Olen komea ja rohkea ikisinkku

Kilpapyöräilijä

Olen pitkin nuoruuttani kuullut seuraavaa tokaisua:
"Tuskin olette koskaan naisille edes alotteita tehneet. Jokainen saa kyllä naisen jos vain on hiukan sosiaalinen je tekee aloitteita."

Itsehän olen kymmenen kertaa sosiaalisempi ja rohkeampi tekemään aloitteita kuin perusmies. Ujoutta minussa ei ole. Pystyn mennä hymyilemään ja juttelemaan täysin tuntemattomalle naiselle.
Mutta 30v on menty sinkkuna ja neitsyenä silti. Pakit tulee joka kerta, esim. siinä muodossa että nainen valehtelee olevansa varattu päästäkseen minusta eroon. Eikä vika edes ole ulkonäössäni, luulisin. En näytä Tom Cruiselta mutta minua rumemmat seurustelee, joten olen päätellyt ettei ulkonäkö voi olla numero yksi kriteeri.

Väittäisin että syy on siinä, etten yksinkertaisesti ole normaali ihminen. Olen 30 vuotta istunut kotonani yksinäni kehittelemässä teorioita siitä miksi yhteiskunta sylki minut ulos.
Koko ajatusmaailmani ja käytökseni on varmaankin kieroutunut tavoilla joita en edes itse huomaa, sillä tämähän on minulle normaalia. Uskon että kaikki muut ympärilläni ovat niitä normaaleja ja he huomaavat tämän. Naisilla kun tuntuu olevan joku kolmas aisti jolla he vaistoavat mystisiä asioita kuten auroja, niin he varsinkin näkevät tämän varmasti.

Mutta minkäs minä sille voin. 30 vuoden kieroonkasvamista ei suihkussakäynnillä ja jonkun palkatun pellen kanssa juttelemalla paranneta. Ja mitä parannettavaa tässä olisikaan? Olen oma itseni enkä näe itsessäni vikoja. Niinhän sitä aina rohkaistaan, että olet vaan oma itsesi.

Viestini pointti oli vaan se, että lopettakaa p*skanjauhanta siitä, että olemalla sosiaalinen saa naisen. Ei saa, jos et mahdu heidän määrittelemäänsä muottiin.

58

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trextraac

      Mitäs jos sulla tosiaan aina mielenkiinto kohdistuu niihin jo varattuihin naisiin? ;) Ei se niiden naisten vika ole..

      Tai muuten nokkaviin ym naisiin. Sekään ei ole kenenkään muun vika vaan huonoa tuuria.
      Ei mulla riitä myötätuntoa niille yli satakiloisille naisillekaan jotka tavoittelee niitä komeimpia&hyväkuntoisia miehiä. :D Jos tuuri käy niin niistäkin kyl löytyy joillekin aina joku, joka tykkää pulskasta.

      Vaan mikset sitten Sinä katsele niitä vähän outoja naisia? On niitä kuule paljon..
      Introverttejä nörttejä, mt-potilaita, peräkammarin tyttöjä tai omassa pikku mökissään asuvia erakkonaisia (tekevät työt etänä kuten meikäläinen) yms. Arvaan ettei ole "tyyppiäsi" joten voivoi. :)

      • Kilpapyöräilijä

        "Vaan mikset sitten Sinä katsele niitä vähän outoja naisia? On niitä kuule paljon..
        Introverttejä nörttejä, mt-potilaita, peräkammarin tyttöjä tai omassa pikku mökissään asuvia erakkonaisia "

        Kyllä tommonen kelpais mutta näitä friikkinaisia ei kohtaa missään. Säkin varmaan istut kotona kaiket päivät?
        Olen aina kelannut että parhaat naiset on piilossa kiven alla ja sitten ne vaan nappaa jonkun alfan netistä enkä itse päässyt edes kokeilemaan.

        Itse lähestyn naisia tapahtumissa, harrastuksissa ja koulussa. Baarissa en ole koskaan käynyt, sillä olen absolutisti.


      • ex-raitis3

        "sillä olen absolutisti"

        Eiköhän tuo selitä ihan kokonaan miksi olet yksin. Raitis mies ei naista saa.


      • Kilpapyöräilijä

        Saatat kyllä tavallaan olla oikeassa. Moni nainen sanoo että raitis mies on kiva juttu, mutta tämä johtuu vain siitä että heidän entiset miehet ovat olleet hakkaavia juoppoja.
        Silti, jos mies on raitis, on todella vaikeaa löytää seuraa. Sitä tippuu normaalista elämästä ulkopuolelle jo lukiossa ja syrjäytyminen vain jatkuu siitä alkaen.


      • Kilpapyöräilijä kirjoitti:

        Saatat kyllä tavallaan olla oikeassa. Moni nainen sanoo että raitis mies on kiva juttu, mutta tämä johtuu vain siitä että heidän entiset miehet ovat olleet hakkaavia juoppoja.
        Silti, jos mies on raitis, on todella vaikeaa löytää seuraa. Sitä tippuu normaalista elämästä ulkopuolelle jo lukiossa ja syrjäytyminen vain jatkuu siitä alkaen.

        Eikä aina exät, voi olla isäkin se kännissä möyhöttävä taulapää joka on ajanut muistikuvat tyttären päähän, että ei ikinä tollasta miestä. Ei alkoholia jne. Mut usein se juoppo mies viimeistään sytyttää lampun, ettei sen tarvis olla juomari lainkaan. Plus oma suhde alkoholiin, jos ei maistu ei maistu vaikkei mitään antipatiaa liittyiskään asiaan.


      • Kilpapyöräilijä kirjoitti:

        "Vaan mikset sitten Sinä katsele niitä vähän outoja naisia? On niitä kuule paljon..
        Introverttejä nörttejä, mt-potilaita, peräkammarin tyttöjä tai omassa pikku mökissään asuvia erakkonaisia "

        Kyllä tommonen kelpais mutta näitä friikkinaisia ei kohtaa missään. Säkin varmaan istut kotona kaiket päivät?
        Olen aina kelannut että parhaat naiset on piilossa kiven alla ja sitten ne vaan nappaa jonkun alfan netistä enkä itse päässyt edes kokeilemaan.

        Itse lähestyn naisia tapahtumissa, harrastuksissa ja koulussa. Baarissa en ole koskaan käynyt, sillä olen absolutisti.

        Kyllähän sä ehdit vielä ihan hyvin sen naisen joskus löytämään, niin ei kannata turhaan stressata asiasta liian nuorena. Jos vaikka etsit nettipalstojen kautta ja alat käymään baareissa, niin se varmasti auttaa sua paljon asiassa.


      • neuvoaantavaa
        Kilpapyöräilijä kirjoitti:

        Saatat kyllä tavallaan olla oikeassa. Moni nainen sanoo että raitis mies on kiva juttu, mutta tämä johtuu vain siitä että heidän entiset miehet ovat olleet hakkaavia juoppoja.
        Silti, jos mies on raitis, on todella vaikeaa löytää seuraa. Sitä tippuu normaalista elämästä ulkopuolelle jo lukiossa ja syrjäytyminen vain jatkuu siitä alkaen.

        Tuossa olen samaa mieltä. Naisella saattaa olla useita "juoppoja" takanaan ja kertoo tykkäävänsä raittiista miehestä?? Sitten raitis nainen voi etsiä raitista miestä, mutta haksahtaa silti juoppoon mieheen.
        Mitä siitä voisi oppia, ei mitään. Älä myönnä olevasi juoppo tai raitis, mutta älä ainakaan paljasta olevasi absolutisti.


      • outousonviehättävää

        "Vaan mikset sitten Sinä katsele niitä vähän outoja naisia? On niitä kuule paljon..
        Introverttejä nörttejä, mt-potilaita, peräkammarin tyttöjä tai omassa pikku mökissään asuvia erakkonaisia (tekevät työt etänä kuten meikäläinen) yms. Arvaan ettei ole "tyyppiäsi" joten voivoi. :) "

        Kuulostaa hyvältä. Sellanen on nainen on mun makuuni. Ei vaan löydy mistään :(


      • nijininjo
        outousonviehättävää kirjoitti:

        "Vaan mikset sitten Sinä katsele niitä vähän outoja naisia? On niitä kuule paljon..
        Introverttejä nörttejä, mt-potilaita, peräkammarin tyttöjä tai omassa pikku mökissään asuvia erakkonaisia (tekevät työt etänä kuten meikäläinen) yms. Arvaan ettei ole "tyyppiäsi" joten voivoi. :) "

        Kuulostaa hyvältä. Sellanen on nainen on mun makuuni. Ei vaan löydy mistään :(

        netistä ja nörttitapahtumista


    • kaisanoasaa

      Ei kukaan ole komeuden takia ikisinkku. Olet luultavasti ruma eikä naiset halua sun näköistä miestä

      • Kilpapyöräilijä

        Ulkonäkö ei kyllä melkein koskaan ole syy ihmisen sinkkuuteen. Suurin osa miehistä ei ole mitenkään erityisen hyvännäköisiä mutta suurin osa miehistä pariutuu. Miten selität tämän? No sillä että ne on niin v*tun normaaleja kaljaa juovia putkimiehiä että vastaavanlainen nainen löytyy helposti.

        Toisin sanottuna, ei naista kiinnosta se ulkonäkö pätkääkään jos mies on pelottava, ahdistava ja limainen hyypiö.
        Eräs sanoi minulle kerran että "luotaantyöntävä voi olla muutenkin kuin ulkonäöltään".


      • samavikarahikaisella

        Itsellä vähän sama ongelma, mutta olen ollut sinkkuna vasta 7-vuotta. Iältäni olen 34v. En nyt pidä itseäni mitenkään rumana enkä komeanakaan, mutta jokin luotaan työntävä ominaisuus minussakin on. Käyn baareissa ja tapahtumissa, joissa mitä todennäköisimmin törmää naisiin, mutta ei vaan ole vielä tärpännyt. Joitain yhden illan juttuja olen löytänyt, mutta ei mitään sen vakavempaa. Huomaan, että naiset kyllä katselevat minua, etenkin vanhemmat ja joskus ne tulevatkin jutulle, mutta ei sen enempää. Sitä pidän outona, että ns. puumat ovat osoittaneet kiinnostuksensa minua kohtaan xD Jos itse satun lähestymään jotain kiinnostavaa naista, niin useimmiten se on joko varattu (tai väittää olevansa), ei ole muuten kiinnostunut ja on pari kertaa sattunut lesbokin kohdalle :D Reissuilta on yleensä palattu "tyhjin käsin", mutta eipä tuo vielä ainakaan ole lannistanut mieltä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!


    • kuu-taivaalta-

      Jos tosiaan haluat naista, niin valehtele ummet ja lammet. Eihän se haittaa, jos on tarkoitus vain kokeilla saako. Ei pidä heittäytyä liian suorapuheiseksi, kun siitä löytyy aina jokin epämiellyttävä kohta, jonka perusteella hylkäys tapahtuu. Nyt vain puhut ja liehittelet kaikin tavoin, niin kyllä se ura urkenee, kun alkuun pääset.

    • oulamäkättäjärpä
    • Minä sanoisin suoraan, että syy löytyy ihan sinun omasta korvienvälistä. Siellä on sellainen harmaa mössö luupallon sisällä, joka tekee tunteita, ajatuksia, ottaa vastaan ärsykkeitä ja ynnää ne yhteen.

      Sen yhteenlasketun perusteella sinä käyttäydyt kuten olet tottunut käyttäytymään. Ja niistä käyttäytymisistä ei aina itse tiedäkään mitään. Sitä ei näe metsää puilta. Mutta kun jotain tekee vaan toisin, saattaa se kaava muuttua. Yksi hyvä konsti on vaan tutustua toisiin ihmisiin. Antaa aikaa, tilaa ja mahdollisuus.

      Mutta niinpitkään kun et itse tee jotain muutosta, on turha odottaa sitä muualta. Helkatin yksinkertaista.

      • Lomakausi.menossa

        Samaa mieltä, sinulla on muutenkin ollut hyviä vinkkejä noille. Miten ihmeessä kaikki voi olla noin vaikeaa? Jonkun vaan pitäisi olla aloitteellisempi kuin toisen. Yksi täällä ketjussa on niin yksinäinen, ettei enää oikein pysty ymmärtämään.

        Toinen on varmaan bakteerikammoinen ja toisella jotain muuta syytä vältellä vakisuhteita? Jos törmää varattuihin, kolmannelle pyörälle tulee kenties paha mieli. Eihän ketään voi suututtaa.

        Hyvä neuvo oli myös se, että aina puhuu naisille, kun sattuu tapamaan. Koskaan ei tiedä, missä se yksinäisyys vihdoin loppuu.


      • Lomakausi.menossa kirjoitti:

        Samaa mieltä, sinulla on muutenkin ollut hyviä vinkkejä noille. Miten ihmeessä kaikki voi olla noin vaikeaa? Jonkun vaan pitäisi olla aloitteellisempi kuin toisen. Yksi täällä ketjussa on niin yksinäinen, ettei enää oikein pysty ymmärtämään.

        Toinen on varmaan bakteerikammoinen ja toisella jotain muuta syytä vältellä vakisuhteita? Jos törmää varattuihin, kolmannelle pyörälle tulee kenties paha mieli. Eihän ketään voi suututtaa.

        Hyvä neuvo oli myös se, että aina puhuu naisille, kun sattuu tapamaan. Koskaan ei tiedä, missä se yksinäisyys vihdoin loppuu.

        Kaikki on vaikeaa, jos katsoo sellaisesta kulmasta asiaa, mistä moni niitä katsoo. Ihan sama mikä se ongelma on, niin se nähdään esteenä ja mahdottomana kiertää. Tavallaan se, että juttelee avoimesti toisien kanssa ja nimenomaan kuuntelee, sisäistää asioita toisilta, auttaa ymmärtämään ja näkemään asioita eri näkökulmista. Sitä näkee kohta itsensäkin erillisenä asiana maailmassa. Alkaa ymmärtämään, että jos teen näin, toiset tekee siksi noin ja sitten osaa tehdä muutoksia elämäänsä tai lähinnä omaan käyttäytymiseen. Ei ujosta tarvia tulla puhelias, mutta ujokin voi ymmärtää, että miksi toinen haluaa, että hänelle esimerkiksi vastataan.

        No kun ymmärtää vielä, että kaikki asiat elämässä nivoutuu toinen toiseensa, niin tajuaa, että jo se, että täällä kirjoittaa suurinpiirtein nimimerkillä paskajätkä tai kurppa-akka kertoo jo ajattelusta omaa itseään kohtaan... ei tarvitse kovin Cherlokki olla, että tajuaa, mistä asia kiikastaa...


      • Naulan kantaan. Se on justiinsa jetsulleen näin. 👍

        Oisin pistäny peukun kommenttiis, mut jostain syystä en saa sitä puhelimella annettua. Sun kans on helppoa olla samaa mieltä melkein jatkuvasti.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Naulan kantaan. Se on justiinsa jetsulleen näin. 👍

        Oisin pistäny peukun kommenttiis, mut jostain syystä en saa sitä puhelimella annettua. Sun kans on helppoa olla samaa mieltä melkein jatkuvasti.

        No tätähän on jo joskus tuumittukin. Mutta vauhti senkun kiihtyy tässä junassa. Saa nähdä mihin tällä pääsee...


      • Dissident kirjoitti:

        No tätähän on jo joskus tuumittukin. Mutta vauhti senkun kiihtyy tässä junassa. Saa nähdä mihin tällä pääsee...

        Niiiii, se jä nähtäväks❗️


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Niiiii, se jä nähtäväks❗️

        Joo. Mutta positiiviset palautteet saa tietty pontta toimintaan.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Mutta positiiviset palautteet saa tietty pontta toimintaan.

        Minusta sä olet positiiviset palautteesi ansainnut ihan itse. Kellekkään et ole mitään velkaa. Jatkakaa. :D


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Minusta sä olet positiiviset palautteesi ansainnut ihan itse. Kellekkään et ole mitään velkaa. Jatkakaa. :D

        Joo. En olekaan, mutta toisaalta jos joku innostuu hiukan miettimään kirjoituksista, niin se ois hyvä.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. En olekaan, mutta toisaalta jos joku innostuu hiukan miettimään kirjoituksista, niin se ois hyvä.

        Niinhän mäkin olen aina toivonut, että jotain näkökulmaa pystyis ehkä jakamaan ja joku siitä jotain itselleen saamaan, mutta nykyään olen ajatellut että ehkä semmosen mission voi unohtaa.

        Taitaa mennä ohi niiden silmien ja korvien, joille se vois ehkä olla tarpeen kolahtaa.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Niinhän mäkin olen aina toivonut, että jotain näkökulmaa pystyis ehkä jakamaan ja joku siitä jotain itselleen saamaan, mutta nykyään olen ajatellut että ehkä semmosen mission voi unohtaa.

        Taitaa mennä ohi niiden silmien ja korvien, joille se vois ehkä olla tarpeen kolahtaa.

        No kaikkee ei voi tietää ja oikeastaan onko sillä väliä? Sillä siis, että tietäis...

        Mulla ristiriitaiset fiilikset parasta-aikaa...
        Meen naisen luo samaan kaupunkiin, missä edellinen rakkaus asuu. Muistoja tulvii jokapuolelta ja kauhee kaipuu....
        Vtuttaa kun en haluis muistaa mitään.. vaikka ei niille mitään voi ja ei ne mitään tarkoita. Se oli ja meni ja uutta tulossa. Mutta silti en tykkää noista muistoista...


      • Dissident kirjoitti:

        No kaikkee ei voi tietää ja oikeastaan onko sillä väliä? Sillä siis, että tietäis...

        Mulla ristiriitaiset fiilikset parasta-aikaa...
        Meen naisen luo samaan kaupunkiin, missä edellinen rakkaus asuu. Muistoja tulvii jokapuolelta ja kauhee kaipuu....
        Vtuttaa kun en haluis muistaa mitään.. vaikka ei niille mitään voi ja ei ne mitään tarkoita. Se oli ja meni ja uutta tulossa. Mutta silti en tykkää noista muistoista...

        Ei oikeestaan oo aina väliäkään.

        Ootkohan sä nyt varmasti viel valmis uuteen koetokseen? Kuiteki noin paljon viel kaihertaa...toisaalta voi olakin ettei tilanne "laukea", ennen kun sulla on tosissaan jotain semmosta kultaa käsissäs, mikä saa sut lopullisesti irti menneiden tuskasta?

        Sul oli kuitenkin tunteita sitä naista kohtaan ja sillon ne asiat osaa kaivella pitkään...tiiän oman viimeisen eroni jälkeen tuntui järkevältä erota. Mutta se sydän, se paranteli pitkään kipujaan ja ei se ihan helppoa ollut. Vaikka olin pitkään jo ehtinyt asiaa työstää ja asennoitua, että täs ei enää ole mitään tehtävissä. Järki sanoo sen, mutta ne tunteet...ne perkeleet elää elämäänsä ja tuskaansa.

        Eikä se aina auta, että joku muu tulee elämään mukaan ja on tärkeä. Kaikki vaan pitää työstää loppuun kunnolla. Ja elpyä...☺️


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Ei oikeestaan oo aina väliäkään.

        Ootkohan sä nyt varmasti viel valmis uuteen koetokseen? Kuiteki noin paljon viel kaihertaa...toisaalta voi olakin ettei tilanne "laukea", ennen kun sulla on tosissaan jotain semmosta kultaa käsissäs, mikä saa sut lopullisesti irti menneiden tuskasta?

        Sul oli kuitenkin tunteita sitä naista kohtaan ja sillon ne asiat osaa kaivella pitkään...tiiän oman viimeisen eroni jälkeen tuntui järkevältä erota. Mutta se sydän, se paranteli pitkään kipujaan ja ei se ihan helppoa ollut. Vaikka olin pitkään jo ehtinyt asiaa työstää ja asennoitua, että täs ei enää ole mitään tehtävissä. Järki sanoo sen, mutta ne tunteet...ne perkeleet elää elämäänsä ja tuskaansa.

        Eikä se aina auta, että joku muu tulee elämään mukaan ja on tärkeä. Kaikki vaan pitää työstää loppuun kunnolla. Ja elpyä...☺️

        Niin. Kun itse jo haluais elää elämäänsä ja antaa se olla mikä oli mahdotonta. No antaa tunteiden jyllätä. Hyviä muistojahan ne oli. Pahempi kai jos kokis vihaa tai katkeruutta.

        No nääkin koettava ja elettävä pois. Tunteita, ei silleen totta ja kun niihin muistoihin ei voi palata. Ja ne ei olleet oikeasti sellaisen ihmisen kanssa, jolle antaudun täysin.


      • Dissident kirjoitti:

        Niin. Kun itse jo haluais elää elämäänsä ja antaa se olla mikä oli mahdotonta. No antaa tunteiden jyllätä. Hyviä muistojahan ne oli. Pahempi kai jos kokis vihaa tai katkeruutta.

        No nääkin koettava ja elettävä pois. Tunteita, ei silleen totta ja kun niihin muistoihin ei voi palata. Ja ne ei olleet oikeasti sellaisen ihmisen kanssa, jolle antaudun täysin.

        Kyllä sä selviät( tiiät sen itsekin, kunhan totesin ääneen)osaat jäsennellä asioita ja hyväksyt tosiasioita vaikka ne sylettäiskin. Sulla on järkee, tunteitsa, elämänhalua ja rakkauden paloa, rehellisyyttä, huumoria, särmää ja jämptiyttä. Kaikki palaset löytyy, kun antaa aikaa. 😄😉

        Mä toivon et saat tarpeeks pian jo mielenrauhan...ja 💞. Hyvää yötä!


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Kyllä sä selviät( tiiät sen itsekin, kunhan totesin ääneen)osaat jäsennellä asioita ja hyväksyt tosiasioita vaikka ne sylettäiskin. Sulla on järkee, tunteitsa, elämänhalua ja rakkauden paloa, rehellisyyttä, huumoria, särmää ja jämptiyttä. Kaikki palaset löytyy, kun antaa aikaa. 😄😉

        Mä toivon et saat tarpeeks pian jo mielenrauhan...ja 💞. Hyvää yötä!

        Joo. Kyllä tästä selvitään tietty. Ja kerroin tälle naisellekin siitä. Juteltiin paljon eilen ja no... puuhattiin muutakin, mutta tunteitahan ne on ja läpikäytäviä.
        Yks konsti varmaan on se, että ne tunteet myöntää.

        Tää biisihän tavallaan sopii hyvin teemaan. Ja on muutenkin kiva rallatus. Positiivisesti esimerkki siitä tuskantunteiden läpikäymisestä... vaikka en lähde Ikeaan..https://youtu.be/Oha0fKQgimU


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Kyllä tästä selvitään tietty. Ja kerroin tälle naisellekin siitä. Juteltiin paljon eilen ja no... puuhattiin muutakin, mutta tunteitahan ne on ja läpikäytäviä.
        Yks konsti varmaan on se, että ne tunteet myöntää.

        Tää biisihän tavallaan sopii hyvin teemaan. Ja on muutenkin kiva rallatus. Positiivisesti esimerkki siitä tuskantunteiden läpikäymisestä... vaikka en lähde Ikeaan..https://youtu.be/Oha0fKQgimU

        Mä kans allekirjoittaisin tuon myöntämisen puolesta. Kohtaa ne ikävätkin fiilikset, läpi käy ne ja tekee itselleen uusia suunnitelmia sen mukaan, kun hyväks kokee. Koskaan ei mitään hyvää ole vielä seurannut siitä, että olis yrittänyt lakaista ongelmia matonalle. Minkä on taakseen jättänyt on ennemmin tai myöhemmin eestään löytänyt.

        Olen siis joskus kokeillut oikopolkua onneen, mutta ei se vaan toimi niin. Kyl ne on askel askeleelta vaan jaksettava käydä läpi. :)

        Vähän eri aihepiiri, mutta tulee mieleen ihmisiä katsellessa päivittäin.

        https://www.youtube.com/watch?v=JuWlaCYB5SI


    • tyttöjenmielestää
    • Pillujen--asiantuntija

      Et ole kiinnostava, et osaa puhua naisille etkä ole erityisen hyvä ulkonäöltään. Naiset sanoi axl smithistä että se on herrasmies, kohtelias, antelias ja naiset kävi sille pillua antamassa oikein urakalla.

    • pannuhuoneeseeen
    • Kaveriton_nussimaton

      Onko kavereita? Ilman kavereita ei pääse nussimaan.

      • kaikkimahdollinen

        Onkohan jotenkin helpompaa uskoa johonkin syyhyn miksi on yksin, kuin vain ymmärtää että on yksin.
        Silloin ei ainakaan tarvitse etsiä syytä itsestä, voi aina syyttää itsestä riippumattomia syitä.
        Elo on vaikeaa, jos siitä tekee sellaista, jos vain elää niinkuin se näyttäytyy asia on helpompi nähdä hyvänä ja nautittavana. Jos nussimaan pääseminen tulee enemmän päämääräksi kuin osaksi kaikkia muitakin juttuja, niin kyllä, se voi olla este niiden muiden asioiden näkemiselle.

        Kaikkien elämä ei ole pelkkää nussimista, kaikkien elämä on kuitenkin jotain.
        Tehkää sitä mikä on mahdollista, se voi tehdä siitä mahdottomastakin sen mahdollisen. Siihen ei tarvitse uskoa, sen tarvitsee vain elää läpi.


      • 899865

        "Silloin ei ainakaan tarvitse etsiä syytä itsestä, voi aina syyttää itsestä riippumattomia syitä.
        Elo on vaikeaa, jos siitä tekee sellaista, jos vain elää niinkuin se näyttäytyy asia on helpompi nähdä hyvänä ja nautittavana."

        Totta, nyt sattuu kohdalle aikakausi, ettei mene niin kuin haluaisi. Minkäs teet? Malta jonkin aikaa hyväksyä tilanne. Talvella tulee pimeää, ihmiset saattavat muuttua seurallisiemmiksi, kun uimarannoilla lekottelu ja juoksentelu alkaa vähentyä?

        Päämäärä ei voi olla nussiminen, vaan joku muu, kuten kaveri, seura, perhe-elämä tms. Jos päämäärä on pelkkä n. silloin voi mennä maksullisiin palveluihin.


    • Liian.riippumaton

      "Itsehän olen kymmenen kertaa sosiaalisempi ja rohkeampi tekemään aloitteita kuin perusmies. Ujoutta minussa ei ole. Pystyn mennä hymyilemään ja juttelemaan täysin tuntemattomalle naiselle.
      Mutta 30v on menty sinkkuna ja neitsyenä silti. Pakit tulee joka kerta, esim. siinä muodossa että nainen valehtelee olevansa varattu päästäkseen minusta eroon."

      Saattaisit olla liian "onnistunut", naiset eivät edes usko, että joku on tällainen "pakkaus". Heistä voi tuntua siltä, että tuolle ei varmasti tule riittämään mikään. Asiat ovat "liian täydellisesti".

      "Väittäisin että syy on siinä, etten yksinkertaisesti ole normaali ihminen. Olen 30 vuotta istunut kotonani yksinäni kehittelemässä teorioita siitä miksi yhteiskunta sylki minut ulos.
      Koko ajatusmaailmani ja käytökseni on varmaankin kieroutunut tavoilla joita en edes itse huomaa, sillä tämähän on minulle normaalia. Uskon että kaikki muut ympärilläni ovat niitä normaaleja ja he huomaavat tämän. Naisilla kun tuntuu olevan joku kolmas aisti jolla he vaistoavat mystisiä asioita kuten auroja, niin he varsinkin näkevät tämän varmasti."

      Sinulla on myös tuo kolmas aisti, et haluaakaan kokeilla, jos on joitain vähemmin innostavaa? Ei yhteiskunta sinua sulkeunut pois, vaan elämääsi ei ole mahtunut ketään, on niin paljon muuta mielenkiintosta ja vasta nyt tunnut heränneen.

      Luultavasti moni pitäänkin sinusta, mutta ei vaan voi ja kenties olet täyttänyt elämän muilla asioilla harrastuksilla ja työllä, et ole riippuvainen kenestäkään. Muut eivät ole soveliaita mielestään, jos olet vähän liian hyvin "onnistunut", sama ilmiö kun yrittäisi ystävystyä "liian komeaan", tyyppi on kaikkien "kermakakku", kaikki tahtoisivat "kakun", mutta pelkäävät hetkeä jolloin klllästyminen tai pettymys tulee. Onhan puhuttu siitäkin, että joku ilmestyy liian aikaisin tai myöhään elämässä, ei silloin kun tätä lajia odotteli ilmestyväksi, vaikka myöhemmin ilmestyisikin juuri oikeantyylinen. Harvemmin naiset pääsevät huipputasolle harrastuksissa, aika menee sosisteluun, joka on hankalaa. Naisten täytyisi olla kuin nuo naishiihtäjät, juoksijat ja yleisurheilijat, taustalla on jotain lahjakkuuden lajia siihen.

      Et voi ehkä liikkua työkaveri-naisten kanssa, josta tulisi niitä toisia tuttavuuksia. On heikkoja "signaaleja" , jotka estävät lähestymismahdollisuuksia tapaamisiin. Työ ja harrastus vie ajan, aikaa on vain perjantai-iltaisin, siihen hätään ei heti ketään löydä, joutuu etsimään mahdolliisuuksia. Se on kai alkanut nyt turhauttaa, eikä mikään ihme, ihan sama juttuhan se on kaikilla. Jos saa seuraa helposti alkuvaikeuksian jälkeen, saattaa joutua nolaamaan itsensä jossain vaiheessa kaikki ei suju pehmeästi ja joustavasti. Kyllä kai kaikilla on erilaisia kokemuksia, joita ei halua muistella. Mikä asia se menisi suoraan kerralla järjestykseen?

    • Marsilainen_tieto

      "Viestini pointti oli vaan se, että lopettakaa p*skanjauhanta siitä, että olemalla sosiaalinen saa naisen. Ei saa, jos et mahdu heidän määrittelemäänsä muottiin."

      Päällisin puolin, et ole luotasi työntävä, mutta mistä sitä kukaan voisi tietää tämän perusteella. Nainen ei ole rikas, ei hän ole vapaa eikä riippumaton, mutta halusi ehkä katsoa tällä kertaa tarkemmin. Uranaisilla voisi olla vaikka tilapäisiin tuttavuuksiin, sitä et itse sitten halua?

      "Mutta 30v on menty sinkkuna ja neitsyenä silti. Pakit tulee joka kerta, esim. siinä muodossa että nainen valehtelee olevansa varattu päästäkseen minusta eroon."

      Naisen elämään ei voi ottaa nyt tätä riskiä, on joko entinen, pelkää, että tyyppi pettyy? Mitä vaihtoehtoja jää jäljelle? Nopan heittoa ja peliteoriaa?

      Tällä "itsesäälisten, onnistuneiden" junalla siis nyt mennään, päästääkö perillä, katsotaan vuoden päästä tätä ketjua.

      Tänään sataa, huomenna ei sada, ylihuomenna sataa, sen jälkeen ei sada, sen jälkeen sataa... jne.

    • hijbinni

      Sosialisuus on myös sitä, että osaa lukea toisten singnaaleja. "Pystyn mennä hymyilemään ja juttelemaan täysin tuntemattomalle naiselle. ---Pakit tulee joka kerta, esim. siinä muodossa että nainen valehtelee olevansa varattu päästäkseen minusta eroon. " Missä niille naisille oot mennyt juttelemaan? Mistä tiedät että ne naiset valehtelee?

      Saa kuvan henkisesti päällekäyvästä tyypistä, jolle pitää vetää rajat vetoamaalla toisiin miehiin kun naisten omaa tahtoa ja signaaleja ei uskota.

      Itse en ikinä lämpiäis tuntemattomalle selittäjälle. pitää olla vähintään kavereiden esittelemä että ees haluisin tutustua. Tuntemattomista ei koskaan tiedä mitä aggressiivisia hulluja tai valehtelijoita ovat, vaikka osaisivatkin hetken käyttäytyä. Ja jokainen mies on väkivaltariski.

      • Kuu_kiurusta

        "Itse en ikinä lämpiäis tuntemattomalle selittäjälle. pitää olla vähintään kavereiden esittelemä että ees haluisin tutustua. Tuntemattomista ei koskaan tiedä mitä aggressiivisia hulluja tai valehtelijoita ovat, vaikka osaisivatkin hetken käyttäytyä. Ja jokainen mies on väkivaltariski. "

        Kieltämättä herää epäilys, teinkö itse jonkun sosis-virheen ;D. onko näitä paljon ennen minua?


      • perusasiaaa
        Kuu_kiurusta kirjoitti:

        "Itse en ikinä lämpiäis tuntemattomalle selittäjälle. pitää olla vähintään kavereiden esittelemä että ees haluisin tutustua. Tuntemattomista ei koskaan tiedä mitä aggressiivisia hulluja tai valehtelijoita ovat, vaikka osaisivatkin hetken käyttäytyä. Ja jokainen mies on väkivaltariski. "

        Kieltämättä herää epäilys, teinkö itse jonkun sosis-virheen ;D. onko näitä paljon ennen minua?

        Tuntemattomien selittäjien pahimmat virheet:

        Ylipäänsä mennä selittämään jotain, jos toinen ei näytä avoimelta jutteluun. Ei se nainen siitä sun jutuille lämpene, mut voi kohteliaisuudesta jotain selittää koska pelkää että jos ei tee niin, mies käy aggressiiviseksi. Eli sit ollaan niin kiltiä tyttöä ja miellytävää naista ja sit selitetään jotain poikaystävästä jotta päästään miehestä eroon.

        Jos haluat jutella tuntemattomille, mene baariin ja etsi porukka jossa ollaan avoimia. KUUNTELE toisten juttuja ja reagoi niihin, älä vaan selitä omiasi.

        Sovi treffejä netin kautta, niin et osa jutuista käydään netissä. Chati niin, että annat toisellekin tilaa puhua (ei pitkää listaa omia viestejä) ja jos toinen ei vastaa, siirry seuraavaan äläkä ala painostaa.


      • perusasiaaa
        perusasiaaa kirjoitti:

        Tuntemattomien selittäjien pahimmat virheet:

        Ylipäänsä mennä selittämään jotain, jos toinen ei näytä avoimelta jutteluun. Ei se nainen siitä sun jutuille lämpene, mut voi kohteliaisuudesta jotain selittää koska pelkää että jos ei tee niin, mies käy aggressiiviseksi. Eli sit ollaan niin kiltiä tyttöä ja miellytävää naista ja sit selitetään jotain poikaystävästä jotta päästään miehestä eroon.

        Jos haluat jutella tuntemattomille, mene baariin ja etsi porukka jossa ollaan avoimia. KUUNTELE toisten juttuja ja reagoi niihin, älä vaan selitä omiasi.

        Sovi treffejä netin kautta, niin et osa jutuista käydään netissä. Chati niin, että annat toisellekin tilaa puhua (ei pitkää listaa omia viestejä) ja jos toinen ei vastaa, siirry seuraavaan äläkä ala painostaa.

        Siis virhe on vain tuo eka, noi 2 jäkimmäistä on hyviä juttuja.


      • "Itse en ikinä lämpiäis tuntemattomalle selittäjälle. pitää olla vähintään kavereiden esittelemä"

        Tää on vaikeaa jos kaikki kaverit on samanlaisia syrjäytyneitä sinkkuja kuin itse on, tai jos kavereita ei yksinkertaisesti ole.
        Sinulla on se etuoikeus että menestyjänä voit tehdä tällaisia vaatimuksia, kaikilla ei ole.


    • kaikuluotaimia

      Ihmetellyt aivan hirveästi sitä, miten jollain miehellä on telepatiaa tai intuitiota. Kaikki tähän asti tuntemani ovat reagoimattomia. Yleensä naisilla on "antennit" niin kuin hyönteisillä, mutta ne ovatkin aina liian herkät ja spontaanit, tulee pettymyksiä, kun toinen ei tunne mitään telepatiaa.

      Miten joku löytää seasta tietyn? Täysin käsittämätöntä? Onko paljon treenattu ominaisuus?

      • eisenkummempaase

        Keskustalutaito kyky lukea sanatonta viestintää.

        Molempia voi oppia.


    • outo.ilmiö

      Pystyykö netti tosiaan aivopesemään, kun nykyään miehet aistivat paljon, paljon enemmän kuin koskaan ennen.

      google työntää samoja asioita niille, jotka täällä ovat, se on kamalaa. Mutta tekoäly tuntuu tekevän jotain lisää vielä.

    • Valitusta.valituksen.per

      Ennen olin aina vain naisseurassa, sinkkuus karkoitti kaikki yrityksetkin. Nyt ympärillä ei ole melkein muita kuin miehiä, minun on pakko tulla toimeen heidän kanssaan. Ennen vihasin, kun ei ollut noita miespuolisia koskaan edes juttelemaan, mutta nyt en haluaan kovin usein naistuttavia juttelemaan. Mitä sanotte ikisinkut? Onko maailma seisahtanut paikalleen?

    • hmmmmmmm

      Ei voi mitenkään olla sosiaalinen, sellainen ihminen joka istuu 30 vuotta kotonaan yksin kehittelemässä teorioita siitä miksi yhteiskunta sylki hänet ulos. Erakkojahan tuolla tavalla käyttäytyvät ihmiset ovat.

      • ghgfhaghj

        No, jos se kilpapyöräilee ja lukee tohtorin tutkintoa. Mistäs näistä voisi tietää? Kaikkea mahtuu sekaan. Naisvaltaisella alalla yksin, ; )? Miksi?


    • Aika hupaisa aloitus, komea sinkku valittelee naisettomuuttaan. Onko käynyt mielessä, että epätoivo on naisia karkoittava ominaisuus. Jos sinulla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja ja ryntäät kimppuun vailla tilannetajua, en ihmettele yhtään, että naiset kertovat olevansa varattuja päästäkseen sinusta eroon. Samoin tekisi jokainen normaali mies, jos kimppuun ryntäisi nainen utelemaan ummet ja lammet ja yrittäisi lyöttäytyä seuraan pitemmäksikin aikaa. Kyse on ensivaikutelmasta, liika innokkuus kertoo ripustautuvasta luonteesta ja se on aina vastenmielistä. Aina se ulkonäkö ei ole ratkaiseva seikka.

      • fndownfofw

        "Olen oma itseni enkä näe itsessäni vikoja. "

        Huh huh. Realistista olis nähdä, että jokun toisen näkökulmasta sussa olis paljonkin vikoja. Ei niitä tarvii itse märehtiä, mutta ymmärtää ja hyväksyä että ihmiset on erilaisia ja erilaiset tarpeet.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Olet liian tylsä. Jännämiehenä saist heti naisia. Uskalla minäkin jutella naisille mutta olen vain aika helvetin ruma ettei naisia kiinnosta mun seura,

    • Mmiinaaa

      Kulkeehan tuolla baareissa naiselta naiselle kiertämässä sama mies aina yrittämässä iskeä tuloksetta.Naiset pitävät häntä lähinnä pellenä, Joten täyttä puppua et sosiaalisuudella sais naisia. Kyl ne on muut seikat jotka meikätyttöä nappaa

    • taidatollaasperger

      "Olen 30 vuotta istunut kotonani yksinäni kehittelemässä teorioita siitä miksi yhteiskunta sylki minut ulos.
      Koko ajatusmaailmani ja käytökseni on varmaankin kieroutunut tavoilla joita en edes itse huomaa, sillä tämähän on minulle normaalia. Uskon että kaikki muut ympärilläni ovat niitä normaaleja ja he huomaavat tämän."

      Eikä tartte olla edes mikään ihmeen aisti, vaan ihan normaalia sosiaalisuutta. Jos istuu 30 vuotta yksin miettimässä ihan mitä tahansa, jää sosiaaliset perustaidotkin oppimatta eikä tarvitse olla edes mitenkään outo sisäisesti (tuskin olet), mutta se ilmaisu ja tapa kohdata muut on outo.

      • omiakokemuksia

        Ja monet aspergerit viihtyvät hyvin yksin eivätkä viihdy porukoissa, koska tuntevat olevansa erilaisia ja niin sanottu small talki ei kiinnosta. Aspergerit myös uppoutuvat omiin kiinnostuksen kohteisiinsa hyvin intensiivisesti ja muut voivat kokea sellaisen uppoutumisen oudoksi ja jos vielä puhuvat niistä paljon.


    • Sitoutuu.sittenkin
    • Vaikka.et.usko.niihin

      Aloittaja selvitä oman horoskooppisi nouseva merkki.

      Ohje:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14320019/nouseva-merkki
      Voitte selvittää askendanttinne osoitteessa astro.com tästä vain selaatte alas missä lukee "horoscope chart drawings" ja siinä on kaksi kohtaa mistä valitsette ylimmän "chart drawing, ascendant".

      http://www.astro.com/horoscopes

      Askendantti on nousumerkki. Tuolla saatte selville myös missä merkeissä planeetat oli syntymänne aikaan. "

    • laittakaaviestiäää

      Nimimerkki stonec
      Sukupuoli Mies Oma ikä 40 vuotta
      Haun kohde Mies Haettu ikä -
      Kaupunki Espoo
      Luokitus Seikkailuseuraa
      Jätetty 5.11.2016 klo 8:50
      nuken kanssa kimppaa

      Tuli hankittua tuollainen high-end silikoninen "human anatomical doll". Nukke on oikein nätti in real life, vaaleat hiukset ja tiimalasivartalo. Nukke painaa noin 25 kiloa ja mittaa on noin 150 cm.
      Kuvia löytyy ja luonnossa tosi kivan näköinen. ei ihan realdoll laatua mutta lähellä.

      Semmoista on ollut mielessä että jos sopiva kaveri löytyisi niin voisi nussia nukkea kimpassa. Olen itse bi, joten kiinnostaisi erityisesti bi tai bi uteliaat kaverit.

      http://www.iskuri.net/index.php?prof=1013840&inr=2&s=0&kaupl=50&hsana=realdol

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe