Thaimaatietoutta Maijalle ja kiinnostuneille.

AviomiesChiangMai

Tällä matkailupalstalla saa paljon lukea mielipiteitä jotka siis perustuvat mielipiteisiin Thaimaasta ja Thaimaalaisista, siksi liitän oheen matkailuinfoa kotikaupungistani Chiang Maista.

https://youtu.be/5KQGeTed-WI

Pahoittelen kirjoitukseni lataamista Pattayan osioon, mutta olen huomannut näiden mielipiteiden pesiytyneen nimenomaan Pattayakiinnostuneiden henkilöiden mieliin ja uskomuksiin, joita on syytä hieman muokata perustumaan tosiseikkoihin.

36

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40x

      En ota kantaa oletko Chiang Maissa vai et, mutta minä olen ollut siellä neljästi. Kaksi kertaa Muay Thai leireillä nuorena miehenä 3kk per kerta, lomalla kaverin kanssa kerran ja exän kanssa häämatkan yhtenä etappina aikoinaan.

      Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Chiang Maista. Aitoja ihmisiä eikä kukaan tuijota farangin perään. Kusettamisesta ei ole merkkejä vaan farangi ja thai ovat samanarvoisia asiakkaita kaikkialla.

      Tykkään myös pohjoisen landscapesta, eli kukkuloista, vuorista, joista, putouksista ja kuumista lähteistä.

      Sanon tämän kaikella kunnioituksella mutta kuulostat naiselta juttujesi perusteella etkä lainkaan miehellä. Minulla ei ole mitään vastaan homoja, ei transuja eikä ketään, mutta sinä et ole heteromies etkä Thain aviomies oikeassa elämässä.

      • AviomiesChiangMai

        Maija Mollaselle ( 40x ) Hyvää huomenta.

        Olet ottanut kantaa aivan riittävästi seikkaan missä olen ja siitä myös tarinaa palstalle rustannut myös vaimoni menneisyydestä, nykyisyydestä ja tulevaisuudesta.

        Olet myös Lerpatuksissasi selväksi tehnyt olevasi x-thai nyrkkeilijä uhkauksinesi huoneenlämpö.

        Olet myös kertonut, että x-tyttöystäväsi Chiang Maissa on paikallinen poliisi.
        Olet myös kartoittanut onko kaupungissa suomalaisen miehen aviovaimolla hammaslääkäsin vastaanottoa, sekä onko meidän perhettä olemassa, sekä onko mahdollista että jopa ajaisimme Harrikoilla ym. ja jne.

        Tuon kaiken kunnioituksesi voi vetästä vessastasi alas, kun et edes kykene yhtä kirjoitustasi tälle palstalle rustaamaan ilman, että selittelisit kuten vastauksesi viimeinen kappale osoittaa.


      • 40x
        AviomiesChiangMai kirjoitti:

        Maija Mollaselle ( 40x ) Hyvää huomenta.

        Olet ottanut kantaa aivan riittävästi seikkaan missä olen ja siitä myös tarinaa palstalle rustannut myös vaimoni menneisyydestä, nykyisyydestä ja tulevaisuudesta.

        Olet myös Lerpatuksissasi selväksi tehnyt olevasi x-thai nyrkkeilijä uhkauksinesi huoneenlämpö.

        Olet myös kertonut, että x-tyttöystäväsi Chiang Maissa on paikallinen poliisi.
        Olet myös kartoittanut onko kaupungissa suomalaisen miehen aviovaimolla hammaslääkäsin vastaanottoa, sekä onko meidän perhettä olemassa, sekä onko mahdollista että jopa ajaisimme Harrikoilla ym. ja jne.

        Tuon kaiken kunnioituksesi voi vetästä vessastasi alas, kun et edes kykene yhtä kirjoitustasi tälle palstalle rustaamaan ilman, että selittelisit kuten vastauksesi viimeinen kappale osoittaa.

        5 "factaa" sinusta:

        Olet nainen tai homo

        Olet Suomessa

        Olet sinkku

        Olet vammainen henkisesti ja- tai fyysisesti

        Olet erakoitunut

        Nämä eivät muutu vaikka lässyttäisit mitä ympäripyöreää naismaista sontaasi viiden minuutin välein.


      • AviomiesChiangMai
        40x kirjoitti:

        5 "factaa" sinusta:

        Olet nainen tai homo

        Olet Suomessa

        Olet sinkku

        Olet vammainen henkisesti ja- tai fyysisesti

        Olet erakoitunut

        Nämä eivät muutu vaikka lässyttäisit mitä ympäripyöreää naismaista sontaasi viiden minuutin välein.

        Kiitos, en korkeatasoisempaa odottanutkaan kun on kyse sinusta Maija, mutta vastaan:

        Olen mies ja seksuaalinen suuntautumiseni on minun henkilökohtainen asia.

        Olen juuri Helsingissä palaten ensi viikolla kotiimme Chiang Maihin.

        Olen aviossa Thaivaimoni kanssa meillä ollen yhteinen lapsi.

        Väittämäsi vammaisuuteni ei ilmene potilaskertomuksistani, mutta sinähän tiedät kaikesta kaiken.

        Erakoitumisen osalta olet osaltasi oikeassa, koska elämä on opettanut, että on hyvä pysyä erillään määrätynlaisista henkilöistä, kuten sinun kaltaisista.

        Se mitä lässytän on minun asiani ja sinä toki jatkat omia lässytyksiäsi joista sinulla on jo muutaman vuoden kokemus.


      • factoriina
        AviomiesChiangMai kirjoitti:

        Kiitos, en korkeatasoisempaa odottanutkaan kun on kyse sinusta Maija, mutta vastaan:

        Olen mies ja seksuaalinen suuntautumiseni on minun henkilökohtainen asia.

        Olen juuri Helsingissä palaten ensi viikolla kotiimme Chiang Maihin.

        Olen aviossa Thaivaimoni kanssa meillä ollen yhteinen lapsi.

        Väittämäsi vammaisuuteni ei ilmene potilaskertomuksistani, mutta sinähän tiedät kaikesta kaiken.

        Erakoitumisen osalta olet osaltasi oikeassa, koska elämä on opettanut, että on hyvä pysyä erillään määrätynlaisista henkilöistä, kuten sinun kaltaisista.

        Se mitä lässytän on minun asiani ja sinä toki jatkat omia lässytyksiäsi joista sinulla on jo muutaman vuoden kokemus.

        Onko mukavaa olla vammainen akkamaisia juttuja lässyttävä yksinkertainen erakkohomo?


      • MaijaMollaselle
        factoriina kirjoitti:

        Onko mukavaa olla vammainen akkamaisia juttuja lässyttävä yksinkertainen erakkohomo?

        Kyllä on mukavaa, kiitos kysymästä.

        Päätit siis taas valita kortistostasi mielenkiintoisen nimimerkin.
        MITÄ MIELTÄ OLET MINUN NIMIMERKISTÄNI ?

        Minkä kaltainen eräkkohomo mahtaa olla henkilö joka jokaikinen päivä jaksaa lässyttää Pattaya vs. Hua Hin ja ladata rottavideoita matkailupalstalle.

        OLETKO HUOLESTUNUT TÄSTÄ ROTTAHENKILÖSTÄ ?


      • factoriina
        MaijaMollaselle kirjoitti:

        Kyllä on mukavaa, kiitos kysymästä.

        Päätit siis taas valita kortistostasi mielenkiintoisen nimimerkin.
        MITÄ MIELTÄ OLET MINUN NIMIMERKISTÄNI ?

        Minkä kaltainen eräkkohomo mahtaa olla henkilö joka jokaikinen päivä jaksaa lässyttää Pattaya vs. Hua Hin ja ladata rottavideoita matkailupalstalle.

        OLETKO HUOLESTUNUT TÄSTÄ ROTTAHENKILÖSTÄ ?

        En voi vaikuttaa muiden tekemisiin enkä kirjoituksiin. En edes nimimerkkeihin. Vaikutan vain omiini. Minusta on mukavaa että sinulla erakkohomolla on mukavaa. Rottavideoista tiedän vain sen verran että numeromies latasi niitä tänne kymmeniä kertoja uudestaan ja uudestaan. Minusta rotat ovat ihan samanlaisia luontokappaleita kuin kaikki muutkin. Ihmisistä on ihmisille 1000000 x enemmän harmia kuin joistakin karvapalleroista. Hyttynen on maailman vaarallisin eläin. Rotta ei pääse edes TOP sadan joukkoon.


      • MaijaMollaselle
        factoriina kirjoitti:

        En voi vaikuttaa muiden tekemisiin enkä kirjoituksiin. En edes nimimerkkeihin. Vaikutan vain omiini. Minusta on mukavaa että sinulla erakkohomolla on mukavaa. Rottavideoista tiedän vain sen verran että numeromies latasi niitä tänne kymmeniä kertoja uudestaan ja uudestaan. Minusta rotat ovat ihan samanlaisia luontokappaleita kuin kaikki muutkin. Ihmisistä on ihmisille 1000000 x enemmän harmia kuin joistakin karvapalleroista. Hyttynen on maailman vaarallisin eläin. Rotta ei pääse edes TOP sadan joukkoon.

        Että jassoo, tiedät siis numeromiehen ladanneen Hua Hinin rotista videoita, no mistä mahdat sen tietää ?

        Voitko vaikuttaa omiin nimimerkkeihisi ?

        Jatka vain kaikessa rauhassa erakkohomotteluas koska saat siitä tyydytystä, minä vastaavasti pidän huolen että Maija pysyy otsikoissa.

        Olet muuten kovin kiinnostunut muiden elämistä, lataappa oma cv:si niin päästään asiaan.
        Siis sellainen joka ei muutu päivittäin.


      • factoriina
        MaijaMollaselle kirjoitti:

        Että jassoo, tiedät siis numeromiehen ladanneen Hua Hinin rotista videoita, no mistä mahdat sen tietää ?

        Voitko vaikuttaa omiin nimimerkkeihisi ?

        Jatka vain kaikessa rauhassa erakkohomotteluas koska saat siitä tyydytystä, minä vastaavasti pidän huolen että Maija pysyy otsikoissa.

        Olet muuten kovin kiinnostunut muiden elämistä, lataappa oma cv:si niin päästään asiaan.
        Siis sellainen joka ei muutu päivittäin.

        Oletko noin sekaisin että kiistät "numeromiehen" vuosia kestäneen palstaterrorismin? Laita huviksesi tuonne hakukenttään muutamia "Numban" käyttämiä termejä ja löydät kymmeniätuhansia sen tuherruksia tältä palstalta.

        Hua Hin ei kiinnosta minua eikä sen matkailuaiheinen keskustelupalsta.

        Mitä hemmettiä kenenkään CV tekee matkailupalstalla? Tajuatko sinä vammainen vajakkierakko että sinun ongelmasi ovat pääsi sisällä eikä Pattayalla eikä sen turisteissa? Erakoitumisesi ja vammaisuutesi syy ei ole Pattayassa.

        Sinun maijattelusi ei vaikuta mihinkään muuhun kuin siihen että Pattayalle tulee aina vaan enemmän ikävä. Pattayalla nääs ei ole kaltaisiasi. En pidä sitä ollenkaan huonona asiana joten maijattele kaikessa rauhassa ja lisää vaan tahtia! 8)


      • MaijaMollaselle
        factoriina kirjoitti:

        Oletko noin sekaisin että kiistät "numeromiehen" vuosia kestäneen palstaterrorismin? Laita huviksesi tuonne hakukenttään muutamia "Numban" käyttämiä termejä ja löydät kymmeniätuhansia sen tuherruksia tältä palstalta.

        Hua Hin ei kiinnosta minua eikä sen matkailuaiheinen keskustelupalsta.

        Mitä hemmettiä kenenkään CV tekee matkailupalstalla? Tajuatko sinä vammainen vajakkierakko että sinun ongelmasi ovat pääsi sisällä eikä Pattayalla eikä sen turisteissa? Erakoitumisesi ja vammaisuutesi syy ei ole Pattayassa.

        Sinun maijattelusi ei vaikuta mihinkään muuhun kuin siihen että Pattayalle tulee aina vaan enemmän ikävä. Pattayalla nääs ei ole kaltaisiasi. En pidä sitä ollenkaan huonona asiana joten maijattele kaikessa rauhassa ja lisää vaan tahtia! 8)

        En ota edelleenkään kantaa enkä kiistä numeromiehen terrorismia !

        Sinä huorittelet vaimoani ja homottelet minua !!!!!!!!!!!!!!!

        Nyt olen siis vammainen vajakkierakko.

        Miksi NÄÄS sinulla tulee ikävä Pattayalle, kun kerran olet Pattayalla ?

        Kyllä olen ajatellut sen aikaa kun sinä huorittelet ja homottelet, sekä kirjoittelet tyyliin vammainen vajakkierakko, minä lataan etusivun täyteen Maija otsikoita.


      • Paniikki_Tunnelissa
        MaijaMollaselle kirjoitti:

        En ota edelleenkään kantaa enkä kiistä numeromiehen terrorismia !

        Sinä huorittelet vaimoani ja homottelet minua !!!!!!!!!!!!!!!

        Nyt olen siis vammainen vajakkierakko.

        Miksi NÄÄS sinulla tulee ikävä Pattayalle, kun kerran olet Pattayalla ?

        Kyllä olen ajatellut sen aikaa kun sinä huorittelet ja homottelet, sekä kirjoittelet tyyliin vammainen vajakkierakko, minä lataan etusivun täyteen Maija otsikoita.

        Voi meidän pientä vajakkierakkoa, kun se on nyt niinkin huRRRjalla tuulella, että laittaa oikein Maija otsikoita etusivun täyteen! Kaikki Pattayan 13 miljoonaa turistia vapisevat kauhusta maijattelijan edessä ja matkustavat Hua Hiniin paniikissa. Tilanne on kammottava ja tärisen kuin haavanlehti. Armoa.. armoa.. Ei maijaotsikoita.. ei.. ei..


      • MaijaHuorittelijalle
        Paniikki_Tunnelissa kirjoitti:

        Voi meidän pientä vajakkierakkoa, kun se on nyt niinkin huRRRjalla tuulella, että laittaa oikein Maija otsikoita etusivun täyteen! Kaikki Pattayan 13 miljoonaa turistia vapisevat kauhusta maijattelijan edessä ja matkustavat Hua Hiniin paniikissa. Tilanne on kammottava ja tärisen kuin haavanlehti. Armoa.. armoa.. Ei maijaotsikoita.. ei.. ei..

        Ei ole kyse miljoonista turisteista ja sinun paniikkimatkailusta, vaan huorittelustasi ja homottelustasi, jota yleensä vain ihmiset joilla on paniikki omasta elämäntilanteestaan, harrastaa.


      • hulluseon
        MaijaMollaselle kirjoitti:

        En ota edelleenkään kantaa enkä kiistä numeromiehen terrorismia !

        Sinä huorittelet vaimoani ja homottelet minua !!!!!!!!!!!!!!!

        Nyt olen siis vammainen vajakkierakko.

        Miksi NÄÄS sinulla tulee ikävä Pattayalle, kun kerran olet Pattayalla ?

        Kyllä olen ajatellut sen aikaa kun sinä huorittelet ja homottelet, sekä kirjoittelet tyyliin vammainen vajakkierakko, minä lataan etusivun täyteen Maija otsikoita.

        Aloittaja on nainen.Eikä näköjään terve.Ei tosin se maijakaan mikään älykkö ole.


    • joopan-joo

      Yllättävän moni osaa ihan itse etsiä Youtubesta videoita ja katsella niitä ilman googlematkaajan opastuksia. Tämä on Pattaya palsta kaiken lisäksi.

      • MaijaMollaselle

        No mutta Maija hyvä, miksi sitten latailet juutuupista rottavideoita, kyllähän kaltaisesi rottakiinnostuneet niitä voi ihan itsekin etsiä ?

        Mikä on ongelmasi Pattayan palstan yksinoikeudestasi ? Sinähän lataat aivopierujasi "Pattayalaisena" päivittäin Hua Hinin palstalle ?

        Voitaisiinko perustaa sinulle oma Maija palsta, niin itse matkailupalstalla voisi käsitellä matkailuaiheita ?


      • LerppaVexVex
        MaijaMollaselle kirjoitti:

        No mutta Maija hyvä, miksi sitten latailet juutuupista rottavideoita, kyllähän kaltaisesi rottakiinnostuneet niitä voi ihan itsekin etsiä ?

        Mikä on ongelmasi Pattayan palstan yksinoikeudestasi ? Sinähän lataat aivopierujasi "Pattayalaisena" päivittäin Hua Hinin palstalle ?

        Voitaisiinko perustaa sinulle oma Maija palsta, niin itse matkailupalstalla voisi käsitellä matkailuaiheita ?

        LerppaVexVex


      • hulluseon
        MaijaMollaselle kirjoitti:

        No mutta Maija hyvä, miksi sitten latailet juutuupista rottavideoita, kyllähän kaltaisesi rottakiinnostuneet niitä voi ihan itsekin etsiä ?

        Mikä on ongelmasi Pattayan palstan yksinoikeudestasi ? Sinähän lataat aivopierujasi "Pattayalaisena" päivittäin Hua Hinin palstalle ?

        Voitaisiinko perustaa sinulle oma Maija palsta, niin itse matkailupalstalla voisi käsitellä matkailuaiheita ?

        Sä oot hyvässä jamassa.Surullista miten ihmisestä tulee tommonen.


      • Roope_Rantarotta
        MaijaMollaselle kirjoitti:

        No mutta Maija hyvä, miksi sitten latailet juutuupista rottavideoita, kyllähän kaltaisesi rottakiinnostuneet niitä voi ihan itsekin etsiä ?

        Mikä on ongelmasi Pattayan palstan yksinoikeudestasi ? Sinähän lataat aivopierujasi "Pattayalaisena" päivittäin Hua Hinin palstalle ?

        Voitaisiinko perustaa sinulle oma Maija palsta, niin itse matkailupalstalla voisi käsitellä matkailuaiheita ?

        Tarkoitatko sellaisia matkailuaiheita Pattaya palstalla että lataat tänne youtube-pätkän Chiang Maista joka on jonkun jenkin kuvaama pätkä eikä edes sinun?

        Suomessa sossun kämpässä runksutteleva juoppo transu hermostuu kun ei kukaan usko juopon transun lerppamaisia seikkailuita Chiang Maissa.


      • AviomiesChiangMai
        Roope_Rantarotta kirjoitti:

        Tarkoitatko sellaisia matkailuaiheita Pattaya palstalla että lataat tänne youtube-pätkän Chiang Maista joka on jonkun jenkin kuvaama pätkä eikä edes sinun?

        Suomessa sossun kämpässä runksutteleva juoppo transu hermostuu kun ei kukaan usko juopon transun lerppamaisia seikkailuita Chiang Maissa.

        Anteeksi Maija nöyrimmästi.

        En tiennyt että tänne saa ladata juutuupista vain itse kuvaamaa aineistoa.

        Oletko siis ihan itse käynyt kuvaamassa rottia Hua Hinin yömarkkinoilla, kun kerran latasit sen???

        KERRO MAIJA MINKÄ OTSIKON ALTA VOI MUUTKIN ( KAIKKI ) TUTUSTUA NÄIHIN SEIKKAILUIHIN ?????????

        Suomen sossu ei omista tätä minun Kulosaaren kiinteistöäni vaikka Maija kuperkeikkaa heittäisit seuraavan yön, mutta kokeile, niin sinulla on tekemistä.


    • MainioMatkailija

      Minäkin olen sitä mieltä, että Pattaya on mainio matkakohde ja Hua Hin ei niinkään mainio.

    • AinaTotta

      Nyt on selvinnyt mitä tarkoittaa NORMAALI mies Pattayalla, joten ohessa Maijan itse kirjoittama omakuva.

      Minäkin tykkään veneistä.
      Minä asun Pattayalla.
      Minulla on kihlattuna Thai avovaimo.
      Minulla on harrastuksia, asunto ja kavereita Thaimaassa.
      Minä tykkään asua Thaimaassa ja tykkään thaimaalaisista.
      Minä puhun aina totta.
      Minä olen normaali heteromies.

      Hienoa, nyt kaikki matkailupalstaa lukevat tietävät lukevansa NORMAALIN miehen jokapäiväisiä raportointeja.

    • EnOleMaijasiPoju

      En ole Maijasi poju, koska olen Totuustarkkailija Thaimaalaisen avovaimoni Korealaisten tekemien lasten isä Pattayalta koilliseen landelta ja ammattini on siementen istuttaja, sekä kala-altaan hoitaja.

    • MaijanTussu

      Suus kiinni tsiang main resuperse! Tarina on tosi... sijoitin naiseen kaiken mutta en saanut mitään...

    • SiamHdThai

      Mikäli alla olevaa ei ole kirjoittanut tuhannen nimimerkin Maija 40X Vuodesta2010, niin Maija vetää puoleensa magneetin tavoin kaltaisiaan Pattayahurahtaneita.

      onlyinchiangmai 4.8.2017 1:42
      Chiang Maissa voi nähdä. Se ajelee harlikalla ja etsii farangeja joille voi tehdä oraalisia palveluksia. Sen mies pitää spermapankkia. Materiaalin saavat hammaslääkärivaimon rinnuksilta, ruumiin onteloista ja hiuksista.

    • PunaisetPutket

      Maijan kestotilauksen johdosta seuraavaa matkailupalstan lukijoille jos Teitä ylipäätään on:

      Tervetuloa Thaimaan matkailun matkailupalstan syövereihin nauttimaan kaikesta siitä annista, mitä Pattaya ihmismielessä voikaan saada aikaan.

      Parhaimpia otteita kannattaa lukea esimerkiksi hammaslääkäristä, Chiang Main ravitoloista, sekä luonnollisesti Harrikka moottoripyöristä kun moottoripyöräily on osa puheena olevan maan arkipäivää.

      Kiitos kaikille, jotka nauttivat tämän matkailupalstan annista jopa päivittäin.

    • PattayaFaniNro1

      Sinä olet pähkähullu PersläpiMAIJA jolla ei ole mitään muuta elämässä kuin suomikakskytneljän pattaya ja hua hin matkailukeskustelusivut Hua Hinin mustamaalaus mielessäsi ja tuntemattomien ihmisten haukkuminen sekä äärettömän lapsellinen, ivallinen esikoululaisen tasoinen pilailu. Painu vittuun ihan oikeasti.

    • MaijaMollanen1

      Älä puhu paskaa vanha lehmä Maija.
      Sinä trollaat joka tapauksessa vaikka yksinäsi, kuten on nähty.
      Haastat sujuvasti riitaa itsesikin kanssa sinua Maijaa ollen 10.
      Vastailet itsellesi, kannustat itseäsi, kehut itseäsi, ruokit itseäsi ja innostut kuin ilmapallo jos saat muiltakin huomiota kuin itseltäsi.

      Sun on turha selitellä syitä trollaamisellesi kun ainoa syy on että olet maaninen ja psykoottinen nettitrollaaja Suomesta joka väittää asuvansa vuodesta 2010 Soi Leengkenillä.

    • ChiangHdMaijalle

      Totuus tarua ihmeellisempää, tai toisin päin.

      🛫🛬 1 miljoona.
      🍺🍺 1 miljoona.
      👙🐰 1 miljoona.
      4 🏃🎠 nuorin rippikouluikäinen.
      👸🙋🙌🙏 saksalainen kasvatustapa, ei kiroilua, ei isän vastaista mielipidettä ääneen.
      2 👱👧 x, joiden kanssa 27v.
      💏👄💔👙👠💰300.
      👿 50v. vain oma mielipide oikea.
      👙👠💘3 kuukautta.

      📝✏ 10.000 riviä.
      💻💻 24 h / vrk. 7 vrk / viikko. 12 kk / v. 5 vuotta.

      Baaritytön unelma POJU ?

    • Maija2010Original

      Maija.

      Maija, oletko ehtinyt tänään viettää glamourlaatuaikaa rakkaasi kanssa vai onko hän siirtynyt X-ryhmään? 💔💔💔

      Entä kumpaa olet ajatellut tänään enemmän, rakastasi vai minua? 💲💲💲💣💣💣💻💻💻

    • SateenkaariMaija

      Kävelin tänään täällä Pattayalla yksin rantabulevaardia pitkin ja tunsin oloni niin yksinäiseksi mutta onnelliseksi, että päätin yksinäisyyttäni lievittää kirjoittamalla teille rakkaille Pattayan ystävilleni kuinka onnellinen olen.
      Minä olen luonteeltani niin avoin ja suvaitsevainen, että ketään tai mitään arvostelematta hyväksyn kaikenlaiset ihmiset ketään syrjimättä tai arvostelematta.
      Tämä minun kotikaupunkinihan on kaikkien tietäen ns. sulatusuuni kaikille mahdollisille ja täältä löytää aina kaltaistaan seuraa vaikka yksinäisyys valtaisikin mielen.
      Kävellessäni pohdin kuinka voi olla mahdollista että on elämää ylipäätään kohteissa joissa ei ole rantakatua Pattayan tavoin, eikä edes kevyenliikenteenväyliä Tuusulan tavoin.

      Kaikkihan tietävät minun paljon kirjoittavan matkablogeja ja kun oikein innostuu, niin tulee kirjoiteltua sammakoita, kuten aviomiehen harrikka-ajeluista Chiang Maista Hua Hiniin vedin hatustani, eikä sellaiselle ole mitään muuta selitystä.
      Nyt olen ongelmissa totuuden torvensoittaja kun olen, minulta perätään näyttöä.
      Harmittaa kun olen sateenkaarimies.

    • Miinaharava2010

      HD on kuin ajatukseni hidas ajaa,
      raskas työntää kuin golfkärryni ja yhtä pirullinen hinata.
      Miinaharavan kanssa osien etsiminen pientareilta ei ole mun juttu, eikä mulla ole aikaakaan koska täytyy riidellä ja päivystää 24/7.

    • Maijan2010Ystävät

      Yhtyneet persläpilerpat Hua Hinistä ja Chiang Maista ovat päästäneet olemattomat taiteilijanlahjansa valloilleen, terrorisoiden palstoja illasta lähtien.
      Ilmeisesti mielisairaalapaikoista on huutava pula koska yhtä ihmisriepua eivät saa otettua suljetulle hoitoonsa, vai onnistuiko pakenemaan koko laitoksesta?

      Persläpilerppojen päivää saamme viettää jatkuvasti, kunnes saavat suljettua lopullisesti suljetulle, tai ylläpito poistaa hullun palstoilta.

    • MersuNarssunen

      Niin syyskuinen sunnuntaiaamupäivä on alkanut jälleen Maijojen suurhyökkäyksellä, etenkin palstojen suurtuhooja, PersläpiMaija Vuodesta 2010 on ollut äänessä, alkaakohan pian toinen minänsä PersläpiMaija Soi Lengkeeni sotkea mukaan.
      Haaveilisivat vain ilman julkisia kommenttejaan kellarialivuokralaiskämpässään, vuoroin Thaimaan lomailusta ladypoikien kera, vuoroin Harrikka-ajeluita ja veneen omistamisesta, puhumattakaan ÄSSÄ MERSUISTA.
      Sitten olisi iltasella jälleen mukava pistää nukkumaan ja huomata jälleen kasvaneensa yhdeksi ihmiseksi.
      Niin pääsisivät asialliset kirjoittajat kertomaan Thaimaan matkailusta, nyt sellainen on täysin poissuljettua Maijan ansiosta.

    • MaijaTahtoo

      Chiang Mian ja Huahinin yhtyneet lerpat keräsivät Suomessa kaatopaikoilta paljon vanhoja risoja huonekaluja, tarkoituksena laivarahdata kontillinen Thaimaahan, aikoessaan muuttaa sinne.
      Rahtaus tyssäsi rahdin maksuun ja matkakin, koska pullojenkeruu tuotti liian vähän ja sekin vähä hupeni kiljuaineisiin.
      Siihen lopahtii senkertainen Thaimaahan muuttaminen

    • Maija2010Original

      Sain skypepuhelun itseltäni ja siinä sitten pitkä tovi keskusteltiin kuinka valloittavan ihanasti Pattaya ja koko Thaimaa kaikkinensa on elämäni.

    • KymmenesMaija

      Minä olen se lienenkö kymmenes Maijasi, joka en lainkaan pidä kirjoituksistasi persläpilerppa ja siksipä laitan tämän pienen selvitykseni:
      Minä PääMaija2010, sekä minun 9 KlooniMaijaani olemme päättäneet aktivoida näitä meidän kymmenen Maijan kirjoituksia siten, että jonain päivänä ne ovat kaikki samalla päivällä.
      Näin me kaikki 10 Pattayan rakasta olemme estraadilla ihan ykkösinä ja kaikki muut kakkoset voivat vaivatta lukea meidän rakkaiden näkökantoja aivan kaikesta.
      Terveisiä näin vielä kaikille rakkaille jotka meidän kirjoituksista pitävät.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe