Oonko lihava?

15vtyttönen

Moi. Täytin aika vasta 15 ja oon tyttö. Oon aina ollu aika laiha ja alipainonen mut nyt oon normaalipainonen...eikä mun kylkiluut enää näy sillee niinku ennen. Silti mulla on tosi pienet rinnat ja huono perse. Oon 50kg/167cm. Painanko liikaa? Joo mulla ei oo syömishäiriöö mutta vaikka oon normaalipainonen ja sillee nii oon tottunu olee alipainonen ja olin vitosellaki joku 28kg oon siis hirveesti lihonu, ja kasvanu kyllä myös pituutta. Oon ollu koko ala-asteen 18-20 prosenttia alipainonen, ja tuli vähän järkytyksenä että oon nyt normipainonen. Ja tyypit sanoo et oon normaali/laiha/hoikka mut mun mielestä mul on vähän liikaa rasvaa mahassa ku mul ei näy ees kylkiluut ellen makaa ja laihista, nii ei varmaa oo haitaks jos laihutan ihan vähän.

13

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15vtyttönen

      Ja joo harrastan aika paljon liikuntaa, varsinkin nyt useammin

    • 16vtyttönen

      Ei näköjään liikunta auta kun kiloja on noin järjettömästi.

    • Poika17w

      Ei sun todellakaan tarvi eikä myöskään kannata laihduttaa. Painosi on normaalipainon alarajoilla ja jos painosi tippuu ja olet aliravittu alkaa elimistösi ottamaan tarvittavan ravinnon lihaksistasi

    • 15vtyttönen

      Älä poika valehtele. Munasikin on varmaan katkaravun kokoinen.

      • ShParantuva

        Poika ei valehtele. Jos pudotat viellä painoa niin et kehity kunnolla loppuun. Haluatko sitä ettet voi matkustaa lentokoneella pitkiä matkoja koska sydän ei kestä? Et saa lapsia pakosti lapsia ja sairaudet lisääntyy. Rasvaa sinulla saisi viellä olla. Olet viellä alipainoinen joten 10kg lisää ei olisi pahoitteeksi painollesi. Rinnat ja perse kasvaa jos saat painoa :) koska nyt elimistö käyttää rasvan esim korjaamaan puutteita. Kyllä se siitä! Tsemppiä.


    • G_B_H

      Nykyajan nuoret istuvat vaan pikaruokapaikoissa, ei muuten voi olla noin lihava. Verisuonet tukossa alle 20 vuotiaana ja sydän hakkaa ylikierroksilla. Ei paljon lennellä eikä lapsia tehdä.

    • närähenmunahet

      Voi herranjumala.
      Et ole lihava, jos ystäväsikin sanivat että olet hoikka niin otapa silmät hentoihin kätösiisi ja katso itseäsi uudesta perspektiivistä.
      Olet normaalipainon alarajoilla, jos lihavaksi sinä itseäsi kutsut niin no on jo närhen munat.

    • toto47

      No poblems. Et ole lihava eikä mitään vikaa. Olin itsekin joskus 15 ja huolissani kaikesta. Nyt olen 70 v senioripsykologi että kokemustakin on että relax please and enjoy this moment and future days 😉

    • Faktaa_

      Senioripsykologi osaa luoda kauniita mielikuvia niinkuin muutkin kallonkutistajat. Tosiasia on se että ylipainoa löytyy aloittajalta ja rutkasti.

    • Läskilyhyt

      Moi! Mäkin mietin oonko lihava , oon ennen syöny tosi huonosti ja nyt syön hyvin ja se ällöttää mua harrastan paljon liikuntaa mut tuntuu että oon iha kauheen läski ja Haluun vaa olla laiha :( mulla on iha ok peppu mut rintoja ei ollenkaa ja muilla samanikäsillä jo ihan hirveen isot, en ees viitti olla rannalla Ku ei oo tissejä, voitteko vastata että oonko selmone läski oikeesti oon siis 14v 150cm ja painan 38kg 😭

    • Moiiiiiiii

      Sä et oo lihava ja niin just et jos et syö ja lakkaat syömästä ja rupeat pudottamaan painoa niin sun rinnat ei kasva ja saatat joutua pitkäksi aikaa sairaalaan tai hoitoon!! Ja mulla on ihan sama oon miettinyt että oonko lihava ja olin mennyt kirjottamaan päiväkirjaa semmosen taulukun et 1 kk pitää saada 20 kg pois ja kun äiti näki sen se rupes itkee ja se sano että jos sä et haluu sellasiin hoitoihin ja et sun rinnat ei kasva niin mä tajusin että mulla ei oo mitään syytä pudottaa painoa.Sä oot hyvän painone ikäseks!!
      Tsemppiä sulle♡♡

    • juuuu1

      oon 13.V ja painan 53 kiloo ja oon normaalipainonen joten oot ihan sopivan kokonen ja oon 162 senttiii suunnilleen. mutta osa voi painosta olla mulla myös lihasta koska harrastan liikuntaa emt

    • oothyvänoin

      älä laihuta!! ite täytän kohta 15, oon 162cm ja painan 47kg. Olin ala-asteella vakavasti alipainonen, kolmosluokalla painoin noin 20kg, siitä lähtien paino on alkanut nousemaan ja nyt oon ihan normaalin kokonen tyttö, mulla on ihan hyvät tissit ja perse. syön 2 ateriaa päivässä ja treenaan kolmesti viikossa, sillä pysyy tosi hyvässä kunnossa. herkkujen syöntiä voisin vähentää, mutta muuten elämä on raiteillaan. tsemppiä sulle, toivottavasti alat tykkäämään sun kehosta ja sun ei todellakaan tarvi laihduttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe