On se jo ketkua hommaa

ihmetoimintaataas

tämä Tornion Tk,n toiminta, minulla on pysyvä lääkitys ollut jo kasi vuotta, mutta nyt kun nämä kuninkaalliset lääkärit pitävät lomaa en saa uusittua reseptiäni missään, koetin päivystyksessä josko siellä uusittais kun vastaanoton puhelinvastaaja näin neuvoo, mutta siellä neitokainen meinasi että mene vastaanotolle, sanoin että kun se on kiinni 6.8 saakka, no neiti meinasi että kyllä siellä joku on sanoin että ei ketään, siinä aikamme viännettiin ja kiänettiin niin neiti suostui ehdottamaan päivystävälle lääkärille uusintaa, sanoi että jos ei mitään kuulu niin ei voi mitään muuta kun odotella, no sieltäpäs ei kuulu mitään Kanta.fi sivulla, otin kelaan myös asiasta yhteyttä. kovat kivut on autokolarissa loukkaantuneessa osassa ruhoa mutta odotellaan? kiitos hei...

54

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska.paikka

      Uskokaa jo, Tornion terveyskeskus ei toimi. Kahdesti olen tänä vuonna yrittänyt lääkärille päästä, ei toivoakaan.

      Tulisi vaan pian se sote (vai mikä se oli), missä potilas pääsee valitsemaan hoitopaikkansa. Nyt menee veroilla maksamani roposet aivan hukkaan.

      Jonkinlaisia käytöshäiriöisiäkin ovat palkanneet siihen vastaanoton tuulikaappiin kyselemään isoon ääneen, että mikäs teitä vaivaa. Ja viereisillä penkeillä istuvat suurella empatialla sepustuksia kuuntelevat - tietosuoja-asiat hallinnassa?

    • hethanaslakki

      Onko Haaparannasta apua kun muka ollaan ilman rajoja, että voisko sinne kuolla vaihteeksi?

      • täyttäsoopaanäähoi

        No siskolla murtui käsi hapitsulla, mentiin akuutiin oven taa soitettiin ovikelloa, ei näkynyt ketään, no ei ku kemiin sitten, siellä istuttiin jotain 2 tuntia ja käsi laitettiin kantositeeseen, oli ilta, sitten seuraavalla viikolla vasta alettiin tutkimaan asiaa paremmin kutsuttiin kemiin röntkeniin jossa näkyikin murtuma, no pakettiin, ei ole kuntoutunut vieläkään, aikaa jo yli puoli vuotta.


    • Tornion TK,n ovet voitaisiin naulata kiinni 7 tuuman nauloilla, ei sieltä mitään apua saa koskaan !

      Late Lapista.

      • oikeetapuhetta

        Näinkin asian voisi ilmaista, nämä seuraavat kirjoittajat ovat tottuneet kalastelemaan huumaavia lääkkeitä, köyhiä kun ovat, Late tiesi..


    • uusiaikauudetkujeet

      Reseptit uusitaan nykyään apteekin kautta,turha valittaa koita nykyaikaistua.

      • 567654467

        www.kanta.fi - sieltä onnistuu päivässä eikä maksa mitään. Jos ei ole tietokonetta niin pyydä apua vaikka naapurilta.


      • EiUusita
        567654467 kirjoitti:

        www.kanta.fi - sieltä onnistuu päivässä eikä maksa mitään. Jos ei ole tietokonetta niin pyydä apua vaikka naapurilta.

        Opiaatteja sekä muita vastaavia vahvoja kipulääkkeitä ei uusita muutoin kuin lääkärikäynnillä.


      • faktaatietoa
        EiUusita kirjoitti:

        Opiaatteja sekä muita vastaavia vahvoja kipulääkkeitä ei uusita muutoin kuin lääkärikäynnillä.

        Uuusitaan tietenki ,rasti ruutuun että lääkäri saa lukea aikaisemmat sairaskeromukset ym.tiedot potilaasta ,niin ei mitään ongelmia opioidien uusinnassa.


      • Fehe
        EiUusita kirjoitti:

        Opiaatteja sekä muita vastaavia vahvoja kipulääkkeitä ei uusita muutoin kuin lääkärikäynnillä.

        Eli tämä reseptiuudidtus näyttää toimivan niin kuin oli tarkoitettukin - nämä lääkäriltä toiselle kiertävät narkkarit jäävät ilman huumeitaan.


      • kylseonketkua

        Pöljääkin pöljempiä olioita olette, lääkäri oli itse kirjannut että resepti uusitaan kahden viikon välein, tämän lisäksi laitoin kuten normaalisti kanta.fi sivulle uusimispyynnön, mutta lääkärit olivat laittaneet vastaanoton kiinni ja lähteneet lomalle, päivystävä lääkäri ei ollut edes tietoinen asiasta ennen kun sain päivän kaksi tingattua asiaa, heillä on hyvin vaikeaa alistua toisen lääkärin reseptin uusintaan, nämä lääkkeet eivät ole teidän käyttämiänne nupinsekoitus lääkkeitä vaan hermoston vioittumisesta selkä/niska alueelle tulevasta erittäin ankarasta kouristavasta kivusta, kuljen myös fysioterapeutilla hoidossa, niskan aluetta ei voi korjausleikata on mahdollisuus halvaantua taikka menehtyä, kiitos.


    • vanhempilehtori

      Kova kipu tekee riippuvaiseksi ollaan sitten narkkareita vaan saadaanko narkkarien edutkin?

      • eioleapuaei

        Mikä pöljä olet kun tuot esiin aina tuota sinun lääkeriippuvuuttasi, minä ottaisin kipupiikin selkääni mieluummin kun söisin särky/kipulääkkeitä, on joskus laitettu piikki ja se auttoi noin kaksi viikkoa, oli ihan terveen tuntoinen selkä, ei lääkkeitä syö toiset huvikseen vaikka sinä niin teetkin.


      • vanhempilehtori

        Kuole sitten kipu on oire poismuuttoon elämästä. Kun olet kuollut älä sitten kummittele.


      • näinsevaanmenee

        Kyllä on tyhmiä kirjoituksia, onhan täällä nuorten palsta minne voivat lapset kirjoitella sillä näm mitä tänne on töherretty jostain huumelääkkeistä eivät voi olla aikuisen kirjoittamia, jokainen aikuinen ihminen tietää tämän ketkujen pelleilyn, lapset ei sitä ymmärrä koska vanhemmat hoitavat heidän lääkitysasiansa.


    • Rahaa.Palaa

      " tämän ketkujen pelleilyn, "

      Minä en niistä tiedä, mutta sen tiedän, etten ole saanut apua Tornion terveyskeskuksesta, huolimatta useasta tiedustelusta. Olen joutunut käyttämään yksityisiä lääkäreitä, eikä se ole eläkelläiselle halpaa.
      Tornion terveyskeskus ei vaan toimi. Sietäisi näiden vaalien alla touhukkaiden poliitikkojen valvoa asiaa.

      • sellaisia

        Minun mielestäni se on ketkuilua kun leikitään reseptien uusimisen kanssa ja kun kysyy aikaa vastaanotolle sanotaan että menee noin kolme kuukautta ajan saannissa, eikö siihenkin pitänyt olla jokin raja lain mukainen, yksityisellä olen minäkin joutunut käymään kun tarvitsin lääkärintodistusta ajokorttiani varten, olisi pitänyt tosiaan odotella lähes kolme kk. Enkä ymmärrä mitä ne lääkärit siellä sitten tekee kun ei ole juuri ketään odotus-salissa koskaan ja lääkäreitä on monta.


      • Jatkuvavalitus

        Terve kaikille, pitkästä aikaa kävin täällä Suomi24:ssä lukemassa näitä viestejä. Täytyy kyllä sanoa, että alkoi Kansanradion yleistäjät ja valittajat tuntua jo ylellisyydeltä. Miten teillä kaikilla vanhemmalla väellä riittää energiaa jauhaa tälläkin palstalla täyttä soopaa ottamatta selville, ihan itse, miten mm. terveyskeskuksesta saa palvelua ja mitä palvelua. Tänne sivuille tullaan "räkäisemään" oma paha olo aivan kuin se olisi terveyskeskuksen vika, että resurssit hoitaa potilaita ovat nyt vaan rajalliset. Siellä on juuri sen verran hoitavaa henkilökuntaa kuin te kaikki torniolaiset olette valmiit maksamaan. Ei se täällä huutamalla parane; äänestäkää toisin ensi kerralla. Paikalliset poliitikot jakavat rahat resursseihin, eli laitteisiin, henkilökuntaan, tarvikkeisiin jne. Lopuksi, jos avaatte silmänne, maailma nyt vaan on menossa siihen suuntaan, että enemmän pitää itse järjestää netissä omia asioitaan. Mikä ihme estää eläkeläistä ostamasta tietokonetta tai tablettia nykyään? Ok, pieni eläke, pienet tulot, mutta melkoisen halvalla pääsee käsiksi siihen ohuen kirjan kokoiseen tietokoneeseen, jolla asiat hoituu nykyaikana sormilla ruutua näpyttelemällä. Pankkiin ei tarvitse mennä, ei Kelaan, tuet voi tarkistaa kotisohvalla. Kaikilla nuorilla on tuo jo, vaikka on myös pienet tulot. Pitää vaan rohkeasti tarttua asiaan eikä odottaa, että kun on "40 vuotta tehty töitä ja maksettu eläkettä, yhteiskunta hoitaa". Ei hoida, eikä ole muuten eläkekertymä maksettu. Kannattaa sekin tarkistaa.

        No, eipä tässä muuta.


    • einiitäkaikillemäärätä

      Oleks lukenu oman alkuperäisen epigkriisin? Taitaa olla oikeassa yläkulmassa N merkintä,eli narkoottisiin aineisiin taipuvainen.

      • Aloittajalta

        Mikähän kakara tuohon väliin väänsi tyhmyytensä, no eipä sillä muuta olekkaan, mutta jälleen luki kanta.fi sivulla pysyvässä lääkityksen uusimisessa "ota yhteys hoitavaan lääkäriin" kukahan se olisi tällä kertaa.


      • turhaselittää
        Aloittajalta kirjoitti:

        Mikähän kakara tuohon väliin väänsi tyhmyytensä, no eipä sillä muuta olekkaan, mutta jälleen luki kanta.fi sivulla pysyvässä lääkityksen uusimisessa "ota yhteys hoitavaan lääkäriin" kukahan se olisi tällä kertaa.

        nisti mikä nisti


      • Jatkuvavalitus
        turhaselittää kirjoitti:

        nisti mikä nisti

        Terve, olin jo lopettelemassa tähän ketjuun kirjoittamista, mutta lukaisin vielä lopuksi kaikki kommentit. En ole ihan varma tarkoititko, että minä olen "nisti" vai oliko se osoitettu jollekin toiselle keskustelijalle? JOS se oli tarkoitettu minulle, niin ehdottaisin, että kannattaa nyt kuitenkin jossain kohtaa ottaa "fundeeraustunti" ja yrittää sellaista toimintaa, kuin "miettiä", mitä tänne töräyttää.


      • Poiitttsu
        Jatkuvavalitus kirjoitti:

        Terve, olin jo lopettelemassa tähän ketjuun kirjoittamista, mutta lukaisin vielä lopuksi kaikki kommentit. En ole ihan varma tarkoititko, että minä olen "nisti" vai oliko se osoitettu jollekin toiselle keskustelijalle? JOS se oli tarkoitettu minulle, niin ehdottaisin, että kannattaa nyt kuitenkin jossain kohtaa ottaa "fundeeraustunti" ja yrittää sellaista toimintaa, kuin "miettiä", mitä tänne töräyttää.

        Joo mieti mitä töhertelet tänne ilman älyä.


      • Hiihaa-
        Aloittajalta kirjoitti:

        Mikähän kakara tuohon väliin väänsi tyhmyytensä, no eipä sillä muuta olekkaan, mutta jälleen luki kanta.fi sivulla pysyvässä lääkityksen uusimisessa "ota yhteys hoitavaan lääkäriin" kukahan se olisi tällä kertaa.

        Tämä "einiitäkaikillemäärätä" on kemiläinen Paakkola joka omasta epigkriisin N kirjaimistaan selittelee. Työkyvyttömyys eläkkeellä ja aina panettaa, kun ei oo koskaan saanu.


    • MsDos2.11

      "ottamatta selville, ihan itse, miten mm. terveyskeskuksesta saa palvelua "
      Selvää on otettu - ja ihan itse. Palvelua ei saa, eikä hoitoa.

      " Ei se täällä huutamalla "
      Ei täällä kukaan ole huutanut (isoilla kirjoittanut). Asiallista keskustelua ja kokemusten jakoa siitä, mitä maksamillamme veroilla saadaan tai ei saada aikaiseksi. Esimerkkinä vaikka tuo henkilökunnan huono käytös - onkohan tuollaiset käytöstapoja vailla olevat edullisempia palkata? Aiheellinen kysymys, kun puhutaan Tornion terveyskeskuksesta.

      " kirjan kokoiseen tietokoneeseen, jolla asiat hoituu nykyaikana sormilla ruutua näpyttelemällä"
      Veikkaan, että meistä tänne näpyttelevistä useampi voisi opastaa sinua tässä tietotekniikan hyödyntämissä.

      ".Mikä ihme estää eläkeläistä ostamasta tietokonetta"
      Ihme jorinaa - asiaa tuntematonta jutustelua tämän päivän eläkeläisistä. Kyllähän meillä senioreilla jo lähes kaikilla on vähintään yksi tietokoneiksi luokiteltava laite. Useat meistä ovat olleet tekemässä esim. ohjelmistoja, jotka edelleen käytössä. Esim. perheeseemme hankittiin ensimmäinen "pc" yli 30 vuotta sitten.

      "..tuet voi tarkistaa kotisohvalla. Kaikilla nuorilla on tuo .."
      Voi,voi - noinko se nykyään nuorilla menee. Toisin oli ennen, silloin painettiin töitä, elettiin palkkalla, samalla kun maksettiin tulevia eläkkeitä - niidenkin eläkkeitä, jotka olivat olleet sotimassa eivätkä siksi olleet omista eläimistään ehtineet huolehtia.

      • jotkuttietää

        No nyt oli miehen puhetta kirjoitettu, asiasta tietoinen henkilö eikä kuten tuo "jatkuvavalitus" hän ei ole mitään tehnyt eläissään.


      • Jatkuvavalitus

        Terve taas, kiitos palautteesta kirjoitukseeni! Koska selvästi tuo kirvoitti asiallisen tuntuisen palautteen, toisin kuin usein näillä sivustoilla. Ajattelin vielä muutaman vastakommentin lähettää.

        Quote: "Ei se täällä huutamalla..."
        -Oikeassa olet, ettei tällä kertaa ole käytetty isoja kirjaimia. Huonoa käytöstä ei pidä sallia jos itse käyttäytyy asiallisesti. Kannattaa erottaa mikä on huonoa käytöstä ja mikä palvelu on mahdollisesti resurssien puutteen vuoksi kesäaikaan mahdotonta järjestää tavalla, joka on mahdollista kun kaikki ovat lomilta takaisin. Kannattaa myös välillä pohtia vaikka jälkikäteen miten itse käyttäytyi ko. asiakaspalvelutilanteessa.

        Quote: "Veikkaan, että meistä tänne näpyttelevistä useampi voisi opastaa sinua tässä tietotekniikan hyödyntämissä. "
        -Tätähän me emme voi tietää, eikä meillä ole mahdollisuutta sitä todentaa. Mielestäni nämä vempeleet eri tekniikoineen on kyllä aika hyvin hallussa.

        Quote: "Ihme jorinaa - asiaa tuntematonta jutustelua tämän päivän eläkeläisistä. Kyllähän meillä senioreilla jo lähes kaikilla on vähintään yksi tietokoneiksi luokiteltava laite. Useat meistä ovat olleet tekemässä esim. ohjelmistoja, jotka edelleen käytössä. Esim. perheeseemme hankittiin ensimmäinen "pc" yli 30 vuotta sitten."
        - Aika monella varmasti on. Totta. Vanhemmanpuoleisella sukulaisellanikin on, mutta ei se tarkoita, että hän osaa sillä maksaa laskujaan eri palvelujen käytöstä puhumattakaan. Uskoisinkin, että tässä on erittäin paljon vaihtelua osaamisessa riippuen iästä; ja tässä on se juju mitä tarkoitin: ei ikä ole este opettelemasta muutamaa perusasiaa netistä koneella. Pitää vaan opetella ja rohkeasti tarttua ikäihmisenäkin toimeen. Teidän perhe on varmasti hyvä esimerkki jos ensimmäinen kone on ostettu jo 30 vuotta sitten; se ei tosin tarkoita, että monella muulla on; puhumattakaan siitä, että olisi ohjelmointikielet hallussa; joita muuten ei tarvita nykypäivänä koneen ja netin käytössä, kuten tiedät.

        Quote: "Voi,voi - noinko se nykyään nuorilla menee. Toisin oli ennen, silloin painettiin töitä, elettiin palkkalla, samalla kun maksettiin tulevia eläkkeitä - niidenkin eläkkeitä, jotka olivat olleet sotimassa eivätkä siksi olleet omista eläimistään ehtineet huolehtia."
        - Se, että nuorempi sukupolvi hoitaa pankki-, virasto-, työ-, matka-asioitaan jne. netin kautta, ei tarkoita, ettei tee töitään tai yritä maksaa eläkkeitään; senkin tiedät varmasti erittäin hyvin.

        Sitten vielä nimimerkille "jotkuttietää":
        Kommenttisi on aivan tyypillinen "laukaisu lonkalta"; mistä sinä tiedät mitä minä olen tehnyt "eläissäni"? Ota kantaa kirjoitukseen äläkä mene siihen samaan mihin suurin osa näissä kirjoituksissa näillä palstoilla silloin kun argumentit loppuu.

        Näihin tunnelmiin lopettelen kommentoinnin tähän keskusteluketjuun. Kyllä tästä kesä vielä jatkuu.


      • Kilkkikallelle
        Jatkuvavalitus kirjoitti:

        Terve taas, kiitos palautteesta kirjoitukseeni! Koska selvästi tuo kirvoitti asiallisen tuntuisen palautteen, toisin kuin usein näillä sivustoilla. Ajattelin vielä muutaman vastakommentin lähettää.

        Quote: "Ei se täällä huutamalla..."
        -Oikeassa olet, ettei tällä kertaa ole käytetty isoja kirjaimia. Huonoa käytöstä ei pidä sallia jos itse käyttäytyy asiallisesti. Kannattaa erottaa mikä on huonoa käytöstä ja mikä palvelu on mahdollisesti resurssien puutteen vuoksi kesäaikaan mahdotonta järjestää tavalla, joka on mahdollista kun kaikki ovat lomilta takaisin. Kannattaa myös välillä pohtia vaikka jälkikäteen miten itse käyttäytyi ko. asiakaspalvelutilanteessa.

        Quote: "Veikkaan, että meistä tänne näpyttelevistä useampi voisi opastaa sinua tässä tietotekniikan hyödyntämissä. "
        -Tätähän me emme voi tietää, eikä meillä ole mahdollisuutta sitä todentaa. Mielestäni nämä vempeleet eri tekniikoineen on kyllä aika hyvin hallussa.

        Quote: "Ihme jorinaa - asiaa tuntematonta jutustelua tämän päivän eläkeläisistä. Kyllähän meillä senioreilla jo lähes kaikilla on vähintään yksi tietokoneiksi luokiteltava laite. Useat meistä ovat olleet tekemässä esim. ohjelmistoja, jotka edelleen käytössä. Esim. perheeseemme hankittiin ensimmäinen "pc" yli 30 vuotta sitten."
        - Aika monella varmasti on. Totta. Vanhemmanpuoleisella sukulaisellanikin on, mutta ei se tarkoita, että hän osaa sillä maksaa laskujaan eri palvelujen käytöstä puhumattakaan. Uskoisinkin, että tässä on erittäin paljon vaihtelua osaamisessa riippuen iästä; ja tässä on se juju mitä tarkoitin: ei ikä ole este opettelemasta muutamaa perusasiaa netistä koneella. Pitää vaan opetella ja rohkeasti tarttua ikäihmisenäkin toimeen. Teidän perhe on varmasti hyvä esimerkki jos ensimmäinen kone on ostettu jo 30 vuotta sitten; se ei tosin tarkoita, että monella muulla on; puhumattakaan siitä, että olisi ohjelmointikielet hallussa; joita muuten ei tarvita nykypäivänä koneen ja netin käytössä, kuten tiedät.

        Quote: "Voi,voi - noinko se nykyään nuorilla menee. Toisin oli ennen, silloin painettiin töitä, elettiin palkkalla, samalla kun maksettiin tulevia eläkkeitä - niidenkin eläkkeitä, jotka olivat olleet sotimassa eivätkä siksi olleet omista eläimistään ehtineet huolehtia."
        - Se, että nuorempi sukupolvi hoitaa pankki-, virasto-, työ-, matka-asioitaan jne. netin kautta, ei tarkoita, ettei tee töitään tai yritä maksaa eläkkeitään; senkin tiedät varmasti erittäin hyvin.

        Sitten vielä nimimerkille "jotkuttietää":
        Kommenttisi on aivan tyypillinen "laukaisu lonkalta"; mistä sinä tiedät mitä minä olen tehnyt "eläissäni"? Ota kantaa kirjoitukseen äläkä mene siihen samaan mihin suurin osa näissä kirjoituksissa näillä palstoilla silloin kun argumentit loppuu.

        Näihin tunnelmiin lopettelen kommentoinnin tähän keskusteluketjuun. Kyllä tästä kesä vielä jatkuu.

        Tyhmä, ei vieläkään tajunnut että uusimispyyntö oli tehty kanta.fi sivun kautta ja että lääkäri jonka olisi kuulunut uusia automaattisesti resepti oli vaan lähtenyt lomille uusimatta.


    • VanhaHoitaja

      "Näihin tunnelmiin lopettelen"

      Semmoinen kuva tästä Porinasta jäi, ettei ainakaan Tornion terveyskeskuksesta apua vaivoihin tule jatkossakaan saamaan. Se on tämä digiaika ja - palvelut semmoisia, ettei sitä muuta tarvitakaan?

    • nyt_on_kivaa

      Minä kävin kemin sotessa. Sain taas pameja ja bentsoja, kun aurokolarissa oli tullut pipi.

    • VanhaHoitaja

      Oli tänään asiaa Tornion terveyskeskukseen. Mikäs nyt? Jotain oli muuttunut, siellähän oli yritystä. Mukava juttu, toivottavasti onnistuvat yrityksessään.

      • köpöilleasiaa

        Nämä narkkareista kirjoittelijat ovat itse asianomaisia, eli käyttävät jotain lääkkeitä, minulla ne lääkkeet joita tarvitsen on selkäydinsairauden hoitoon sekä spinaalikanavan ahtautumisesta johtuviin vaivoihin/kipuun, se ei ole leikinasia eivät uskaltaneet alkaa leikkauksellakaan korjaamaan halvaantumisriskin vuoksi.


      • nyhmieoleihmeissäni

        YLLÄTYS! mulla on aika varattuna vastaanotolle, MIKSI? jos koettaa saada palvelua ei mitenkään onnistu kun on niin kovin kiire vaikka jos käyt katsomassa odotus-salissa ei ole ketään, ainoastaan labran puolella, mitähän minun pitää valittaa kun kerran on oikein aikakin varattu, täytyy alkaa fundeeraamaan, no saahan ne tietysti maksun kun siellä joku käy.


      • tyhjänitkijät
        nyhmieoleihmeissäni kirjoitti:

        YLLÄTYS! mulla on aika varattuna vastaanotolle, MIKSI? jos koettaa saada palvelua ei mitenkään onnistu kun on niin kovin kiire vaikka jos käyt katsomassa odotus-salissa ei ole ketään, ainoastaan labran puolella, mitähän minun pitää valittaa kun kerran on oikein aikakin varattu, täytyy alkaa fundeeraamaan, no saahan ne tietysti maksun kun siellä joku käy.

        Älä mene onpa aihetta vastaisuudessa mistä valittaa . Tälläkin palstalla näyttää olevan ne vaki valittajat joilla ei ole muuta hommaa kuin tyhjän kitinä. Tuohan se piristystä päivään kun jotain saa haukkua


      • tuoykstumputtajataas
        tyhjänitkijät kirjoitti:

        Älä mene onpa aihetta vastaisuudessa mistä valittaa . Tälläkin palstalla näyttää olevan ne vaki valittajat joilla ei ole muuta hommaa kuin tyhjän kitinä. Tuohan se piristystä päivään kun jotain saa haukkua

        Sinä oletkin juuri sellainen kyttääjä joka kyttää muiden ihmisten arkipäiväisiä huolia ja keskusteluja, sitten kun itsellä ei ole älliä kertoa mistään asiasta mikä kuuluu normaalien ihmisten arkipäivään, niin kitiset siitä kun toiset keskustelevat oikeista asioista, nämä on meille täysijärkisille työssäkäyville ihmisille tärkeitä asioita, mutta ethän sinä niistä mitään ymmärrä, ja jos jollekkin tulee ilmoitus että on aika vastaanotolle ilman mitään tietoa asiasta niin kyllä se on outo asia.


    • He.Rä.Tys
      • ccclkoah

        mitä niitä hoitaa ei ole sitte mitään tekemistä, tai tarkoitusta, loppuu rahantulo ko ei ole virkanimikettä.


      • IkeanMerenKiertäjä

        Kun sosterveys-lautakunnan jäsen (katso jäsenet ylläolevasta linkistä) tulee vastaan, niin voisi kysäistä, että onko kaikki hänelle luotetut asiat hallinnassa.

        p.s. oikea vastaus esitettyyn kysymykseen on, ettei alkuukaan ole.


      • Verotetut

        KYSYNPÄ VAIN :
        Millä tieto-taidolla tuo porukka päättää terveysasioistamme ???
        Eihän noista kukaan tajua terveysasioiden päälle hölkäistäkään.
        Ehkä joksikin, markkinoiden järjestäjätoimikunnaksi voisi, soveltua mutta nyt mennään pahasti ojaan.


      • TornionKerma

        "Millä tieto-taidolla tuo porukka "

        Siinä ovat tietotaidoiltaan parhaat päättäjät näissä sairauksien hoitoon liittyvissä asioissa mitä Torniosta löytyy.


    • KysynpäsVaan

      Joskus oon ihmetelly, että mistä niille ihmisille maksetaan Tornion TK:ssa ... keskenään juoruamisestako, potilaille piruilusta ja kahvilla istumisestako ?

      • Heh.heh

        Trolli, turha yritys; huti.


    • EiMikäänTrolli

      Tosihan se valitettavasti on edelleen, että siellä moni hoitaja ei viitsi / jaksa / välitä tehdä työtehtäviään, kuten palkkansa eteen tulisi tehdä.
      Ihmetyttää tosissaan, että millainen ihminen täytyy olla, että noin voi tehdä sairaille ???
      Onko tällainen, ihmisten terveydellä ja jopa hengellä pelaaminen laillistakaan ?

      • kahvillavaan

        Lapseltani oli leikattu nielurisat, hänellä on sirppisoluanemia, no kun peitteet sitten viikon päästä irtosi tuli kova verenvuoto nieluun, kuljetimme hänet nopeasti päivystyspuolelle, eihän sieltä ketään saanut katsomaan, vaimoni kävi katsomassa kahvihuoneesta niin siellähän ne kaikki istuivat ja kun hän esitti asian oli vastaus "pitäähän meilläkin olla kahvitauko" lapselta veri valusi käytävälle niin eräs paikalla ollut mies hermostui ja kiirehti kahvihuoneeseen sanoen että lapsihan vuotaa kuiviin, no sitten sieltä läpsytteli lääkäri paikalle , laittoivat lapsen paareille no eihän ne mitään sille tehneet, ei kun ambulanssilla Kemiin, se oli ihan viime tingassa kun saatiin tiputukseen ja poltettiin vuotavan nielun arvet kiinni, 5 pussia laitettiin liuosta yön aikana, minä sain jäädä yöksi lapseni luokse sairaalaan.


      • toistpuoltjokkee

        On mennyt kummaksi tämä lääkärien touhut,en muuta sano.Samanlaista jokapuolella.Muuten näitä lukiessa ei voi muuta ajatella että siellä Lapissa ei ole kaikilla oikein asiat kunnossa,mikä ihmeen hinku solvata toisia,voisi asiallisesti keskustella,mikä tauti tuollainen ilkeys on?


    • Sinä_vain-olet

      väärän värinen ja niminen.

    • Ei.Hyvältä.Näytä

      Kyllä nämä sairauksiin liittyvät palvelut niin tärkeitä ovat, että jotenkin ne pitää saada toimimaan. Onko se sote, kuntaliitos, muutaman johtavan vaihdos vai mikä - en tiedä. Jotain tulee tapahtumaan.

      • nokävinpäs

        Tuo on kans ketkua ko kutsuvat vastaanotolle oman mielensä mukaan ja sitten perivät vielä maksun siitä, minusta tuollainen käynti pitäisi olla ilmainen, minun piti käydä, no lääkäri kysyi mikä on? no mitäs siihen sanoisi kun ei ole itse varannut aikaa, sanoin että no, niska kipeä, en muuta osannut sanoa, no tämä lääkäri pyysi tuomaan minun paperit sinne, ihme kyllä vielä nykypäivänä, paperit, sehän sekoitti tietysti minun lääkitykseni ihan kokonaan en voi käyttää tuollaisia ja nyt ei ole niitä jotka oli minulle aiemmin sovitettu.


      • Ulvaus

        Pitkästä aikaa ulvahdin naurusta kun luin "nokävinpäs":in tarinan! Kummeliainesta. Huippu.


      • enolebottien
        Ulvaus kirjoitti:

        Pitkästä aikaa ulvahdin naurusta kun luin "nokävinpäs":in tarinan! Kummeliainesta. Huippu.

        Jaa sekö se oli, katoin lasista että mikä hälytysajoneuvo siellä menee...


      • ÄläOtaEnää

        "katoin lasista"

        Tommoseks tulee kun liikaa lasiin tuijottaa, katsele ensi kerralla ikkunasta.


      • enolebottien
        ÄläOtaEnää kirjoitti:

        "katoin lasista"

        Tommoseks tulee kun liikaa lasiin tuijottaa, katsele ensi kerralla ikkunasta.

        Voi pahus kun tuo ns. ikkuna on täällä torniossa valmistettu lasista, mites teilläpäin?


    • Vähemmistöläinen

      "katoin lasista"
      ettet vaan katsonut ikkunalasin läpi?

      • enolebottien

        NO NII tulihan se sieltä, oikea arvaus, mulla ei ole silmälasejakaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe