Kuinka pääsisin merivoimiin pansioon laivastolle?

Eli haluaisin tietää miten pääsisi helposti laivastolle pansioon mieluiten laivoille sohlaileman.
Jos joku voisi kertoa kokemuksistaan laivoilla niin kannattaisiko vai eikö kannattaisi ja millä tavalla sinne pääsee ja mitää kannattaisi sanoa kutsunnoissa ja kuinka hyvin tarvitsisi tehdä asioita aloitus kaudella? Asiallisia vastauksia haluaisin mieluiten merivoimien käyneiltä!

2

2629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lajijoicoih

      Kun itse olin helsinkiläisenä laivastossa, sanoin että olen valmis sijoituspaikkana vaikka Turkuun, kunhan pääsen laivalle. Kaverit jotka olivat helsinkiläisiä myös, sanoivat että haluavat jäädä Kirkkonummelle, tai haluavat Suomenlinnaan koska ovat lähellä kotiaan. No mitä teki laivasto. Kaikki jotka ilmoittivat haluavansa olla Helsingin tuntumassa, laitettiin Turkuun. Minä joka olin valmis lähtemään Turkuun, laitettiin Suomenlinnaan.

      En tiedä onko jotain vittuilua, mutta INTti yleensä on vittuilua ja simputusta perinteisesti.

    • LaiVaMiÄs-NaisTeNmIäs

      Jos haluut vaan laivalle miehistötehtäviin, laivakokiksi pääsee kyllä (2/17 oli 9 pistettä pääsyraja, laivamiehillä 16), mutta muista, ettet saa olla liian noheva.. Silloin et pääse sinne, minne haluat. Sut nakitetaa aukkii. Se on yks täys myytti, et paras 10% pääsee sinne, minne haluu.. Ei näin. Jos kuulut tuohon ja haluat vaikka Pansioon huoltopalveluun, et pääse, sinne otetaan vain alhaisilla pisteillä olevia (kyselin heiltä pisteitä, yksikin sai 5.. 5 pistettä..).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe