Seurustelu

Moi!
Olen 13-vuotias tyttö ja törmään usein siihen, että pari vuotta vanhemmat jätkät kiinnostuu musta sosiaalises medias. Mun mielestä täs iäs se ikäero mun liikaa ja häiritsee.
Kuinka paljon ikäeroa teidän mielestä tässä iässä voi olla, omasta mielestä joku 1 vuotta.
Oon myös miettiny, että ehkei tässä iässä tarvitsekkaan seurustella, mutta onhan se ihan mukavaa vaikkei heti naimisiin ollakkaan menossa :D
Eli vielä, minkä ikäsenä seurustelu on teidän mielestä ok, ja minkälaista seurustelu kuuluu olla. Omasta mielestä sais jäädä halailuihin, mutta sitten pari vuotta vanhemmat pojat ei oo välttämättä sitä mielt...

Kaipaan asiallisia kommentteja:)
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

hei miten muuten voit olet vielä tyttömäinen miten rinnat ja karvojapilussa voisin neuvoa
Ilmianna
Jaa
Hei! Siis kaikki nuo on mielipidekysymyksiä. Omast mielest ikäeroo voi olla 2-3 vuotta nuorempaan ja viel enemmän vanhempaan. Seurustella voi minkä ikäsenä tahansa jos vaan haluaa. Ja seurustelun kuuluu olla sellasta millasta sen haluaa olevan :)
Jos haluaa vaan halailla nii joko toisen osapuolen pitää hyväksyä asia tai lähtä vetämään. Ketään ei pitäs pakottaa mihinkään.
Nii et pointti on se et ku puhutaan seurustelusta tai siitä minkä ikästen kaa voi olla nii se riippuu siitä mistä ite tykkää. Tietenki jos tykkää vamhemmista nii kattoo vaa ettei mee hyväksikäytön puolelle.
En nyt tiiä et oliks tästä paljoa apua mut every case :)
Ilmianna
Jaa
Ehkä maksimissaan 5 vuotta ikäeroa on sopiva mun mielestäni, eli 18-v. poika on vielä ihan OK, mutta yli 20-v. menee sitten jo yli mun ymmärryksen. Poikkeuksena tietysti, jos yli 18-v. mies on todella oikeasti rakastunut sinuun, eikä välitä ikäerosta, vaan enemmän rakkaudesta.
Ilmianna
Jaa
Täällä yllytetään rikokseen. 13-vuotias on sen verran pieni lapsi, että 1:n vuoden ikäero on jo paljon. 13-vuotiaana seurustelu on muutenkin täysin turhaa, koska siitä ei mitään seuraa. Jos seurustella kuitenkin haluaa, niin kannattaa se tehdä muiden lapsukaisten kanssa, niin suhteelle on ne samat odotukset. 18-vuotias voi jo aika usein hakea seksiä.

Seurustelun oikeastaan kannattaa aloittaa vasta joskus n. 20-vuotiaana, kun on mahdollista että siitä jotain seuraakin. Alle 16-vuotiaana ei ainakaan itseään vanhemman kanssa kannata aloittaa, koska silloin voidaan helposti päätyä rikolliselle tielle.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Seurustelu

Moi!
Olen 13-vuotias tyttö ja törmään usein siihen, että pari vuotta vanhemmat jätkät kiinnostuu musta sosiaalises medias. Mun mielestä täs iäs se ikäero mun liikaa ja häiritsee.
Kuinka paljon ikäeroa teidän mielestä tässä iässä voi olla, omasta mielestä joku 1 vuotta.
Oon myös miettiny, että ehkei tässä iässä tarvitsekkaan seurustella, mutta onhan se ihan mukavaa vaikkei heti naimisiin ollakkaan menossa :D
Eli vielä, minkä ikäsenä seurustelu on teidän mielestä ok, ja minkälaista seurustelu kuuluu olla. Omasta mielestä sais jäädä halailuihin, mutta sitten pari vuotta vanhemmat pojat ei oo välttämättä sitä mielt...

Kaipaan asiallisia kommentteja:)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta