On se jo ketkua hommaa

tämä Tornion Tk,n toiminta, minulla on pysyvä lääkitys ollut jo kasi vuotta, mutta nyt kun nämä kuninkaalliset lääkärit pitävät lomaa en saa uusittua reseptiäni missään, koetin päivystyksessä josko siellä uusittais kun vastaanoton puhelinvastaaja näin neuvoo, mutta siellä neitokainen meinasi että mene vastaanotolle, sanoin että kun se on kiinni 6.8 saakka, no neiti meinasi että kyllä siellä joku on sanoin että ei ketään, siinä aikamme viännettiin ja kiänettiin niin neiti suostui ehdottamaan päivystävälle lääkärille uusintaa, sanoi että jos ei mitään kuulu niin ei voi mitään muuta kun odotella, no sieltäpäs ei kuulu mitään Kanta.fi sivulla, otin kelaan myös asiasta yhteyttä. kovat kivut on autokolarissa loukkaantuneessa osassa ruhoa mutta odotellaan? kiitos hei...
Ilmianna
Jaa

17 Vastausta

Uskokaa jo, Tornion terveyskeskus ei toimi. Kahdesti olen tänä vuonna yrittänyt lääkärille päästä, ei toivoakaan.

Tulisi vaan pian se sote (vai mikä se oli), missä potilas pääsee valitsemaan hoitopaikkansa. Nyt menee veroilla maksamani roposet aivan hukkaan.

Jonkinlaisia käytöshäiriöisiäkin ovat palkanneet siihen vastaanoton tuulikaappiin kyselemään isoon ääneen, että mikäs teitä vaivaa. Ja viereisillä penkeillä istuvat suurella empatialla sepustuksia kuuntelevat - tietosuoja-asiat hallinnassa?
Ilmianna
Jaa
Onko Haaparannasta apua kun muka ollaan ilman rajoja, että voisko sinne kuolla vaihteeksi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No siskolla murtui käsi hapitsulla, mentiin akuutiin oven taa soitettiin ovikelloa, ei näkynyt ketään, no ei ku kemiin sitten, siellä istuttiin jotain 2 tuntia ja käsi laitettiin kantositeeseen, oli ilta, sitten seuraavalla viikolla vasta alettiin tutkimaan asiaa paremmin kutsuttiin kemiin röntkeniin jossa näkyikin murtuma, no pakettiin, ei ole kuntoutunut vieläkään, aikaa jo yli puoli vuotta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tornion TK,n ovet voitaisiin naulata kiinni 7 tuuman nauloilla, ei sieltä mitään apua saa koskaan !

Late Lapista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Näinkin asian voisi ilmaista, nämä seuraavat kirjoittajat ovat tottuneet kalastelemaan huumaavia lääkkeitä, köyhiä kun ovat, Late tiesi..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Reseptit uusitaan nykyään apteekin kautta,turha valittaa koita nykyaikaistua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
www.kanta.fi - sieltä onnistuu päivässä eikä maksa mitään. Jos ei ole tietokonetta niin pyydä apua vaikka naapurilta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
567654467 kirjoitti:
www.kanta.fi - sieltä onnistuu päivässä eikä maksa mitään. Jos ei ole tietokonetta niin pyydä apua vaikka naapurilta.
Opiaatteja sekä muita vastaavia vahvoja kipulääkkeitä ei uusita muutoin kuin lääkärikäynnillä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EiUusita kirjoitti:
Opiaatteja sekä muita vastaavia vahvoja kipulääkkeitä ei uusita muutoin kuin lääkärikäynnillä.
Uuusitaan tietenki ,rasti ruutuun että lääkäri saa lukea aikaisemmat sairaskeromukset ym.tiedot potilaasta ,niin ei mitään ongelmia opioidien uusinnassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EiUusita kirjoitti:
Eli tämä reseptiuudidtus näyttää toimivan niin kuin oli tarkoitettukin - nämä lääkäriltä toiselle kiertävät narkkarit jäävät ilman huumeitaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pöljääkin pöljempiä olioita olette, lääkäri oli itse kirjannut että resepti uusitaan kahden viikon välein, tämän lisäksi laitoin kuten normaalisti kanta.fi sivulle uusimispyynnön, mutta lääkärit olivat laittaneet vastaanoton kiinni ja lähteneet lomalle, päivystävä lääkäri ei ollut edes tietoinen asiasta ennen kun sain päivän kaksi tingattua asiaa, heillä on hyvin vaikeaa alistua toisen lääkärin reseptin uusintaan, nämä lääkkeet eivät ole teidän käyttämiänne nupinsekoitus lääkkeitä vaan hermoston vioittumisesta selkä/niska alueelle tulevasta erittäin ankarasta kouristavasta kivusta, kuljen myös fysioterapeutilla hoidossa, niskan aluetta ei voi korjausleikata on mahdollisuus halvaantua taikka menehtyä, kiitos.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kova kipu tekee riippuvaiseksi ollaan sitten narkkareita vaan saadaanko narkkarien edutkin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Mikä pöljä olet kun tuot esiin aina tuota sinun lääkeriippuvuuttasi, minä ottaisin kipupiikin selkääni mieluummin kun söisin särky/kipulääkkeitä, on joskus laitettu piikki ja se auttoi noin kaksi viikkoa, oli ihan terveen tuntoinen selkä, ei lääkkeitä syö toiset huvikseen vaikka sinä niin teetkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kuole sitten kipu on oire poismuuttoon elämästä. Kun olet kuollut älä sitten kummittele.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kyllä on tyhmiä kirjoituksia, onhan täällä nuorten palsta minne voivat lapset kirjoitella sillä näm mitä tänne on töherretty jostain huumelääkkeistä eivät voi olla aikuisen kirjoittamia, jokainen aikuinen ihminen tietää tämän ketkujen pelleilyn, lapset ei sitä ymmärrä koska vanhemmat hoitavat heidän lääkitysasiansa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
" tämän ketkujen pelleilyn, "

Minä en niistä tiedä, mutta sen tiedän, etten ole saanut apua Tornion terveyskeskuksesta, huolimatta useasta tiedustelusta. Olen joutunut käyttämään yksityisiä lääkäreitä, eikä se ole eläkelläiselle halpaa.
Tornion terveyskeskus ei vaan toimi. Sietäisi näiden vaalien alla touhukkaiden poliitikkojen valvoa asiaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minun mielestäni se on ketkuilua kun leikitään reseptien uusimisen kanssa ja kun kysyy aikaa vastaanotolle sanotaan että menee noin kolme kuukautta ajan saannissa, eikö siihenkin pitänyt olla jokin raja lain mukainen, yksityisellä olen minäkin joutunut käymään kun tarvitsin lääkärintodistusta ajokorttiani varten, olisi pitänyt tosiaan odotella lähes kolme kk. Enkä ymmärrä mitä ne lääkärit siellä sitten tekee kun ei ole juuri ketään odotus-salissa koskaan ja lääkäreitä on monta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

On se jo ketkua hommaa

tämä Tornion Tk,n toiminta, minulla on pysyvä lääkitys ollut jo kasi vuotta, mutta nyt kun nämä kuninkaalliset lääkärit pitävät lomaa en saa uusittua reseptiäni missään, koetin päivystyksessä josko siellä uusittais kun vastaanoton puhelinvastaaja näin neuvoo, mutta siellä neitokainen meinasi että mene vastaanotolle, sanoin että kun se on kiinni 6.8 saakka, no neiti meinasi että kyllä siellä joku on sanoin että ei ketään, siinä aikamme viännettiin ja kiänettiin niin neiti suostui ehdottamaan päivystävälle lääkärille uusintaa, sanoi että jos ei mitään kuulu niin ei voi mitään muuta kun odotella, no sieltäpäs ei kuulu mitään Kanta.fi sivulla, otin kelaan myös asiasta yhteyttä. kovat kivut on autokolarissa loukkaantuneessa osassa ruhoa mutta odotellaan? kiitos hei...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta