Sinkkumiehen(pojan?) logiikaa...

Hihukki

Raamatun vanhan liiton aikoina sai miehet olla monien naisten kanssa, virallsestikin avioitua monien kanssa, tai rikkaat ja mahtavat miehet saivat olla. Uuden liiton aikana, roomalaiskatoliset piispat tekivät kristinuskostaan sovelluksen, että olisi HYVÄ, jos olisi kukin aviossaan vain yhden kanssa.
Sinkkumies tekee uskonpuhdistuksen:"Ahaa, mitä vähemmän kanssa on, niin sitä tyytyväisempiä kaikki, jopa Jumalat ovat."Olenpa ja elelenpä vaan siis yksikseni. JOS SEKSIÄ haluaa, niin eihän mikään estäisi kerran pari eläessä huorastelemassa, jos ehkäisyssä ollaan vain huolellisia, tai jos ei vielä ole täysin runkkukäsi poikki, niin voihan sitä orkun saada helpomminkin vain pelkällä pienellä masturbaatiotuokiolla, kunhan muistaa aknen tai sitäkin pahempien tautien pelossa, kuitekin käydä pesulla heti. Tällainen mun elämäni on ja oli tässä asiassa, ja valehtelmatta hyvin menee, ja hyvä on mieli, kun ei tarvi nykyiseen taloudellisenkaan ahdinkooni siittää kiittämättömiä muksuja, joille ei kelpaisi isukin maine, eikä taloustilannekaan.

4

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyhmäPaimenPoika

      " Olenpa ja elelenpä vaan siis yksikseni. "

      Sulla on oikeus siihen mut onks se sitä mitä sä oikeesti haluut?

      " JOS SEKSIÄ haluaa, niin eihän mikään estäisi kerran pari eläessä huorastelemassa, jos ehkäisyssä ollaan vain huolellisia "

      Onks toi sitä mitä sä oikeesti haluut? Ei se oo kyl mun mielestä oikein et kohtelee toista ihmistä niin ku jotain halpaa kertakäyttöastiaa... Haluut sä et muut ihmiset kohtelee sua niin ku halpaa kertakäyttöastiaa? Vaik sä et ehkä välitäkkää kauheesti itestäs ni välitä ees sen verran muista ihmisistä et jätät tollaset teot tekemättä... Kuka nainen oikeesti haluu olla sellasen miehen kans joka kohtelee naisii niin ku jotain kertakäyttöastiaa?

    • TyhmäPaimenPoika

      Mä luulen et sä ajattelet vähän samalla tavalla ku mitä mäki ajattelin joskus ( kerta mä oon jo kerran kylpeny oksennuksessa ni mitä välii millää on enää, sit mä vaan jatkoin oksennuksessa kylpemistä ku mä aattelin etten mä kumminkaa tuu ikinä saamaa mitää parempaa enkä mä ees ansaitse mitää parempaa )

    • Juoruja

      Oon tavallinen rehellistä työtä tekevä ihminen. Te ette tiedä mitään mun vaikeuksista tai tekemisistä.

    • pedari-homo-pappi

      jeesus oli homo joka viihtyi vain poikien eli opetuslastensa seurassa..
      nykypapit vai lasten!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe