Maijan masennus sinkkuna Pattayalla.

MaijaMollanen

Kaikilla muilla on kumppani jonka kanssa viettää aikaa täällä Pattayalla.
Itse joutuu yksin olemaan ja keksimään tekemistä eikä edes kiinnosta mitään tehdä muuta kuin kirjoitella matkablogeja.
Viikonloput on tosi hiljaisia, ei kukaan yksinäiselle soita ja pyydä kylään.
Yksinäinen on luuseri joka ei kelpaa kenellekkään edes kaveriksi.
Kun ei alkoholin juominenkaan kiinnosta niin sitä jää sitten yksinäiseksi kun ei ole sosiaalijuoppo.
Onko täällä Pattayalla joku joka tahtois tavata mut?

18

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MainioMatkailija

      Minäkin olen sitä mieltä, että Pattaya on mainio matkakohde ja Hua Hin ei niinkään mainio.

    • AinaTotta

      Nyt on selvinnyt mitä tarkoittaa NORMAALI mies Pattayalla, joten ohessa Maijan itse kirjoittama omakuva.

      Minäkin tykkään veneistä.
      Minä asun Pattayalla.
      Minulla on kihlattuna Thai avovaimo.
      Minulla on harrastuksia, asunto ja kavereita Thaimaassa.
      Minä tykkään asua Thaimaassa ja tykkään thaimaalaisista.
      Minä puhun aina totta.
      Minä olen normaali heteromies.

      Hienoa, nyt kaikki matkailupalstaa lukevat tietävät lukevansa NORMAALIN miehen jokapäiväisiä raportointeja.

    • passintarkastus

      Kyllä . Haluaisin tavata sellaisena kuin olet. Kerron vähän itsestäni, Isäni itsemurhan jälkeen äitipuoleni kuoli lääkemyrkytykseen. Siskoni meni naimisiin somaliassa , velipuoli raiskasi nunnan. Voisimme jakaa kokemuksiamme teepöydän ääressä.

      • HondaKurkonAkseli

        Omaisille voimia.


    • EnOleMaijasiPoju

      En ole Maijasi poju, koska olen Totuustarkkailija Thaimaalaisen avovaimoni Korealaisten tekemien lasten isä Pattayalta koilliseen landelta ja ammattini on siementen istuttaja, sekä kala-altaan hoitaja.

    • MaijanTussu

      Suus kiinni tsiang main resuperse! Tarina on tosi... sijoitin naiseen kaiken mutta en saanut mitään...

    • SiamHdThai

      Mikäli alla olevaa ei ole kirjoittanut tuhannen nimimerkin Maija 40X Vuodesta2010, niin Maija vetää puoleensa magneetin tavoin kaltaisiaan Pattayahurahtaneita.

      onlyinchiangmai 4.8.2017 1:42
      Chiang Maissa voi nähdä. Se ajelee harlikalla ja etsii farangeja joille voi tehdä oraalisia palveluksia. Sen mies pitää spermapankkia. Materiaalin saavat hammaslääkärivaimon rinnuksilta, ruumiin onteloista ja hiuksista.

    • PunaisetPutket

      Maijan kestotilauksen johdosta seuraavaa matkailupalstan lukijoille jos Teitä ylipäätään on:

      Tervetuloa Thaimaan matkailun matkailupalstan syövereihin nauttimaan kaikesta siitä annista, mitä Pattaya ihmismielessä voikaan saada aikaan.

      Parhaimpia otteita kannattaa lukea esimerkiksi hammaslääkäristä, Chiang Main ravitoloista, sekä luonnollisesti Harrikka moottoripyöristä kun moottoripyöräily on osa puheena olevan maan arkipäivää.

      Kiitos kaikille, jotka nauttivat tämän matkailupalstan annista jopa päivittäin.

    • PattayaFaniNro1

      Sinä olet pähkähullu PersläpiMAIJA jolla ei ole mitään muuta elämässä kuin suomikakskytneljän pattaya ja hua hin matkailukeskustelusivut Hua Hinin mustamaalaus mielessäsi ja tuntemattomien ihmisten haukkuminen sekä äärettömän lapsellinen, ivallinen esikoululaisen tasoinen pilailu. Painu vittuun ihan oikeasti.

    • MaijaMollanen1

      Älä puhu paskaa vanha lehmä Maija.
      Sinä trollaat joka tapauksessa vaikka yksinäsi, kuten on nähty.
      Haastat sujuvasti riitaa itsesikin kanssa sinua Maijaa ollen 10.
      Vastailet itsellesi, kannustat itseäsi, kehut itseäsi, ruokit itseäsi ja innostut kuin ilmapallo jos saat muiltakin huomiota kuin itseltäsi.

      Sun on turha selitellä syitä trollaamisellesi kun ainoa syy on että olet maaninen ja psykoottinen nettitrollaaja Suomesta joka väittää asuvansa vuodesta 2010 Soi Leengkenillä.

    • ChiangHdMaijalle

      Totuus tarua ihmeellisempää, tai toisin päin.

      🛫🛬 1 miljoona.
      🍺🍺 1 miljoona.
      👙🐰 1 miljoona.
      4 🏃🎠 nuorin rippikouluikäinen.
      👸🙋🙌🙏 saksalainen kasvatustapa, ei kiroilua, ei isän vastaista mielipidettä ääneen.
      2 👱👧 x, joiden kanssa 27v.
      💏👄💔👙👠💰300.
      👿 50v. vain oma mielipide oikea.
      👙👠💘3 kuukautta.

      📝✏ 10.000 riviä.
      💻💻 24 h / vrk. 7 vrk / viikko. 12 kk / v. 5 vuotta.

      Baaritytön unelma POJU ?

      • SateenkaariMaija

        Kävelin tänään täällä Pattayalla yksin rantabulevaardia pitkin ja tunsin oloni niin yksinäiseksi mutta onnelliseksi, että päätin yksinäisyyttäni lievittää kirjoittamalla teille rakkaille Pattayan ystävilleni kuinka onnellinen olen.
        Minä olen luonteeltani niin avoin ja suvaitsevainen, että ketään tai mitään arvostelematta hyväksyn kaikenlaiset ihmiset ketään syrjimättä tai arvostelematta.
        Tämä minun kotikaupunkinihan on kaikkien tietäen ns. sulatusuuni kaikille mahdollisille ja täältä löytää aina kaltaistaan seuraa vaikka yksinäisyys valtaisikin mielen.
        Kävellessäni pohdin kuinka voi olla mahdollista että on elämää ylipäätään kohteissa joissa ei ole rantakatua Pattayan tavoin, eikä edes kevyenliikenteenväyliä Tuusulan tavoin.

        Kaikkihan tietävät minun paljon kirjoittavan matkablogeja ja kun oikein innostuu, niin tulee kirjoiteltua sammakoita, kuten aviomiehen harrikka-ajeluista Chiang Maista Hua Hiniin vedin hatustani, eikä sellaiselle ole mitään muuta selitystä.
        Nyt olen ongelmissa totuuden torvensoittaja kun olen, minulta perätään näyttöä.
        Harmittaa kun olen sateenkaarimies.


    • Miinaharava2010

      HD on kuin ajatukseni hidas ajaa,
      raskas työntää kuin golfkärryni ja yhtä pirullinen hinata.
      Miinaharavan kanssa osien etsiminen pientareilta ei ole mun juttu, eikä mulla ole aikaakaan koska täytyy riidellä ja päivystää 24/7.

    • Maijan2010Ystävät

      Yhtyneet persläpilerpat Hua Hinistä ja Chiang Maista ovat päästäneet olemattomat taiteilijanlahjansa valloilleen, terrorisoiden palstoja illasta lähtien.
      Ilmeisesti mielisairaalapaikoista on huutava pula koska yhtä ihmisriepua eivät saa otettua suljetulle hoitoonsa, vai onnistuiko pakenemaan koko laitoksesta?

      Persläpilerppojen päivää saamme viettää jatkuvasti, kunnes saavat suljettua lopullisesti suljetulle, tai ylläpito poistaa hullun palstoilta.

    • MersuNarssunen

      Niin syyskuinen sunnuntaiaamupäivä on alkanut jälleen Maijojen suurhyökkäyksellä, etenkin palstojen suurtuhooja, PersläpiMaija Vuodesta 2010 on ollut äänessä, alkaakohan pian toinen minänsä PersläpiMaija Soi Lengkeeni sotkea mukaan.
      Haaveilisivat vain ilman julkisia kommenttejaan kellarialivuokralaiskämpässään, vuoroin Thaimaan lomailusta ladypoikien kera, vuoroin Harrikka-ajeluita ja veneen omistamisesta, puhumattakaan ÄSSÄ MERSUISTA.
      Sitten olisi iltasella jälleen mukava pistää nukkumaan ja huomata jälleen kasvaneensa yhdeksi ihmiseksi.
      Niin pääsisivät asialliset kirjoittajat kertomaan Thaimaan matkailusta, nyt sellainen on täysin poissuljettua Maijan ansiosta.

    • 2010Me

      Kaks` Maijaa, palstoil kirjottel
      Ol toisel heist Mersu ja toisel joku Cheyenne
      Asuivat Gay-Jomtiella ja Soilla
      Molemmil ol sama harrastus
      leridareit he rakastit
      Mut välii pit olla, ei yhtaikaa kiroittant
      Kas eihän yks ainoo Maijanen
      Kahteen paikkaan samal aikaa kirjoittais

    • Maija2010Original

      Sain skypepuhelun itseltäni ja siinä sitten pitkä tovi keskusteltiin kuinka valloittavan ihanasti Pattaya ja koko Thaimaa kaikkinensa on elämäni.

      Päätimme lähteä moottoripyöräilemään Chiang Maihin, minä ajan ja kloonini istuu tarakalla.
      On mutkateitä kaveri on kertonu.

    • KymmenesMaija

      Minä olen se lienenkö kymmenes Maijasi, joka en lainkaan pidä kirjoituksistasi persläpilerppa ja siksipä laitan tämän pienen selvitykseni:
      Minä PääMaija2010, sekä minun 9 KlooniMaijaani olemme päättäneet aktivoida näitä meidän kymmenen Maijan kirjoituksia siten, että jonain päivänä ne ovat kaikki samalla päivällä.
      Näin me kaikki 10 Pattayan rakasta olemme estraadilla ihan ykkösinä ja kaikki muut kakkoset voivat vaivatta lukea meidän rakkaiden näkökantoja aivan kaikesta.
      Terveisiä näin vielä kaikille rakkaille jotka meidän kirjoituksista pitävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe