Rakkaudenkirjeeni sinulle

AikaAJaa

Päämäärättömästi jahtaan itseäni ajatuksilla sinusta. Tiedän, että tämä valitsemani tie on meri vailla rantaa.. en tarvitse rantaa, sillä rakkauteni sinua kohtaan pinnalla minua pitää. Rakkauteni sinua kohtaan on ehtymätön lähde. Jäin aikauiseksi mieheksi keskeneräiseksi siltä osin. Haluan sinua nähdä ja sinua kokonaan sydämeen vuosikymmeniksi tallettaa. Saanko ikävöidä.. ikävöin sinua paljon ja itseltäni kysyn, että uhraatko minulle edes joskus ajatuksen. Huomaan harhan ja suru valtaa kauniin ajatuksen. En minä tänne kaikkea laita mutta tiedä, että kynäni ei osaa muuta kuin sinun nimelläsi kaikkein kauneinta kirjoittaa. Vaikka elämä vie meidät eteenpäin, talletan sinut sydämeeni loppu elämän.

13

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunnuntaiaamuun

      Olipas kaunista.

      • AikaAJaa

        Kiitos!
        Voi kun hän ajattelisi noin.


    • AjaRakasVarovasti

      Jos haluaisit / pystyisit / ennättäisit huomenna johonkin aikaan näkemään samoilla tienoilla kuin aikoinaan kauan sitten, laitathan viestiä!!!!!! Siis ihan vaan näkemään ja vaikka vähän juttelemaankin kenties, jos pystyisimme.. Tai sitten joku muu paikka , mihin osattais molemmat.
      Ei siun tarvitse luvata yhtään mitään minkään suhteen, mutta olis vaan niin ihana nähdä, kun on jatkuvasti ihan kamala ikävä!
      Jos huominen tai em.paikka ei sovi siulle, sopisiko sitten joskus muulloin tai muualla? Siis eihän siihen em. paikkaan kannattaisi tietenkään jäädä, mut ihan rauhallistahan heti vähän matkan päässä jo on.
      (Ja ymmärrän kyllä, jos siulla ei ole mitään mahdollisuuksia nähdä aikataulun puitteissa).

      • kirjoitairlisti

        Laita tuo pyyntö nyt hyvä ihminen vielä ihan irl hänelle, ei tämän palstan varaan voi mitään jättää, aja rakas varovasti.


      • Enminäainakaa

        Tällä tyypillä ei ole puhelinta/trollaa/yrittää vedättää.
        Että jaksaa päivästä/viikosta/kuukaudesta toiseen...


      • AikaAJaa

        En valitettavaati ole kyseinen henkilö. Toivon mukaan löydätte taas toisenne ja saatte asiat järjestykseen. Oma tilanteeni näyttänyt ja näyttää niin toivottomalta, siksi viesti tänne, eikä hänelle henkilökohtaisesti. Olen ryssinyt kaikki mahdollisuuteni häneen.


      • AJaako

        Millä tavoin muka olet ryssinyt?


      • AikaAjaa
        AJaako kirjoitti:

        Millä tavoin muka olet ryssinyt?

        Sen verran vielä nimimerkistä, että A ja A vihje. J- kirjainta ei liity asiaan. Sanotaan näin, että olin epäkypsä käsittelemään asiaa vaatimalla tavalla.


      • AikaAjaa
        AikaAjaa kirjoitti:

        Sen verran vielä nimimerkistä, että A ja A vihje. J- kirjainta ei liity asiaan. Sanotaan näin, että olin epäkypsä käsittelemään asiaa vaatimalla tavalla.

        Ajatukset hänestä valtaavat ajatusmaailmaani useita kertoja päivässä. Kylläpä osaa olla mahdaton yhtälö. Nyt työt kutsuu.


    • pakkomielteistä

      Sairasta! Mene avaaja hoitoon. Näethän että kukaan ei ole sinusta kiinnostunut.

      • Ajatuspäivään

        Milloin kuulit hänestä viimeksi?


      • AikaAjaa

        En tarvitse kuin yhden huomion osoituksen siltä kenelle tuo on tarkoitettu. Eihän minun aloitus ole sinulta pois ja tämä on vain retorinen kysymys, johon sinun ei todellakaan tarvitse vastata. Jos sattumoisin et myöskään taida luetun ymmärtämisen. Onneksi anonyyminä tämä on ja sellaisena se pysyy. Jos itse olet tunnevammainen, älä odota sitä muilta. Et tiedä kuviota, joten turhaan leikit Jeesusta!


    • epäilyttääkymmastuttaa

      Onks tämä Annalle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe