Häpeäskseni minäkin äänestäni EU;ta

helenashemu

Luulin,että se edistäisi suomen kauppaa. ja sosiaalisia suhteita länteen. Olen katkerasti katunut. Saatiin vaan mamutusta ja huonot tv-ojelmat ainaisine mainoksineen. Tästä Yle:n mamutuksesta nyt koko kansa maksaa Yle-veroa ja pelkkiä vanhoja uusintoja. Hävetkää kaikki jotka ovat osallisia.Että kehtaatte!

16

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liittovaltio

      Mitä häpeämistä siinä on jos olet äänestänyt EU:ta ? ?
      Yle vero ei johdu EU:sta ja poistuu Liittovaltion ja Federaation integroituessa.
      EU on hieno asia ja parhaimpia asioita mitä Euroopan ihmisille voi tapahtua.
      Tasa-arvo ja Kristillisyyttä toivoisin ja ei Nukkehallituksia.

    • Liittovaltio
    • Liittovaltio
    • never_lived

      Neuvostoliitto on parasta mitä tiedän.

    • Ex-unionisti

      Minäkin aikoinani kannatin EU-jäsenyyttä. Kirjoitin jopa tällä foorumilla unionisti-nimimerkillä!

      EU:n piti olla suuri lupaus, mutta siitä tulikin suuri munaus. Nyt olen tajunnut, että koko hanke perustettiin, jotta pieni valtaeliitti keskitti kaiken vallan itselleen ja kansat jätettiin marginaaliin.

      Liittovaltio-hanke on äärimmäisen epädemokraattinen pyrkimys. Vain todella naiivit tai epärehelliset väittävät muuta.

      • Liittovaltio

        EU yrittää saada kehitysapua heikoimmassa oleville, mutta se on yhtä tyhjän
        kanssa jos vaikka kuvittelet antavasi ruokaa Pohjois-korean köyhille, niin
        Armeijan eliitin ja Kimin sukulaiset sen vie.

        Samaa EU on nyt vaatinut, että suomen köyhien ja työttömien pitää saada,
        prosenttuaalinen osuus sosiaalituista ja terveydenhuoltoon laitetetut summat
        ovat myös ihmetyttäneet.

        EU:n täytyy saada suuremmat valtuudet avun ja sosiaalitukien ja terveyspalveluiden
        perille saamiseksi, joten aika heikoille tavallinen köyhä jää nykytilanteessa.
        Alkoholinhoito rahat valuvat näille heidän omille yhtiöille, kuten vaikka diakonissan
        hotelliin Alppilassa oliko 3000 euroa vuorokauden hinta ?

        Kunnat ja valtio ovat suurimmat liikelaitokset joiden johtoon halutaan, että saadaan
        oma Business kukoistamaan, että Isä ostaa ja poika tai Veli myy.

        Olen nähnyt ja matkustellu EU:n alueella ja nähnyt yleistä kehitystä ja siinä vaiheessa
        jo jos Poliittisen median toimittajat eroilevat joukolla on syytä havaihtua, että asiat
        ei mene niin kuin kuvitellaan.

        Millä Te tavalliset ihmiset saisitte oikeutta ja tasa-arvoa muulla kuin EU:lla ja sitten jos
        EU:ta ei olisi ei myöskään olisi toivoa eikä yhdenmukaisuutta. Jos jätkä tai akka maksaa
        enemmän rahaa kansanedustajan paikasta, kuin siitä tienaa virallisesti ja se vielä
        lainoitetaan, niin sitä kannataa jo miettiä.

        Minä tiedän, että ne nousee vielä rahalla kapinaan ja Kiitos Macronin ja Merkkelin.
        Ja se on onneksi Shakki Matti.


    • qåaäzm

      Saatiin myös euro joka on pitänyt maatamme lamassa ennätyksellisen pitkään. Lukekaa Oikeasta mediasta artikkeli. Minä äänestin ei, ja aina varmistuu käsitys että se oli äärettömän oikea toimenpide minultakin. Tämä hirviövalta joka kurittaa pieniä maita kuten lammasmaista Suomea, yhä vain kehittyy hirviömmäksi sananvapauden osalta esimerkiksi. Kohta ei sitä mokomaa saa edes kritisoida aivan kuten diktatuurin ominaisuuksiin kuuluukin.

      • Liittovaltio

        Ha ha Mikä on se vaihtoehto ?
        On siitä Eurosta ollut paljon hyötyäkin.
        Halpa öljy ja kiva olla ollut ulkomailla.
        En minä usko, että sinulla on mitään järkevää sanomista. En minä Tiedä missä maailmassa
        sä elät oikein, joku lapsen mielikuvitus maailma. Sinä vain häviät aina keskustelun ja siksi
        sinusta tuntuu siltä.

        Luuletko, että järkevät ihmiset uskoo läpinäkyviä juttuja jostakin MV lehdistä ?
        Se on ihan sama, kuin lukisi Jallua.

        Näet nyt, että se sun tavoitteesi Kansanedustajan paikasta tällä sivustolla on ihan
        mahdoton ja sun äänestäjät tuskin osaa edes avata tietokonetta.


      • Bror-Erik1974odin

        Kyllä Euroopan Liiton jäsenyys on ihan vängällä kääntynyt Suomelle edulliseksi. Kansain-
        välistymisen ja digitalisaation suomat markkinat luovat tänäkin päivänä yhteistä hyvää ko-
        ko yhteiskuntaamme. -Ja se on hyvä. :)


      • qåaäzm
        Liittovaltio kirjoitti:

        Ha ha Mikä on se vaihtoehto ?
        On siitä Eurosta ollut paljon hyötyäkin.
        Halpa öljy ja kiva olla ollut ulkomailla.
        En minä usko, että sinulla on mitään järkevää sanomista. En minä Tiedä missä maailmassa
        sä elät oikein, joku lapsen mielikuvitus maailma. Sinä vain häviät aina keskustelun ja siksi
        sinusta tuntuu siltä.

        Luuletko, että järkevät ihmiset uskoo läpinäkyviä juttuja jostakin MV lehdistä ?
        Se on ihan sama, kuin lukisi Jallua.

        Näet nyt, että se sun tavoitteesi Kansanedustajan paikasta tällä sivustolla on ihan
        mahdoton ja sun äänestäjät tuskin osaa edes avata tietokonetta.

        Markka tietenkin, sekä itsenäisyys. Huom. ei olla Putinin asialla, ihan vaan oman maan.


      • Liittovaltio
        qåaäzm kirjoitti:

        Markka tietenkin, sekä itsenäisyys. Huom. ei olla Putinin asialla, ihan vaan oman maan.

        Että Markat euroiksi niinkö ?
        Siinä saattaa tulla paljon erimielisyyksiä, ei mitenkään suomalaisten kanssa.
        Mutta noi muut hullut ulkomaalaiset ja saastat Eurooppalaiset saattaa ryhtyä
        eriarvostamaan sitä sun markkaas, tuleeko siihen sinun kuva ?


      • qåaäzm
        Liittovaltio kirjoitti:

        Että Markat euroiksi niinkö ?
        Siinä saattaa tulla paljon erimielisyyksiä, ei mitenkään suomalaisten kanssa.
        Mutta noi muut hullut ulkomaalaiset ja saastat Eurooppalaiset saattaa ryhtyä
        eriarvostamaan sitä sun markkaas, tuleeko siihen sinun kuva ?

        Eikun eurot markoiksi meillä Suomessa ja itsenäisyys takaisin. Älä moiti markkaa joka oli hyvä valuutta kunnes rahanahneet päättäjämme päättivät tehdä siitä lopun. Ennen pelastettiin talous devalvaatiolla, nyt ei sitä mahdollisuutta ole.

        Yksi asia minua askarruttaa. Kun sanot olevasi uskova, niin miksi kannatat rahanahneen eliitin touhuja ja heitäkin. Etkö näe kuinka sokaistuneesti he palvovat rahaa? Miksi kannatat eu:ta joka on antikristuksen systeemi/"baabelin torni"? Eihän uskovat sitä yleensä tai ollenkaan kannata. En edes tiedä sellaista uudestisyntynyttä joka kannattaisi tuota hirmuvaltaa.


      • Liittovaltio
        qåaäzm kirjoitti:

        Eikun eurot markoiksi meillä Suomessa ja itsenäisyys takaisin. Älä moiti markkaa joka oli hyvä valuutta kunnes rahanahneet päättäjämme päättivät tehdä siitä lopun. Ennen pelastettiin talous devalvaatiolla, nyt ei sitä mahdollisuutta ole.

        Yksi asia minua askarruttaa. Kun sanot olevasi uskova, niin miksi kannatat rahanahneen eliitin touhuja ja heitäkin. Etkö näe kuinka sokaistuneesti he palvovat rahaa? Miksi kannatat eu:ta joka on antikristuksen systeemi/"baabelin torni"? Eihän uskovat sitä yleensä tai ollenkaan kannata. En edes tiedä sellaista uudestisyntynyttä joka kannattaisi tuota hirmuvaltaa.

        Minä olen kertonut jo monessa kohtaan ja selventänyt myös.
        EU ei edusta minulle rahan valtaa, vaan ihmisten tasa-arvoa ja kanssakäymistä.
        Ihmiselle vapaus asua ja olla siellä mitä luoja on luonut. EU on luonut mahdollisuuden
        sosiaaliturvan ja terveydenhuollon osalta ja se ei tarkoita vain rikkaita ihmisiä.

        Euroopan unionissa asuu paljon tavallisia ihmisiä ja tahdon olla heidän kaltainen ja
        tasa-arvoinen.
        Toki olla nationalismia vastaan on jo periaatteessa jumalan myöntesistä.


      • qåaäzm
        Liittovaltio kirjoitti:

        Minä olen kertonut jo monessa kohtaan ja selventänyt myös.
        EU ei edusta minulle rahan valtaa, vaan ihmisten tasa-arvoa ja kanssakäymistä.
        Ihmiselle vapaus asua ja olla siellä mitä luoja on luonut. EU on luonut mahdollisuuden
        sosiaaliturvan ja terveydenhuollon osalta ja se ei tarkoita vain rikkaita ihmisiä.

        Euroopan unionissa asuu paljon tavallisia ihmisiä ja tahdon olla heidän kaltainen ja
        tasa-arvoinen.
        Toki olla nationalismia vastaan on jo periaatteessa jumalan myöntesistä.

        Ei eu ole edellytys tasa-arvolle ja kanssakäymiselle. Ne asiat hoituvat hyvin muutenkin jos vain halua on olla hyvissä väleissä ihmisten kanssa. Valtiotasollakin ei ole mitään estettä vaalia näitä asioita. Ei tarvitse mitään liekoja kaulaan että nämä onnistuisivat. Eu on lieka.

        Jumala on asettanut kansakunnille rajat ja niitä saa kunnioittaa.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Ei eu ole edellytys tasa-arvolle ja kanssakäymiselle. Ne asiat hoituvat hyvin muutenkin jos vain halua on olla hyvissä väleissä ihmisten kanssa. Valtiotasollakin ei ole mitään estettä vaalia näitä asioita. Ei tarvitse mitään liekoja kaulaan että nämä onnistuisivat. Eu on lieka.

        Jumala on asettanut kansakunnille rajat ja niitä saa kunnioittaa.

        Jos väkisin yritetään jotain, siitä ei koskaan tule mitään hyvää. Toinen puoli kansaa vietiin väkisin tähän liekaan, eikä tyytyväisyys ole lisääntynyt, päinvastoin. Toinen puoli kansaa joutuu kokemaan eu:n "ihanuuden" nahoissaan eikä eliitti edes yritä korjata heidän ongelmiaan. Lisää vaan vettä myllyyn eli liittovaltiota pukkaa. Näin ylimielistä väkeä on eliitti. Ei tarvitse ihmetellä vihapuhetta sitten. Kokonaan eri asia, tai saman asian eli puoli on mokutus. Se tyrmää tavallisen kansan suunnattomassa ylimielisyydessään. Lisää vaan porukkaa tänne, aivan kuin sillä työllisyys kohenisi. On tämä hurjaa touhua. Pää tulee vääjäämättä vetävän käteen paatuneimmankin eu-kannattajan silmien eteen.


    • finexit.jeeees

      nooooo.. sitten seuraavan kerran , kun finexit äänestys tulee, niin voit korjata tilanteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe