Rakasta minua

Kaipaanpaljon

Älä koskaan lopeta, tarvitsen niin sinua

23

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heip.sitten

      En mäjaksa enenpää. Pitää välillä huilia ja nukkua, kovaa työtä ollut lomall tämä

      • eilomalla

        Pitäisi joutua mitenkään työskentelemään :/ harmillista jos se on siltä tuntunut.


      • Heip.sitten
        eilomalla kirjoitti:

        Pitäisi joutua mitenkään työskentelemään :/ harmillista jos se on siltä tuntunut.

        Ei se siltä onneksi yleensä tunnu. Joskus sitä huomaa vain kaipaavansa toista liikaa olosuhteet huomioon ottaen. En koskaan kyllästy kaipaamaan häntä silti.


    • josolisithän

      Sitähän mä just teenkin, enkä lopetakaan...

    • istuvahärkänen
      • härkänen_kuitenkin

        Hieno kappale! Toteutuisipa sanat.


    • Jotainvinkkiänyt

      Kuka kaipaa ja ketä?

    • rakastan.rakastan

      Siksi rakastankin sinua.
      Sinun tulee oppia kunnioittamaan ja arvostamaan elämää, itseäsi ja toisia ihmisiä, oppimaan sitä mitä oikea rakkaus ja välittäminen ovat.

      • Kaipaanpaljon

        Se on totta, mutta tuleeko koskaan valmista...onko se edes mahdollista. Minä opin kyllä monia asioita, kuten kärsivällisyyttä.


      • rakastan.rakastan

        Luultavasti ei koskaan tule valmista, mutta jotain aina menee johonkin kohtaan. Jotain menee johonkin.


      • Kaipaanpaljon

        Haluan joskus osoittaa sinulle sen, mitä olen oppinut kaikella tapaa.

        Haluan siis rakastaa sinua oikeasti niin kuin toivot ja niin kuin rakastan.


      • ounouounou
        Kaipaanpaljon kirjoitti:

        Haluan joskus osoittaa sinulle sen, mitä olen oppinut kaikella tapaa.

        Haluan siis rakastaa sinua oikeasti niin kuin toivot ja niin kuin rakastan.

        ja vitut sanon minä, teidän mielikuvitus ihmisenne ja mielikuvitusrakkautenne, yhtä höpönhöpöä kaikki. tyhjää löpinää anonyymeille. se on kaukana rakkaudesta.


      • Olisipakaunisajatus
        Kaipaanpaljon kirjoitti:

        Haluan joskus osoittaa sinulle sen, mitä olen oppinut kaikella tapaa.

        Haluan siis rakastaa sinua oikeasti niin kuin toivot ja niin kuin rakastan.

        kunpa hänkin ajattelisi noin...


    • Kaipaanpaljon

      Rakasta minua vielä ja anna sen hyvän levitä ympärillesi, kaikille ihmisille.

    • VoiVoiAiAi

      " Rakasta minua", " tarvitsen sinua".
      Onkohan kyseessä vain itsekkyys, vai olisitko myös aidosti valmis antamaan jotain itsestäsi; esim. kunnioitusta,läheisyyttä, lämpöä ja seksiä, jne.

      • Kaipaanpaljon

        Ei kyllä mä ihan itsekkyydestä liikkeellä olen - ei kunnioitusta, ei läheisyyttä, ei lämpöä, eikä varsinkaan seksiä ;)


    • kurkkuviipale

      Eikö olekin kiva muistaa ja tiedostaa, että kaikella tänne kirjoitetulla ei ole yhtikäs mitään väliä kellekään? Ei hyttysen paskan vertaa.

    • mitenitserakastat

      Opettele rakastamaan itsekin.

      • cjögpuryp

        Kenelle viesti???


    • Hyväonluovutan

      No ei sitten laiteta sitä :)

    • laihasopuparempi

      Jänskää miten kaikesta tehtiin näin rumaa täällä palstalla no mut hetken tie oli kevyt kulkea iloitkaamme siitä ei muistella pahalla

    • rakkausonikuista

      Rakkauden voi tuntea ainoastaan kun molemmat yksilöt ovat valmiita ja innoissaan rakkauden jakamisesta.Olemmeko valmiita rakastamaan??

    • Rakkauseikestä

      Ihan mitä vain, olisit ajatellut hieman aiemmin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe