YHTÄ VAAN ja samaa UHRIA

HirviöValtiaat

Jumalat, Jeesukset, Mariat ja IHAN kaikki Valtiaat Henkimaailmoineen ovat TAAS jatkuvasti kokopäiväisesti, lähes joka päivä YHDEN ja saman syyttömän, avuttoman UHRIN (miehen) sisällä, YLLÄ päällä, YLTÄ päältä hänen kimpussaan. He esittelevät häntä taas jälleen joka päivä, KOKO päivän, yötä myöten Isona Henkimaailman Olentona, joka on n. 100 metriä korkea, n. 15 metriä leveä ja mukamas ilkeänä, ilakoiden kaikenlaisesta vääryydestä. ETTÄ elävä ihminen, maanpäällisessä Elämässä muka voi olla samaan aikaan Iso Henkimaailman Olento Taivaan rannassa??!! Joopa joo!

Tosiasiassa kyseessä ovat Valtiaat (edellä mainitut) ITSE, Heidän Isojen Henkimaailman Olentojensa kanssa, jotka ovat vieneet, varastaneet sen miehen ulkonäön ja henkilöllisyyden ja kaiken VALEpaskan esittävät hänen nimiinsä. Meillä kaikilla ihmisillä on ikävä kyllä tällaisia Henkikopio-Olentoja, useampiakin. Mutta häijyimpiä Heistä ovat Valtiaat ITSE, jotka alistuvat tekemään moista. He juuri ovat Ne armottomimmat, kaikessa kohtelussaan ja uhraamisessaan, EIVÄTKÄ päästä koskaan UHRIAAN menemään. Tästä on osoituksena jo vuosikausia, yli 11,5 vuotta jopa kohdallani, minä ja läheisimpäni, JOTKA Jumalat, Jeesukset, Mariat ja kaikki Valtiaat UHRASIVAT, kaiken tämän ikuisuuden ajan.

Heillä EI muka ollut Maailmassa oikeita syyllisiä, rikollisia, JOIDEN kimppuun tai luo EDES He olisivat voineet mennä, EDES käymään! Ei yli vuosikymmenessäkään, vaikka kaikki tiedämme, jokainen, että Maailma on täynnä oikeita rikollisia, syyllisiä kaikkiin asioihin. EMME todellakaan ole kyllä halunneetkaan, ETTÄ Herrat Valtiaat ja murhaaja-Mariat menisivät yhdenkään sellaisenkaan kimppuun, sillä tiedämme kyllä miltä tuntuu IKUINEN ihmisajojahti, avuttomille, osattomille! Herrat kävivät hyvin vähän, siis erittäin harvoin, väitän, että n. pari kertaa tämän yli vuosikymmenen aikana niiden joidenkin oikeiden syyllisten/rikollisten kimpussa, mutta hyvin varovaisesti, EI mitään UHRAAMISTA, ja samantien He tulivat takaisin ja KIIREELLÄ. Meidän samojen kimppuun. Kerron tuonnempana lisää VALO-olennoista, joita on meidän ihmisten luona, jopa sisällämme. Kerron myös kaiken Henkimaailmasta, Jeesuksista, Marioista ja Valtiaista ja Heidän lapsistaan, kuten myös Niistä HIrveistä Isoista Henkimaailman Henkiolennoista!

4

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muumm

      Mielenkiintoista kerro toki lisää taidat olla hyvin uskonnollisesta perheestä?

    • Veikkonenkin

      Jees, Jeesuskin myöntää(koska Aki persoonani jopa näkee hänet): Samaa mieltä minäkin olin, kun Isäni käski julmasti minunkin tulla auttamaan teitä. Ja samaa mieltä ilmeisesti sinäkin olet, auta siis meitä, ihmisiä ja muita eläimiä, ei Luojiensa arvostelu auta yhtään, jos ei sitten tiedä mikä olisi parempi käytäntö? Jos arvostelit siis taannoin juuri noinkin sanoin, sinäkin, ehkä taivaasaakin oltuasi, ennen tänne tuloasi, Luojaasi, niin Hän varmaan totesi, "Meepäs sitten itte auttamaan heitä? Minulla on vielä silti vaikeampaakin tekemistä, kuin lätkyttää skeidaa pelkästä olemattomuuteni lähentelystä, kun yrittätte siihen aina kuolla takas." Mutta ongelma on, että meidänhän piti tietää myös PAHA; näinhän Aadam ja Eeva meitä vaativat vieläkin tekemään, ja jos kukaan ei tekisi pahaa, niin eihän kukaan tietäisi mitä se onkaan, eikä hvyää voisi silloin vertailla hyvemmäksi, joskaan se ei kaikkien mielestä parempaa ole? Jokaisella edes pienenpieni paha vääryys on mielessä, tai tulossakin, jos olitkin vain tietämätönkin=>vääryys, vaikka jos vilpittömyys olisi synnittömyyttä, niin kuinka kauan sitäkään saa pitää omana ansionaan ja omaisuutenaan?

    • Veikkonenkin

      Vain ylistämällä Jumalaa saa yli-Jumalilta hyväksynnän, mitä se kenenkin mielestä on, vaikka ei kenenkään IHMISEN sydän sitä paisuttelua kestä, mitä Hän kokee, ja vaikka sitä suorittavilla kerubeilla, jotka ovat ikuisia ja kuolemattomia enkeleitä kuten Jumala itse, niin ne neljä olentoa kyllä silti suorittavat sen tavalla mitä toinen kerubi ei aina ymmärrä, emmekä mekään ihmiset, se kolmas, sitä ymmärrä. JOS arvostelee Luojaansa, löytää syntejä ja virheitä pelkästään toimistaan, tai vaikkapa Jumalakin alaistensa toimista, täytyy silti kyetä esittämään itsekin mikä sitten olisi parempaa(hyvempää?) Sekö etteivät He nykyään asiasta päättävät olennot olisi tehneetkään niin? No, aloita sinä itse, älä tee enää niin, mitä et halua enää tapahtuvan? Tällöin myös se hyvä, että joku oli kyennyt senkin olemaan tekemättä tavallaan kuolee sekin. AIna syntyy uusia uskontojankin, kun havaitaan joku aiempi toimintamalli, jos jopa tavallista pahaakin pahemmaksi, sellainen virhe ja suurempi synti on yleensä pakkokin korjata, muuten kaikkia asianosaisia TUHO uhkaa...Hirviötkin vain himojensa takia tuhotuivat, kai, niille tuli tarve jatkaa samaa supersyöntiään ja juontiaan ikuisesti, kunnes niiden massallisille ilmentymille, kuten dinoille tuli paha äkkiloppu, ei kannata uskoa siis sellaisia olevan olemassakaan, koska niiden fyysisstä ilmentymäänsäkään ole enää elossa. Miksi kuolleet saisivat vaikuttaa elävien maailmassa?

      • HeitäEIvoiAuttaaENÄÄ

        En jaksanut, enkä ehtinyt lukea vielä vastaustasi kokonaan, mutta vastaan lyhyesti tähän YHTEEN tärkeimpään pointtiisi: Emme todellakaan mekään, emmekä kukaan muukaan ihminen ENÄÄ tule sallimaan, EMMEKÄ katso ENÄÄ YHTÄÄN Noita Jumalia, tai Jeesuksia, EMME Heidän Henkimaailman lapsiaan EMMEKÄ YHTÄÄN enää myöskään Niitä Isoja Häijyjä/Ilkeitä Henkimaailman Olentoja. VAAN tulemme laittamaan PISTEEN Heidän KAIKELLE, Aikaansaannoksille, Tahdoillensa, Aikeillensa ja OlemassaOlollensa.

        Olen esim. itse joutunutkin olemaan se YKSI, joka hoitaa ja järjestää KAIKKI asiat ja ONGELMAT kuntoon (=eli Olemasta Noine Olentoineen, Heistä kaikista YLLÄ mainituista KAIKKI asiat OVAT JOHTUNEET, VALEITA ja langetusta, VÄÄRYYTTÄ!) En tosiaankaan nosta itseäni YHTÄÄN jalustalle tai YLEMMÄS muita, OLEMME IHAN kaikki IHMISET samanarvoisia, tasa-arvoisia, Kaikella Samalla OIKEUDELLA, ja UHREJA, avuttomia VIELÄPÄ kaikki). Henkimaailman Olennoista EIKÄ Mistään Jumalista, Jeesuksista, Valtiaista EIKÄ Niistä Isoista Henkimaailman JättiOlennoista VOI TODELLAKAAN sanoa YHTÄÄN Mitään samaa. He EIVÄT Kukaan ole Mitään UHREJA (niitä pienempikokosia aikuisolentoja lukuunottamatta, tämä EI KOSKE tosin Niitä Vaaleita soluolentoja, He EIVÄT ole Mitään UHREJA tms.).

        Tulemme KAIKKI IHMISUHRIT tekemään Kaiken Noiden Valtiaiden (Jumalien ja Jeesusten ERITYISESTI) ja Henkimaailmansa Asiat IHAN selväksi, JULKISUUTEEN KAIKKIEN IHMISTEN VAROITUKSESI ja turvallisuudeksi. EI ole ENÄÄ ollutkaan AIKOIHIN ENÄÄ Mitään MUUTA tehtävissä KUIN POKSAUTTAA Noi Valtiaat SIELLÄ ILMAKEHÄSTÄ Olemasta. Sen toivottavasti tulee armeijat ja ne oikeudelliset, lailliset (Suomenkin Lakien mukaan olevat) erikoisjoukot TEKEMÄÄN. Meillä muilla IHMISILLÄ on paljon pienemmät, haitattomat, muille (=IHMISILLE) vaarattomat, paikailliset keinot siihen. JOS ATAKKI yllättää Heidän (Valtiaiden) taholta, niin meidän on toimittava, EI Kukaan KESTÄ ENÄÄ tuollaisia ALAPÄÄ-Valtiaita (Vaaleat Jumalat ja ihan Kaikki Jeesukset). EIKÄ tuota VALEpaska- teatteri-ESITYSTÄ. Kyseessä on OLLUT ihmisten OIKEA fyysinen KIPU, kärsimys (kestämätönkin), HÄPEÄ (syyttöminä UHREINA) ja IKUINEN toi Kaikki KOHTELU ja OSOITUS. YHTÄÄN kun tulevat ENÄÄ liian LIKI meihin tai meitä KOHTI, niin pienillä, minimaalisilla, haitattomilla, vaarattomilla KEINOILLA on Noi Valtiaat hoidettavissa POIS olemasta. EMMEHÄN me siinä muuta oikeastaan tee KUIN ilmakehää (Voimakasta, VAHVAA, energistä ILMAkehää vieressämme LAITA pois. Nuo EDELLÄ* mainitut Olennot maksakoot ITSE maineensa, ASIANSA, kunniansa, Nimiinsä, KUN JOS kerta tulevat siihen PAHAA, VAHVAA, energistä ilmatilaa olemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe