miesihminen joka mainostaa divanisohvaansa

kouwloux

joka ennen luuli että tarvitsisi amerikan serkun tai lottovoiton jotta voisi ostaa divani sohvan jonka jälkeen tulee joku lainalaina mainos. Höpsistä eikö miesihminen sitten tajua että kyllä tarvitsi " amerikan serkun tai lottovoiton. " tosin lainan muodossa. Minun puolesta lepäilkööt divani sohvalla miten kauvan tahansa, minä ainakaan en tule häiritsemään kun lähinnä on aristokraatinen ylhäisön suosima sivistynyt ajaton sukupolvelta toiselle kestävä aristokraattinen laatu, tosin ikean huonekalutkin kelpaavat itselleni, kun nyt ensin tästä pääsisi ( yksityisasiani ) sinne asti lisä vaatekaappia valitsemaan / ostamaan.

Huono juttu kun eivät ymmärrä tarvitsevansa edes " amerikan serkkua " ( ;) ) hej då

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiaixoioioii

      Toisaalta tässä on ymmäryskykyäni koeteltu muutenkin kun täytyy ymmärtää heitäkin jotka syövät lounaankin tarjottimelta mitä kaikke he sitten syövät divaneiltaan kun itse jäätynyt puolukat selläsi yritän päästä eteenpäin kivusta huolimatta. Millään ei tämän kivun keskeltä tule viihdyttävää tekstiä kun ei ole mahdollisuutta edes tavaliselle sotkan kahdenistuttavalle kuin hetkeksi vaan joutuu jäätyneet puolukat selässä yrittää kestää vain elämänsä arvaamattomuutta , tosin mitä tässä nyt yksityisasiaani julkaisen kun tässä kohtaa täytyy seisten pyrkiä jotain syömäänkin mutta ei nyt sentäs tarjottimelta suoraan kuten herra x

    • oxuxiocxdc

      Mainoshahmona miesihminen omien sanojensa mukaan pötköttelee. En ymmärrä yhtään pötkettelijöitä enkä päikkäreitä ottavia kun itse nukun, lepään tai otan kauneuneusunet mutta samapa se minulle pötkötelkööt. Tosiasiassa mainostaa voisivat pakastejäääpalapusseja että olisin osannut ostaa ja olisi nyt jolla yrittää kipua lieventää...

      Puolukassa on paita ja vähän kaikki vaatetus kun voikin olla niin huonoa tuuria kuukauden reilun kuukauden sisällä fyysistä lokkaantumista kun entisistäkään lopulisesti vielä toipinut. " ei voi olla totta " Ei ole tullut mieleenikään pyytää auttamaan kun kerta ennenkin olen, ei siis mieleenikään koska niin voimakkaasti on kasvatettu itse pärjäämään itselliseksi mutta varmaan siinä joku tolkku on ollut että jotain rajaa nyt siinäkin koska apua on ollut saatavilla. " miten sitä voi olla niin ajattelematon joskus "

    • oixtheoi

      Kyllä minun täytyy " sanoa " että kun teette raskainpia koti / piha töitä älkää olko yhtä ajattelemattomia kuin itse juuri näissä tehtävissä olen ollut ja loukatko fyysisesti itseä koska minullakin apu ja auttamishaluiset on kyllä lähellä mutta kun ei tullut mieleenikään niin sitä nyt on jääpalapakastepusseja vaille ja kuten " sanoin " pakastepuolukassa. Mikä ihme siinä on että toiset jo lähtökohtaisesti eivät edes yritä vaan aina on oltava joku muu joka tekee kun vastaavasti toiset on kasvatettu pärjäämään ja tulemaan omillaan toimeen kuten itse.

      lopuksi taas kerran kaverit ovat nauraneet silloin eräänkin kerran kun paljon nuorempana vedin yksin tukkeja kesämökillä ja ihmettellin kun naapuri tuli siihen ja kysyi ? mitä oikeasti teen. Silmät hämmästyksestä katsoin kysyjää että vedän tukkeja vaikka en ole mystinen metsätyömies enkä muutenkaan metsätöitä tekevä. Minua ei naurattanut yhtään, mitä nauramista siinä oli.

      Kaikestahuolimatta hej då

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe