Mikä kaivatussasi on kaikkein ihaninta

Mihin ihastuit hänessä?
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

Huumorintajuun, herkkyyteen, musikaalisuuteen, rentouteen, silmiin.....
Ilmianna
Jaa
Vaikea vastata kun en häntä kunnolla tunne.. menee oletuksen puolelle. Mutta luulen että hän ei ole ns. "baarikansaa".. se on yks asia mikä hänessä ihastuttaa. Toinen on että hän ei pidä väkivallasta. Kolmanneks lisään että hän ei karsasta urheilua käsittääkseni. Neljäs menee taas luulon puolelle... mutta luulen että hänelle tärkeintä toisessa on ihminen eikä status... ja vielä viimeisenä tietysti viehättävä ulkonäkö :P

Mutta hän taitaa olla jo mennyttä :/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Kuinka niin luulet? Kait kannattaa kysellä, muuten jää vaivaamaan mieltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Samanmoinen kirjoitti:
Kuinka niin luulet? Kait kannattaa kysellä, muuten jää vaivaamaan mieltä.
Enkai mä nyt kehtaa tuosta vaan täräyttää liutaa kysymyksiä toiselle jos tulee vielä tilaisuus... jutella kyllä haluaisin muuten vaan ja jos se menee tuohon suuntaan niin silloin saatan kysyä :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ihastuin kirjoitti:
Enkai mä nyt kehtaa tuosta vaan täräyttää liutaa kysymyksiä toiselle jos tulee vielä tilaisuus... jutella kyllä haluaisin muuten vaan ja jos se menee tuohon suuntaan niin silloin saatan kysyä :)
Mikäs on jos tunnette ja yhteystiedot. Kortit kannattaa katsoa, jos jotain kädessä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Samanmoinen kirjoitti:
Mikäs on jos tunnette ja yhteystiedot. Kortit kannattaa katsoa, jos jotain kädessä.
Ei tunneta niin että olisi toisten yhteystiedot. On vain yksi "paikka" missä voin häntä nähdä ja en ole nähnyt vähään aikaan... ei oikeen mitkään kortit auta tällaiseen tilanteeseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hän on sekaisin, kuin seinäkello
Ilmianna
Jaa
Hyväkäytöksisempi, kohteliaampi, herrasmiesmäisempi, suloisempi, isokulsempi, pidempi, tummempi, parempi, suositumpi kuin muut.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mikä kaivatussasi on kaikkein ihaninta

Mihin ihastuit hänessä?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta