Naisettomuus määrittää koko elämän

Turhamies

Olen 29v sinkkumies ja tuntuu että koko elämä pyörii ns. pillun ympärillä, vaikka seksi ei olekaan se mitä pääasiassa etsin.

Olen masentunut, elämälläni ei ole suuntaa, koulu tökkii, työllistyminen ei kiinnosta, mieli on hapan ja ylipäänsä asenteeni elämään on katkera.
Tajusin tänään, että kaikki tämä kulminoituu siihen, että olen vihainen naisettomuudestani ja se vaikuttaa jokaiseen elämän osa-alueeseen. Ylipäänsä kaikki mitä teen ja kaikki ongelmani elämässä liittyy naisettomuuteen. Jos menen jonnekin ulkoilmatapahtumaan, menen sinne vain naisen toivossa. Sitten kun sitä ei tule, reissu vaikutti paskalta ja masennun. Jos menen uuteen kouluun/kurssille, voitte taas arvata motiivini.
Olen yrittänyt diilata asian kanssa ja työllistyä normaalisti yms. mutta aina se katkeruus jostain nostaa päätään, viimeistään siinä vaiheessa kun näkee kaikilla muilla isotissiset muijat kainalossa.

Jotain outoa tässä naisettomuudessa on. Tuntuu että se on ainut asia mistä en oikein pääse ylitse vaikka yrittäisin huijata itseäni kuinka.

Miten löytää suunta elämälle kun tietää että se eletään yksin? En tahdo elää tällaisessa masentavassa välitilassa ja tyhjiössä loppuelämääni, vaikka kieltämättä monta siltaa on jo poltettu taustalla. Ei tästä enää mihinkään normaaliin elämään nousta kun koko nuoruus jäi välistä.

101

1795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä olet tehnyt naisettomuudesta itsellesi syyn selittää omaa saamattomuuttasi?

      • Turhamies

        Vihjaatko nyt että jotenkin yhtäkkiä muutun onnelliseksi jos olen "saavainen" eli raadan vaan paskaduunissa 8h päivässä? Ei, kyllä se naisen puute kirvelee vaikka istuisin maailman korkeimmassa norsunluutornissa.
        Olen yliopisto-opiskelija ja tulkaa sanomaan saamattomaksi heti kun pystytte edes pääsemään näin korkealle.


      • Turhamies kirjoitti:

        Vihjaatko nyt että jotenkin yhtäkkiä muutun onnelliseksi jos olen "saavainen" eli raadan vaan paskaduunissa 8h päivässä? Ei, kyllä se naisen puute kirvelee vaikka istuisin maailman korkeimmassa norsunluutornissa.
        Olen yliopisto-opiskelija ja tulkaa sanomaan saamattomaksi heti kun pystytte edes pääsemään näin korkealle.

        Ikuinen opiskelija ei ole kovinkaan korkealle arvostettu status naisten keskuudessa. Ehkä kannattaisi opiskella loppuun ja hankkia töitä.


      • kaisanoasaa
        Turhamies kirjoitti:

        Vihjaatko nyt että jotenkin yhtäkkiä muutun onnelliseksi jos olen "saavainen" eli raadan vaan paskaduunissa 8h päivässä? Ei, kyllä se naisen puute kirvelee vaikka istuisin maailman korkeimmassa norsunluutornissa.
        Olen yliopisto-opiskelija ja tulkaa sanomaan saamattomaksi heti kun pystytte edes pääsemään näin korkealle.

        Ei Olvi-Olmi eli neitsytsetä Palstamäki aka Pertti-setä tiedä naisista mitään. Ignore.


      • 23456
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Ei Olvi-Olmi eli neitsytsetä Palstamäki aka Pertti-setä tiedä naisista mitään. Ignore.

        Sinäkö tiedät?


      • Turhamies kirjoitti:

        Vihjaatko nyt että jotenkin yhtäkkiä muutun onnelliseksi jos olen "saavainen" eli raadan vaan paskaduunissa 8h päivässä? Ei, kyllä se naisen puute kirvelee vaikka istuisin maailman korkeimmassa norsunluutornissa.
        Olen yliopisto-opiskelija ja tulkaa sanomaan saamattomaksi heti kun pystytte edes pääsemään näin korkealle.

        Jatka opintoja hyvä mies sinulla on paremmat liksat. paremmat mahkut


      • LopetaKärsimys

        Treenaa kroppaa punttisalilla ja aerobisella timmiksi ja hanki lommoposket niin naisen saanti on enemmän kuin varmaa. Rasvaprosentti jossain alle 15% eikä muutama tatuointi ainakaan haittaa asiaa. Näin saat ns. pahapoikalookin ja naisia pyörii ympärillä enemmän kuin tarpeeksi. Ruuan sijaan nautit pääasiassa alkoholia, ihan sama kuinka örvit vedät. Toinen tapa tietenkin punttailla oikein kunnolla ja nauttia sitä alkoholia hieman vähemmän mutta saat taas syödä enemmän kun lihasmassaa enemmän jota saa syöttää. Muista että finninen sikaniskabulkkaaja ei kiinnosta juuri ketään, vaan enempi punttiakin nostellessa kehon rasvojen pitää olla alhaalla ja posket lommolla. Naisten huomion myötä häviää vitutus ja hatutus. Työtä tuo vaatii mutta mieluummin treeniä ja nälkää kuin jatkuvaa hatutusta ja turhautumista. Muista että naiset ei välitä löysistä maitonaamoista joiden naama roikkuu allien kanssa kilpaa, vain nälkiintyneen näköinen alfauros kelpaa timmillä tai timmin lihaksikkaalla kropalla. Muutoksen saa alkuelopainosta riippuen puolesta vuodesta vuoteen treenillä jossa punttista 3-4 kertaa viikossa ja aerobista saman verran 30-60 min kerta. Mutta hyvää kannattaa odottaa. Ruokavalio kuntoon ja noin 6 pientä ateriaa päivässä proteiini&kasvispitoisesti roskaruoat pois. Se on roskaruoka ja makoilu tai runsas pillunsaanti. Valinta on sinun.


      • Naisasialooser11

        Jos tuo pitäisi paikkaansa niin naisettomia miehiä ei olisi. Kovin vahva tuntuu olevan harhakäsitys, että punteilla ja timmillä kropalla saa naista.


      • mistäteitävätyksiä
        Turhamies kirjoitti:

        Vihjaatko nyt että jotenkin yhtäkkiä muutun onnelliseksi jos olen "saavainen" eli raadan vaan paskaduunissa 8h päivässä? Ei, kyllä se naisen puute kirvelee vaikka istuisin maailman korkeimmassa norsunluutornissa.
        Olen yliopisto-opiskelija ja tulkaa sanomaan saamattomaksi heti kun pystytte edes pääsemään näin korkealle.

        kommenttisi kertookin miksi et naist alöydä, olet pinnallinen ja luulet olevasi muita ylempänä kun olet kouluissa tullut oppineeksi (tajuatko pointin)
        En ole käynyt yliopistoja mutta olen älykäs ihminen ja kyllä pääsisin yliopistoon ja läpikin sen jos kiinnostais mutta ei kiinnosta.

        Kyllä se elämän koulu on opettanut parhaiten ja harmi kyllä rankkoja juttuja ollut, sellasia mistä moni ei tiedä mitään ja mistä moni ei selviä, ainakana tollasella asenteella.

        Siitä huolimatta olen noussut pohjalta ja työllistänyt itseni vaikka joutuukin välillä teken eri alan hommia mihin on kouluttautunut (kaksi tutkintoa) ja työ kokemust atarpeeksi mutta se että teen kuitenkin töitä koska tykkään tehdä ja saan elannon, en koskaan luvuta ja vaikka ollut sinkkuna muutaman vuoden niin en ole jäänyt vellomaan itsesääliin, sen ansiosta on ainakin seksiä välillä saanut vaikka ei yhen illan juttuja mielellään harrasta mutta seksistä olen aina tykännyt ja olen naisilta oppinut paljon seksistä kun kuuntelee naisten neuvoja ja on itsekkin rohkea ja puhuu, miksipä en saisi nauttia seksistä, parhaassa iässä vielä nuori ja kokenut.

        Sinut itseni kanssa, ei pysty kukaan tai mikään lannistaan.

        Älä ylennä itseäsi tollasilla turhilla asioilla, yliopistossa opiskelulla et tee mitään jos et selviä elämän vastoinkäymisistä, titteleillä ei pärjää.

        Aina ei saa tehä mitä haluaa ja se pitää kestää.


    • atm35

      Töissä kaikki seurustelee ja kehuvat aina miten tekivät sitä ja tätä naisensa kanssa lomalla ja viikonloppuna. Suorastaan vituttaa kuunnella eikä työn teko enää edes kiinnosta mutta palkka ihan hyvä joten ei voi lopettaa työntekoa. Viikonloput meneekin kaljaa juodessa ja pleikkaria pelatessa.

      • dfvxdsfgb

        mite 35-vuotiaana jaksaa enää pleikkaa pelata. Tai no kai sitä jos asuisi kaupunkissa missä on oman asunnon ulkopuolella vaan kemikaalten, savujen ja tympeiden melujen sekamelskio, eikä luontoa näkyis mujala ku omena-sympooli Apple-tietokoneen logossa jonkin mölykaupan hyllyllä


      • Kantapää
        dfvxdsfgb kirjoitti:

        mite 35-vuotiaana jaksaa enää pleikkaa pelata. Tai no kai sitä jos asuisi kaupunkissa missä on oman asunnon ulkopuolella vaan kemikaalten, savujen ja tympeiden melujen sekamelskio, eikä luontoa näkyis mujala ku omena-sympooli Apple-tietokoneen logossa jonkin mölykaupan hyllyllä

        "mite 35-vuotiaana jaksaa enää pleikkaa pelata."

        No kuule ihan samalla lailla kuin saman ikäinen jaksaa katsoa telkkaria, mennä urheilutapahtumiin, käydä kävelyllä, tai lukea kirjaa; se on mukavaa ajanvietettä, josta saa itselleen jotain irti ja tänä päivänä kasvava määrä ihmisiä tekee sitä jopa työkseen..
        Minua on aina ärsyttänyt tuo asenne, että erinäisillä mukavilla asioilla, joista on nauttinut pienen ikänsä, olisi muka joku yläikäraja, jonka jälkeen niitä ei muka voisi tai saisi enää harrastaa....
        Ainoa syy miksi olet liian vanha tekemään yhtään mitään, on se että itse tunnet/luulet olevasi..


    • Kuolemaa_odotellessa

      Olet asian ytimessä. Itse olen jo 49. Todella tylsä elämä takana. Ei se tilanne valitettavasti ajan kanssa muutu miksikään.

    • Ujoatm28v-

      Niin määrittääkin. Itse en ole lukion jälkeen käynyt mitään kouluja enkä tehnyt töitä, olen kuntoutustuella joka sekin katkeaa pian. En tiedä saanko pysyvän eläkkeen vai loppuuko rahan tulo kokonaan. Olen kanssa masentunut, ahdistunut ja pelkään sosiaalisia tilanteita siinä määrin etten kykene luomaan kontaktia naisiin. Kai mä kohta teen itsemurhan mutta vois sitä kuitenkin rahalla tilata kauniin naisen koko viikonlopuksi ennen sitä.

      • Turhiamies

        Pelkäät naisille puhumista? Ei se paremmaksi muutu sitten kun uskallat niille puhua.

        Itse otin sen asenteen että koska kaikki on menetetty, en menetä mitään puhumalla naisille. Jututan heitä kaikkialla ja he kuvottuvat joka kerta omituisista jutuistani ja selvästi kieroutuneesta elämänasenteesta.


      • Elä vaivu epätoivoon kunhan jaksat olla elämän myöteisempi


      • elämäpiloilla7

        Et sinä osaa mitään järkevää sanoa kumminkaan, housuunpaskoja.
        Naiset vihaavat vässyköitä.


    • Ujoatm28v-

      Tuli taas tästä keskustelusta mieleen että onkohan Suomessa paljonkin 30-vuotiaita tai siitä vanhempia lähes totaali kokemattomia miehiä.

      • Turhamies

        No minä, aloittaja, olen ulkonäöltäni komea 29v neitsytmies joka ei ole suudellut tahi seurustellut koskaan.


      • OIvi-OImi

        Meikäläinen on pian 50 v enkä ole suudellut koskaan muuta kuin naapurin Penan pumpattavaa Barbaraa.


      • asdfasdffg

        Muutamaa halausta lukuunottamati kokematon 30-35-vuotias olen ma. Tuskimpa kuiten osaasin olla naisen kaa henkisellä tasolla vaikka poskettoman hyvältä ne ajottaiset vahinkohipaasut (tai toisinna toivon ainakin ettei ne oiskaan vahinkoja) tuntuvat. Kun vaikka kassaneiti (toivottavasti neiti) iloisesti virnahtaa (vaikka se onki kyl liian karski, rumentava ja tahditon verbi sitä ilmettä kuvaamaan) ja tuikkaa upottavasti vaihtorahat kouraan taikinanpehmeällä pienoiskädellään kuin oikein kiusoitellen, peevelin likkanen ;) Tai sitten soli vaan muute hyvässä tuulessa ja poikaystäväänsä mietti tai tyytyväisä ku ostin niin pirun kalliilla eineksiä. Pääassie ettei kuitenkaan nähdäkseni tekohymynnyt
        Toiset kassakkaat on sitte kuivempia; ne aluksi paiskaa sen rahaloovan kiinni kuin leipääntynyt lätski lakerihousut korvissa jenkkiläisen elinkautisvankilan käytävejä hiipova mulatti naisvartija sellin oven, heitettyään vangille ovelta muovipussiin runnotut taskulämpimät makaröönilaatikon jämäset ja pari notkeaa porkkanaa. Niillo luotaantyöntävät harmajat hanskat, siis ynseillä kassakkailla, ja ne kathoo seuraavaan aisakkaaseen puottaessaan vaihtovaluutat ja kviton puolen metrin korkeuksista käteeni.
        Yhtä kaikki, ahistaa kassatilandeet aina vaikka ristuksen kauniita ne viivakootin piiputtajat yleensä poikkeukseti ovathi. Kehtais kattoo silmiihi herkemmi ellei ois nii naarmuuset rillit


      • Turhamies kirjoitti:

        No minä, aloittaja, olen ulkonäöltäni komea 29v neitsytmies joka ei ole suudellut tahi seurustellut koskaan.

        Aina vaan kuulosta hyvemmältä enemmän pelkäisin miehiä koska tiedä mitä kaikkea tauteja kantaa.

        Lyön vetoa lapsen haluava naisi heti kun löytää sinut


      • sanoolevasihomo7
        OIvi-OImi kirjoitti:

        Meikäläinen on pian 50 v enkä ole suudellut koskaan muuta kuin naapurin Penan pumpattavaa Barbaraa.

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä, että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 50 työtön mies. Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.


    • kurppa26vuotta

      Ei ole naisten vika ettemme kelpaa teille nirsoille miehille.

      • Ujoatm28v-

        Luuletko että sen paremmin kelpaamme rumille tai ylipainoisille kurpille? Ehei, ei se niin mene.


      • ujoytm
        Ujoatm28v- kirjoitti:

        Luuletko että sen paremmin kelpaamme rumille tai ylipainoisille kurpille? Ehei, ei se niin mene.

        Haluatko sitten ruman ja ylipainoisen kurpan? Niin, en uskonutkaan.


    • Ainayksin77

      Joo-o...joka perjantai sitä haaveilee, että josko sitä tänä viikonloppuna tapaisi sen elämänkumppaninsa tai EDES saisi harrastaa seksiä....mutta ei. Sunnuntai-iltana taas sama v*tutus ja masennus. Kun tajuaa sen ettei tule koskaan löytämään ketään. Pahinta ehkä se, ettei ole edes mitään hajua siitä, että MISTÄ tai MITEN sen naisen löytäisi.
      Tosin oon aika varma, että tulen elämään koko elämäni yksin. Ja vain siksi,.etten osaa iskeä naista js naisilta taas on aivan turha odottaa mitään suoraa aloitetta.

      • Turhamies

        "ettei ole edes mitään hajua siitä, että MISTÄ tai MITEN sen naisen löytäisi"

        Tuttu tunne.
        Mulle sanotaan että "hanki nainen" ja mä en tiedä miten se hankitaan. Ei niitä tosta kadulta revitä hihasta.

        Auttakaa. Mistä helkkarista naiset isketään, kun baarit ei ole mun juttu?


      • miessssssssssss
        Turhamies kirjoitti:

        "ettei ole edes mitään hajua siitä, että MISTÄ tai MITEN sen naisen löytäisi"

        Tuttu tunne.
        Mulle sanotaan että "hanki nainen" ja mä en tiedä miten se hankitaan. Ei niitä tosta kadulta revitä hihasta.

        Auttakaa. Mistä helkkarista naiset isketään, kun baarit ei ole mun juttu?

        "Auttakaa. Mistä helkkarista naiset isketään, kun baarit ei ole mun juttu?"

        Tinder. Harrastukset. Työpaikka. Koulu.
        Mä olen käynyt tinderin kautta 16 kertaa treffeillä viimeisen 4kk aikana.


      • miessssssssssss kirjoitti:

        "Auttakaa. Mistä helkkarista naiset isketään, kun baarit ei ole mun juttu?"

        Tinder. Harrastukset. Työpaikka. Koulu.
        Mä olen käynyt tinderin kautta 16 kertaa treffeillä viimeisen 4kk aikana.

        Kyllä sun pitää saada homma pelittämään livessä, tinderit ja netti ovat vain paikkoja mistä voi yrittää saada treffiseuraa.

        Koulu, harrastukset ja työpaikka ovat kyllä hyviä paikkoja tutustua, pitää vain olla rohkea ja mennä juttelemaan niille kiinnostaville naisille.

        Kyllä se siitä.


      • Turhamies
        DarkBeer kirjoitti:

        Kyllä sun pitää saada homma pelittämään livessä, tinderit ja netti ovat vain paikkoja mistä voi yrittää saada treffiseuraa.

        Koulu, harrastukset ja työpaikka ovat kyllä hyviä paikkoja tutustua, pitää vain olla rohkea ja mennä juttelemaan niille kiinnostaville naisille.

        Kyllä se siitä.

        Joo toi Tinder ja kosketusnäytön hakkaaminen ei kiinnosta yhtään. En omista ees FB-tunnusta.

        Oon muuten kokeillut Tindua enkä saanut sieltä ketään treffeille että niih.


      • Turhamies kirjoitti:

        "ettei ole edes mitään hajua siitä, että MISTÄ tai MITEN sen naisen löytäisi"

        Tuttu tunne.
        Mulle sanotaan että "hanki nainen" ja mä en tiedä miten se hankitaan. Ei niitä tosta kadulta revitä hihasta.

        Auttakaa. Mistä helkkarista naiset isketään, kun baarit ei ole mun juttu?

        Festarit!


      • UniversaaliRakkaus2017

        Netistä löydät naisen! Netissä on monenlaista parisuhdepalvelua tarjolla. Sinne laadit todella hyvän profiilin, niin maksimoit mahdollisuutesi.

        Itse olen nainen. Minun on ollut aina helppoa tutustua miehiin missä tahansa. Siitä huolimatta netti on osoittautunut parhaaksi tavaksi tavata kunnollisia miehiä. Tapasin netin kautta paljon miehiä ja monta suhdetta niistä kehittyi. Nykyisen miehen kanssa olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Hänellä on minua ennen ollut vain yksi pitkä suhde, jossa ex vaimo häntä petti. Mieheni ei todellakaan ole mikään supliikki naisten naurattaja. Jos en olisi netissä häntä tavannut, niin tuskin olisimme koskaan tutustuneet. Netin kautta hänenkin kaltainen mies saattoi löytää uuden parisuhteen. Mitä enemmän häneen tutustuin, niin sitä enemmän tajusin kuinka mahtava tyyppi hän on!

        Olen itse viehättävä, avoin ja puhelias nainen. Olen aina tykännyt rauhallisista, vakaista ja hillityistä miehistä. Miehet arvostakaa itseänne sellaisina kuin olette! Kun oikea nainen osuu kohdalle, niin hän näkee kyllä teidän jäyhän kuoren alla olevan herkän ja rakastavan sisimmän ja osaa arvostaa teitä juuri sellaisena kuin olette.

        Ymmärrän ap:n yksinolon tuskaa ja pelkoa siitä, että ei koskaan rinnalle löydy sitä toista ihmistä. Olet vielä nuori ja kaikki mahdollisuudet ovat edessäsi. Hetkenä minä hyvänsä sinun elämäsi voi muuttua. Mutta voisitko tässä hetkessä löytää elämääsi jotain, joka helpottaa tuota yksinolemisen tuskaa ja antaisi tarkoitusta elämääsi? Onko sinulla yhtään todella läheistä ystävyyssuhdetta, jossa voisit jakaa noita tunteita ja ajatuksia? Kun asiat puhuu pois sisältä, niin ne näyttäytyy itsellekin paljon helpompina. Olisi hyvä, jos siitä omasta elämästä voisi tehdä elämisen arvoista ja hyvää, vaikka kumppania siinä ei juuri nyt olisikaan. Epätoivoinen ja negatiivinen ihminen kun ei ole kaikkein kiinnostavin kumppani ehdokas.


    • No kannattaa etsiä just nimenomaan elämän erialueelta se kiinnostus. Nykyään on vaikka minkälaisia harrastuksia esimerkiksi. Kokeilee ja valitsee sellaisen harrastuksen, mihin rahkeet riittää ja alkaa nauttimaan siitä. Työpaikkojakin voi vaihtaa, vaikka kivenallahan ne tuntuu olevan. Tietoisesti unohdat ne naiset kokonaan. Annat sen asian vaan yksinkertaisesti olla. Ja lisäksi voit uudistaa kokonaan itsesi. Käy parturissa ja anna sille parturille vapaat kädet. Uutta hiustyyliä ja väriä. Riko rajoja. Sheivaa vaikka palleista karvat, tai ota tatska... tempaise.
      Etsit itsesi ja mieti mitä haluat, mutta toisaalta kokeile jotain ihan uutta ja outoakin.

      Yleensä kun ihminen jotain suunnittelee ja viitoittaa tiensä jo ajatuksissaan, niin kun se ei menekään niin, sitä katkeroituu ja pettyy. Mutta kun sen kaiken vaan kokee ja elää, niin voi sanoa mistä pitää ja mikä on se mun juttu. Ja veikkaan, että sellaiseen mieheen muuten jokin likkakin innostuu ihan toisella tavalla, joka tietää mitä se haluaa ja se on niissä omissa nahkoissaan just niin kotonaan.

      Eli lähdet suunnittelemaan sitä naisen saantia ihan toisesta päästä....Itsestäs...

      • Ei mitään ihon hajottamista


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei mitään ihon hajottamista

        Häh?


      • Dissident kirjoitti:

        Häh?

        Taksoja, läväreitä, poltettuja jälkiä, täytetyjä huulia, kiristettyä ihoja ,värjäytyä ihoa ne minua ainakaan saa syttymään missään olo suhteessa jos ei ole sitten oikeasti ongelma kuin ei kulmakarvat kasva. Joku raja asioissa kuin saada ihminen normaaliksi, ei pelottavaksi.


      • asdfgvasdf
        valtakunta kirjoitti:

        Taksoja, läväreitä, poltettuja jälkiä, täytetyjä huulia, kiristettyä ihoja ,värjäytyä ihoa ne minua ainakaan saa syttymään missään olo suhteessa jos ei ole sitten oikeasti ongelma kuin ei kulmakarvat kasva. Joku raja asioissa kuin saada ihminen normaaliksi, ei pelottavaksi.

        https://youtu.be/ecw5YdPLZgo?t=6 onko tuolla hottiksella täytehuulet mielestäsi vai oisko ihan luontojaan tuommonen herkkusuu?
        Kauneusleikkauksethan käytännössä on sitä mitlä kuulostaaki, eli kauneutta leikataan silloin pois. Sen mukaan tuolla ois luomuhuulet.


      • valtakunta kirjoitti:

        Taksoja, läväreitä, poltettuja jälkiä, täytetyjä huulia, kiristettyä ihoja ,värjäytyä ihoa ne minua ainakaan saa syttymään missään olo suhteessa jos ei ole sitten oikeasti ongelma kuin ei kulmakarvat kasva. Joku raja asioissa kuin saada ihminen normaaliksi, ei pelottavaksi.

        No eipä sitä kenenkään tarvitse alkaa itseään tökittämään reikiä täyteen lävistyksillä tai tatuoimaan vasten tahtoaan, mutta itse uskon, että jos kuka niin haluaa tehdä, niin siihen on jokin syy. Ja luultavasti he tietävät riskit. Tarkoitin lähinnä, että etsii itsestään sen mitä tahtoo elämältään. Noi oli vaan esimerkkejä mitä tuli mieleen.

        Minä olen miettinyt esimerkiksi, että menen kiipeilemään seinälle ja jos se vaikuttaa kivalta, saatan ilmoittautua seuraan ja kiipeilen sitten lisää. Pelaan mielellään salibandya, mutta se edellyttää, että pääsee silloin, kun muutkin sitä pelaamaan, mutta nykyiset työajat ovat alkaneet sitä rajoittamaan liikaa, on keksittävä jotain muuta harrastusta. Sellainen, minne voin mennä silloinkun kerkeän töiltäni. Eli yksilölaji. Ja tätä kautta saan taas uusia tuttuja ja sosiaalinen piiri lisääntyy. Edelleen tapaan niitä salibandyihmisiä ja pelaan aina kuin voin...

        Aloittajankin kannattaa siis keksiä elämälleen sisältöä, eikä vaan miettiä miten naisen saa...se nainen tulee kun on itsellä elämää... Jos nysvää nurkassa, eikä osaa tehdä elämällään mitään, niin ei sellaisen luo kukaan halua...Ja eipä se oma elämäkään ole minkään makuista...


      • asdfgvasdf kirjoitti:

        https://youtu.be/ecw5YdPLZgo?t=6 onko tuolla hottiksella täytehuulet mielestäsi vai oisko ihan luontojaan tuommonen herkkusuu?
        Kauneusleikkauksethan käytännössä on sitä mitlä kuulostaaki, eli kauneutta leikataan silloin pois. Sen mukaan tuolla ois luomuhuulet.

        Noh ukkosellani on ihanemmat huulet, ei tuo nainen näytä että huulia olisi mitenkään täytetty eikä sikäli sellaisen varaa olevan, leviä suu hänellä on. Kiva kun kelpaa sinulle.


      • Dissident kirjoitti:

        No eipä sitä kenenkään tarvitse alkaa itseään tökittämään reikiä täyteen lävistyksillä tai tatuoimaan vasten tahtoaan, mutta itse uskon, että jos kuka niin haluaa tehdä, niin siihen on jokin syy. Ja luultavasti he tietävät riskit. Tarkoitin lähinnä, että etsii itsestään sen mitä tahtoo elämältään. Noi oli vaan esimerkkejä mitä tuli mieleen.

        Minä olen miettinyt esimerkiksi, että menen kiipeilemään seinälle ja jos se vaikuttaa kivalta, saatan ilmoittautua seuraan ja kiipeilen sitten lisää. Pelaan mielellään salibandya, mutta se edellyttää, että pääsee silloin, kun muutkin sitä pelaamaan, mutta nykyiset työajat ovat alkaneet sitä rajoittamaan liikaa, on keksittävä jotain muuta harrastusta. Sellainen, minne voin mennä silloinkun kerkeän töiltäni. Eli yksilölaji. Ja tätä kautta saan taas uusia tuttuja ja sosiaalinen piiri lisääntyy. Edelleen tapaan niitä salibandyihmisiä ja pelaan aina kuin voin...

        Aloittajankin kannattaa siis keksiä elämälleen sisältöä, eikä vaan miettiä miten naisen saa...se nainen tulee kun on itsellä elämää... Jos nysvää nurkassa, eikä osaa tehdä elämällään mitään, niin ei sellaisen luo kukaan halua...Ja eipä se oma elämäkään ole minkään makuista...

        Tuo seinäkiipeilyä olen haaveillut saavan vievän lastani siihen mutta kokemattomuus teettää takapakkia.

        Olisin tehnyt kotitekoisen seinäkiipeilyä seikan ohjeetkin löytyy netistä mutta kokemattomuus aloittaa yli 15sitten kun käsittelin lautaa leikaten muutenkin oma epävarmuus teettää stoppeja ja tiedän ettei ole monimutkainen mutta usko itseeni on heikko.. Muutenkin tarvitsee enemmän uskallusta ja rahaa epäonnistua.


        Olennkatsellut noita kiipeily seinien hintoja mutta tuntuu ryöstö hinnalta kun ostaa opastuksen jos pojan kanssa menee.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuo seinäkiipeilyä olen haaveillut saavan vievän lastani siihen mutta kokemattomuus teettää takapakkia.

        Olisin tehnyt kotitekoisen seinäkiipeilyä seikan ohjeetkin löytyy netistä mutta kokemattomuus aloittaa yli 15sitten kun käsittelin lautaa leikaten muutenkin oma epävarmuus teettää stoppeja ja tiedän ettei ole monimutkainen mutta usko itseeni on heikko.. Muutenkin tarvitsee enemmän uskallusta ja rahaa epäonnistua.


        Olennkatsellut noita kiipeily seinien hintoja mutta tuntuu ryöstö hinnalta kun ostaa opastuksen jos pojan kanssa menee.

        Kannattaa muutens katsella tuettuja lomareissuja vähävaraisille perheille. Joskus niissä saattaa olla tarjolla sellainen mesta, missä on seinäkiipeilymahdollisuuskin. Vaikka ensi hiihtolomaksi alat katsella. Eihän sen tarvitse olla edes kaukana. Koko perheellä vaan sinne. Ruuat ja kaikki kuuluu yleensä sellaisiin.


      • Dissident kirjoitti:

        Kannattaa muutens katsella tuettuja lomareissuja vähävaraisille perheille. Joskus niissä saattaa olla tarjolla sellainen mesta, missä on seinäkiipeilymahdollisuuskin. Vaikka ensi hiihtolomaksi alat katsella. Eihän sen tarvitse olla edes kaukana. Koko perheellä vaan sinne. Ruuat ja kaikki kuuluu yleensä sellaisiin.

        En tiedä mistä niitä löytyy.😵
        Viimeksi meille tarjottiin pariterapian kautta mutta silloin oli vauvan syntymä niin oli raskasajatella rinrapumppailut menetti silloin edes ajatusta lähtee mihinkään


      • valtakunta kirjoitti:

        En tiedä mistä niitä löytyy.😵
        Viimeksi meille tarjottiin pariterapian kautta mutta silloin oli vauvan syntymä niin oli raskasajatella rinrapumppailut menetti silloin edes ajatusta lähtee mihinkään

        No mä koitan ettii ja linkitän. Mun tutut ovat olleet sellaisessa ja kehuivat. Laitan tänne tai sit postin kautta.


      • Dissident kirjoitti:

        No mä koitan ettii ja linkitän. Mun tutut ovat olleet sellaisessa ja kehuivat. Laitan tänne tai sit postin kautta.

        Yritin itsekin etsiä mutta en löytänyt luulen että menevät jonkun järjestön kautta missä emme ole liitoksissa.kunnan sivuilta on mahdollista hakea apurahaa mutta täytyy se sit vasta seuraavana vuonna muistaa kesäkuussa. Eikä ne välttämättä myönnä kun 41hakijaa sai viimeksi. Joten varmaan harvat ja valitut.

        En tiedä kriteerejä kannattaako niitä sit lomailuun kun taas opiskelijoilleni oli taas samassa haku opiskeluun apurahaa varsinkin lahjakkaille. Joten koen vähän että olisi taas niiltä pois😳


      • valtakunta kirjoitti:

        Yritin itsekin etsiä mutta en löytänyt luulen että menevät jonkun järjestön kautta missä emme ole liitoksissa.kunnan sivuilta on mahdollista hakea apurahaa mutta täytyy se sit vasta seuraavana vuonna muistaa kesäkuussa. Eikä ne välttämättä myönnä kun 41hakijaa sai viimeksi. Joten varmaan harvat ja valitut.

        En tiedä kriteerejä kannattaako niitä sit lomailuun kun taas opiskelijoilleni oli taas samassa haku opiskeluun apurahaa varsinkin lahjakkaille. Joten koen vähän että olisi taas niiltä pois😳

        Kysyin kaverilta. Eiköhän tuo vielä tänään selviä.


      • Dissident kirjoitti:

        Kysyin kaverilta. Eiköhän tuo vielä tänään selviä.

        Ei se mitään jos ei selviä😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei se mitään jos ei selviä😁

        Joo, no pitäis kyllä selvitä. Mutta olivat siis olleet viikon jossain kylpylähotellissa. Siellä oli kaikki ruuat ja täys ylläpito, sekä kaikenlaista pelailua ja kisailua ja visailua. Tietenkin muitakin perheitä yhtäaikaa siellä. Veikkaisin, että tykkäisit sellaisesta.



      • Dissident kirjoitti:

        Joo, no pitäis kyllä selvitä. Mutta olivat siis olleet viikon jossain kylpylähotellissa. Siellä oli kaikki ruuat ja täys ylläpito, sekä kaikenlaista pelailua ja kisailua ja visailua. Tietenkin muitakin perheitä yhtäaikaa siellä. Veikkaisin, että tykkäisit sellaisesta.

        Meillekin puhuttiin viikko kylpylä lomasta silloin mutt tosissaan silloin ei sopinut ja me saatiin se pariterapian kautta oli vaan niin hullu ajatus 4v pois ja vanhin olisi ollut sen 6v ja siitä 2nuorempaa 4v ja 3v ja uusi tulossa. Silloin oli meidän auton rintapumppaus


      • valtakunta kirjoitti:

        Meillekin puhuttiin viikko kylpylä lomasta silloin mutt tosissaan silloin ei sopinut ja me saatiin se pariterapian kautta oli vaan niin hullu ajatus 4v pois ja vanhin olisi ollut sen 6v ja siitä 2nuorempaa 4v ja 3v ja uusi tulossa. Silloin oli meidän auton rintapumppaus

        No nyt koko sakki autoon ja menoks.


      • Dissident kirjoitti:

        Katoppas tuota linkkiä...

        http://www.solaris-lomat.fi/

        Siis 4vuotta pois tästä ajasta. Niin ne oli niin pieniä vielä.


      • Dissident kirjoitti:

        No nyt koko sakki autoon ja menoks.

        Täytyy katsoa osuuko joku tarpeeksi lähelle mutta en tunnista nimiä. Että täytyy katsella vaihteleeko noi paikkakunnat autolla ei kehtaa lähteä kauaksi ettei jää tien päälle.
        Noi on per aikuinen hinta ettei kylpylälomaa taideta ainakaan.

        Silloin sen olisi silloin pariterapian kautta kunta maksanut kokonaan mutta nyt täytyy katsoa osuuko mikään lähelle ja rahatilanteen mukaan.


      • Dissident kirjoitti:

        No nyt koko sakki autoon ja menoks.

        Kiitos paljon vielä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kiitos paljon vielä.

        Juu, eipä mitään. Noita on kuulemma aika monessa paikassa...laita guugleen vaikka lähin kylpyläsi ja sit tuettu loma...saattaa löytyä.


      • Dissident kirjoitti:

        Juu, eipä mitään. Noita on kuulemma aika monessa paikassa...laita guugleen vaikka lähin kylpyläsi ja sit tuettu loma...saattaa löytyä.

        Hain Googlelle ja kun löysin hyvän hakusanan löyty monia ja eri hintasia. "Tuetut lomat" taisi olla hakusana.

        Hain aiemmin vähävarainen loma


      • valtakunta kirjoitti:

        Hain Googlelle ja kun löysin hyvän hakusanan löyty monia ja eri hintasia. "Tuetut lomat" taisi olla hakusana.

        Hain aiemmin vähävarainen loma

        Ja taisin kyllä katsoa vain kunnan sivulta


      • Dissident kirjoitti:

        Juu, eipä mitään. Noita on kuulemma aika monessa paikassa...laita guugleen vaikka lähin kylpyläsi ja sit tuettu loma...saattaa löytyä.

        Katson vuorostaan keskusteluja mitä kokemuksia heillä on🤔


      • Dissident kirjoitti:

        Juu, eipä mitään. Noita on kuulemma aika monessa paikassa...laita guugleen vaikka lähin kylpyläsi ja sit tuettu loma...saattaa löytyä.

        Minä huolestuin tänään kännykällä videota otin ja jokin vei muistin kuvata 7sekunttia kyseinen asia kävi eli laskin puhelimen ja yhtä äkkiä muistin että minähän kuvaan ja nostin luurin ja jatkoin kuvaamista.

        Kuvittelin pitäväni puhelinta monta minuuttia polvellani kun laskin sen. Mutta videolla näkyy laskin puhelimen ja kaksi sekuntia polvella ja heti ylös.


        Huomasin tässä todellakin tarkkaavaisuuden herppaitui pahasti. Lapsia minä mietin sillä sekunneissa kun videoinja ajauduin ajatuksiin kuin unessa mutta koin sen aika pahaksi ei mitään muisti kuvia mitä mietin. Kuin leikkausfilmirullassa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä huolestuin tänään kännykällä videota otin ja jokin vei muistin kuvata 7sekunttia kyseinen asia kävi eli laskin puhelimen ja yhtä äkkiä muistin että minähän kuvaan ja nostin luurin ja jatkoin kuvaamista.

        Kuvittelin pitäväni puhelinta monta minuuttia polvellani kun laskin sen. Mutta videolla näkyy laskin puhelimen ja kaksi sekuntia polvella ja heti ylös.


        Huomasin tässä todellakin tarkkaavaisuuden herppaitui pahasti. Lapsia minä mietin sillä sekunneissa kun videoinja ajauduin ajatuksiin kuin unessa mutta koin sen aika pahaksi ei mitään muisti kuvia mitä mietin. Kuin leikkausfilmirullassa.

        No jopas on ollut mystinen hetki. Kannattaa pyytää vaikka ukkoa seuraamaan sinua. Jos hetkisiä tulee useamminkin...


      • Dissident kirjoitti:

        No jopas on ollut mystinen hetki. Kannattaa pyytää vaikka ukkoa seuraamaan sinua. Jos hetkisiä tulee useamminkin...

        Noita tulee minulle joskus kun ajaudun ajatuksiin ja huomaan sen vasta kun "hereille"tulen se säikäyttää.
        Miettiminen vie minut pois tilanteesta pelkään vaan että jään siihen tilaan etten herää siitä se tuntuu unelta mutta se ei ole säikähdän kuin kesken unien.

        Joskus kesken kirjan lukemisen ääneen ja kuitenkin puhuin ääneen kun luin ja säpsähdin yleensä silloin kelaan muistikuvia vanhoista mitä mietin tapahtumia kun kelaisin neuvottelua.

        Itse sanoin sitä valmiustilaksi pureudu vai. ajatuksilla todella syvälle että katoaanäkökyky.
        Se on varmaan sitä ylikeskittymistä.Nämä on tosi rasittavia joskus soitan puhelimella jos jään ajatuksiin jää puhelu päälle enkä enää muista soittaaneeni muuta kun hetken päästä.

        Vasta aikuisena näitä olen huomannut tapahtuvan kuin oon huomannut esimerkkinä etten pysy tunnilla mukana kuulemisen kanssa mutta nyt sen sain videoituja kun kesken kuvauksen unohdan se nolottaa ja huomasin kauan se kestää todellisuudessa.

        Olisihan se jännä jos noita pystyisi tutkia, mistä osaa aivoista käytän mutta se tapahtuu vain harvemmin, etten osaa hallita sitä. Osittain pidän hyvänä että käyn läpi neuvottelua mielessäni ja tulee tilanteesta kuviamutta pysähtyminen ei tunnu kivalta varsinkin pelottaa.

        Ainut helpotus on että ei ole monia minuuttia vaan puhutaan sekunttien katkosta näkee videolta hyvin koska unohdan näkemän


      • valtakunta kirjoitti:

        Noita tulee minulle joskus kun ajaudun ajatuksiin ja huomaan sen vasta kun "hereille"tulen se säikäyttää.
        Miettiminen vie minut pois tilanteesta pelkään vaan että jään siihen tilaan etten herää siitä se tuntuu unelta mutta se ei ole säikähdän kuin kesken unien.

        Joskus kesken kirjan lukemisen ääneen ja kuitenkin puhuin ääneen kun luin ja säpsähdin yleensä silloin kelaan muistikuvia vanhoista mitä mietin tapahtumia kun kelaisin neuvottelua.

        Itse sanoin sitä valmiustilaksi pureudu vai. ajatuksilla todella syvälle että katoaanäkökyky.
        Se on varmaan sitä ylikeskittymistä.Nämä on tosi rasittavia joskus soitan puhelimella jos jään ajatuksiin jää puhelu päälle enkä enää muista soittaaneeni muuta kun hetken päästä.

        Vasta aikuisena näitä olen huomannut tapahtuvan kuin oon huomannut esimerkkinä etten pysy tunnilla mukana kuulemisen kanssa mutta nyt sen sain videoituja kun kesken kuvauksen unohdan se nolottaa ja huomasin kauan se kestää todellisuudessa.

        Olisihan se jännä jos noita pystyisi tutkia, mistä osaa aivoista käytän mutta se tapahtuu vain harvemmin, etten osaa hallita sitä. Osittain pidän hyvänä että käyn läpi neuvottelua mielessäni ja tulee tilanteesta kuviamutta pysähtyminen ei tunnu kivalta varsinkin pelottaa.

        Ainut helpotus on että ei ole monia minuuttia vaan puhutaan sekunttien katkosta näkee videolta hyvin koska unohdan näkemän

        Joo. Tuleehan noita muillekin. Liikaa miettimistä. Minäkin saatan joskus autoa ajaessa jutella jonkun kanssa pugelimessa jostain niin keskittyneesti, että ajan jonnekin muualle mihin piti.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Tuleehan noita muillekin. Liikaa miettimistä. Minäkin saatan joskus autoa ajaessa jutella jonkun kanssa pugelimessa jostain niin keskittyneesti, että ajan jonnekin muualle mihin piti.

        Noihin syyllistyn usein😁 Ja kahvinkeitto on kamalaa jos puhun tai kuuntelen samalla joudun vaatimaan hiljaisuutta tai joudun monesti ne hökkeet laskemaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noihin syyllistyn usein😁 Ja kahvinkeitto on kamalaa jos puhun tai kuuntelen samalla joudun vaatimaan hiljaisuutta tai joudun monesti ne hökkeet laskemaan.

        Sama vika. Useasti on joutunut purut kippaamaan takas, kun laskut sekaisin.


    • naisotus

      Tuskin olette koskaan naisille edes alotteita tehneet. Jokainen saa kyllä naisen jos vain on hiukan sosiaalinen je tekee aloitteita.

      • Ujoatm28v-

        No siinäpä se juuri onkin kun se itseluottamus ja rohkeus puuttuu joten en tee aloitteita. Odotan vain että joku nainen kiinnostuisi minusta ja tekisi aloitteen mitä ei tule tapahtumaan.


      • sdfdf
        Ujoatm28v- kirjoitti:

        No siinäpä se juuri onkin kun se itseluottamus ja rohkeus puuttuu joten en tee aloitteita. Odotan vain että joku nainen kiinnostuisi minusta ja tekisi aloitteen mitä ei tule tapahtumaan.

        Kirjoitustyylistäsi tuli mieleeni erään tuntemani 28-vuotian Teemun puhetyyli, mutta tuskimpa oot juuri se Teemu. Tai ei tarde sanoo vaikka oisitki...


      • Urth

        No tuolla baareissa kiertävät miehet jotka tekee aloitteita joka naiselle tuloksetta ja naiset pitää niitä pelleinä. Joten sosiaalisuus ei oo taikasana


    • d1423d4124d1243

      Joo vähän sama juttu paitsi että pääsin hetkeksi naisettomuuden kuopasta 25vuotiaana ja oli lyhyt noin 4kk "suhde". Sen jlk tilanne hieman helpottui eikä pillua tee vieläkään mieli, mutta silti naisettomuus ahdistaa minua. Nyt olen jo 28v, kohta 29v ja jollain tavalla maailmankirjat kääntyi minua vastaan tehden naisen saannin enää mahdottomaksi.

    • crux

      Se on iso asia, ei siitä mihinkään pääse. Vielä kun miehillä ei usein sosiaalinen elämä ole kovinkaan vilkasta niin se kumppanin puute tuo elämään jo ihan yksinäisyyttäkin. Henkistä syrjäytymistä nyt ainakin. Yksin ollessa puuttuu osa rutiineista, kaikki on jotenkin irrallista ja merkityksetöntä. Melkein joka aamu ajattelen että tässä elämässä ei ole mitään järkeä ja muutaman kerran myös päivän mittaan.

      En usko että itseään voi pakottaa olemaan tyytyväinen yksin. Pitäisi vaan yrittää löytää elämänkumppani vaikka se urakka tuntuu niin toivottomalta että koko muu elämä meinaa luhistua sen alle. Jos se joskus vielä onnistuu niin en tiedä millaisia sielunriekaleita on enää siinä vaiheessa jäljellä. Luovuttaa toki voi aina ja kai siitä saa hetkellistä tyydytystä mutta luulen että jokainen tietää sisimmässään onko se luovuttaminen oikea ratkaisu.

      • asfvsdfvsdf

        Se nyt kuitehi yksi vähiten rohkaisevia ja eteepäi patistavia seikkoja on, ku joskus sattuu vahingosa sivukorvalla kuulemaan kappaleen jostain minua ja naisettomuuttani koskevasta kahen lähisukulaisen keskisestä puhelinkeskustelusta. Kun toine heistä luulee etten kuule. Soo semmosta: Millonkaha se nyt älyää että sen se vaimo pitäs hommata ja muuta jurpoa taivastelua. Semmoisen kuuleminen pilaa kepoisesti fiilikset viikoksi. Mutta toisaalta saa mielessään iloisesti räkänauraa toisen lapselliselle hölmöydelle ja haihatusunelmille.

        Ihan ku se ois yhtäkkiä joku Mouhijärven umpitollo http://3.bp.blogspot.com/-I0jpp82UcGc/TdCoA0ugBMI/AAAAAAAABEc/W-1CxyrV0As/s1600/huuhaa6.jpg, joka ei oo vielä 34 vuoden aikana oppinut että mahjankohan kuitenki olla sen verran mielisairaaksi mennyt tässä näine kokemisieni muokkaamana, ettei mistään avioliittoutumisesta tulisi koiran oksennustakaan.
        Niinku se luulis että pirun iso työmäärä ja lisävoimien tarve tekis musta automaattisesti aviokelpoisen. Ei puliukon tekarit soikoon tee...


      • asdcawrfwerfg

        voi vittu ku verenpaine taas hussuttaa syrämen tahtiin vasemmassa korvassa vaikka lääke o otettu. Hiipoo jo peloittavasti mieleeni vajaan kolmen kuukauden takaisa tilanne kun painetauti oli vielä hoitamattomuuden tilassa, rouva ties vaikka alapaine ois ollu aina yli saasa ja yläpaine arvatenti 24/7 sielä 180n pahemmal puole. Tarviis tähän jotai muutahi ko Amlotipiiniä ja Kardakea.
        Unta tok sais, jos vaan malttas nukkua. Itku alentas painetta, jos vaan kehtais (ei meinaa kehtoo ees yksin). Ja muutama halaus (se 9:N vuoden takainen ei kovin paljoa lämmitä enää)


    • 41v-sinkkumies

      Jos ei riitä rohkeus tehdä aloitetta naisille niin mene jonkun psykiatrin puheille. Ihan käsittämätöntä ettei joku mies voisi puhua naisille vaikka koulussa ja pyytää kahville. Mun on mahdotonta uskoa että joku on niin ujo ettei voi lähestyä naisia. Minäkin olen saatanan ruma mutta olen pannut 30 eri naisen kanssa. Tosin 15 vuotta sitten ei ollut tindereitä eikä nettideittejä kuten nykyään ja ne on tehnyt naisista tosi pinnallisia. Nykyään ei merkitse mikään muu kuin ulkonäkö.

      • "Minäkin olen saatanan ruma mutta olen pannut 30 eri naisen kanssa."

        Tuskin olet ruma, paitsi jos olet maksanut 30 naiselle seksistä.


      • Ujoatm28v-

        "Jos ei riitä rohkeus tehdä aloitetta naisille niin mene jonkun psykiatrin puheille. Ihan käsittämätöntä ettei joku mies voisi puhua naisille vaikka koulussa ja pyytää kahville. Mun on mahdotonta uskoa että joku on niin ujo ettei voi lähestyä naisia."

        Et sitten ole kuullut sellaisesta asiasta kuin sosiaalisten tilanteiden kammo etkä ymmärrä alkuunkaan kuinka vakava asia se voi olla. Minulla siihen liittyy myös naispelko mikä aiheuttaa myös naisvihaa varsinkin jos saan negatiivista palautetta naisilta mitä olen myös joutunut kokemaan.


      • Ujoatm28v-

        Olen kyllä saanut elämässäni joitakin mahdollisuuksia lähteä treffeille naisten kanssa ja joitakin kiinnostuksen ilmaisuja mutta olen jättänyt nekin tilaisuudet hyödyntämättä ongelmani takia. En myöskään ole koskaan suoranaisesti yrittänyt iskeä naisia.


      • pop98
        super-atm kirjoitti:

        "Minäkin olen saatanan ruma mutta olen pannut 30 eri naisen kanssa."

        Tuskin olet ruma, paitsi jos olet maksanut 30 naiselle seksistä.

        "
        "Minäkin olen saatanan ruma mutta olen pannut 30 eri naisen kanssa."

        Tuskin olet ruma, paitsi jos olet maksanut 30 naiselle seksistä.
        "

        -Täytyy muistaa että naisille ruma tarkoitta "ei kiinnostavaa", eli siloposki mies, vaikka sinänsä ok näköinen voi olla naisen mielestä ruma. Ja kolhitun näköinen karski mies on erittäin kaunis.

        Esimerkiksi Tommi Korpelana rupinen naama on varmasti naisten mielestä erittäin kaunis ja sexy.
        Eli vaikka itse pitäisit itseäsi rumana, voit olla kaikille naisille erittäin kaunis.

        ATM mies on ruma siksi että hänellä ei ole niitä naisia kiinnostavia pikkuhousuja kostuttavia ulkonäkö ominaisuuksia, riippumatta siitä minkä näköinen hän on, eikä sille voi itse mitään.
        Toki jos ATM tekee puukolla viillon poskeen, (arven) se kohottaa naisten kiinnostumista heti 200%, mutta en tiedä onko siinä järkeä-..


      • pop98 kirjoitti:

        "
        "Minäkin olen saatanan ruma mutta olen pannut 30 eri naisen kanssa."

        Tuskin olet ruma, paitsi jos olet maksanut 30 naiselle seksistä.
        "

        -Täytyy muistaa että naisille ruma tarkoitta "ei kiinnostavaa", eli siloposki mies, vaikka sinänsä ok näköinen voi olla naisen mielestä ruma. Ja kolhitun näköinen karski mies on erittäin kaunis.

        Esimerkiksi Tommi Korpelana rupinen naama on varmasti naisten mielestä erittäin kaunis ja sexy.
        Eli vaikka itse pitäisit itseäsi rumana, voit olla kaikille naisille erittäin kaunis.

        ATM mies on ruma siksi että hänellä ei ole niitä naisia kiinnostavia pikkuhousuja kostuttavia ulkonäkö ominaisuuksia, riippumatta siitä minkä näköinen hän on, eikä sille voi itse mitään.
        Toki jos ATM tekee puukolla viillon poskeen, (arven) se kohottaa naisten kiinnostumista heti 200%, mutta en tiedä onko siinä järkeä-..

        Älä saivartele. Tarkoitan rumalla miehellä lähinnä sellaista mikä ei naisia kiinnosta.


    • Maariaaa

      Kuka on sanonut että elämä pitäisi elää kaksin. Uskot näköjään satukirjoihin ja samalla heität elämän lahjan hukkaan. Todella säälittävää masentua naisettomuuden takia. Pidätkö heitä niin suuressa arvossa. Miehet ei yleensä pidä

    • GaybarTaikkaThaineito

      Analyysini tlanteeesi ratkaisemiseksi:

      1)Kenties oot latentti homoseksuaali?
      Eli ootkin todellisuudessa homo mutta et oo vaan ite tiedoistanut ko asiaa. Naiset aika usein vaistoaa tuollaiset asiat.
      Suosittelisin sulle seksuaalisen suuntautumisesi pohdiskelua.



      2)Jos tuo eka arvioni asiasta ei oo oikein, mietiskele esim thaimaalaista/ukrainalaista vaihtoehtoa naiseksesi...

      3)Tai matkaa esim Amsterdamiin.

      Maailmassa on muitakin naisia, kuin suomin1eidot...
      Tai jos vaihtoehto 1) onkin totta niin mietiskelele esim jotain transnaista/ladyboyta, ellet kenties itse oo alitajuisesti sellainen...

      4,) jatka suosiolla ikisinkkuna, jossain vaiheessa naisen kaipuusi loppuu/lievittyy, ja voit esim keskittya paremmin tieteeseen...

      • afsdfsg

        Miten se sujuisi yhtään sen kummemmin muidenmaalaisten naisten kuin suomalaisten naisten kanssa? Nainen ku nainen. Lisäksi yksinkertaisen sosiaalisen kiusaantuneisuuden tulkitsee moni homoudeksi, vaikka kyse on vaan siitä sosiaalisesta kiusaantuneisuudesta, jonka veikkaan olevan ongelma monella kokemattomalla ikisinkkumiehellä. Kun mies käyttäytyy arasti naisten seurassa, "vaistoavat" naiset sen tietysti homoudeksi. Kun mies käyttäytyy arasti myös toisten miesten seurassa, tulkitsee miehet sen joksikin omasta miehisestä vetovoimasta aiheutuvaksi homoihastumiseksi. Ei, se on vaan sosiaalista kiusaantuneisuutta joka vaivaa erityisesti introverttiluonteisiä miehiä sosiaalisissa tilanteissa.


    • Parisuhde-pavarotti

      Jos joutuu kymmenia vuosia olemaan naisetta niin kyllä siinä mies masentuu. Tunnen sellaisia tyyppejä ja muutama on tehnyt itsarinkin. Eipä siinä kovin iloista naamaa voi näyttää eikä voi olla positiivinen.

      • Naisasialooser11

        Itsemurha on ihalitava ja kunniakas teko. Iso rispekt noille tuntemillesi miehille. Naisettomuusa aiheuttaa paitsi tuota masennusta niin myös häpeää ja kunnian menetyksen, mutta mies voi lunastaa kunniansa päättämällä päivänsä miehekkäästi oman käden kautta.


    • uskallajaylläty

      Annetaas nyt AP:lle naiskommenttiakin tähän väliin. Ihan kaikista tärkein juttu on opetella puhumaan niitä näitä naisten kanssa. Jos sitä taitoa ei osaa, niin ei ole ihme, jos jää sinkuksi, sillä moni nainen on myös ujo ja haluaa, että mies tekee aloitteen. Olen monta kertaa baarissa ihmetellyt, kun jotkut pelaavat ujoa silmäpeliä, mutta kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Lopulta voiton vie varattu ukko tai pleijeri, jolla on riittävästi rohkeutta tehdä aloitteita.

      Olen itsekin ollut muutamaan otteeseen sinkkuna (myös nyt) ja aihe kiinnostaa paljon. TV:stä tuli esim. brittisarja "Tyler tutkii", jossa nuori mies kävi läpi sarjassa erilaisia aiheita sinkkuuteen ja seurusteluun liittyen. Siinäkin sarjassa huomasi, että harjoitus tekee mestarin. Kyse ei ole välttämättä ollenkaan ulkonäöstä, vaan ihan siitä, että kohtelee naista kivasti, juttelee niitä näitä ja kysyy lopuksi kahville tai pyytää puhelinnumeroa tai jopa suoraan treffeille.

      Tiedättehän niitä sellaisia urheiluhaasteita kuin että 3 kk:ssa 100 punnerrusta? Miksei voisi ajatella, että ottaisi samanlaisen haasteen vastaan ihmissuhderintamalla. Sen sijaan, että kehittäisi lihaksiaan sitä kohti, että onnistuisi tekemään 100 punnerrusta, niin voisi ottaa tavoitteeksi jutella 100 eri naisen kanssa. Alussa vaikka juttelee kassaneidille muutakin kuin moi ja kiitos. Sitten voisi jutella vaikka siskon kaverille tai oman kaverin tyttöystävälle. Näistä helpoista voisi sitten edetä siihen, että juttelee ihan baarissa naisille.

      Ei niiden juttujen tarvitse olla alussa mitään rakettitiedettä. Ensinnäkin voi seurata, että mitä muut osaavammat miehet juttelee naisten kanssa ja voi miettiä, että mistä itse tykkäisi, jos nainen tekisi aloitteen. Rohkeutta vaan peliin!

      AP:n aloituksesta tuli mieleen, että tekstistä paistaa katkeruus ja jopa viha. Itse ainakin jopa pelkään, jos mies vaikuttaa hirveän epätoivoiselta ja vihaiselta. On paljon mukavampi jutella miehen kanssa, joka vaikuttaa iloiselta, tasapainoiselta ja hyväntuuliselta ihmiseltä. Ulkonäöllä ei todellakaan ole niin suurta merkitystä kuin mitä luullaan. Vanha sanonta pitää edelleen paikkaansa, että miehen saa iskettyä silmien kautta, naisen korvien kautta. Minä en ainakaan edes halua mitään miehen tarjoamia juomia, koska en juo alkoholia ollenkaan.

      Eiköhän sadan juttelukerran jälkeen ole jo jotain oppinut. Jos omalla kotipaikkakunnalla juttelu nolottaa, niin voihan sitä vaikka käydä naapurikunnan puolella harjoittelemassa ensimmäiset 50 juttukertaa, niin on jo kokemusta siitä, miten jutella.

      Ja älkää heti menkö pokaamaan niitä kaikista kauneimpia. Aloittakaa vaikka semmoisesta, joka on teidän tasonne alapuolella ja josta ette ole hirveän kiinnostuneita, sillä jutella voi aina. Juttelun ei tarvitse tarkoittaa, että nyt ollaan menossa petiin ja äkkiä. Jutella voi pullukampien ja itseä vanhempienkin naisten kanssa.

      • crux

        Tällaisia juttuja ei ainakaan kannata kuunnella joissa miestä kehotetaan tekemään kaikki mahdollinen ja naiselle jätetään valitsijan rooli. Juuri tästä on niin monet ongelmat lähtöisin.


      • dsvsdgv

        Itselle tuli baarissa joku tyyppi örveltämään, että "pitääkö sun tänne asti tulla iskemään toisten naisia", ei kyllä hajuakaan ketä varattua muka olisin yrittänyt iskeä, mutta se siitä vieraspaikkakuntalaisten naisten kanssa jutustelusta kun turpaansa vaan saa joltain reviiribulldogilta.


      • Kilpapyöräilijä

        "uskallajaylläty", ihan jees kirjoitus ja kiva että jaksoit nähdä siihen vaivaa, mutta näin tiivistetysti näen viestissäsi kaksi ongelmakohtaa.

        1. Oletat että sinkkuus johtuu ns. rohkeuden puutteesta eli ei osaa tehdä aloitteita.
        Ujous on monesti syynä naisettomuuteen, mutta ei aina, esim. minun kohdallani.

        2. "On paljon mukavampi jutella miehen kanssa, joka vaikuttaa iloiselta, tasapainoiselta ja hyväntuuliselta ihmiseltä"
        Ymmärrän tämän, mutta kävikö mielessä että se epätoivon aura johtuu juuri siitä faktasta että on ottanut pakkeja 30 vuotta putkeen? Siinä ei kukaan säteile mitään tasapainoa ja iloa. Tämä on surullista, mutta se menee just niin, että ne iloiselta vaikuttavat miehet ovat joko varattuja tai kokeneita. Ihminen muokkautuu kokemusten myötä, riippuen ovatko ne rakentavia vai tuhoavia. On valitettavaa, että potentiaalisesti kivatkin sinkkumiehet huokuvat negatiivista auraa koska eivät ole saaneet ketään, ja parisuhde saattaisi jopa korjata tämän ongelman, mutta parisuhdetta ei tule koska nainen haluaa sen itsevarman ilopillerin.
        Vähän kuin raha tulee rahan luo, niin parisuhteet tulevat sellaisen luo jolla niitä jo on.


      • Ujoatm28v-
        dsvsdgv kirjoitti:

        Itselle tuli baarissa joku tyyppi örveltämään, että "pitääkö sun tänne asti tulla iskemään toisten naisia", ei kyllä hajuakaan ketä varattua muka olisin yrittänyt iskeä, mutta se siitä vieraspaikkakuntalaisten naisten kanssa jutustelusta kun turpaansa vaan saa joltain reviiribulldogilta.

        Olisit vetäny sitä apinaa kuonoon etkä alkanut yhtään siinä nöyristelemään. Niin mä aion jatkossa tehdä jos joku alkaa hyppiä silmille.


      • sosiaalinen.ytm
        Ujoatm28v- kirjoitti:

        Olisit vetäny sitä apinaa kuonoon etkä alkanut yhtään siinä nöyristelemään. Niin mä aion jatkossa tehdä jos joku alkaa hyppiä silmille.

        Millä lihaksilla ja millä rohkeudella?


      • Naisasialooser11

        Sinä olet se tyyppi joka saa kuonoonsa. Minua kaltaisesi sen sijaan ymmärtävät baarissa pelätä.


      • pop98

        "Ulkonäöllä ei todellakaan ole niin suurta merkitystä kuin mitä luullaan."
        "tarvitsee vain mennä juttelemaan naisten kanssa"

        -Olen ATM ja minulla ei ole ongelmaa jutella naisten kanssa, työpaikalla naiset tykkää minusta ja saan kiinnostusta osakseni. Mutta siellä ei ole yhtään sinkkunaista vaan kaikki on naimisissa.
        -Baarissa ja muissa julkisillapaikoilla saan heti pakin enkä pääse juttelemaan kenenkään naisen kanssa.

        Eli heikko ulkonäkö estää sen että pääsee juttelemaan ja sitä kautta herättämään naisen kiinnostuksen, koskaan. Joten neuvosi on täysin merkityksetön.


    • srther

      Jos itsetunto syystä ja toisesta musertuu siinä 10 ja 15 ikävuoden aikana tai välillä ei sieltä ihan omalla ataolla ja niskasta itseä riepottelemalla niin näin nousta

    • Yksmiesmäkin

      Minusta tämän Dissidentin neuvoja kantsii noudattaa.

    • jassuuu

      naru kaulaan ja kaivoon

    • MiesJokaMuuttui

      Itselläni oli naisten saanti ongelma, jota koitin ratkaista omaan ulkonäköön ja keskusteluun liittyvillä asioilla, mutta huonolla menestyksellä. Jossain vaiheessa vain päätin, että vitut ja lähdin huoriin. Sanon, että elämän laatu parani huomattavasti ja samalla tuli rennompi asenne naisten kanssa, koska en ollut heidän seksuaalisen vallan armoilla. Itseasisassa, kun vertailin vapailla markkinoilla olevia naisia ja huoria, niin pystyin jopa olemaan valikoiva. Vain nätit ja hoikat kiinnostivat.

      Kun pääsi eroon seksuaalisesta vallasta, vaikka sitten maksamalla, niin samalla tunsin saavani itse miehenä arvoa ja asemaa itsellenni, koska pystyin sanomaan Ei naiselle, joka ei minua jostain syystä kiinnostanut. En sano, että markkina-arvoni parani huomattavasti, mutta aloin kuitenkin saamaan myös satunnaisseksiä ja pidempiä suhteita naisten kanssa. Osittain kyse on siitä, että kun mies on pillun orja, eli pillun kiilto silmissä lähestyy naista baarissa, niin nainen vastoaa häviäjän ja torjuu hänet. Kun mies on välinpitämätön, niin nainen haluaa kilpailla hänen huomiostaan.

      Samalla pitää myös unohtaa ne neitsyt fantasiat, koska kaikki naiset ovat huoria. Naiset arvostavat oman seksuaalisen ylivallan ja seksin jotenkin miehen ominaisuuksien kautta. Joskus se on ulkonäkö, joskus varakkuus. Tämä käytännössä prostituutiota, jossa mies saa seksiä vastineena ominaisuuksiinsa tai omaisuutensa.

      • Kunnonsuomimies

        Vitun hyvä kirjotus!!!!


      • noinhommatoimii

        Eli pano- ja itsevarmuustaitoja voi kehittää käyttämällä kaupallista palvelua. Vähän kuin korkeakoulujen vaikeapääsyisiin opintoihin käytetään maksullisia valmennuskursseja, että päästäisiin sisään. Näinhän se varmaan toimii.


    • LiirimLaarum

      Sama fiilis täällä, mutta johtuu miehettömyydestä. Sä sentään olet vielä nuori, mä jo 50 v. Tuntuu että elämä on ohi. Koska olet pariton olet yhteiskunnan ja ihmisten silmissä huono ja hylkiö, kerrassaan säälittävä tapaus. Näin oman ikäluokkani ihmisten keskuudessa. Nuoremmat ovat ehkä suvaitsevaisempia.

    • Sekä pitkää yksinoloa että parisuhdetta kokeilleena totean että ei määritä. Tai jos määrittää niin muussa elämässä on jokin pielessä.

    • Lue Raamattu se on elävä ja voimallinen Jumalan Sana.

      Jos harjoitat haureutta eli avioliiton ulkopuolista seksiä, olet haureellinen ja ikuiseen helvettiin johtavalla tiellä.

      Tee parannus haureudestasi ja muista synneistäsi ja ota uskossa vastaan Jeesus Kristus Herraksesi ja Vapahtajaksesi ja seuraa Häntä totuudessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe