Mitä ajattelisit, jos...

Haluantietää

Mitä ajattelisit, jos ihminen, johon olet todella ihastunut ja jonka kanssa on ollut jotain, kömpisi jonkun muun viereen iltaisin ja tekisi vielä ties mitä? Minkälaisia tunteita se herättää?

81

2272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluantietää

      Jatkan: Miksi sitten itse teet niin hänelle?

      En itse siis käyttäydy aloituksessa mainitulla tavalla, mutta minulle tehdään niin.

    • Beibiii_

      Jos yksipuolisia tunteet, siihen tottuu.

      • eihänse

        Yksipuolista ole ollut silloin jos on ollut jotain juttua?

        aapeelle vastaan että mustasukkaisia tunteitahan se herättää.. mutta niistä kyllä pääsee yli.

        Itse en tee tuollaista. En ole koskaan tehnyt enkä tee tällä hetkelläkään.


    • eteenpäinmennään

      Jos asiat eivät etene mihinkään hänen kanssaan, niin minun on parempi olla siinä tapauksessa yöt toisen vieressä.

      • sivusta

        Mitä olet tehnyt sen eteen, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Ollut sen toisen vieressä? Ehkä kertonut hänelle, kuinka ihanaa sen toisen vieressä on ollut?


      • Vastausaloittajalta

        Okei. Ajattelen ihastumisesta/rakastumisesta sitten varmaan vaan todella eri tavalla kuin sinä. Jos olen ihastunut johonkuhun, en ikinä pystyisi olemaan jonkun muun kanssa tai osoittamaan rakkauteen kuuluvaa hellyyttä tai läheisyyttä jollekin toiselle. Minulle ihastuminen ja rakkaus ei ole mitään kaupankäyntiä tms.

        Sillä ei varmaan olisi hänelle mitään merkitystä, jos hän olisi vieressäni yöllä nukkumassa, jos hän voi tehdä sen jonkun muun kanssa "samaan aikaan".


      • eteenpäinmennään

        Kertonut aiemmin tunteistani, ehdottanut yhteistä tekemistä ja niin edelleen. Hän ei tullut vastaan eikä asiat edenneet mihinkään. Sen jälkeen hakeuduin toisen viereen eikä mikään enää kuulunut hänelle.


      • eteenpäinmennään

        Varmista siinä tapauksessa aloittaja, että hän ymmärtää sinun olevan tosissasi ja todella välittävän hänestä. Aiheutettu epävarmuus ja pettymykset voivat ajaa toisen viereen.


      • Vastausaloittajalta

        Ok, siinä tapauksessa ymmärrän eteenpäin menemisesi, jos olet yrittänyt edistää asioita parhaimpasi mukaan, eikä toinen ole tehnyt mitään, ei edes elettäkään tullakseen vastaan.

        Oma tilanteeni on se, että olen kääntänyt kivet ja kannot, jotta jotenkin joku asia edistyisi, yrittänyt ymmärtää kaiken, vaikka se on tarkoittanut omien kurjien tunteiden taka-alalle painamista, pahan mielen ja kyynelten nielemistä. Olen silti saanut päälleni enimmäkseen kaikkea ikävää. Silti olen umpirakastunut.


      • jokuvaasivusta
        eteenpäinmennään kirjoitti:

        Kertonut aiemmin tunteistani, ehdottanut yhteistä tekemistä ja niin edelleen. Hän ei tullut vastaan eikä asiat edenneet mihinkään. Sen jälkeen hakeuduin toisen viereen eikä mikään enää kuulunut hänelle.

        Tuossa tapauksessa sen hyvin ymmärrettävää... mulle on käynyt niin monesti että olen pahasti ihastunut.. mitään ei olla selvitetty sen suhteen halutaanko olla toisten kanssa.. ja sitten huomaan että hän on jo toisen kanssa :/


      • Hyvääyötää
        Vastausaloittajalta kirjoitti:

        Ok, siinä tapauksessa ymmärrän eteenpäin menemisesi, jos olet yrittänyt edistää asioita parhaimpasi mukaan, eikä toinen ole tehnyt mitään, ei edes elettäkään tullakseen vastaan.

        Oma tilanteeni on se, että olen kääntänyt kivet ja kannot, jotta jotenkin joku asia edistyisi, yrittänyt ymmärtää kaiken, vaikka se on tarkoittanut omien kurjien tunteiden taka-alalle painamista, pahan mielen ja kyynelten nielemistä. Olen silti saanut päälleni enimmäkseen kaikkea ikävää. Silti olen umpirakastunut.

        Sä et taida rakastaa tarpeeksi itseäsi ja välittää itsestäsi, kun hyväksyt toisen kanssa nussimiset ja kaiken ikävän väärin kohtelun mitä hän tahollesi syytää, etkä ymmärrä sitä, ettei hän ole kiinnostunut sinusta. Itse olin nuorempana juuri tuonkaltainen, kun rakastuin. Mutta elämä opettaa, että ne tunteetkin kuolee, kun tarpeeksi saa sitä kaltoinkohtelua toisen taholta itse suhteessa ja osaa poistua suhteesta jo kiireen vilkkaa ennen kuin tulee pahoinpidellyksi henkisesti tai fyysisesti. Ihmiset voivat olla paskoja monin tavoin ja katsella vain omaa napaansa joka asiassa, ei kannata tuhlata omia tunteitaan ihmiseen, joka ei koe samoin tai joka vain yrittää hyötyä susta jollain tavoin.


      • Antaaneuvoja

        Just tollasia se vanha patu kirjoittaa tänne yökaudet. No nut lastenvalvojalla käynnit loppuu mut katotaan kuka tekee seuraavan ilmoituksen lastensuojeluun taas


      • Toisentekosii

        Miettikää pekka jämsä kertoi ilman todisteita mikko poliisille espoossa että joku on raiskannut sen vuosia siyten niin poliisi otti ilmoituksen kuultavaksi. Mut jos mamut raiskaa naisia se ei mikkoa kiinnosta. Mitä ootte asiasta mieltä.


      • Silleemiehettoimii

        Ja siis pekka teki ton tahallaan ihmisille joka oli insestin uhri mut varmisti et nainen ei ite vois tehä rikosilmoitusta enää oikeista asioista


      • Tollanen

        Aiheutti naiselle myös 17v amfetamiiniriipouvuuden jonka vuoksi maine siis mennyt


    • maailmaanmahtuuerilaisia

      En ole mustasukkainen ollenkaan.

    • Mitäpä_muutakaan

      Vähän niinkö tylsää puukkoa runnottais kylkien väliin ..

    • tunnevammako

      En mitään. Yökötystä.

      • Vastausaloittajalta

        Mm. yökötys kuulostaa kovin tutulta...


    • LiikaaOnLiikaa

      Riippuu siitä oletteko molemmat sinkkuja? Jos ei vastakaikua ole, niin anna olla. Tilanne toinen jos jompikumpi seurustelee. Sillonkin. Anna olla.

    • Ajatustajatunnetta

      Vielä ties mitä? Kovin montaa asiaa sängyssä ei voi tehdä, huoli pois. Mitä siitä voi ajatella? Seksistä? Se vaikuttaa aivoihin, sydämeen ja voi ehkäistää esim kivessyöpää.. Mitä tunteita se aiheuttaa? Että haluaisit itse olla sängyssä tai et haluaisi olla. Miks asiaa kysytään? Haluatko varmistaa onko väärin tuntea olo hylätyksi jos on pannut sua ja on toisen kanssa vai koetko mustasukkaisuutta että jostain syystä tarvitset juuri hänen seuraansa öisin. Ehkä tän luettuasi ymmärrät, ilmeisesti tyttö hyvä, että stressaat nyt ihan turhaan

      • Vastausaloittajalta

        Kysymys esitettiin siksi, että se saisi ihmiset ajattelemaan omaa toimintaansa toisen osapuolen silmin ja tuntein. Ja siksi, että ihmiset oppisivat ymmärtämään, että omalla käyttäytymisellä ja teoilla on myös vaikutusta asioihin.

        Minulla ei ole minkäänlaisia ongelmia nukkua öitäni yksin tai olla muutenkaan yksin. Mutta jos olen rakastunut, niin toki kaipaan ja haaveilen. Kaipaan häntä. En "ketä tahansa". Näiden asioiden valossa on vaikea ymmärtää sitä, että pystyy muitta mutkitta olemaan jonkun muun vieressä.


      • Gougiiirly

        Niin eli kuten sanoit olet nuorehko tytski :) se on hyvä että koet ihastumisya/ rakastumista ja pohdit miksi pojat niin helposti nukkuvat yönsä toisenkin vieressä. Olen itse hieman kypsempi tammenterho ja voin kertoa että et saa vastausta selville kuin itse kokeilemalla. Etsi komeita jätkiä ja kysy mitä ne tekee öisin tyttöjen kaa ;) ehkä unikin tulee turhia miettimättä sullekin.


    • JuhastaTämä

      Samaa kuin tähän astikin. Meitä ei tulisi ikinä. Mieshuor. ei ole minun juttu. Pohja millekään "rakastan sua " sanoille olisi viety.

      Itse olen täällä enkä hänen luonaan juuri tuon jakarimaisuuden takia. On ollut näin jo 5 v

      Mitään ei tule tapahtumaan jos ei opi uskolliseksi yhdelle

      • Hhhhhhhhhhhu

        Mä tykkään mieshuorista. Rakastan ja palvon.
        Mieshuora: tatuoitu, lihaksikas, iso muna, ei lapsia, pieni nenä, max 43v, ei ollut naimisissa.


      • JuhastaTämä
        Hhhhhhhhhhhu kirjoitti:

        Mä tykkään mieshuorista. Rakastan ja palvon.
        Mieshuora: tatuoitu, lihaksikas, iso muna, ei lapsia, pieni nenä, max 43v, ei ollut naimisissa.

        Minusta se tekee miehestä aika valheellisen, halvan, maksullisen ja tunteettoman

        Ei mitenkään hyvän miehen parisuhteeseen

        Tietty tyttöjenilloissa voidaan yhdessä tyttöjen kanssa keskustella hänestä ja siitä kuinka sika se on. Puhua kokemuksistamme ja varoitella toisiamme

        Maine jakaria kiirii mut ei se ole mikään hyvä maine jos suhdetta meinaa saada.

        Itsestä se olisi noloa jos joka toinen kaupungista olisi pannut minua ja minne tahansa menisi vain panoja vastaan tulis

        Häpeisin itseäni enkä kyllä arvostaisi sellaista miestä kovinkaan paljoa jolla jakarin ja ilmeisen huor.an maine olisi

        Johan mulle nauraisi koko kylä ja katselis että " jaa taas on joku tyhmä muija huijattu syliin "


      • Voiskoolla

        Niin tai sitten et vaan täyttänyt ainuttakaan kriteriäkään


      • JuhastaTämä
        Voiskoolla kirjoitti:

        Niin tai sitten et vaan täyttänyt ainuttakaan kriteriäkään

        Ehkä mutta viikonlopun oharien syy oli muut naiset

        Haluan näyttää että miten käy silloin. Jos haluaa muita silloin minä en kuulu pakettiin.

        Toivottavasti koulutusjakso menee perille. Lutkaa en huoli


      • JuhastaTämä

        Mulle ei lutka riitä. Semmoinen joka muna pystyssä jakaa eritteitä joka muijan reikään tulee repiin epävakaalla käytöksellä minut rikki ja työntään kohti itsemurhaa

        Se on liian vaarallista leikkiä hengellään joten sellainen lutka saa luvan pysyä elämästäni poissa

        En halua kuolla enkä mennä rikki

        Suojelen henkeäni


      • Heitsempii

        Ottasin puheluita useimpiin muihin numeroihin (aplle)


      • JuhastaTämä
        JuhastaTämä kirjoitti:

        Mulle ei lutka riitä. Semmoinen joka muna pystyssä jakaa eritteitä joka muijan reikään tulee repiin epävakaalla käytöksellä minut rikki ja työntään kohti itsemurhaa

        Se on liian vaarallista leikkiä hengellään joten sellainen lutka saa luvan pysyä elämästäni poissa

        En halua kuolla enkä mennä rikki

        Suojelen henkeäni

        Pohjilla on liian monta rikkovaa kokemusta ja tuollainen pelaaminen ja epävakaus parisuhteeseen edenneenä olisi minun kannalta hengenvaarallista

        Se on liian suuri itsemurhariski.

        Niin herkillä jo että ei enää paljoa tarvita lisää jotta itsemurha yritykset aktivoituu takaisin

        Lutkamies on väärää seuraa minulle mikäli haluan olla elossa vielä vuodenkin päästä

        Minun on suojeltava itseäni jotta en kuole


      • Etteisuojelehenkiä

        Mullon miuten kännyssä kuvat kun toi hankkii aseita


      • JuhastaTämä
        Etteisuojelehenkiä kirjoitti:

        Mullon miuten kännyssä kuvat kun toi hankkii aseita

        Kuka hankkii?

        Minulla on ollut tietyt kriteerit parisuhteen muodostamiselle, ne kuuluu seur.

        1. Parisuhteen pitää olla elossa säilymistäni tukeva, ei estävä.

        2. Jos suhde muodostuu haitaksi hengissä selviytymiselle se on katkaistava välittömästi

        Minun ensimmäinen ja tärkein tavoite on se että pystyn pitään itseni hengissä ja jokainen ihminen elämässäni joka yrittää tulla haitaksi tuolle tavoitteelle poistetaan elämästäni ja pidetään minusta kaukana.

        Yksikään ei tule sen tavoitteen tielle joutumatta raivatuksi voimalla pois tieltäni

        Yksikään mies ei ole henkeni arvoinen eikä varsinkaan mies jolle kelpaa kuka vain sänkyynsä ja elämäänsä

        En riistä henkeäni roskan takia enkä tod. Päästä sellaista edes elämääni riskeeraamaan henkeäni


      • JuhastaTämä

        Ja seurustelukumppaniltani mä odotan että se pitää yhtä tärkeänä kuin omaansa myös sitä että minun henkeni säilyy ja auttaa minua pääsemään tavoitteeseeni eikä estämään tai edistämään päinvastaista tavoitetta

        Juha on ollut 5 v etäällä koska on käyttäytynyt jatkuvasti minun tavoitetta estävästi ja enemmän vaarallisesti itsemurhan suuntaan sysäävästi

        Hänen käytös on minulle hengenvaarallista jonka takia hänet on ollut pidettävä etäällä jotten kuole

        Hän on pelottava koska hän käyttäytyy tavalla joka on riski hengelleni


      • Miesvaillamunaa

        Hirveen kiinnostavaa. Kukaan ei tainnut olla kiinnostunut sun mitättömästä elämänarvosta mutta kiitos taas tästäkin vaikka teetkinnsen aina piiloutuen naiseksi


    • Hyväpoikaniivoiettä

      Näää on sen "erikan" ex kämppiksen provoja. Leuhkii et sillon taas uus perhe ja saa pillua. Näyttää mallia lapsille miten hyvä isukki voi nistikin olla

      • Ihmeellistää

        Millasen ihmisen täytyy erikseen kertoa oikein saavansa pillua?


    • Kkkkkkkkööppo

      Ihan fiksuhan se jenny on kun sanoi että sait sen avulla elää vielä villiä jatkettua nuoruutta

      • Jotainhyvääkinsussa

        Ettekä sotkeneet lapsia siihenkään.wau.


    • Eiminkäänlaisia

      Sehän on hänen elämäänsä ja jos teillä se " ollut jotain " on esim. nimetöntä
      viestintää netissä niin ei kukaan elämäänsä siihen lopeta, mitä sinä olet tehnyt asian eteen oikeasti ja millainen olet ollut häntä kohtaan.

      • Mietisituusix

        Saattaa hyvinkinnlopettaa. Teen susta lassuun ilmon aamulla


    • Huomenetsulle

      Ethän sinä ollut ihastunut vaan vihastunut, enhän ollut sulle edes puhumisen arvoinen kuten kaikki muut täällä, heidän kanssaan sinä halusit leikkiä upotusleikkejä joka päivä ja kaikkea muuta samanlaista. Minä seurasin hiljaa sivusta eikä mikään muuttunut koskaan miksikään muuksi.
      Kannattaa aina huomioida omakin käytös ennenkuin alkaa kirjoittamaan aloituksen tapaisia juttuja syyttelymielessä.
      Voin kysyä samoin, mietitkö koskaan miltä se kaikki on tuntunut.

      • jaihmeyellyt

        Minäkin olen vierestä seuraillut näitä leikkejä ja ihme ilkeilyjä täällä.


    • sanosisnettäjos

      -se jotain- on ollut aloituksen mukaista nin eihän se mitään ole, pelkkää vittuilua.

    • Kaikkihanriippuu

      Vain ja ainoastaan sinusta, millälailla olet tämän ihastumisesi kertonut, tuonut esille, millälailla puhunut hänelle ja mistä puhunut. Miehet, miehet.

    • Onvaanniin

      Että syyllistämällä ei koskaan saa mitään hyvää aikaan, päinvastoin. Paljon parempi vaihtoehto on
      kahdenkeskinen, sopuisa puhuminen asioista.

    • Tarkoitatkosiis

      Että ihastumisesi kohteen on lopetettava eläminen siihen kun sinä ihastut vai mitä tarkoitit.
      Hänen toimintansahan riippuu sinun tekemisistäsi, millainen teidän yhteytenne on sitten ollut, tiivis ja puhelias vai anonyymillä palstalla oloa ja puhumattomuutta, tästä en päässyt aloituksen perusteella selvyyteen mutta kummastelen kyllä vähän koko aloitusta ja sen perusteella ainakin vaikuttaa että ette ole liiemmin puheväleissä ja sen perusteella kummastuttaa aloitus vieläkin enemmän.

      • JKKLLLk

        Kuulostat siltä pasila sarjan hörhöltä joka oli päivän selvinpäin ja kaikki oli niin kovin kummaa


    • Ymmärränsua

      Aplle vastausta, ei tunnu yhtään hyvältä kun siihen kenen kanssa olen on tunteet täysin kuollut. Ne on ohjautunut suhun. Ero on suunnitelmissa, ollaan käytännössä kaverimeiningillä. Sun kanssa on niin epäselvä tilanne enkä sua edes näe. Ei edes tunneta mutta vahvat on tullut tunteet suhun. Sama juttu mulla, jos olen rakastunut ei kiinnosta muut pätkän vertaa. En tiiä vaikeeta, mut haluun sulle vain hyvää..

      • Itsellekinkäynytniin

        "Sun kanssa on niin epäselvä tilanne enkä sua edes näe. Ei edes tunneta mutta vahvat on tullut tunteet suhun. " Voihan se olla ettei se toinen osapuoli ole mitenkään lätkässä sinuun, eikä susta kiinnostunut, mutta kyllä sä sitten varmaan yksinkin pärjäät rakastumisen huuruissasi. Joskus yksipuolinen rakastuminen johonkuhun auttaa pääsemään irti aiemmasta suhteesta.


      • Ymmärränsua
        Itsellekinkäynytniin kirjoitti:

        "Sun kanssa on niin epäselvä tilanne enkä sua edes näe. Ei edes tunneta mutta vahvat on tullut tunteet suhun. " Voihan se olla ettei se toinen osapuoli ole mitenkään lätkässä sinuun, eikä susta kiinnostunut, mutta kyllä sä sitten varmaan yksinkin pärjäät rakastumisen huuruissasi. Joskus yksipuolinen rakastuminen johonkuhun auttaa pääsemään irti aiemmasta suhteesta.

        Kiitos tästä kommentista. :) Hyvin voi olla yksipuolistakin tämä ihastuminen ja usein ikävissäkin' asioissa löytyy sit after all se
        positiivinenkin lisä. Ja kyllä, jokaisen pitää pärjätä yksinkin. Hyvä et sä pääsit huonosta suhteesta pois.


      • taisitteneii

        Harvemmin yksipuolinen ihastuminen auttaa irti suhteesta ja jos vielä tulet huonosti kohdelluksi niin päinvastoin. Ihminen voi jäädä paskaankin suhteeseen, jos hänen rakkautensa vielä toimii kurjasti, hänhän näkee tällöin että muutkin ihmiset on kurjia jopa kurjempia. Olisin varovainen näissä.


    • Vähänkönolooheiap

      Kysellä hänen tekemisiään täällä muilta, miksi et selvitä asiaa hänen kanssaan vaan toimit ikäänkuin kierosti toisen selän takana, puuttuu vaan että hän lukee viestisi. Tässä ollaan kun netti on ainoa paikka kanssakäymiselle. Minusta tosi ikävästi toimittu.

    • onollutjotain

      tarkoittaa mitä?

    • NiinAjattelisin

      Junnu Vainion sanoin
      Sellaista elämä on

    • myllynkivenä

      Eli toinen on mennyt teidän jutusta eteenpäin, mutta sinä et? Ajattelen, että jumitat. Ei silloin mitään "tehdä" sinulle, vaan itse teet itsellesi. Se ei ollutkaan elämää suurempaa sitten, kuten harva asia elämässä muutenkaan on.

    • Ikävää_Erittäin_Ikävää

      Ikäväähän se on jos joudut toisten kumppaneita kadehtimaan. Mitäs tuosta. Pillua sinä et koskaan tule saamaan, joten kätele itseäsi niinkuin aina ennenkin.

      • aloittajataisiolla

        Nainen... mutta ethän sä noita tekstejä ees lukenu tuossa välissä... piti vaan ensimmäisen parin sanan jälkeen jo kommentoida.. eikö niin?


    • Enymmärtänytollenkaan

      Sinä kertoilet netissä ihastuneesi, mitä sen pitäisi vaikuttaa kohteen elämään ellet tee mitään muuta. ??? Ei täällä mekastamisella ole mitään merkitystä, jollain lailla tunnut olevan asian kanssa täysin eksyksissä ja hakoteillä.

    • miehillämonestihalut

      Jaahas, jaahas. Mitähän tähän sanoisi. No, ne jotka sanovat etteivät mitään suhdetta halua eivät tietenkään kömmi muutakuin satunnaisten panojen kanssa sänkyyn eli et olisi sopimaton. Sinkuilla on mielestäni vapaus tehdä mitä tahtoo, vaikka toista sattuisikin.

    • Nähtävästi

      Et ole milläänlailla keskustellut asiasta kys. ihmisen kanssa, teillä ei ole mitään yhteistä linjaa missä mennään vai mennäänkö missään. Keskinäinen puhuminen voisi tehdä terää.

    • ArvostanItseäni

      Naiset, arvostakaa itseänne positiivisessa mielessä.

      Naisena olisi tervettä olla tuntematta mitään sellaista miestä kohtaan joka noin käyttäytyy. On olemassa miehiä, jotka osaavat ammattilaisen tavoin pyörittää naisen tunne-elämän sekaisin. Sen jälkeen, kun he ovat päässeet päämääräänsä, niin he jättävät naisen kärsimään, ja unohtavat täysin oman onnensa nojaan. Odottavat, että nainen alkaisi pyöriä hänen ympärillään. Itselläni ei ole tapana juosta miesten perässä, vaikka olisi kuinka komeita. Ja muutenkin olen hieman introvertti ja herkkä tyyppi. Jos miehellä ei löydy ymmärrystä minun kaltaiselleni naiselle, niin silloin hän ei ole ansainnut minua. Minusta ei ole käyttäytymään sillä tavalla, että alkaisin itse piirittämään jotain miestä.

      Ainakin itse haluan naisena arvostaa itseäni senverran, että en hyväksy mieheltä huonoa kohtelua. Jos miehellä on aidot tunteet naista kohtaan, niin hän osoittaa huomiota sille naiselle, joka on hänelle tärkeä, ja jättää muut sivuun. Mutta jos mies käyttäytyy jo alussa niin huonosti, että jättää minut sivuun ja käy halaamassa kaikki muut naiset, ja himoitsee oman veljensäkin vaimoa ja suurinpiirtein ärjyy minulle täysin ilman syytä , ennenkuin mitään suhdetta on edes ehtinyt alkaa, niin minun tulkintani asioista on, että sellainen mies ei ole ansainnut minun kaltaistani naista. Itselläni ei ole yleensä tapana sanoa kenellekkään pahaa sanaa ja olen aina yrittänyt auttaa ja tukea toisia ihmisiä. En käytä aineita, enkä polta tupakkaa, kaikki velkani olen maksanut ja teen töitä elantoni eteen. Olen sopusuhtainen, hieman pyöreä, mutta se ei ole minulle ongelma, koska hoidan säänöllisesti ulkonäköäni, eikä pieni painonpudotus ole minulle mikään ongelma.

      Yleensä miehet kiiinnostuvat minusta usein, mutta itse kiinnostun vain harvoista. Olen avioliitossa, ja vaikka suhteemme ei tihku seksiä, niin ei se minulle olekaan pääasia. Yksi mies yritti mulla väliimme, ja onnistuikin hieman rikkomaan liittoamme, mutta ei lopullisesti. Kyllä sen näkee jo alussa miehen käytöksestä, että kuinka vakaa hän on parisuhdeasioissa. Arvostan sitä, että olen liitossa ihmisen kanssa, joka on positiivinen persoona, joustava ja tasapainossa itsensä kanssa.

      • hirmuhienohomma

        Ehkä kaikki ei olekaan terveitä. Osa on hyväuskoisia, aitoja, sinisilmäisiä ja herkkiä eivätkä he siitä miksikään muuksi välttämättä muutu vaikka yritätkin heitä kasvattaa ja kovettaa sellaisiksi. Heille on onni, jos he kohtaavat ihmisen joka osaa arvostaa tai edes ymmärtää heidän herkkyyttään. Hyvä, että sinulla on positiivinen, joustava ja tasapainoinen ihminen rinnallasi, ole tyytyväinen siihen. Minun pelastukseni on sisäisesti rikas, oma mielikuvitusmaailmani.


      • hirmuhienohomma

        Vetäydyn sinne vaikkei se hyväätiedetään teekään, mutta eipä tartte satuttaa itseänsä mitenkään.


    • Älänolaaitteestolla

      Natalia kuule, mitäs jos nyt jättäisit s rauhaan ja keskittyisit kiltisti omaasi elämääsi. Tuo alkaa olla jo sairasta!

    • Oletkoluotettavaitse

      Mikä on peruste viestillesi, oletko tehnyt kaiken hänelle selväksi aikuisten tavalla ja ollut myös sen mukaan eli teillä on keskusteltu keskenään asiat selviksi, mitä on ja missä mennään, muutenhan tuollaista ei voi kirjoittaa, ei oletuksien eikä mututuntuman varaan. Kyllä aina kummastuttaa miten
      ihmiset on kykenemättömiä keskinäiseen kommunikointiin, tännehän tällaista ei missään nimessä pitäisi laittaa vaan asia on kahdenkeskisesti selvitettävä.

    • Ilkeämielistenviestien

      Perusteellako jonkun pitäisi laittaa elämänsä toppiin, niinkö ajattelet. Jos se " ollut jotain " jää tällaiseen viestintään niin aloittajalla on melkoinen sarka kuokittavana ihmissuhde - asioiden parissa.

    • taidatollaaaika

      vittumainen ihminen.

    • Mitästunteita

      Se herättäisi, hän elää elämäänsä ja sinä elät omaa palstaelämääsi häntä haukkuen ja mollaten, uskoen näemmä että kun kirjoitat anonyymejä, negatiivisia viestejä niin se on sitä jotain ollutta sitten.

    • Ihastuessani

      En tietenkään tiedä ihmisestä vielä mitään ja ellen tule tietämäänkään eli yhteyttä välillemme ei synny niin molemmat tietysti jatkamme elämäämme kuten ennenkin ja siihen kuuluu tietysti sitten se jonkun muun viereen kömpiminen, eikö se ole luonnollinen asia. Se - ollut jotain - pitää viedä halutessa niin pitkälle että molemmat on oikeasti tietoisia haluista ja toiveista miten edetään.

    • Kuntapaasamanlaisen

      Puhua pitäisi kyllä mutta kun et puhu itsekkään oikeista asioista. Valehtelit ja vedätät. Luuletko että näiden viestien tarkoituksia sinulta ymmärrä. Haluat tahallasi että olen alistunut sun oikkuihin. En ole minäkin vedätin sinua. Etkä todellakaan ole ystävä millään tavalla. Se mitä ajattelen sinusta nyt on tuo esittäminen ja oikeiden asioiden käyminen. Minä yritin kyllä ja pyysin niitä anteeksi sinä nähtävästi unohdit oman valheesi? Näinkö toimit silloin kun ex:si jätit? No toisaalta näkihän sen mihin johti. Pitäisikö minun toimia samoin?

      • OikukasOletItsekin

        Mitä olen valehdellut? Miten olen oikutellut? En ole valehdellut mitään, kerroin asioita, niinkuin oletin niiden menevän, mutta asiat saivatkin toisen käänteen, ja en voinut itse vaikuttaa niihin. Toiseksi en ole myöskään oikutellut. Mutta sinä olet puhunut minulle puppua ja toiminut todella häijysti ja raakamaisella tavalla. Pyysit anteeksi, mutta en silti hyväksy sellaista käytöstä naisena, jos yhtäkkiä joku alkaa syyttömästi karjua minulle ja puhua rumasti. Olimmehan vain pinnalliset tuttavat, eikä välillämme muutenkaan ollut tapahtunut mitään intiimiä, eikä minulla ollut tapahtunut mitään sellaista kenenkään muunkaan kanssa. Eihän meistä koskaan mitään ystäviä edes tullut. Olit minulle vain henkilö, jonka tiedän, mutta en edes tunne sen paremmin. Olen miettinyt, että jos otan exäni takaisin. Edes harkinta aika ei ole vielä ohi. Yritit tunteettomasti tunkeutua väliimme, ja ajattelit, että omalla viehätysvoimallasi pystyt sotkemaan toisten parisuhteet. Ja mieluummin olen vaikka yksin, kun sinun kaltaisesi miehen kanssa, joka vain rasitaa henkisesti. Arvostan itseäni, ja osaan nauttia elämästäni ja tehdä ihania asioita ilman miestäkin.


    • jäänytilmanhuomiota

      Ajattelisin, että ei ole kovin hääppöinen ihminen, jos tällaisia vielä kirjoittelee siihen päälle.

    • Noinkirjoittavalla

      Ihmisellä on alhainen luonteen laatu. Viesti on todellinen pohjanoteeraus.

    • Naiselta

      Tuntuu saatanan paskalta jos noin..😕

    • Ihanelämäävaan

      Jos hän kömpii iktaisin jonku toisen viereen, on hän ilmeisesti varattu, joten tuskin meillä mitään olisi ollut, muuta kuin keskustelua, koska en sekaannu varattuihin.

    • Musta-Pekkaensimmäinen

      Lähtisin lujaa ja kauas

    • Nuorityttöystävä

      En olisi yllättynyt, tosin en ole ihastunut kehenkään (valehtelee).

    • depressednotobsessed

      Minkä sille voi, jos ei kelpaa. Vapaa tahto ja elämä on vaan väliaikainen vaiva.

    • Näköjään täältä poistellaan viestejä tuhkatiheään.
      Viimeksi olen ollut palstalla 23.6.2017.

      Texasin Pekalle, kertoisin, etten kadu hetkeäkään,
      etten suostunut fyysiseen kontaktiin hänen kaverinsa kanssa,
      joka hommasi jopa firmalleen toimiston KAMPUSALUEELTA,
      vastapäätä rakennusta, jossa olin.

      Texasin Pekalle, kertoisin, etten kadu hetkeäkään,
      etten suostunut juttelemaan hänen kaverinsa kanssa,
      vaikka hän änkesi lähelleni kirjaston info pisteessä, KAMPUSALUEELLA.

      Texasin Pekalle soittaisin:

      https://www.youtube.com/watch?v=rs3VBC_ju28

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe