessa sattuu edelleen liikaa kolareita ja niissä on osallisena muitakin automerkkejä, kuin Skoda. Ymmärrän "Autoalalle vihkiytyneen asiantuntijan" harmin, kun harvinainen Rotuvalio saa iskua, mutta elämä on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Jos sinulla on parempaa tietoa onnettomuudesta, ole hyvä ja ilmoita siitä poliisille. Tämän hetkisen tiedon mukaan skoda tuli punaisia päin.

Aika erikoista tämä skoda-fysiikka jossa törmätään suoraa ajaessa takaoikealle päin punaisia päin ajavaa itäautoa päin?

Vakuutusyhtiöillä on varmasti kehittyneemmät tavat arvioida riskiä kuin jonkin RS-pojun netissä esittämä "vahinkofrekvenssi".
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FactChecking kirjoitti:
Jos sinulla on parempaa tietoa onnettomuudesta, ole hyvä ja ilmoita siitä poliisille. Tämän hetkisen tiedon mukaan skoda tuli punaisia päin.

Aika erikoista tämä skoda-fysiikka jossa törmätään suoraa ajaessa takaoikealle päin punaisia päin ajavaa itäautoa päin?

Vakuutusyhtiöillä on varmasti kehittyneemmät tavat arvioida riskiä kuin jonkin RS-pojun netissä esittämä "vahinkofrekvenssi".
Jos sinulla on parempaa tietoa vahinko-frekvenssistä kuin vakuutusyhtiöillä, niin tee ainakin kantelu Finanssivalvontaan Skodan suosimisesta. Tai jos tämän punaista päin ajaneen Skodan perusteella pitäisi tehdä erityisiä poikkeustoimenpiteitä.

Kiinnostaa: miksi nimittelet sinua kritisoivia kirjoittajia aina RS-siksi tai RS-täksi? RS Skodalle en ole kukaan palstalla väittänyt ajavansa? Onko sinulla jokin toisaalla syntynyt RS-ongelma? Tai mistä minä tiedän mitä är ässää tarkoitat...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Trafin palvelusta saatujen tietojen mukaan Porsche olisi tällä hetkellä katsastamaton.
Ilmianna
Jaa
Aijai. Ellen väärin muista niin punaisia päin ajaminen on aina vähintään päiväsakoille menevä rikos. Mitähän vakuutusyhtiö sanonee, saattoi skotailu käydä kalliiksi?
Ilmianna
Jaa
Aika odotettu reaktio skeidakuskilta. Skeidakuskin mielestä kaikkien pitäisi komminismin hengessä ajaa identtisellä, pölypallon harmaalla skodavaginalla, jossa eri vuosimallitkin ovat vain asiantuntijan erotettavissa alle 3 m etäisyydeltä.

Aiheuttaahan jo väärän merkkinen tai värinen (ei ankean harmaa) auto skeidakuskeissa vihamielisiä reaktioita; kiilailua, perseessä roikkumista ym

Perisuomalaiseen tapaan kateutta ei lääkitä "mulle kanssa" menetelmällä, vaan "muilta pois". Mitä skeidakuski tässä tapauksessa toteutti hyvinkin suurella menestyksellä.
Ilmianna
Jaa
Palataanpa maan pinnalle ja katsotaan vakuutusmaksuja, jotka perustuvat faktoihin.

"Vakuuttajat analysoivat vahinkohistoriaa parhaan ymmärryksensä mukaan ja asettavat sen mukaan hinnan kullekin autolle."
"Yksimielisiä hinnoittelijat ovat Volkswagenin, Škodan, Fordin ja Opelin tavallisimpien mallisarjojen edullisuudesta."

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/292122-nama-automerkit-ovat-kalliimpia-vakuuttaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
IFin vahinkotilastoissa Skodalle sattuu alle 10-vuotiaissa autoissa keskiarvoa vähemmän vahinkoja tuhatta asiaksta kohden.
https://www.if.fi/web/fi/henkiloasiakkaat/vakuutuksemme/autovakuutus/pages/autovahinkotilasto.aspx
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jossitellaan kirjoitti:
IFin vahinkotilastoissa Skodalle sattuu alle 10-vuotiaissa autoissa keskiarvoa vähemmän vahinkoja tuhatta asiaksta kohden.
https://www.if.fi/web/fi/henkiloasiakkaat/vakuutuksemme/autovakuutus/pages/autovahinkotilasto.aspx
Kuvaajien omituisista ylös-alas tempomisista näkee jo että otanta liian pieni
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FactChecking kirjoitti:
Kuvaajien omituisista ylös-alas tempomisista näkee jo että otanta liian pieni
Liian pieni otanta autosta, jota rekisteröidään useita tuhansia vuosittain ja niistäkin merkittävä osa vakuutetaan IF;ssä? Eiköhän neljässä vuodessa kerry dataa ihan riittävästi, jotta suhteellinen virhe jää pieneksi. Vahinkojen määrää voi päätellä vaikka kuvasta, joka kertoo vahinkotapahtumat tuhatta asukasta kohti suurimmissa kaupungeissa. Ei liene liian vaikeaa, jos on käynyt peruskoulun loppuun.
Ja jos otanta tuntuu pieneltä niin eikös se ole hyvä - kertoo Skodan vähäisistä vahingoista suosituimpiin kuuluvassa vakuutusyhtiössä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
SeliSeliä kirjoitti:
Liian pieni otanta autosta, jota rekisteröidään useita tuhansia vuosittain ja niistäkin merkittävä osa vakuutetaan IF;ssä? Eiköhän neljässä vuodessa kerry dataa ihan riittävästi, jotta suhteellinen virhe jää pieneksi. Vahinkojen määrää voi päätellä vaikka kuvasta, joka kertoo vahinkotapahtumat tuhatta asukasta kohti suurimmissa kaupungeissa. Ei liene liian vaikeaa, jos on käynyt peruskoulun loppuun.
Ja jos otanta tuntuu pieneltä niin eikös se ole hyvä - kertoo Skodan vähäisistä vahingoista suosituimpiin kuuluvassa vakuutusyhtiössä!
9 tuhatta rekisteröintiä ja IF:n osuus esim 2014 FK:n mukaan 24%. Silti näperellään vahinkojen määrissä parilla per tuhat. Eli täysin tyhjänpäiväisiä lukuja jotka eivät kerro mitään. Kuvaajissa outoja pomppuja joita tuskin voi selittää, eli johtuvat vain aineiston köyhyydestä. kts. "overfitting" https://en.wikipedia.org/wiki/Overfitting

Ja muutenkin: Katso vaikka tuulilasivahingot, ihme kun niitä sattuu auton vanhetessa aina vain vähemmän. Ettei vain liittyis siihen ettei 20 vuotiaissa enää yleensä ole tuulilasivakuutusta?

Entäpä Skodan omaisuusvahingot. Alkuun se noudattaa samaa kuin "kaikki merkit" (huom: kaikki merkit sisältää myös skodan itsensä) mutta 10v jälkeen lähtee ylös. Miksi? Kaikilla merkeillä ne lähtevät laskuun. Kaiken lisäksi skodan historia loppuu 20v kohdille, enkä ihmettele koska jos reiska romuttamolla kompastuu skeidan taka-akseliin niin ei se ole enää skodan vakuutuksista kiinni.

PS. skoda on henkilövahingoissa, eli niissä kaikkein pahimmissa kaikkia merkkejä huonompi. Jo 4-8 vuotiaissa ero kaikkiin merkkeihin +25%, 13 vuoden jälkeen käyrä suorastaan ampuu ylöspäin. Miksi skodistit aiheuttavat henkilövahinkoja? Peltiä voi korjata ja uusia autoja ostaa mutta ihmisten korjaaminen on vaikeampaa, usein jopa mahdotonta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tilastojakin voi tulkita niin monella tavalla ja pieniä laskuvirheitäkin helposti sattuu.

Tilastojen tulkintaa ei voi tehdä suoraan ilman että tietää eri automerkkien taustaa. Esim. VW yhteistyössä kehitetyt I-korin Octavia ja myöhemmin Fabia tulivat myyntiin alle 20 vuotta sitten. Käytännössä 20 v vanhat Skodat ovatkin Felicioita tms. vähemmän kehittyneitä malleja, jotka eivät ole niin turvallisia tai kestäviä kuin nykyiset mallit, mikä selittänee henkilövahinkojen suurempaa määrää aineiston loppupäässä. Tästä syystä myös käyrä loppuu 20 vuoden kohdalla.

Henkilövahinkojen määrässä on toki 4-8 vuotiaissa 16 % pomppu (ei siis 25 %), mutta kuten nimimerkki FactChecking kirjoittaa, niin käyrät aaltoilevat.

PS. kaikkia merkkejä huonompi henkiövahingoissa on BMW aivan ylivoimaisesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Faktat_tarkkailuun kirjoitti:
Tilastojakin voi tulkita niin monella tavalla ja pieniä laskuvirheitäkin helposti sattuu.

Tilastojen tulkintaa ei voi tehdä suoraan ilman että tietää eri automerkkien taustaa. Esim. VW yhteistyössä kehitetyt I-korin Octavia ja myöhemmin Fabia tulivat myyntiin alle 20 vuotta sitten. Käytännössä 20 v vanhat Skodat ovatkin Felicioita tms. vähemmän kehittyneitä malleja, jotka eivät ole niin turvallisia tai kestäviä kuin nykyiset mallit, mikä selittänee henkilövahinkojen suurempaa määrää aineiston loppupäässä. Tästä syystä myös käyrä loppuu 20 vuoden kohdalla.

Henkilövahinkojen määrässä on toki 4-8 vuotiaissa 16 % pomppu (ei siis 25 %), mutta kuten nimimerkki FactChecking kirjoittaa, niin käyrät aaltoilevat.

PS. kaikkia merkkejä huonompi henkiövahingoissa on BMW aivan ylivoimaisesti.
Kyykman tietää ja tuntee kyllä Skodan mallihistorian suuren muutoksen 20-vuotta sitten. Hänen ainoa valttinsa onkin tulkita Trafin "avointa dataa", jonka mukaan Skoda ei ole mitenkään yleinen auto, koska liikenteessä ei ole näitä ikivanhoja ikiliikkujia, kuten Toyotalla. Ei niitä Felicioita paljon myyty ja tehtaan tuotantokapasiteetti oli pitkään varsin riittämätön. I Octavian saatavuus oli oman kokemuksen mukaan aika heikko vielä v. 2001.

Vaikeaa Kyykkiksen on löytää todisteita Skodan riskialttiudesta ja sitä kautta korkeista vakuutusmaksuista. Koska näin ei ole. Tietysti voi esittää faktana salaliittoteorioita väärästä vahinkokustannusten jaosta tai muusta suhmuroinnista...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Faktat_tarkkailuun kirjoitti:
Tilastojakin voi tulkita niin monella tavalla ja pieniä laskuvirheitäkin helposti sattuu.

Tilastojen tulkintaa ei voi tehdä suoraan ilman että tietää eri automerkkien taustaa. Esim. VW yhteistyössä kehitetyt I-korin Octavia ja myöhemmin Fabia tulivat myyntiin alle 20 vuotta sitten. Käytännössä 20 v vanhat Skodat ovatkin Felicioita tms. vähemmän kehittyneitä malleja, jotka eivät ole niin turvallisia tai kestäviä kuin nykyiset mallit, mikä selittänee henkilövahinkojen suurempaa määrää aineiston loppupäässä. Tästä syystä myös käyrä loppuu 20 vuoden kohdalla.

Henkilövahinkojen määrässä on toki 4-8 vuotiaissa 16 % pomppu (ei siis 25 %), mutta kuten nimimerkki FactChecking kirjoittaa, niin käyrät aaltoilevat.

PS. kaikkia merkkejä huonompi henkiövahingoissa on BMW aivan ylivoimaisesti.
JAha, BMW-kateus iski taas
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
voivoi-rs-pojuja kirjoitti:
JAha, BMW-kateus iski taas
Sinä väitit että Skoda johtaa vahinkotilastoja. Skodakateus iski?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
"Peltikolariin joutunut ökyauto on HS:n mukaan ainoa laatuaan koko maassa, mutta Skodaa kuljettaneelle naiselle se on kulkupeli siinä missä muutkin."

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005287590.html
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12 VASTAUSTA:
Heh, joo näin se on skootakuski todennut. Nyt kun kyse ei ole vahingosta, kun punaisia päin ajoi, niin korvausvastuu lienee skootakuskilla.
Kyllä se käsitys alkaa muuttumaan kun makselee toisten AUTOja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Haluan vilpittömästi uskoa, että ko. Porschen kuski kykenee suhtautumaan autonsa kolaroitiin normaalilla tavalla. Jos on alla Suomessa äärimmäisen harvinainen miljoonan auto, lienee siihen varaa. Toisin kuin Skoda-kriitikolla, jolle Skoda/Porsche-törmäys on suorastaan ennakkotapaus liikenneturvallisuuden ja vakuutuskäytäntöjen tilasta.

Skoda-kuskin lausunnon "ihmiskeskeisyyden" suhteessa vähäteltyihin pyhän peltilehmän vaurioihin voi toki kriitikko ottaa esimerkiksi "piittaamattomuudesta" liikenteessä.

Ikävää, ettei kriitikkoa kiinnosta liikenneturvallisuus laajemmin. Valitettavan usein onnettomuuksista on kuvia, joista rusentuneen metallikasan saattaa tunnistaa vain munuais- tai rinkulakeulasta. Uhrit eivät ole enää kertomassa, oliko täystuhon syy Skoda, joka käyttäytyi törkeällä tavalla.

Valitettavasti joudun usein ohittamaan paikan, jossa kolmen nuoren elämä päättyi ilman, että Skoda tai mitään muuta toista autoa oli syyllisenä. Siinä ei urheilullisesta takavedosta ollut edes apua... :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Elämäonoff kirjoitti:
Haluan vilpittömästi uskoa, että ko. Porschen kuski kykenee suhtautumaan autonsa kolaroitiin normaalilla tavalla. Jos on alla Suomessa äärimmäisen harvinainen miljoonan auto, lienee siihen varaa. Toisin kuin Skoda-kriitikolla, jolle Skoda/Porsche-törmäys on suorastaan ennakkotapaus liikenneturvallisuuden ja vakuutuskäytäntöjen tilasta.

Skoda-kuskin lausunnon "ihmiskeskeisyyden" suhteessa vähäteltyihin pyhän peltilehmän vaurioihin voi toki kriitikko ottaa esimerkiksi "piittaamattomuudesta" liikenteessä.

Ikävää, ettei kriitikkoa kiinnosta liikenneturvallisuus laajemmin. Valitettavan usein onnettomuuksista on kuvia, joista rusentuneen metallikasan saattaa tunnistaa vain munuais- tai rinkulakeulasta. Uhrit eivät ole enää kertomassa, oliko täystuhon syy Skoda, joka käyttäytyi törkeällä tavalla.

Valitettavasti joudun usein ohittamaan paikan, jossa kolmen nuoren elämä päättyi ilman, että Skoda tai mitään muuta toista autoa oli syyllisenä. Siinä ei urheilullisesta takavedosta ollut edes apua... :(
Itäauto skootahan se taisi tulla punaisia päin ja rusautti länsiauton kylkeen.
Eikös näin käynyt?
Loput voit kertoa itsellesi wessassa ollessasi yksin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hitto miten miten ylimielinen lehmä se skeidakuski.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
skootallaPunaisiapäin kirjoitti:
Itäauto skootahan se taisi tulla punaisia päin ja rusautti länsiauton kylkeen.
Eikös näin käynyt?
Loput voit kertoa itsellesi wessassa ollessasi yksin.
Kuka on kiistänyt tapahtuneen? Miten muuten itäauto-fiksaatiosi tähän liittyy? Liikenneturvallisuus ei kiinnosta, mutta itäautot ja syylliset Skoda t?

Kun ei ole minkäänlaista empatiakykyjä, ovat liikenneonnettomuudetkin "kriitikolle" vain mahdollisuus provoilla anonyyminä alatyylisesti.

Olisi mielenkiintoista nähdä miten ojentaisit ko. Skoda-kuskia? Mutta täällähän sinä vain uliset 247365. Onneksi näin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HS:N juttu todistaa täydellisesti sen mitä Automotive on täällä pitkään sanonut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Elämäonoff kirjoitti:
Haluan vilpittömästi uskoa, että ko. Porschen kuski kykenee suhtautumaan autonsa kolaroitiin normaalilla tavalla. Jos on alla Suomessa äärimmäisen harvinainen miljoonan auto, lienee siihen varaa. Toisin kuin Skoda-kriitikolla, jolle Skoda/Porsche-törmäys on suorastaan ennakkotapaus liikenneturvallisuuden ja vakuutuskäytäntöjen tilasta.

Skoda-kuskin lausunnon "ihmiskeskeisyyden" suhteessa vähäteltyihin pyhän peltilehmän vaurioihin voi toki kriitikko ottaa esimerkiksi "piittaamattomuudesta" liikenteessä.

Ikävää, ettei kriitikkoa kiinnosta liikenneturvallisuus laajemmin. Valitettavan usein onnettomuuksista on kuvia, joista rusentuneen metallikasan saattaa tunnistaa vain munuais- tai rinkulakeulasta. Uhrit eivät ole enää kertomassa, oliko täystuhon syy Skoda, joka käyttäytyi törkeällä tavalla.

Valitettavasti joudun usein ohittamaan paikan, jossa kolmen nuoren elämä päättyi ilman, että Skoda tai mitään muuta toista autoa oli syyllisenä. Siinä ei urheilullisesta takavedosta ollut edes apua... :(
Skeidakuskin asenne kuulosti ihan normaalilta työsuhdeauto ja EVVK -kuskin toiminnalta. Ai ajoin kolarin? Mitä välii, mä saan toisen auton tilalle ja se on ihan samanlainen EVVK auto kuin tää nykyinen, joten ei välii, korjataanko vanha vai meneekä lunastukseen.

Ai sun auto, EVVK, jos ny teloin harrastepelisi lunastuskuntoon ja menee pari vuotta ennen kuin saat samanlaisen tilalle. Ihan yhtälailla EVVK jos työsuhdeautoilija teloo auton, jonka omistajalla ei ole kaikenmaailman keskeytysturvia yms. eli sitten ollaan X viikkoa ilman autoa.

Eipä skeidakuski omaa ajosuoritustaan kommentoinut muutoin kuin hyvä että pelkkää peltiä meni. Kun liikennevaloihinkin suhtautuu EVVK -asenteella, tulee helposti vakavampiakin seurauksia.

Tien päällähän näitä EVVK kuskeja piisaa. Alla melkein poikkeuksetta harmaa EVVK ja lika ei näy -järkiauto, skeida, datsujn, tojoota.... Kolmion takaa pusketaan eteen, 40/50 rajoituksilla, taajamien keskellä, tietyömailla ym. vedellään surutta 30 ylinopeutta eikä sen ansiosta onnistu suojatien eteenkään pysähtyminen, toisaalta moottoriteiden liittymiskaistoilla ei kyetä kelaamaan yli 60 mittariin ... mutta silti vaan pusketaan kolmion takaa nopeampien eteen ja sitten kun pakotetaan takaa tulijat kaistanvaihtoon, otetaan ohittajista nokkiinsa ja ruvetaan ajamaan näiden kanssa kilpaa ja yritetään estää paluu oikealle kaistale.

Ilman kirittäjää ajetaan moottoritien oikealla kaistalla 117, ettei vaan tule sakkoja, Kun saavutetaan rekka, napsautetaan vakionopeussäädin pois päältä, sehän estää kiihdytyksen? Sitten vauhti hiipuu alle satasen ja ohitus kestää, kestää ja kestää... ohituksen jälkeen vakkari taas päälle ja auto kiihtyy takaisin entiseen marssivauhtiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EVVK_kuskit_ja_autot kirjoitti:
Skeidakuskin asenne kuulosti ihan normaalilta työsuhdeauto ja EVVK -kuskin toiminnalta. Ai ajoin kolarin? Mitä välii, mä saan toisen auton tilalle ja se on ihan samanlainen EVVK auto kuin tää nykyinen, joten ei välii, korjataanko vanha vai meneekä lunastukseen.

Ai sun auto, EVVK, jos ny teloin harrastepelisi lunastuskuntoon ja menee pari vuotta ennen kuin saat samanlaisen tilalle. Ihan yhtälailla EVVK jos työsuhdeautoilija teloo auton, jonka omistajalla ei ole kaikenmaailman keskeytysturvia yms. eli sitten ollaan X viikkoa ilman autoa.

Eipä skeidakuski omaa ajosuoritustaan kommentoinut muutoin kuin hyvä että pelkkää peltiä meni. Kun liikennevaloihinkin suhtautuu EVVK -asenteella, tulee helposti vakavampiakin seurauksia.

Tien päällähän näitä EVVK kuskeja piisaa. Alla melkein poikkeuksetta harmaa EVVK ja lika ei näy -järkiauto, skeida, datsujn, tojoota.... Kolmion takaa pusketaan eteen, 40/50 rajoituksilla, taajamien keskellä, tietyömailla ym. vedellään surutta 30 ylinopeutta eikä sen ansiosta onnistu suojatien eteenkään pysähtyminen, toisaalta moottoriteiden liittymiskaistoilla ei kyetä kelaamaan yli 60 mittariin ... mutta silti vaan pusketaan kolmion takaa nopeampien eteen ja sitten kun pakotetaan takaa tulijat kaistanvaihtoon, otetaan ohittajista nokkiinsa ja ruvetaan ajamaan näiden kanssa kilpaa ja yritetään estää paluu oikealle kaistale.

Ilman kirittäjää ajetaan moottoritien oikealla kaistalla 117, ettei vaan tule sakkoja, Kun saavutetaan rekka, napsautetaan vakionopeussäädin pois päältä, sehän estää kiihdytyksen? Sitten vauhti hiipuu alle satasen ja ohitus kestää, kestää ja kestää... ohituksen jälkeen vakkari taas päälle ja auto kiihtyy takaisin entiseen marssivauhtiin.
Skoda-kriitikon asenne ON "normaali", jos normaalilla tarkoitetaan harrasteauton arvokkaiden peltien edelle laittamista suhteessa ihmishenkiin.

Uskon todellakin, että monelle työsuhdekuskillekin (tuskin tämä Skoda oli sellainen?) auto on vain liikkumisväline ja se saamat kolhut ovat vain maallista. Peltiä saa uutta ja samanlaisen auton. Niin se vain on.

Ihmishenkeä ei voi korvata. Kiinnostaako tämä näkökulma liikenteessä kriitikkoa lainkaan? Pelti kiinnostaa? Ajattele sitten vaikka liikenteen uhrin koulutukseen uhrattuja verovaroja. Jos nyt veroja maksat...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Peltiä se vaan on ja liikennesäännöt vaan on. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Peltiä se vaan on ja auto on vain liikkumista varten, mutta silti skeidakuskeilla alkaa kisailuvimma, kun joku menee ohi. Vaikka sitten tämä perinteinen, että torpataan skeda moottoritien tukkeeksi 60 mittarissa, mutta takaa tulevien ohittaessa löydään lappu lattiaan. Jos ei ohitusta ja kaistanvaihtoa keritä hetimiten estämään, niin kelataan 130+ mittariin ja ajetaan ohittaja kiinni. Kun kisa on voitettu, kiire loppuu ja sitten voi vaihtaa kaistaa ohitetun etupuskuria hipoen ja jäädä siihen kuhnimaan.

Samaa oli myös Kehä I:llä ennen kuin sinne saatiin peltipoliisit. Rajoitus 70, liikennevaloista semiripeästi lähdettäessä skeidat jäi 200 m jälkeen ja siitähän ne pimahti. Kohta viuhui skeidat ohi jollain 90-100 nopeudella, mutta kisan voitettuaan kiire loppui heti ja jäivät eteen tientukoiksi.

Peltiä se vaan on ja lapsia saa tehtyä lisää -> hyvin voi taajamissa lasketella 40 rajoitusalueilla 60-70 mittarissa.

Punaisia valojakin kasvaa tolpissa, joten niistä ei tarvi välittää. Kuten ei JokuRajaNarsismiinkaan välitä. Tässähän on koko ajan ollut kyse siitä, että skeidakuski ajoi päin punaisia, tod. näk. ylinopeudella (normaali juttu, kun ajetaan "vanhoilla vihreilä") ja kolaroi. Ei mitään komenttia tähän, koska normaali toimintamalli skeidailijoille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EVVK_kuskit_ja_autot kirjoitti:
Peltiä se vaan on ja liikennesäännöt vaan on. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Peltiä se vaan on ja auto on vain liikkumista varten, mutta silti skeidakuskeilla alkaa kisailuvimma, kun joku menee ohi. Vaikka sitten tämä perinteinen, että torpataan skeda moottoritien tukkeeksi 60 mittarissa, mutta takaa tulevien ohittaessa löydään lappu lattiaan. Jos ei ohitusta ja kaistanvaihtoa keritä hetimiten estämään, niin kelataan 130+ mittariin ja ajetaan ohittaja kiinni. Kun kisa on voitettu, kiire loppuu ja sitten voi vaihtaa kaistaa ohitetun etupuskuria hipoen ja jäädä siihen kuhnimaan.

Samaa oli myös Kehä I:llä ennen kuin sinne saatiin peltipoliisit. Rajoitus 70, liikennevaloista semiripeästi lähdettäessä skeidat jäi 200 m jälkeen ja siitähän ne pimahti. Kohta viuhui skeidat ohi jollain 90-100 nopeudella, mutta kisan voitettuaan kiire loppui heti ja jäivät eteen tientukoiksi.

Peltiä se vaan on ja lapsia saa tehtyä lisää -> hyvin voi taajamissa lasketella 40 rajoitusalueilla 60-70 mittarissa.

Punaisia valojakin kasvaa tolpissa, joten niistä ei tarvi välittää. Kuten ei JokuRajaNarsismiinkaan välitä. Tässähän on koko ajan ollut kyse siitä, että skeidakuski ajoi päin punaisia, tod. näk. ylinopeudella (normaali juttu, kun ajetaan "vanhoilla vihreilä") ja kolaroi. Ei mitään komenttia tähän, koska normaali toimintamalli skeidailijoille.
Kukaan ei ole kiistänyt punaisia päin ajamista, kuten jo on todettu. Poliisi ja oikeusjärjestelmä toimivat jatkossa. Täällä tosin on jo some-lautakunnassa lähes päätetty liikennevakuutuksen mitätöinnistä Skoda-kuskin ajokäytöksen perusteella ja rangaistuksista.

Kukaan ei ole todistanut Skoda-kriitikon edellisen kaltaisia jatkuvia väitteitä. Huomioitavaa ja tyypillistä on, että kun kriitikkoa kritisoidaan harrasteauton kalliiden peltien palvomisesta ja ihmisten unohtamisesta, alkaa kriitikko kuin tyhjästä kiinnostumaan ihmisistä. Kun ei ole moraalia eikä empatiakykyjä, kriitikolle kaikki on luontevaa kritiikin nimissä. Vaikka ryhtyä ihmisystäväksi, kun muuten kiinnostaa vain autojen suorituskyky.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Skeidakuskilla on ongelma, kun naama näyttää vinolta peilissä. Peilin vika pakko olla.

Skeidailijat sikailee liikenteessä, mutta tätähän ei skeidakuskit halua myöntää.

Skeidailija kärsii huonosta itsetunnosta. Skeidailija on harmaa hiirulainen, kuten autonsakin. Skeidailija ei ole itse valinnut autoaan, vaan on tyytynyt siihen mitä annetaan (työsuhdeauto) tai on noudattanut orjallisesti pirttihirmun, naapurin sedän, työkaverien tai essonbaarin parlamentin suosituksia. Kun ostaa täsmälleen samanlaisen 13 tusinassa skeidan kuin naapurillakin on, ei tarvitse vastata kiusalliseen kysymykseen "miksi ostit hienomman kuin minulla"?

Skeidakuskia harmittaa, kun skeidakuski ei uskaltanut tehdä valintaa oman päänsä mukaan. Aina, kun näköpiiriin ilmaantuu tyylikkäämpi auto, skeidakuskia harmittaa pirullisesti. Pahimmillaan ilmiö on, jos kyseessä on suht saman hintaluokan peli - tämä on kuin märkä rätti skeidahiirulaisen naamaan ... olisit sinäkin voinut, muttet uskaltanut! Sitten skeidakuskin on pakko tehdä näitä tyypillisiä tempauksia, kuten ajetaan hetki sitten ohittanut auto kiinni, ohitetaan se, kiilataan keulan eteen ja jäädään sitten kinuttamaan 10 km/h alemmalla nopeudella. Niin jokapäiväistä....

Huom nämä skeidailijat ovat nimenomaan tyyppejä, jotka ajavat harmaalla hinnat alkaen/karvalakkimallin skeidalla, juurikin VAGniikan maailman, essonbaarien tietäjien ym. ohjeiden mukaan. Harmittasi minuakin vastaavassa tilanteessa.

Ns. järjettömillä autoilla, jopa skeidan RS mallit mukaan luettuina, ajavilla ei tunnu yhtälailla vanne puristavan päätä eikä siten tarvi koko aikaa perseilläkään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
skeida_juttu kirjoitti:
Skeidakuskilla on ongelma, kun naama näyttää vinolta peilissä. Peilin vika pakko olla.

Skeidailijat sikailee liikenteessä, mutta tätähän ei skeidakuskit halua myöntää.

Skeidailija kärsii huonosta itsetunnosta. Skeidailija on harmaa hiirulainen, kuten autonsakin. Skeidailija ei ole itse valinnut autoaan, vaan on tyytynyt siihen mitä annetaan (työsuhdeauto) tai on noudattanut orjallisesti pirttihirmun, naapurin sedän, työkaverien tai essonbaarin parlamentin suosituksia. Kun ostaa täsmälleen samanlaisen 13 tusinassa skeidan kuin naapurillakin on, ei tarvitse vastata kiusalliseen kysymykseen "miksi ostit hienomman kuin minulla"?

Skeidakuskia harmittaa, kun skeidakuski ei uskaltanut tehdä valintaa oman päänsä mukaan. Aina, kun näköpiiriin ilmaantuu tyylikkäämpi auto, skeidakuskia harmittaa pirullisesti. Pahimmillaan ilmiö on, jos kyseessä on suht saman hintaluokan peli - tämä on kuin märkä rätti skeidahiirulaisen naamaan ... olisit sinäkin voinut, muttet uskaltanut! Sitten skeidakuskin on pakko tehdä näitä tyypillisiä tempauksia, kuten ajetaan hetki sitten ohittanut auto kiinni, ohitetaan se, kiilataan keulan eteen ja jäädään sitten kinuttamaan 10 km/h alemmalla nopeudella. Niin jokapäiväistä....

Huom nämä skeidailijat ovat nimenomaan tyyppejä, jotka ajavat harmaalla hinnat alkaen/karvalakkimallin skeidalla, juurikin VAGniikan maailman, essonbaarien tietäjien ym. ohjeiden mukaan. Harmittasi minuakin vastaavassa tilanteessa.

Ns. järjettömillä autoilla, jopa skeidan RS mallit mukaan luettuina, ajavilla ei tunnu yhtälailla vanne puristavan päätä eikä siten tarvi koko aikaa perseilläkään.
Skeida sitä ja skeidailija tätä. Kovasti sinulla on sanottavaa, se on myönnettävä. Kovasti on väittöä, ei näyttöä.

Skoda-kriitikolla on toki oikeus mielipiteeseen, kaikilla on. Sen perään on kuitenkin korrektia lisätä, "minun mielestäni", se pelastaa paljon. Tosin eihän noin täyttä paskaa voi suoltaa vain mielipiteenä. On oltava mukamas vakuuttava.

Siis olet vain yksi anonyymeistä some-julleista, jotka kirjoittavat "yleisesti tiedossa olevia totuuksia". Ja muut hymyilevät vinosti, kunnes törkeyksien raja tulee täyteen.

Kyykman, tuo paljon kärsinyt piruparka, yksin tuulimyllyjä vastaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eikös takavetoinen länsiauto kiihtynytkään riittävästi, kun skodallakin pystyi ajamaan sen rusinaksi?
Nollasta sataan jotain 0,003 sek ubulububulu buu Kyykmannilaisittain puhuttuna.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Länsiautoilija ajaa sääntöjen mukaan,

Skeidakuski ajaa järkiautoilijoiden opeilla - polkimen alla on tiiliskivi, joka on mitoitettu niin, että 0-60 kiihdytys ottaa minuutin ja huiput ovat n. 85. Aina ja kaikkialla, myös taajamissa ja tietyömaiden kohdalla ajetaan "rajoitinta vasten" ja nopeus on siten 40-85 riippuen siitä, kauanko on ehditty kiihdyttämään. Kerran kelatusta vauhdista ei tietenkään tingitä minkään pikkuseikan, kuten jalankulkijoiden tai vaan muutama sekunti sitten punaiseksi vaihtuneen valon vuoksi.

Nopeudenrajoittimessa on naru, jolla rajoittimen saa hätätilanteessa deaktivoitua. Hätätilenne syntyy, jos joku on menossa ohi esim. moottoritiellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tässä on länzikuljettaja parkkeerannut väärin.
Eihän se ole mahdollista kriitikon mielestä?
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707122200259768_u0.shtml
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tässä muutama länzikolari.
Ei oo todellista, vai mitä kriitikot?

https://www.youtube.com/watch?v=kWqwE89UNEU
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eihän näin pitänyt käydä länziautoilijoille? Kriitikkooooo!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=eKz-mUosVVg
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Länzi_Autoilija kirjoitti:
Eihän näin pitänyt käydä länziautoilijoille? Kriitikkooooo!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=eKz-mUosVVg
Fake news! Be aware!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oli siinä akalla asenne kohdallaan. Törmäillä saa Skodalla toisiin autoihin miten haluaa ja ei mitään väliä kun ei vaan itse satuttanut itseään tällä kertaa. Halusikin varmaan Skeidasta eroon. Toivottavasti vakuutustarkastaja ja poliisi puuttuvat asennevarmaan.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005287590.html
Ilmianna
Jaa
Niin tyypillinen itablokki asenne, autoa myöten. Jos ei ole varaa länsiautoon, kannattaisi siirtyä vaikka polkupyörään, vai mitä jormat...?
Ilmianna
Jaa
Kylläpä kriitikoilla on nyt riemua. Jokohan Skoda kielletään kokonaan? Ottavat Skodat Kuusakoskelle sulattoon, mutta osarisoppari jää Jormalle ja Pirkolle maksettavaksi loppuun?
Ilmianna
Jaa
Länsiautoilijalla ei ole varaa muuhun kuin runkoon. Buahhahaaaa!
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201706282200232738_u0.shtml
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Iltapäivälehti selvitti asiaa. Aloittajan pettymykseksi kynnys liikennevakuutuksen turvan menettämiseen on ( normijärkiselle täysin ymmärrettävästi) korkea , mistään Skoda-poikkeuksestakaan ei ole mainintaa. Tietysti kriitikko voi saivarrella, että kun yhtiöt vastaavat yleisellä tasolla, jää Skoda-pykälä mainitsematta.

http://www.is.fi/autot/art-2000005289312.html
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niin, kuten mopoautojenkaan vakuutukset eivät nousseet kalliiden mälläilyjen takia?

Niinhän se meni?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pääsääntöisesti syyllisen kannattaa olla mieluummin hieman nöyrä kuin ylimielinen, oli rike mikä tahansa, vai mitä?
Ilmianna
Jaa
Koko ajan meuhkataan vaan Skodan osuudesta. Lehtitetojen mukaan Porsche oli katsastamaton. Miten sellaisella saa ajaa yleisellä tiellä? Porsche-kuski oli vähintään yhtä syyllinen tapahtumaan lähtiessään katsastamattomalla autolla liikenteeseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Koko ajan meuhkataan vaan Porschen osuudesta. Lehtitetojen mukaan Skoda oli ajoi punaisia päin. Miten sellaista saa tehdä yleisellä tiellä? Skoda-kuski oli syyllinen ajaessaan punaisia valoja päin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kaksoisstandardit kirjoitti:
Koko ajan meuhkataan vaan Porschen osuudesta. Lehtitetojen mukaan Skoda oli ajoi punaisia päin. Miten sellaista saa tehdä yleisellä tiellä? Skoda-kuski oli syyllinen ajaessaan punaisia valoja päin.
Hyvä, että myönnät Skoda-kuskin tehneen virheen. Siis auto ei ollut syyllinen, vaikka olikin Skoda.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kaksoisstandardit kirjoitti:
Koko ajan meuhkataan vaan Porschen osuudesta. Lehtitetojen mukaan Skoda oli ajoi punaisia päin. Miten sellaista saa tehdä yleisellä tiellä? Skoda-kuski oli syyllinen ajaessaan punaisia valoja päin.
Tapansa mukaan kyykmanni yrittää puheenaietta vaihtamalla johtaa keskustelun harhateille. Siis oliko Porsche katsastettu vai ei? Paljonko tulee sakkoja jos ajaa katsastamattomalla autolla ja oliko vakuutuksetkaan kunnossa? Vai eikä mijoonan euron autoa tarvitsekaan katastaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
skodajakke kirjoitti:
Hyvä, että myönnät Skoda-kuskin tehneen virheen. Siis auto ei ollut syyllinen, vaikka olikin Skoda.
Ei ole suljettua pois, etteikö se olisi skodan vika. Jos olisi ollut joku toinen auto, ei kuljettaja välttämättä olisi ajanut punaista päin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
asialinjalla kirjoitti:
Tapansa mukaan kyykmanni yrittää puheenaietta vaihtamalla johtaa keskustelun harhateille. Siis oliko Porsche katsastettu vai ei? Paljonko tulee sakkoja jos ajaa katsastamattomalla autolla ja oliko vakuutuksetkaan kunnossa? Vai eikä mijoonan euron autoa tarvitsekaan katastaa?
Eikö 20-40 tuhannen skodan tarvitse noudattaa liikennesääntöjä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
skodajakke kirjoitti:
Hyvä, että myönnät Skoda-kuskin tehneen virheen. Siis auto ei ollut syyllinen, vaikka olikin Skoda.
> Hyvä, että myönnät Skoda-kuskin tehneen virheen. Siis auto ei ollut syyllinen, vaikka olikin Skoda.

Hyvä, että myönnät skeidakuskin sikailleen. Syynä skeidakuskien sikailuun on ankean auton aiheuttama mielipaha, jota puretaan muihin tielläliikkujiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pahaa_oloa_jakamassa kirjoitti:
> Hyvä, että myönnät Skoda-kuskin tehneen virheen. Siis auto ei ollut syyllinen, vaikka olikin Skoda.

Hyvä, että myönnät skeidakuskin sikailleen. Syynä skeidakuskien sikailuun on ankean auton aiheuttama mielipaha, jota puretaan muihin tielläliikkujiin.
Mites muiden autojen kuskit ja kolarit? Syy?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Itäauto skeidan kääkkä kuljettajat luulevat ajavansa tehokasta audia, ja alla onkin vetelevä ja pomputtava , meluava idänihme , halppis joka on koottu sekundaosista. Vääristynyt asenne vielä mukaan soppaa hämmentämään, niin nuo skeidamobiilit ovatkin se paljon puhuttu tikittävä aikapommi. Skeidistille sattuu ja tapahtuu, ja kippa senkun prakaa....
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Liikennetörttöily voi tulla kalliiksi

"Poliisin tietojen mukaan henkilöauton kuljettaja ajoi... ja jätti noudattamatta valo-opastimen punaista liikennevaloa... seurauksena kuljettaja törmäsi samanaikaisesti oikealta rampilta tulleen Porschen vasempaan etukulmaan."

Jep ja mikä olikaan tämä "henkilöauto"? Kuva näyttää tältä:
http://is.mediadelivery.io/img/1920/9f27350022d841bbba84e29e6b50400c.jpg

Pidetäänkö tunnistuskilpailu?

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005287246.html

Mielestäni liikennevaloja pitää aina noudattaa eikä esimerkiksi myöhäisillä keltaisilla (tunnetaan myös "punaisina") tulisi lähtä kaahaamaan, voi nimittäin pamahtaa. Nyt tuli miljoonan euron vahingot ja toivottavasti vastaavat hurjapäät ovat ne jotka maksavat näistä vakuutuksissaan.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta