Jotkut sanovat lihavat ei kelpaa

Avoliitto

Tiedän ainakin 10 pariskuntaa Varkaudessa,joista nainen on lihava. Osa ollut avioituessa jo reippaasti ylipainoinen. Miksi yleinen luulo,ettei lihava ja no rumakin muka saa puolisoa? Ja osa näiden miehistä on jopa treenattuja ja komeita. Tätä pohdin.

23

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuvasinJoroinen

      Hyvin pohdittu !

      Monet naiset luulevat että kilot ovat vain kannuste -

      mutta jos katsoo Joroisten Teräsmies kisaa - niin siellä taas

      naiset ovat paljon pienempiä !

      Nyt en muista miten pitkiä ovat naisten matkat ?

    • Äitinainenrakastajatar

      Hyvin oon kelevannut. Pitempiä suhteita ja yhden illan. Itse olen se jättäjä. Ja olen xl nainen. En norsu. Ylipainoa noin 15kg. Ei se paljon ole. Kasvot on nätit. Hyvää päivänjatkoa ja iloinen mieli;)

      • valluveeti

        Kelpaa tai ei. Oli sitten ylipainoinen tai alipainoinen. Luonne ratkaisee ja muutenkin elämänhallinta kaikilla elämänaloilla.


    • Ottaalyyliä

      Minä kelpaan kyllä miehille, varatuille. Joka viikko menoa, ja ovat vielä varattuja. Painan 122kg enkä aio laihduttaa.

      • Silmännikkaus

        Minä painan alle 100kg ja ihan vapaita miehiä hyörii pyytämässä treffeille. Etsimättä. Jopa itseä nuoremmat. Ihan tyytyväinen olen sinkkuna. Saman katon alle en ketään ota. Hauskaa voi pitää. Seksi on kivaa. Hyvää viikonloppua sullekin.


    • Mohamedjunior

      Takapäin ei yllä ja alle ei uskalla mennä

      • Anonyymi

        Kokeileppa sylitysten penkillä pelimannin!


    • Kauhisteleva

      Huolestuttava ilmiö. Sipsipussi ja limu haetaan autolla,vaikka kauppaan olisi 500metriä. Eikö ole hirvittävää,kun 18-30v naiset, osa synnyttämättömiä, painaa yli 100kg!! Ja näitä ei ole tässäkään kaupungissa vain muutama,vaan kymmenittäin!! Liikkumattomuus alkaa olla suuri ongelma. Osaa on kouluunkin kuskattu autolla joka ikinen aamu. Mäkkäriin ajavat ihan rakennuksen lähelle parkkiin ja lyllertävät vaivalloisesti ostamaan ruokaa. Laiskimmat toki autokaistalta. En hauku lihavia,mutta tämmöinen on tahallista itsensä laiminlyöntiä.

    • SporttiMään

      Liikunta,edes vähäinen,tekee hyvää mielelle ja kropalle:) Ja aurinko antaa d vitamiinia. Lisäksi porkkanoita popsimalla saa a vitamiinia ja tulee kaunis rusketus. Ilo katsoa juoksuhousutyttöjä,joilla ei roiku mahat eikä kösivarret eikä kaksoisleuat.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpais,mutta kelpasiko lihava mies. Naiset viihtyy sinkkuina.

    • Anonyymi

      Savolaisperheissä on melkein sääntö, että mies on hoikka ja vaimo runsaasti ylipainoinen.

    • Anonyymi

      Tutkitusti hoikat naiset viihtyvät yksin. Heille ei kelpaa mikä tahansa mies kuten lihaville naisille kelpaa.
      Mitä lihavampi ja laiskempi nainen, sitä varmemmin hänellä on mies.

      • Anonyymi

        Ei kiitos ketään tästä kaupungista.


    • Anonyymi

      Miten se voi olla keltään toiselta pois jos joku muu on lihava. Ittehän me ruhomme kannetaan

    • Anonyymi

      No voi moro, kyllä se käytös vaikuttaa enempi kuin kilot. Mutta tuppaa lihavat olemaan kärttyisiä.

    • Anonyymi

      Naiset syövät lihottavia ehkäisypillereitä, monet teiniiästä lähtien. Onko tutkimusta tehty kuinka hormoonien syönti lisää painoa ja jopa syöpiä?

    • Anonyymi

      Mikäs siinä.

    • Anonyymi

      ternohii terno ajo paketettitojotalla pitkin ahllströmminkatuja

    • Anonyymi

      missä oli rattivaihteet ja heinapaali tavaratilassa

    • Anonyymi

      limppu

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe