Kuinka trollataan?

AmatööriTrollaaja

Kertokaa vinkkejä

40

2474

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjömononen

      Trollata. On taimenen vapakalastusvälineillä joka päättyy 15.11.

    • pahin-trolli--

      Pahin trolli vaatii hallitusohjelman noudattamista!

    • IltalehdestäPäivää

      Soita Juha Kanervalle. Se osaa:)

    • Jigsawnluoksevaan

      Mieti kuinka helposti psystyisi tappamaan idiootteja eikä kukaan saisi tietää.

    • RaikuvatAplodit

      eksä osaa:D

      Kysy äidiltäsi. osaaks sä?

      "äiti miten trollataan, mä en osaa"

      • Huolissanisinusta

        Vähän sä oot sekaisin. Mene hoitoon Saara-hullu!


    • Irmeli.-Pakari

      En koskaan muista kuinka päin asia on; parantaako vai aiheuttaako homeinen ruoka takaliston paukamia.

    • TeiniJonneJoraaJou

      Tämä palsta on minun. painu helövettiin, ole hyvä.

      • Juhakanerva

        Mä haluun panna tota seksityttöä nyt


      • Anonyymi

        Onko Juha saanut naista?


    • autistinerojuha82

      Hyvin helppoa nykyään = kerro vain pelkkä mielipide!
      Se riittää, ainakin mun mielipide riittää siihen, että tyypit suuttuu minulle.
      Mun mielipiteet on kuulemma perseestä.
      Olen kuulemma suvakki. Nää nationalistit sitten huutaa naama punaisena minulle.
      Ovat nielaisseet "syötin" tai emmä oo edes pyrkiny trollaamaan ketään , vaan esittäny vain mielipiteeni, jolle moni suuttuu eli provosoituu.
      Periaatteessa siis minua voi pitää nykyajan trollina sos mediassa.
      Se on tosin erittäin helppoa = kerro vain pelkkä mielipide!
      Haha so easy!
      Niin heleppoa!

    • Pyry_96

      Teidän pitäisi saada oppia true masterilta. Ette ikinä uskoisi.

      • autistinero82

        Eli minä. Lue ylempää mun kommentti!


      • NormaaliToimittaja

        tuolla on junarata hopi hopi


    • LOLMitäPellejä

      Naulan kantaan! Mikä loistava kiteytys.

      Häpeä on hyödyllinen tunne, mutta ilmeisesti sen kokeminen on nykypäivänä mahdotonta. Mitä isompi häpeä sitä varmemmin löytyy joku lillukanvarsi josta pahoittaa mielensä ja josta uhriutua itse.

      Ei hoitaja oikein toiminut mutta tämä on niin yleistä nykyään, että tehdään kaikki mahdollinen jotta se keskeinen asia häviää somepaasauksen uumeniin. Kerätään empatiaa ja säälipisteitä vaikka nyt pitäisi HÄVETÄ ja miettiä kunnolla, mitä mitä pitää muuttaa, jottei virhe ikinä toistuisi.
      Juuri näin!

      Säälittävät paskalehdet yrittää lietsoa sekasortoa ympärilleen siinä säälittävästi epäonnistuen:D

      Vittu mitä luusereita. Hanki elämä Kanerva.

    • Mielisairaspotilas

      Mitä vittua se sulle kuuluu? painu helvettiin luuseri.

    • JumalaAuttaaIhmistä

      Journalistin ohjeista:

      ”8. Journalistin velvollisuus on pyrkiä totuudenmukaiseen tiedonvälitykseen.
      10. Tiedot on tarkistettava mahdollisimman hyvin – myös silloin kun ne on aikaisemmin julkaistu.
      11. Yleisön on voitava erottaa tosiasiat mielipiteistä ja sepitteellisestä aineistosta. Myöskään kuvaa tai ääntä ei saa käyttää harhaanjohtavasti.
      20. Olennainen asiavirhe on korjattava viipymättä ja niin, että se tavoittaa mahdollisimman kattavasti virheellistä tietoa saaneen yleisön. Korjaus on julkaistava sekä tiedotusvälineen toimituksellisilla verkkosivuilla että julkaisussa tai kanavassa, jossa virhe on alun perin ollut. (etc)”

      Ainakin nuo neljä kohtaa paukkuvat räikeästi Mika Koskisen ”journalismissa”.

      Eihän nämä saatanan mätäpaiseet tuollaisia jouda tarkistelemaan. kun pitää saada paskaa eetteriin. Oletko vähän vajaa?

    • VilhoSälekaihdin
      • NauranIloissani

        isäsä trollas su a kun sua teki


    • kyöstikallekustaa

      YLLÄPITO HELVETTIIN TÄLTÄ PALSTALTA!

      • Iltasanomientoimittaja

        Pyydän anteeksi epäasiallista käytöstäni.


      • Anonyymi
        Iltasanomientoimittaja kirjoitti:

        Pyydän anteeksi epäasiallista käytöstäni.

        Kommunistilehtien toimittajat heitetään aina junasta ulos liiallisen päihtymystilan takia


    • miesvihakukoistaa

      Mene Naistentaudit -osastolle ja kirjoita sinne miehen nimellä asiallinen viesti.

    • EniteharrastaMoista

      Trollaa siten että ihmiset ottavat viestin henkilökohtaisesti säästelemättä mitään. Hauku vaikka eri rotukansoja niin ihmiset suorastaan sekoavat.

    • lolmikäpelle

      Lapseni huitoi minua tänään nyrkillä. Mammaraati sanoo, että voin vetää takaisin, itsehän aloitti!

      Oletko vähän aivokuollut!

    • Lehtijotaeilueta

      Opettiko äiti pojalleen, että ketään ei purra? Se ei tullut tässä ilmi?

      Emme kerro, koska tällä tavalla uutinen trollaa enemmän.

    • Jarenitseluottamus

      Opettakaa ne pentunne kotona ihmisen tavoille.

      Ei me jakseta. Mutta paneminen on kivaa.

    • hahahahahhaaaaa

      Järkyttävä ja älyltään vajaaksi heittäytynyt aikuinen.

      Eli melkein jokainen toimittaja.

    • lolmikäpelle

      Samaan aikaan iltapäivälehdissä uutinen, jonka mukaan vauvaa ravisteltiin hengenvaarallisesti. Vain äiti ja isä mahdollisia syyllisiä, ei syytettä, koska kumpikin kiistää eikä vammojen aiheuttajaa voi selvittää.

      Arpoako olisi pitänyt? Vittu sä olet tyhmä!

    • JareOnNiinKuuma

      Luulen, että ei ole ollut eka kerta kun lapsi puri...

      Meillä oli yksi tuttava perheen lapsi, jolla oli tapana purra muita. Se oli ihan kamalaa. Yritettiin puhua ja torua. Ei auttanut. Aina sai olla silmät selässä ja silti, et ollut tarpeeksi nopea estämään.

      Äitinsä yritti vaikka mitä. Lopulta kyllästyi ja kun lapsi seuraavan kerran puraisi äitiä, niin äiti näykkäisi takaisin. Siihen loppu lapsen puruleikit, kun ymmärsi että oikeasti sattuu.

      Me ollaan koiria nykyään:D

    • Anonyymi

      Tarvitsee vain ilmoittaa olevansa ex-Sininen kansanedustaja niin yksinkertaista se on

    • Anonyymi

      Vedä kalsarikännit yksin tietokoneesi kanssa ja keskustele syvällisesti asioista jotka ovat poliittisesti epäkorrektia tai mistä tahansa aiheesta josta olet eri mieltä satunnaisen kommentoijan kanssa.

      jos teet niin omalla vastuullasi

    • Anonyymi

      Ovatko Iltalehden toimittajat pedofiilejä?

    • Anonyymi

      Sil taval et kirjoitat vitusti kaikenlaisii erilaisii variaatioit

    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä."

      Eiks suomalaiset enää osaa puhua järkevästi? Vai uskooko aikuiset tosissaan, että kun puhutaan trollauksesta, niin on oikeus heittäytyä idiootiks?
      Jos noin monta viestiä jouduttu jo poistamaan, ni millasta sotkua ne "sivistyneet" saa aikaan vaikka sodassa?

    • Anonyymi

      Katso Natopalstan ja Maailmanmenoa palstan meininkiä. Trolli valehtelee vuosikaupalla Venäjästä toistaen kaiken median suoltaman pahan. Edes ateismipalstalla ei kykene olemaan kertomatta Venäjästä ja Putinista. Häiriköi kuntapalstoillakin.

      Kaikki sen kertomat jutut käännettävä toisinpäin. Mies todennäköisesti psykopaattinen narsisti, eli mielisairas, jota jotkut valtiolliset tahot käyttää poliittisesti hyväkseen.
      Huutanut verenmaku suussaan venäläisten hävittämisen puolesta, ja samaan menee kaikki suomalaisetkin, jotka sattuu olemaan eri mieltä.

      Tyyli on vastannut verkkouutisissa raivonnutta JP:n tyyliä, ja tyyppi myöntänyt, että on mielisairas. Keitä takana? Onko palkattu?

    • Anonyymi

      Kirjoitat negatiiviseksi tulkittavan mielipiteen iman mitään faktoja …parempi jos et edes tiedä aiheesta yhtään mitään mutta silti kirjoitat

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe