Autokoulu Wise Vantaa

Miguzi

Älkää ikinä menkö tähän autokouluun! Tämä autokoulu on vasta perustettu mutta toimi aiemmin nimellä Skytec Oy Espoossa ja sitä ennenkin toiminut eri nimillä eri paikkakunnilla. Autokoulun ajo-opetus on ala-arvoista. Opettaja huutaa ja haukkuu oppilaitaan, ei mitään käytöstapoja eikä opetustaitoja. Hinnat ovat ehkä vähän edullisimmat mutta silti aivan liian korkeat opetuksen tasoon nähden. Pientä huijaustakin harrastavat välillä.
Kiertäkää kaukaa tämä autokoulu jos ette halua joutua vaikeuksiin.
Terveisin eräs, jonka läheinen tuttava kävi kyseisen opettajan opastuksessa ja sai siitä itselleen ajo-pelon.

16

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neonputuaivoja

      """Opettaja huutaa ja haukkuu oppilaitaan"""

      Tämä on hyvä asia. Jos oppilasta kehutaan vaikka tekee väärin, tulee liikenteeseen vaarallisia kuskeja.
      Oppilaalle voi sanoa "Hemmetin kusiaivo, etkö opi mitään, pitääkö lekalla takoa asiat päähän", tämä antaa inspiraatiota oppia paremmin ja nopeammin.

      • Semuuttuu

        Kuka osaa parhaiten opettaa, kokeillaan. Aloitan.

        - Jos olet vielä sikiön tasolla, niin jatkat autokoulua muualla kuhan aikuistut, eikä muiden tarvi jonottaa sun takiasi.
        - Enkö mä jo kerran kertonnu sulle. Ykskin virhe vielä niin saat kävellä pois täältä ja siirrän sut jonon hännille odottamaan seuraavaa ajotuntia.
        - Nyt turpa kiinni ja keskity ajamiseen, en jaksa kuunnella itkemistä kun teen 12 tuntia päivässä kuutena päivänä viikossa.

        Pankaa paremmaksi.


      • toivotontapaus93
        Semuuttuu kirjoitti:

        Kuka osaa parhaiten opettaa, kokeillaan. Aloitan.

        - Jos olet vielä sikiön tasolla, niin jatkat autokoulua muualla kuhan aikuistut, eikä muiden tarvi jonottaa sun takiasi.
        - Enkö mä jo kerran kertonnu sulle. Ykskin virhe vielä niin saat kävellä pois täältä ja siirrän sut jonon hännille odottamaan seuraavaa ajotuntia.
        - Nyt turpa kiinni ja keskity ajamiseen, en jaksa kuunnella itkemistä kun teen 12 tuntia päivässä kuutena päivänä viikossa.

        Pankaa paremmaksi.

        Ai kauheeta! Ihan samanlaista nälvimistä sain minäkin. Onneksi pääsin inssin ja teoriakokeen ensimmäisillä läpi. Toisen vaiheen aion suorittaa jossain muualla. Tuohon puljuun en pistä enää senttiäkään. Kyllä tuli monet kyyneleet pyyhittyä ajotuntien jälkeen. Se huutaminen, mollaaminen ja arvostelu saivat aikaan ajokammon. En uskaltanut kortin saamisen jälkeen mennä pitkään aikaan rattiin.


    • HilutNurkkaan

      Ihan hyvä ja laadukas autokoulu kyseessä. Naapurin serkun tyttö ja sen veli kävi kyseisen autokoulun. Kateellisten autokoulun omistajien puheita, joissa haukutaan naapurin autokoulua kun itsellä menee heikosti?

      • Miguzi

        "Kateellisten autokoulun omistajien puheita, joissa haukutaan naapurin autokoulua kun itsellä menee heikosti?"

        Väärin. Itse en omista mitään autokoulua. Kertomani tarina on valitettavasti täysin tosi.
        Taidat itse olla kyseisessä autokoulussa töissä..


    • Gibsu

      *Miguzi*
      Puhut aivan totta! Tiedän asiat ja tyylit .
      Rohkeaa todellista kommenttia!

    • Hippi1145

      Onko muilla tästä .ketään kokemuksia? Ajattelin aloittaa tässä, mutta oon vähä skeptinen.

      • Ijcbi

        Täällä mietitään myös samaa


    • Älämene

      En suosittele. Jos ajokokemusta ei ole ja vähääkään jännittää tulevia ajotunteja, niin älä mene! Koska toinen opettajista ainaki takoo sinulle ajopelon. Itse olin inssin jälkeen puoli vuotta ajamatta, ja jouduin itse opettelemaan uudestaan ajamaan. Nyt toisessa autokoulussa saan ohjausta ja neuvoja ajamiseen, vaikka olen jo 3 vaiheessa. Tässä autokoulussa tuli fiilis, että olen aivan paska, vaikka inssi meni ykkösellä läpi. Ennen inssiähän opettaja sanoi, etten tule pääsemään inssiä läpi. Onneksi pääsin, koska pääsin sieltä pois. Ainii, ja pimeäajoahan ei suoritettu, mutta se kuitenkin oli merkitty trafin papereihin....

    • hddd

      paljonkohan on koko hinta autokoulu hinnan tiedän jo mutta onko mitään muita kuluja paljonkohan ois koko hinta kyseessä autokoulussa

    • Katuva

      Joo halpa on jonka tasoinen kalusto, opetus ja asiakaspalvelukin! Ei kannata mennä ellei halua katua :D

    • Välttäkää

      Joo ei kannata mennä!! Mielummin maksakaa enemmän ja menkää parempaan opetukseen! Autokoulun omistaja ei välitä mistään muusta kun rahasta. Omistajalla palaa hermot todella nopeasti ja minun piti väkisin vaihtaa automaattiin kun herra ei jaksanut enää opettaa kun ekalla ajotunnilla ei tajunnut kytkimen käyttöä...

    • imbesilli

      Yritti minullekin,mutta en vaihtanut. Ihmeellistä asiakaspalvelua,kun ei hermot kestä...

    • JannoP

      Aika mahtava paikka kaikki opetukset ihan hyvät ja sain ajokortti tehty kuukaudessa..
      Suositellen :)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe