Mahtava veneilykokemus Pattayalla.

MatkaMiehetPattayalla

Olemme täällä Pattayalla hieman varakkaamman ryhmämme kanssa ja ajattelimme mitä tekisimme.

No yksi jäsenistämme oli lukaissut tätä palstaa ja joku oli ladannut tänne videon mahtavasta jahdista, joka ohessa.

https://www.youtube.com/watch?v=OLu62nMJVac

No otimme selvää kuka tuon omistaa ja päädyimme yhteen hotelliin, jota emme voi palstalle kirjoittaa koska mainostaminen kielletty.

Onnistui hyvin vuorokauden risteily kohtuu hintaan ja olemme tyytyväisiä.

Suosittelemme ja kiitämme videon lataajaa todella paljon.

29

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timitraniemi
      • MatkaMiehetPattayalla

        En tarkoittanut että jahti jolla seilasimme oli videon jahti, vaan saman merkkinen ja kokoinen, eikä jääkiekkoilijan veneellä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.


      • LerppaVexVex
        MatkaMiehetPattayalla kirjoitti:

        En tarkoittanut että jahti jolla seilasimme oli videon jahti, vaan saman merkkinen ja kokoinen, eikä jääkiekkoilijan veneellä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

        Etpä tarkoittanut Lerppa-Original, etpä tarkoittanut ;) Sanoit vain että

        "otimme selvää kuka tuon omistaa ja päädyimme yhteen hotelliin, jota emme voi palstalle kirjoittaa koska mainostaminen kielletty.
        Onnistui hyvin vuorokauden risteily kohtuu hintaan ja olemme tyytyväisiä"


      • köyhäinhuvittelut

        Eikös tuo ole se Kääkin ja Sauna-kansanedustajan paatti, jota pitävät myynnissä ja käyvät siellä oksentelemassa välillä.


      • MatkaMiehetPattayalla
        LerppaVexVex kirjoitti:

        Etpä tarkoittanut Lerppa-Original, etpä tarkoittanut ;) Sanoit vain että

        "otimme selvää kuka tuon omistaa ja päädyimme yhteen hotelliin, jota emme voi palstalle kirjoittaa koska mainostaminen kielletty.
        Onnistui hyvin vuorokauden risteily kohtuu hintaan ja olemme tyytyväisiä"

        Kiitos normaalin ystävällisestä kommentistasi Maija.

        Otimme selvää kuka omistaa Pattayalla tuon samanlaisen veneen, josta eräs henkilö palstalla on katkeruuttaan purkanut ja kyseisen videon linkin laittanut.

        Kiitos vielä paljon tuolle katkeralle kusipäälle.


    • kipparikallenveli

      Pattayalta on hieman matkaa Mengi Yay shipyardille Istanbuliin, jossa tuo vene on myytävänä.
      Aika kohtuullinen hintapyyntö 2,5 miljoonaa. Vastaavankokoiset esim Princessit ovat paljon kalliimpia. Kiminkin puolta pienempi vene on viidellä miltsillä myynnissä. Teemun paatti halvempi.

    • metallim

      12000 b saa päivän kalareissun ok moottoriveneellä.Ei tarvise olla mikääm kovinkaan varakas vaan ihan tällänen tavallinen metallimies voi kivuttomasti yehdä päiväretken.

    • Pienemmänvuokrannut

      Pattayalta toki saa vuokrata isoakin paattia, mutta se ei ole Chiang Main Originalin budjetissa eikä tosin minunkaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=rV3TfrIfyHk

      100 jalkainen Azimutti 2 metrin syväyksellä ja 4800 hevosvoiman Catepillareilla höräisee matka-ajossa 300-500 litraa dieseliä tunnissa ja vaatii usean henkilön miehistön. Koska Azimut on ulkolainen merkki niin se maksaa sen minkä se maksaa Thaimaassakin.

      Siksipä niiden vuokrahinnat ovat pilvissä. Puhutaan 5000 euron päiväristeilystä ja jos tehdään vuorokauden retki niin puhutaan 15000 euron retkestä.

      Ne pojat jotka noita vuokrailee eivät niistä täällä juttele. Tietysti jos voittaisin lotossa.

      • ThainMies

        Kunhan olen vain antanut sulle puuhaa Maija ja hyvinhän olet aikaas käyttänyt veneilyaiheeseen.

        Minun ei tarvitse vuokrailla venettä Thaimaassa kuten sinun, koska minulla on 40 jalkainen Princess jota nyt voit alkaa googlaileen kun Azi tuttu.


      • Voi hellanlettas että sä jaksat jatkaa jo kolmasti jatkamaasi satua sun veneistä ja huviloista.. :)
        Sympaattista. Kaikki nyt tosin tietää ettei mikään juttusi ole totta, joten älä huoli, ei tästä ole minkäänlaista vaivaa. Hoivakodeilla ei ole Suomessa veneitä, ei jahteja.

        Minusta tämä on mielenkiintoista päivittää omat tietonsa venevuokrista.
        Joskus voisi porukalla vuokratakin mutta satajalkaisia ei löydy muita kuin tuo Ocean Emerald, jossa 8 tunnin päiväkekkerit maksaa noin 12000 euroa. Sisältää kakun ja sapuskat.)

        http://aijaa.com/4amKT1

        Tuo potski nähtiin Krabilla Ko Hongin saaren kupeessa. Pattaya Yacht Charters vuokraa samanlaista mutta isompaa.


      • ThainMies
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Voi hellanlettas että sä jaksat jatkaa jo kolmasti jatkamaasi satua sun veneistä ja huviloista.. :)
        Sympaattista. Kaikki nyt tosin tietää ettei mikään juttusi ole totta, joten älä huoli, ei tästä ole minkäänlaista vaivaa. Hoivakodeilla ei ole Suomessa veneitä, ei jahteja.

        Minusta tämä on mielenkiintoista päivittää omat tietonsa venevuokrista.
        Joskus voisi porukalla vuokratakin mutta satajalkaisia ei löydy muita kuin tuo Ocean Emerald, jossa 8 tunnin päiväkekkerit maksaa noin 12000 euroa. Sisältää kakun ja sapuskat.)

        http://aijaa.com/4amKT1

        Tuo potski nähtiin Krabilla Ko Hongin saaren kupeessa. Pattaya Yacht Charters vuokraa samanlaista mutta isompaa.

        En avannut aijaatasi, koska meillä hieman eri mielenkiinnot.

        Sinä kuolaat veneitä rannassa ja autoja hotellin parkkihallissa, ei kuulu mun puuhiin.

        Olisi mukava kuulla kärpäsenä katossa sun porukkas puheita, kun sun ulosantis on tätä tasoa mitä täälä saa lukea.

        Jaha että nyt taas välillä vuodesta 2010, mitäpä sen väliä onhan sulla noita.
        Mitä on mahtanu tapahtuu 2009?

        Ai unohdin sanoo että mun naapurilla on MB 600 ja mä tunnen yhden miljonäärin.


      • ThainMies kirjoitti:

        En avannut aijaatasi, koska meillä hieman eri mielenkiinnot.

        Sinä kuolaat veneitä rannassa ja autoja hotellin parkkihallissa, ei kuulu mun puuhiin.

        Olisi mukava kuulla kärpäsenä katossa sun porukkas puheita, kun sun ulosantis on tätä tasoa mitä täälä saa lukea.

        Jaha että nyt taas välillä vuodesta 2010, mitäpä sen väliä onhan sulla noita.
        Mitä on mahtanu tapahtuu 2009?

        Ai unohdin sanoo että mun naapurilla on MB 600 ja mä tunnen yhden miljonäärin.

        Kuin niin? Minäkin tykkään veneistä ja sinä tykkäät mielikuvitusveneistä, eli sen suhteen meillä on eri mielenkiinnon kohteet.

        Minä asun Pattayalla ja sinä haaveilet Pattayasta. Siinä on toinen ero.

        Minulla on kihlattuna Thai avovaimo ja sinulla mielikuvitusvaimo. Siinä kolmas ero.

        Minulla on harrastuksia, asunto ja kavereita Thaimaassa. Siinä neljäs ero.

        Minä tykkään asua Thaimaassa ja tykkään thaimaalaisista. Siinä viides ero.

        Minä puhun aina totta ja sinä valehtelet jatkuvasti. Siinä kuudes ero.

        Minä olen normaali heteromies ja sinä et ole. Siinä seitsemäs ero.

        Muuten ollaan ihan samiksia, no problem.


      • ThainMies
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Kuin niin? Minäkin tykkään veneistä ja sinä tykkäät mielikuvitusveneistä, eli sen suhteen meillä on eri mielenkiinnon kohteet.

        Minä asun Pattayalla ja sinä haaveilet Pattayasta. Siinä on toinen ero.

        Minulla on kihlattuna Thai avovaimo ja sinulla mielikuvitusvaimo. Siinä kolmas ero.

        Minulla on harrastuksia, asunto ja kavereita Thaimaassa. Siinä neljäs ero.

        Minä tykkään asua Thaimaassa ja tykkään thaimaalaisista. Siinä viides ero.

        Minä puhun aina totta ja sinä valehtelet jatkuvasti. Siinä kuudes ero.

        Minä olen normaali heteromies ja sinä et ole. Siinä seitsemäs ero.

        Muuten ollaan ihan samiksia, no problem.

        Kiitos kattavasta selvityksestäsi, on mukava saada selvitys noin kaikesta kaikki tietävältä NORMAALILTA mieheltä.

        Unohdit käytöksemme eron, kuten homottelun ja huorittelun jota sinä harrastat kahdeksantena erona.

        Pattayasta sen verran kuitenkin että olen kerran käynyt, enkä tiedä mitä minun tulisi sieltä haaveilla.

        Muu on muuta ja juuri sitä mitä sinun aivokapasiteetilla voi suoltaa maksimissaan, enkä lähde tuohon vänkään kanssasi, sorry.


      • enämpihetero
        ThainMies kirjoitti:

        Kiitos kattavasta selvityksestäsi, on mukava saada selvitys noin kaikesta kaikki tietävältä NORMAALILTA mieheltä.

        Unohdit käytöksemme eron, kuten homottelun ja huorittelun jota sinä harrastat kahdeksantena erona.

        Pattayasta sen verran kuitenkin että olen kerran käynyt, enkä tiedä mitä minun tulisi sieltä haaveilla.

        Muu on muuta ja juuri sitä mitä sinun aivokapasiteetilla voi suoltaa maksimissaan, enkä lähde tuohon vänkään kanssasi, sorry.

        No ohan noi 2010 kommentit aika selkeitä paitsi toisten seksuaalinen suntautuminen on jokaisen oma asia.


      • 65994584965368934
        ThainMies kirjoitti:

        Kiitos kattavasta selvityksestäsi, on mukava saada selvitys noin kaikesta kaikki tietävältä NORMAALILTA mieheltä.

        Unohdit käytöksemme eron, kuten homottelun ja huorittelun jota sinä harrastat kahdeksantena erona.

        Pattayasta sen verran kuitenkin että olen kerran käynyt, enkä tiedä mitä minun tulisi sieltä haaveilla.

        Muu on muuta ja juuri sitä mitä sinun aivokapasiteetilla voi suoltaa maksimissaan, enkä lähde tuohon vänkään kanssasi, sorry.

        Minä teidän mitä sinun pitäisi haaveilla, 2010 autoa, harrastuksia, asuntoa, kavereita, totuutta, että 2010 on hetero, mutta ennenkaikkea pattaya vuokramorsiamia, joita ko. paikka on pullollaan, mutta tämä 2010 ei ole vielä huomannut rooliaan heidän keskuudessa, kuten resuperseillä on tapana, eikä edes 2010 vuodesta ole tuonut asiaan ymmärrystä, joten tuskin tuleekaan.


        Nuo on ihan jokaisen thaikuissa asuvan peruskauraa, joita on aivan jokaisella, jos ne pitää erikseen mainita noita vuokramorsiamia lukuunottamatta, lienee kysymys henkilöstä joka asuu jossain päin suomessa, kaupungin vuokraluukussa, ja on käynyt joskus pattayalla, ja ihastunut vuokramorsianten tarjontaan, ja luulee paikkaa paratiisiksi, kun seuran saanti on hieman hankalaa Suomessa, tälläinen todellisuus on rattayapojilla useimmilla, mutta mikä minä olen heitä tuomitsemaan.


      • lerppaonäpärä
        65994584965368934 kirjoitti:

        Minä teidän mitä sinun pitäisi haaveilla, 2010 autoa, harrastuksia, asuntoa, kavereita, totuutta, että 2010 on hetero, mutta ennenkaikkea pattaya vuokramorsiamia, joita ko. paikka on pullollaan, mutta tämä 2010 ei ole vielä huomannut rooliaan heidän keskuudessa, kuten resuperseillä on tapana, eikä edes 2010 vuodesta ole tuonut asiaan ymmärrystä, joten tuskin tuleekaan.


        Nuo on ihan jokaisen thaikuissa asuvan peruskauraa, joita on aivan jokaisella, jos ne pitää erikseen mainita noita vuokramorsiamia lukuunottamatta, lienee kysymys henkilöstä joka asuu jossain päin suomessa, kaupungin vuokraluukussa, ja on käynyt joskus pattayalla, ja ihastunut vuokramorsianten tarjontaan, ja luulee paikkaa paratiisiksi, kun seuran saanti on hieman hankalaa Suomessa, tälläinen todellisuus on rattayapojilla useimmilla, mutta mikä minä olen heitä tuomitsemaan.

        "rattayapojilla"

        Nolo hiekkaharjun spurgu paljastui jälleen kerran


    • entaidaostaa

      Halpahan tuo Cheekin paatti on, varmaan isoa remonttia vailla

      • turhakkeidenturhake

        Heh, vedenalainen valaistus, onko tärkeämpää turhaketta edes olemassa ?

        No, tuollahan ei veneillä muualle kuin Hernesaareen ryyppäämään ja räyhäämään.


      • RuoholahdenParkki
        turhakkeidenturhake kirjoitti:

        Heh, vedenalainen valaistus, onko tärkeämpää turhaketta edes olemassa ?

        No, tuollahan ei veneillä muualle kuin Hernesaareen ryyppäämään ja räyhäämään.

        Stadin vierassaaret ovat kesäviikonloppuina kateuden mekkoja. Siellä kiilataan ja lyödään miestä että kenellä hienoin vene. Pariskunnat tappelee omissa veneissään kun vaimo ei saa kiinnityspoijua kiinni ja yksi kajuutta on varattu viinoille. Sitten istutaan pullakahveella marinassa vahtimassa josko joku sählää satamassa.
        Oikea veneily tapahtuu minun mielestä avomerellä ja poissa palveluiden ääreltä omavaraisesti. Yöt vietetään ankkurissa jossakin eikä jossakin homorivissä muiden kanssa kyräillen ja kolistellen.


      • pitämätönankkar

        Tuon kokoluokan veneellä ei paljon ankkurissa viihdytä-


    • näilläämennään

      5000 bath / päivä saa ison kalalastusaluksen henkilöstöllä ruokineen vuokralle

      • Per nokka. 4 matkustajaa niin sitten mennään.


    • JokaIlta

      Kalevi se vaan ahkeroi linkkeinensä.

      Parhaat treffit on Pattiksella!

    • ajatjahinnat

      Vuonna 2012 kun patikin oli alhaalla, niin veneen miehistöineen sai 120 eurolla koko päiväksi.

    • eitrölli

      Aina sitä oppii veneelläkin uutta Thaimaassa;

      Trolling valve ONKIN uisteluventtiili

    • Kohtauudelleen

      Larnilla on vuokralla kajakkeja ja Sup-lautoja. Olipa mukava kokemus.

    • kokkepu

      Njaa Pattistytöt nauttii eniten yksisarvisella ajelusta

      • anusmoottoroitu

        Mikäs vene se on tällainen, perämoottoriko ?


    • öööööööööööööö

      öööööö

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe