Katselen pareja,miehet vilkuilevat mua,Miksi toi m

Hurmaavat

Olen sinkku keski-ikäinen.Olen huomannut että miehet kiinnittävät huomion minuun.Tunnustan olen hyvännäköinen.Pariskuntien kohdatessa minut,miehet katsoo ja myö vaimot katsoo.Minä huomaan sen ja varsinkin ne hyvännäköiset miehet.Monesti ajattelen että jos toi mies olisi vapaa niin iskisin itselleni.
Joka tapauksessa luotan siihen että vielä on minua varten vapaa hurmaava mies joka ei ole toisen oma : )

50

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurppaeikelpaa

      Älä kurppa unta näe. Kelpaat vainn paineen poistoon ja spermaviemäriksi pojanrimpuloille.

      • Hurmaavat

        Ymmärrän naisten reaktiot.Jos he huomaavat että hänen miehensä katsoo muita naisia niin he myös katsoo tilannetta : )


    • tinderityttö.se.inha

      sana kiirii kuka on tinderityttö niin joku näyttää töissä tai joku kaveri näyttää ystävälleen ja se edelleen ja joku näyttää katso tuo on tinderissä ja myy itseään tai tarjoaa seksipalveluitaan tai katsokaa tuossa on joka pojan tyttö niin siksi miehet ja naiset katsoo minkä näköinen on tinderityttö livessä ja mies ottaa naisensa kainaloon ja rutistaa naistaan kun hänellä on kunnon nainen ja kunnon suhde eikä mikään satunnainen hempukka tinderistä

      • elämä.on.kovaa

        ja kun kävelleet ohitse niin yhteen ääneen sanoo en ihmettele miksi joutuu myymään itseään ja nauraa röhöttävät sen vaan näkee ettei miestä saa suhteeseen voi häntä raukkaa


      • tinterimummo

        Tuo kunnon nainenkin on tinderityttö samoin mies joka ottaa tytön kainaloon on tinderipoika. Voi raukkoja. Olen nähnyt heidät siellä tinderimaailmassa.


      • SuomiNainenTajuu

        Selvennän teille asiaa.En ole tinder tyttö,enkä ylipäätäänsä tyttö vaan keski-ikäinen nainen.Pointtini oli se,että huomaan hyvännäköiset miehet ympärilläni ja yleensä ne hyvännäköiset ikäiseni ja hieman nuoremmat miehet kulkevat vaimojensa seurassa ja kun minä kohtaan heidät vaikka kaupassa niin ne miehet ja myös vaimot katselevat minua ja minä aina ajattelen ,kun näen hyvännäköisen miehen,että miksi toi ei ole juuri minun ja jos tämä mies olisi vapaa niin vamppaisin sen itselleni.En ole vamppaamassa itselleni varattuja miehiä vaan ihailen heitä salaa sikäli mikäli joskus eteeni tupsahtaa hyvännäköinen mies ; ) Joko meni teille tajuntaan ; D ??


      • Hurmaavat

        Siis Hurmaavat kirjoitti tämän


      • Ehkäpä.jospa.kuitenkin
        SuomiNainenTajuu kirjoitti:

        Selvennän teille asiaa.En ole tinder tyttö,enkä ylipäätäänsä tyttö vaan keski-ikäinen nainen.Pointtini oli se,että huomaan hyvännäköiset miehet ympärilläni ja yleensä ne hyvännäköiset ikäiseni ja hieman nuoremmat miehet kulkevat vaimojensa seurassa ja kun minä kohtaan heidät vaikka kaupassa niin ne miehet ja myös vaimot katselevat minua ja minä aina ajattelen ,kun näen hyvännäköisen miehen,että miksi toi ei ole juuri minun ja jos tämä mies olisi vapaa niin vamppaisin sen itselleni.En ole vamppaamassa itselleni varattuja miehiä vaan ihailen heitä salaa sikäli mikäli joskus eteeni tupsahtaa hyvännäköinen mies ; ) Joko meni teille tajuntaan ; D ??

        ehkäpä tilanne onkin sellainen, että he katsovat sitä kun sinä katsot heitä? Taikka katseet vain kohtaavat. Pistää silmään jos toinen tuijottaa.

        Siinä sitten molemmat osapuolet tuijottavat ja pohtivat mielessään "toi katsoi minua" "mitäköhän hän meinasi". Ja oletetaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Jostain mitättömästä asiasta.


      • Hurmaavat

        Nyt tuore tapaus kävin kaupassa ja oli alennusmyynti niin katselin siellä vaatteita itselleni ja siinä oli pari pariskuntaa jotka töllöttivät minua (jos joku ei tajua mitä tarkoittaa töllöttäminen niin se tarkoittaa että katsoo normaalia pitempään ihmistä ) Huomasin heti miesten reaktiot, en tiedä olivatko ne reaktiot sitä että onpa upea nainen vaiko että huomasiko tuo upea nainen minut ; )


      • Hurmaavat
        Ehkäpä.jospa.kuitenkin kirjoitti:

        ehkäpä tilanne onkin sellainen, että he katsovat sitä kun sinä katsot heitä? Taikka katseet vain kohtaavat. Pistää silmään jos toinen tuijottaa.

        Siinä sitten molemmat osapuolet tuijottavat ja pohtivat mielessään "toi katsoi minua" "mitäköhän hän meinasi". Ja oletetaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Jostain mitättömästä asiasta.

        Tilanne ei ollut sellainen että minä töllötin heitä vaan tunsin nahoissani että koko sakki tölötti mua.Heitä oli pari pariskuntaa,eli pari hyvännäköistä miestä.Olin nimittäin liikkeeseen tultaessa huomannut nämä hyvännäköiset miehet ja heidän katseensa heti.Päätin heti etten kiinitä huomiotani heihin,enkä huomioinut.Tunsin vaan nahoissani sen katseen määrän mua kohtaan vaikka olin kuin en olisi : )


      • Nainensanoo
        elämä.on.kovaa kirjoitti:

        ja kun kävelleet ohitse niin yhteen ääneen sanoo en ihmettele miksi joutuu myymään itseään ja nauraa röhöttävät sen vaan näkee ettei miestä saa suhteeseen voi häntä raukkaa

        Saan sinulta aina päivän naurut kun muumisi ovat niin hukassa. :D


      • kuohahti.ihmiset
        Hurmaavat kirjoitti:

        Tilanne ei ollut sellainen että minä töllötin heitä vaan tunsin nahoissani että koko sakki tölötti mua.Heitä oli pari pariskuntaa,eli pari hyvännäköistä miestä.Olin nimittäin liikkeeseen tultaessa huomannut nämä hyvännäköiset miehet ja heidän katseensa heti.Päätin heti etten kiinitä huomiotani heihin,enkä huomioinut.Tunsin vaan nahoissani sen katseen määrän mua kohtaan vaikka olin kuin en olisi : )

        siis mielikuvitus juttua ja kun kävelit kaupassa niin kuvittelit että kaikki miehet ja naiset katseli sinua suu auki kuolaa valuen ja jokainen haluaisi seksiä kanssasi miehet sekä naiset mutta oikeasti kun katsoit taaksesi niin kukaan ei katsellut sinua ja sinua harmitti kun miehet katselivat vaimojaan ja vaimojensa peppua tai olit alasti tai erittäin tyrkky leenasti pukeutunut että kaikki ihmiset katsoivat sääliten ja pilkkaavasti mutta uskon että olit pukeutunut kuin tinderityttö vilahtiko pimppi välillä ja ihmiset katsoivat kuka tuo outo tinderityttö oikein on ja vartiat poistivat ja poliisit haki itsensä paljastelijan pois


      • oletko.tinderityttö
        Nainensanoo kirjoitti:

        Saan sinulta aina päivän naurut kun muumisi ovat niin hukassa. :D

        vaak vaak mutta hyvä että tulet iloiseksi


      • Hurmaavat
        kuohahti.ihmiset kirjoitti:

        siis mielikuvitus juttua ja kun kävelit kaupassa niin kuvittelit että kaikki miehet ja naiset katseli sinua suu auki kuolaa valuen ja jokainen haluaisi seksiä kanssasi miehet sekä naiset mutta oikeasti kun katsoit taaksesi niin kukaan ei katsellut sinua ja sinua harmitti kun miehet katselivat vaimojaan ja vaimojensa peppua tai olit alasti tai erittäin tyrkky leenasti pukeutunut että kaikki ihmiset katsoivat sääliten ja pilkkaavasti mutta uskon että olit pukeutunut kuin tinderityttö vilahtiko pimppi välillä ja ihmiset katsoivat kuka tuo outo tinderityttö oikein on ja vartiat poistivat ja poliisit haki itsensä paljastelijan pois

        Kiitos viestistäsi oli tosi hyvä : D


    • Pillujen--asiantuntija

      Ne miehet katsoo sinua koska haluaisivat panna sinua.

      • Hurmaavat

        Niinpä tai he kstsovat siksi koska olen hyvännäköinen nainen : ) Mahdollisesti jopa hormooniit hyrrää : )


      • Hurmaavat

        Kyllä minäkin jo haluaisin ottaa panot ja antaamuksella : D


    • BiseksuaaliNainen

      Me joskus entisen kumppanini (mies) kanssa saatettiin katsoa vaikka kaupungilla jotain kivannäköistä naista. Toinen saattoi sanoa vaikka että "aika hyvännäköinen, eikö?" Ja toinen vastasi: "Joo, oli kyllä."

      Sehän oli vaan kivaa ja aina on mukava nähdä kauniita naisia. Meillä oli eksän kanssa aika samantyylinen naismaku ja hän usein sanoikin, jos jossain oli "mun tyyppinen nainen".

      • Hurmaavat

        Ymmärrän että katsoitte samaan suuntaan jos molemmat olivat kiinnostuineita naisista : )
        Tulit sitten moikkaan mua: )


    • Täsmennyksiä

      Ei se ikää katso tuijottaako mies vai ei. Enemmän kuin ikä ratkaisee
      -millaset vaatteet
      -millanen vartalo (perse tissit vyötärö)
      -millanen naama

      Nuoremmat naiset ovat olleet hyvin kateellisia minulle että olen niin tyrmäävän kaunis.
      Varmasti teinikin saa itsensä näyttämään hirveältä vaatetuksella ja ylipainolla.

      • BiseksuaaliNainen

        Minä en ole kyllä kokenut vihamielisyyttä tai kateutta muilta naisilta, vaikka itsekin olen monien mielestä hyvännäköisenä pidetty. Kyllä minulle ovat monet heteronaisetkin sanoneet kivoja asioita. En koe, että tämä olisi mikään naisten välinen kilpailu, vaikka jotkut ilmeisesti ottavat asian niin.


      • Hurmaavat

        Minä olen avarakatseinen ihminen.Jokainen saa elää tyylillään.En tuomitse ketään.Toivon kaikille onnea ja menestystä elämäänsä : )


    • insinörttimies

      No sepäs on hienoa.

      Minä olen sellainen nelikymppinen lyhyt, laihaläski ja insinörtin oloinen mies. Aina parikymppiset kassatytöt hymyilevät ja katsovat "sillä silmällä", oikein tunnen ne katseet kun kävelen kaupasta parkkikselle vm. 2001 turbo-Saabilleni.

      • Hurmaavat

        : D Olet suloinen :D


    • atm166

      Katselen pareja ja tiedän heit kuka niistä miehistä on jännämies. Perkeleen naiset nussii niitä jännämiehiä.

    • Ikävä tuottaa pilvilinnoihisi putoilua, mutta ei sinua kaikki katso sen vuoksi, että olisit kaunis, Ihmiset tiedätkö katselevat toisiaan, olipa ruma tai kaunis. Minusta sinun on helpompi keskittyä ihan omaan elämääsi itsenäsi, etkä mieti itseäsi muitten silmissä, koska et voi tietää ja se on täysin turhaa. Siinä voi käydä vaan niinkin, että joku suora ihminen puottaa sinut alas oikeasti niistä pilvilinnoista ja sitten onkin vaikeaa.

      Kyllä sinullekin se oma vapaa mies löytyy. Kunhan muistat sen, että ei se sinun kauneutesi ole se, millä sinä sen saat, siis sen oikean rakkauden, vaan olemalla ihminen.

      • EdesUnissa

        Tässä on paljon totuutta. Itse katson kaikkia naisia jotka hymyilevät, ajattelematta ensin onko nainen kaunis vai ei.


      • No jaa, kyllä pelkällä kauneudellakin saa äijän


      • pujottelija kirjoitti:

        No jaa, kyllä pelkällä kauneudellakin saa äijän

        Saa varmaan. Mutta minä puhuinkin rakkaudesta. Ja siihen kannattaa miehenäkin pyrkiä, eikä vaan siihen naiseen. Panot ja ulkonäöt, statukset.... Joutavia. Jokainen sen tulee aikanaan ja tavallaan tajuamaan.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Tässä on paljon totuutta. Itse katson kaikkia naisia jotka hymyilevät, ajattelematta ensin onko nainen kaunis vai ei.

        No eleet ja ilmeethän on tärkeä mittari siitä millainen ihminen kokonaisuudessaan on. Kauneus ei anna oikeutta, jos oma persoona on kadoksissa ja ihminen epävarma itsestään.


      • Dissident kirjoitti:

        Saa varmaan. Mutta minä puhuinkin rakkaudesta. Ja siihen kannattaa miehenäkin pyrkiä, eikä vaan siihen naiseen. Panot ja ulkonäöt, statukset.... Joutavia. Jokainen sen tulee aikanaan ja tavallaan tajuamaan.

        No jaa, mun mielestä kyllä olemalla kaunis, saa rakkauden vähintään yhtä helposti kuin olemalla ihminen


      • pujottelija kirjoitti:

        No jaa, mun mielestä kyllä olemalla kaunis, saa rakkauden vähintään yhtä helposti kuin olemalla ihminen

        Miten noin päättelet? Mistä olet saanut päähäsi, että vain olemalla kaunis saa rakkautta? Kyllä kauniskin voi olla hyvä ihminen muutenkin....


    • Oon aatellut, että kattoa saa kunhan ei menis koskemaan ja kukapa lupaa katsomiseen kysyiskään. Minusta on aika luontevaa, että ihmiset katselevat toisiaan eri syistä. Joskus miehen puheista paljastuu, että on katteltu tarkkaankin. Vahingossa lipsahtaa tarkempi kuvaus analyysi, kun puolihuolimattomasti kertoilee päivän tapahtumista. 😉


      Nooo onneksi en ole mustis ja pystyn sulattamaan sen, että mies näkee ympärillään niitäkin joita kauniina pitää.

      • .. Sanonko vai enko sano.. Siinä vasta KyMysy.. ;D.. Noh, joo jätän sanomatta.. Selvyyden.. Tiiät Iteki.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sanonko vai enko sano.. Siinä vasta KyMysy.. ;D.. Noh, joo jätän sanomatta.. Selvyyden.. Tiiät Iteki.. ;D

        Typytyy Typyilyt.. EikäKu Typoiluttaa.. ;D.. Taas.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sanonko vai enko sano.. Siinä vasta KyMysy.. ;D.. Noh, joo jätän sanomatta.. Selvyyden.. Tiiät Iteki.. ;D

        No sanny ko kerta alootit. 😋


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        No sanny ko kerta alootit. 😋

        "Nooo onneksi en ole mustis..".. SeliSeli.. Näkkyy läpi, kuin katsoisi Aurinkoa LinssinLäpi.. Jopa tänne Universumin toiselle laidalle asti.. ;D

        .. Iteppähä pyysit, mutta kyllä sen muutkin Näkkee.. Ilman sanomatikin.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Nooo onneksi en ole mustis..".. SeliSeli.. Näkkyy läpi, kuin katsoisi Aurinkoa LinssinLäpi.. Jopa tänne Universumin toiselle laidalle asti.. ;D

        .. Iteppähä pyysit, mutta kyllä sen muutkin Näkkee.. Ilman sanomatikin.. ;D

        En koe olevani mustis, niin kun mustasukkaisuuden tulkitsen. :)

        Toki on hyvä olla tietoinen aina miehen siiroista ja ajatuksista myös itseni (itsensä) suhteen, mutta sillä tavalla mustis että se mut raiteiltaan syrjäyttäisi en vaan osaa olla. Tai sitten mä olen niin typerä, että luotan onneeni ja ajattelen olevani niin tärkeä, ettei mun tarvitse hermoilla muiden naisten olemassaolosta. :)

        Mutta silleen en osaa olla mustis, mitä nuorena olin. Äkäisesti, omistushaluisesti, hermona ja kuin kissa nälkäinen kuuman puuron ympärillä. Jos joku ei pysy mun rinnallani, sen on sitten mentävä. Mä en ala väkisin kiinni pitelemään, vaikka kuinka pettyisinkin. Pettyisin tietysti. Se on selvä, että kun toisesta tykkää ja rakastaa, sitä pettyy jos se sulle kääntää selkänsä. Mutta järki sanoo, ettei semmoista ihmistä kuulukaan pidellä, jolla tunne ei ole riittävän vahva pysyäkseen pitelemättä.

        Jos joku janoaa muualle, sen pitää sitten mennä muualle. Se on mun "oma" vaan just niin kauan, kun itse kokee hyväksi olla. :)


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        En koe olevani mustis, niin kun mustasukkaisuuden tulkitsen. :)

        Toki on hyvä olla tietoinen aina miehen siiroista ja ajatuksista myös itseni (itsensä) suhteen, mutta sillä tavalla mustis että se mut raiteiltaan syrjäyttäisi en vaan osaa olla. Tai sitten mä olen niin typerä, että luotan onneeni ja ajattelen olevani niin tärkeä, ettei mun tarvitse hermoilla muiden naisten olemassaolosta. :)

        Mutta silleen en osaa olla mustis, mitä nuorena olin. Äkäisesti, omistushaluisesti, hermona ja kuin kissa nälkäinen kuuman puuron ympärillä. Jos joku ei pysy mun rinnallani, sen on sitten mentävä. Mä en ala väkisin kiinni pitelemään, vaikka kuinka pettyisinkin. Pettyisin tietysti. Se on selvä, että kun toisesta tykkää ja rakastaa, sitä pettyy jos se sulle kääntää selkänsä. Mutta järki sanoo, ettei semmoista ihmistä kuulukaan pidellä, jolla tunne ei ole riittävän vahva pysyäkseen pitelemättä.

        Jos joku janoaa muualle, sen pitää sitten mennä muualle. Se on mun "oma" vaan just niin kauan, kun itse kokee hyväksi olla. :)

        Musta vaan tuntuu, että jossain kohtaa olen tajunnut asioiden ja tilanteiden muuttuvan toisinaan matkan varrella. Ja sen ettei mikään ole ikuista, kaikesta joutuu joskus luopumaan. On helpompaa, kun ei tee omistamisestakaan mitään pakkomiellettä. ;)

        Vaikka joka suhteessa on tietyt pelinsäännöt ja yhdessä luotu henki, hengettömään ei saa henkeä puhaltamalla ekä puremalla. :)


      • Mä vähän koen siis, että mustasukkainen hermoilee ja stressaa, näkee uhkia ympärillään ja kuvitteleekin paljon asioita päänmenokseen. Eikä ainakaan ole valmis luopumaan toisesta, vaikka se tarkoittaisi pitkää ja lihavaa riitaa, loputtomasti pahaa mieltä ja alituista kilpailua. Hemmetin tylsä vaihtoehto. :)

        Elämästä kun voi selvitä, vaikka pettyykin. Mutta ei siitä kannata semmoista riesaa tehdä, että henki menee hermoillessa. Nyt työniloa tai lomaa. Mä lähden töihin! :)


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        En koe olevani mustis, niin kun mustasukkaisuuden tulkitsen. :)

        Toki on hyvä olla tietoinen aina miehen siiroista ja ajatuksista myös itseni (itsensä) suhteen, mutta sillä tavalla mustis että se mut raiteiltaan syrjäyttäisi en vaan osaa olla. Tai sitten mä olen niin typerä, että luotan onneeni ja ajattelen olevani niin tärkeä, ettei mun tarvitse hermoilla muiden naisten olemassaolosta. :)

        Mutta silleen en osaa olla mustis, mitä nuorena olin. Äkäisesti, omistushaluisesti, hermona ja kuin kissa nälkäinen kuuman puuron ympärillä. Jos joku ei pysy mun rinnallani, sen on sitten mentävä. Mä en ala väkisin kiinni pitelemään, vaikka kuinka pettyisinkin. Pettyisin tietysti. Se on selvä, että kun toisesta tykkää ja rakastaa, sitä pettyy jos se sulle kääntää selkänsä. Mutta järki sanoo, ettei semmoista ihmistä kuulukaan pidellä, jolla tunne ei ole riittävän vahva pysyäkseen pitelemättä.

        Jos joku janoaa muualle, sen pitää sitten mennä muualle. Se on mun "oma" vaan just niin kauan, kun itse kokee hyväksi olla. :)

        .. ;D.. Noh, Hyväksyn vastauksen.. Tosin MustiaSukkia ei ole vain yhtä Lajia, eli Ei MustatSukat tarkoita Vain jotain yhden lajin käytöstä tai oloa.. MustissaSukissa on Paljon Vivahteita, niin kuin monissa muissakin jutuissa.. Kyllä mä siis näen tuossakin kirjoituksessa ihan MustaaSukkaakin.. Ja kirjoituksen takana on Varpisti Piilossa vielä lisääkin.. ;D.. Ja sanotaan nyt näin, että ItsePetokset ja Itsekkyydet paljastaa monelle KokoTotuuden vasta, jos/kun joku Tilanne oikeasti Realisoituu.. ;P

        .. Tilanteetkin ja Tapauksetkin ovat niin erillaisia monesti, että ne ei aina mene ihan YksYhteen.. Monenkaan syyn takia.. ;P

        .. ItseTuntemus auttaa.. Mutta ItsePetoksen ja/tai Itsekkyyden vaikutusta ei Välttis osaa tunnistaa Täydellisesti itsessään.. Se vaatii Syvempää ItseTuntemusta ja Sukellusta ja silloinkin nämä Peijakkaat Toverukset voivat vielä tehdä enemmän tai vähemmän kiusaa.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ;D.. Noh, Hyväksyn vastauksen.. Tosin MustiaSukkia ei ole vain yhtä Lajia, eli Ei MustatSukat tarkoita Vain jotain yhden lajin käytöstä tai oloa.. MustissaSukissa on Paljon Vivahteita, niin kuin monissa muissakin jutuissa.. Kyllä mä siis näen tuossakin kirjoituksessa ihan MustaaSukkaakin.. Ja kirjoituksen takana on Varpisti Piilossa vielä lisääkin.. ;D.. Ja sanotaan nyt näin, että ItsePetokset ja Itsekkyydet paljastaa monelle KokoTotuuden vasta, jos/kun joku Tilanne oikeasti Realisoituu.. ;P

        .. Tilanteetkin ja Tapauksetkin ovat niin erillaisia monesti, että ne ei aina mene ihan YksYhteen.. Monenkaan syyn takia.. ;P

        .. ItseTuntemus auttaa.. Mutta ItsePetoksen ja/tai Itsekkyyden vaikutusta ei Välttis osaa tunnistaa Täydellisesti itsessään.. Se vaatii Syvempää ItseTuntemusta ja Sukellusta ja silloinkin nämä Peijakkaat Toverukset voivat vielä tehdä enemmän tai vähemmän kiusaa.. ;D

        Heh, voi olla piilevänäkin tottakai mustasukkaisuutta. Mistä en ole tietoinen, se miten reagoisin jos aihetta saisin. Mahdollista.

        Silti hiukan epäilen, että mielipaha liittys enempi menettämisen tuskaan, kuin varsinaiseen mustasukkaisuuteen. Että joku on mua parempi tai sivuuttaa mut. Mä tiedostan kaiken aikaa, että ympärilläni elää huomattavasti kauniimpia, ainakin pintapuolisesti seksikkäämpiä, nuorempia, vapaamielidempiä yms. Eli siis suomeksi uhkia, jos näin tahtoo ajatella. Mut sit taas mua ei pelota jäädä yksin, ei loputtomasti varmaan harmittaiskaan kun mä kykenen järkeistämään asioita tarvittaessa.

        Tunteet pystyy jossain määrin dyrjäyttämään, jos selviytyminen sitä vaatii. 😃

        Se on monen sopan summa, jossa on opittu putoamaan jaloilleen. Sit taas mies on rakas, tärkeä ja ehdottomasti se jonka olen loppuelämäkseni valinnut. Mutta en kuitenkaan ole niin ripustautunut tai riippuvainen, että en voisi luopua järkisyin. Ero rakkaden puutteesta on järkisyy, kuolema taas on pakko ero johon ei pysty ikinä varmaan asennoitumaan okei, fine ja thats it.

        Siin tulee aina pakosti ne tunteet ja prosessi. Joku muu pokas dun kumppanis, se on jotenkin helppo päästää irti ihmisestä.

        En rehellisesti usko, et ois muuta kuin pettymys et me ei sit riitettykään.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Heh, voi olla piilevänäkin tottakai mustasukkaisuutta. Mistä en ole tietoinen, se miten reagoisin jos aihetta saisin. Mahdollista.

        Silti hiukan epäilen, että mielipaha liittys enempi menettämisen tuskaan, kuin varsinaiseen mustasukkaisuuteen. Että joku on mua parempi tai sivuuttaa mut. Mä tiedostan kaiken aikaa, että ympärilläni elää huomattavasti kauniimpia, ainakin pintapuolisesti seksikkäämpiä, nuorempia, vapaamielidempiä yms. Eli siis suomeksi uhkia, jos näin tahtoo ajatella. Mut sit taas mua ei pelota jäädä yksin, ei loputtomasti varmaan harmittaiskaan kun mä kykenen järkeistämään asioita tarvittaessa.

        Tunteet pystyy jossain määrin dyrjäyttämään, jos selviytyminen sitä vaatii. 😃

        Se on monen sopan summa, jossa on opittu putoamaan jaloilleen. Sit taas mies on rakas, tärkeä ja ehdottomasti se jonka olen loppuelämäkseni valinnut. Mutta en kuitenkaan ole niin ripustautunut tai riippuvainen, että en voisi luopua järkisyin. Ero rakkaden puutteesta on järkisyy, kuolema taas on pakko ero johon ei pysty ikinä varmaan asennoitumaan okei, fine ja thats it.

        Siin tulee aina pakosti ne tunteet ja prosessi. Joku muu pokas dun kumppanis, se on jotenkin helppo päästää irti ihmisestä.

        En rehellisesti usko, et ois muuta kuin pettymys et me ei sit riitettykään.

        Ja sori lukuisat kirjoitusvirheet, tää hipaisunäppäimillä kirjoittaminen on mulle vaikeeta. Aina osuu sormi vika kirjaimelle, vaik kuin sihtaa ja tavaa kirjottaessaan.😄


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Ja sori lukuisat kirjoitusvirheet, tää hipaisunäppäimillä kirjoittaminen on mulle vaikeeta. Aina osuu sormi vika kirjaimelle, vaik kuin sihtaa ja tavaa kirjottaessaan.😄

        .. Typili.. eiku, typilu.. EikäKu Typoilu Kunniaan.. ;D.. Typoilua ei pyyretä Anteheks.. Se joka siitä kärsii.. Niin se on OnKelma.. Siis ihan sama juttu, kun joillekin tuottaa syystä tai toisesta Ärrrsytystä Muka mun Maalilut.. Eiku Mallailut.. EikäKu MaaLailut.. ;D

        .. Mut joo.. Pettymys on Se juttu.. Mutta sekin voi näyttäytyä Monesti Ihan samalta, kuin MustatSukat.. Ja tuntuakin varmaan ja niin hän se monesti tuntuukin.. Eri Jutskat sekoittuvat, limittyvät ja Kietoutuvat toisiinsa.. Muodostaen Erikoisia SykkyräMykkyriä.. Raja on TodHäilyvä näidenkin aisojen.. Eikun Asioiden suhteen.. ;P

        .. Mahdoinkohan mä kirjoittaa taas jotain ihan Tuubaa.. Mut joo.. Pettymyksestä mäkin tiedän Aikast paljon.. ;D


    • Kyllä ne minuakin katsoo vaikk olen parisuhteessa

      • Ensimmäiseksi se johtuu kiinnostuksesta ei halusta että erotat sen asian.


    • Hurmaavat

      Olette ihania omien viestien kanssa ; ) En nyt jaksa eritellä jokaista nimimerkkiä vaan haluan "vastata"kaikille.Kysymys ei ole pilvilinnoista siis olen jalat tukevasti maassa oleva ihminen.En kuvittele itsestäni liikoja. Se että huomaan ympärilläni hyvännäköiset miehet ei liene ongelma kenellekkään.Haaveilen itselleni sitä ihanaa miestä ja kun näen kulkiessani hyvännäköisen miehen niin miksi en nauttisi näkemästäni vaikka hän olisi varattu ? Ne vaimot eivät välttämättä pidä siitä jos oma mies vilkuilee muita,mutta näin se vaan menee puolin ja toisin.

      • Sä olet vissiin hyvnäköinen nainen ja osaat kantaa itseäsi kauniisti. Sitä he katsovat 🙂 Itsevarmuus näkyy kauas ja on viehättävä 🙂 Minäkin tykkään katsoa ihmisiä 🙂 Olipa se nainen vai mies. Joissakin ihmisissä vain on sitä jotain, jonka vuoksi katse pysähtyy heissä 🙂 Ja nainenhan on aina kaunista katseltavaa 🙂Tuskin mistä muusta on kyse, kuin siitä että sussa on joku vetovoima, joissakin ihmisissä sitä vaan on. Se ei kuitenkaan tarkoita, että mieskatsojat välttämättä haluaisivat kanssasi sänkyyn, tai naiset vihaisivat 🙂


      • Hurmaavat

        Kauniisti kirjoitettu.Kiitos : )


    • Hurmaavat

      NuuskaMuikkunen sä oot kyllä hauska,ei voi kun nauraa : D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe