Letkajenkkaa!!!!!

Olen sen kymmenen kertaa havainnut karavaanareiden olevan läheisriippuvaisia. Kaveria ei jätetä.
Ei ainakaan LIIKENTEESSÄ. Suomen ylivoimaisesti ajattelemattominta sakkia.
En laisin ihmettele tämän porukan saavan vihapuuskia liikenteessä, ajotaidot aivan nolla. Yksi ajaa ja muut etenijän takapuskurissa, jopa useita letkana, näitä on nähty. Typerää.
Ilmianna
Jaa

16 Vastausta

Katson veliseni, meillä on rahapussi siinä kunnossa, ettei meillä ole kiire mihinkään. Ymmärrämme jos sinulla on kiire leasingmaksuja maksamaan . Se kun pistää liikkumaan ripeästi. On niin kiva edetä rauhallisesti ja katsella maisemia
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Heippa veli.
Estääkö paksu rahapussisi katsomasta peiliin, ajamasta siten että sinun ja edellä ajavan väliin jäisi köyhemmälle ohittajalle tila ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Palstavahtitakapuskurille: Nyt ymmärrän ajatuksenjuoksuanne yhä paremmin. Ei kiirettä ja massi kunnossa, mutta omalle kohdalleni ei kyllä elämäni varrella ole ilmaantunut yhtään leasingmaksua, ei autoista (joita eiomistuksessani yhtäkään tälläkään hetkellä) eikä laitteista.
Se, että jos on massi ja kiireetön elämä, ei välttämättä osoita että liikennejärkeä olisi. Karavaanareiden järkikö: massi ja kiireetön, voi elämän kevät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Siinä takapuskurissahan niitä maisemia on katseltavksi, kiireetön massi...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
KöyhäVeljesi kirjoitti:
Heippa veli.
Estääkö paksu rahapussisi katsomasta peiliin, ajamasta siten että sinun ja edellä ajavan väliin jäisi köyhemmälle ohittajalle tila ?
Ei ole peiliin vilkuilusta mitään hyötyä, kun ne henkilöautolla liian lähellä ajavat perskärpäset eivät kuitenkaan kykene ohittamaan vaikka ajat vaunu perässä hiljaa tai kovaa. Ongelmia tuntuu olevat auton tai korvienvälin kapasiteetissa tai jopa molemmissa, kun ei vilkkua näyttämälläkään lähde ohitukseen. Mutta sitten lähdetään hermona ryntäilemään ohitse, kun joku jo tulee vastaan eli melkoista ADHD-toimintaa. Ja ohittaja luulee, että heidän autonsa loppuu etupenkin selkänojaan niin että ohitettavan pelit on vaarassa lähteä mukaan .
Jos ei ohitukseen pysty parin vilkkumerkin jälkeen, niin saa olla vaunun takana vaikka maailman tappiin asti ! Nämä neropatit ohittavat sitten ohituskaistalla ja hetken päästä alkavat tulla perä edellä vastaan, niin että pitää laittaa pitkät päälle , jotta heräävät unestaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä LeasingAudin pitäisi kulkea rivakasti, että pääsee useamman auton ohitse kerralla. Komiasti ainakin keltaisenviivan ja risteysalueella se tuntuu kulkevan kivasti
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joksu, nyt EI keskustella leasingeista eikä Audeista, vaan karavaanareista ja heidän letkajenkasta, maisemista ja masseista, mutta... jos on fakki-idiootti, keskustelu vain rajallinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kiva ajella letkassa ,Samanlailla kun rekka-autotkin ajelevat. Sitä kuulutaan niin kuin samaan perheeseen . Ei saa masentua
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Nyt siis maisemat menikin letka-ajeluun, siinä niitä maisemia paljon katsellaan, toki se kuskin viereinen nalkuttaja pitää kuskin hereillä, mutta,mutta...ei masennuta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minun vieressä istuu Reinoni. Ajelemme rauhassa täällä Kuopio Siilinjärvi seuduilla, Entinen taitava päämisterimmekin on täältä syntynyt, Olen vaan poikkeava, olisiko sinulla aikaa poiketa autossani joku ilta?? Saisit istua jonkun aikaa kuljettajankin penkillä. Näyttäisin peruutuskamerankin , ja saisit sovittaa minun valkoista lipariakin päähäsi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kiitos tarjouksestasi Joksu, kohtelias kieltäytyminen tapaamisestamme asenteesi johdosta.
Varsin tutuilla (silloin vanhaan hyvään aikaan) kulmilla ajelette, sen mukaiset ovat kommentitkin. Siinä liepeillä pari varsin läheistäkin ajelee ja samanmoiset liikenneajatusmallit kanssasi ainakin toinen heistä sisäistänyt.
Käteisen taitavuudestakin voidaan montaa mieltä olla.
Poikkeavaa sakkia toki löytyy ja jo löytynytkin tämän lähes satavuotiaan Suomi-neidon joukkiosta, ei ole tarvetta siltä elämänsaralta lisäkokemuksia hakea lisää, kiitos siitäkin tarjouksesta.
Karavaaniletkajenkasta voitte siis siellä Savon mailla saada aikaan kaikkia osapuolia tyydyttävän ratkaisun ilman allekirjoittaneen läsnäoloa.
Liikenneasioissa seuraan niin monia paikkakuntia, että nurkkakuntaiset, saati asenteelliset näkökannat varsin tuttuja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Haluaisitko istua kuitenkin joskus hienon Fiattini kuskin penkillä. Näkisit auton, jolla on helppoa ajaa letkassa , toisen matkailuauton perässä. Siinä säästää polttoainettakin huomattavasti ajo tyylillämme. Rekka.auton perässä tulee vielä enemmän säästöä
Ilmianna
Jaa
Höpötykset sikseen, keskustellaanpa Rumatikistä ja Reinosta.
Ilmianna
Jaa
Olen Reinoni pauloissa
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Ei koske ylläoleva minua.
Ilmianna
Jaa
Ei mun perässä ollut yhtään hermonsa menettänyttä autonkuljettajaa kun lähdin tienpäälle matkailuvaunun kanssa. Kyllä te olette sinne ihan itse tulleet jonottamaan. Kun ajan lain sallimissa nopeuksissa niin mulle ei kuulu yhtään se miltä teistä siellä takana tuntuu. Jos ette osaa ohittaa niin ajakaa perässä. Kun yritätte saada minut ajamaan teidän kiireen mukaan niin se on ihan turhaa. Teidän kiire on teidän kiire joka ei kiinnosta mua yhtään. Tarkkailen kyllä peilistä teitä siellä takana mutta lakia en riko teidän takia.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Letkajenkkaa!!!!!

Olen sen kymmenen kertaa havainnut karavaanareiden olevan läheisriippuvaisia. Kaveria ei jätetä.
Ei ainakaan LIIKENTEESSÄ. Suomen ylivoimaisesti ajattelemattominta sakkia.
En laisin ihmettele tämän porukan saavan vihapuuskia liikenteessä, ajotaidot aivan nolla. Yksi ajaa ja muut etenijän takapuskurissa, jopa useita letkana, näitä on nähty. Typerää.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta