Maijan kierrätystoimintaa Pattayalla.

TerveisetTuusulasta

Pattayalla on infraongelma kuten Thaimaan muissakin kohteissa ja suomessahan on päädytty kierrätykseen. Minä kannan korteni kekoon täällä Pattayalla.

TerveisetSoiLengkeeniltä 16.4.2017 17:04
Taitaa siellä Chian Maissa tai Hua Hinissä olla tylsää kun Pattaya suomi24 palstalla täytyy 16 tuntia/vrk roikkua. Kohta kutsuu Whitherspoon Sport bar lähden kannustamaan Bottaksen ja Kimin kisaa.
Jääkää te kaksi valehtelemaan palstalle omaisuuksistanne ja muustakin. Minä harrastan thai tyttöjen kierrätystä, se on mukavampaa kuin aviossa olo. Onneksi Songkraan (huom oik.kirjoitus jonka täällä oikeasti asuva osaa) alkaa lähentyä loppuaan. Chok dii soong panjaa.

45

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VexVaan

      Hupsista.
      Avovaimo, Pattayalta koilliseen, Lande, Korealaisten lapset, no sattuuhan sitä kun elää haaveluxuselämää ollen miljonääri parin kolmen vuoden kuluttua.
      On tainnut Maija joutua siiderivalaan kierrätettäväksi.

    • Hanki Maijailija oma elämä.
      Tilanteeni on vakiintunut noista ajoista nyt on ollut vakituinen lady pian 3 kk. Eikä ole baarilöytö kuten sinulla.

      • HupsistaHeijaaMaija

        Ai että jaha jassoo. Että oikein kierrätyksestä on lyötyny vakihutsu, hyvä löytö sulla.

        Tilanne on varsin vakiintunut, sepä hyvä, joten jatkappa Maija sitä sun vakiintunutta ihan vaan sieelä Pattayalla.


      • lerpanvaimo
        HupsistaHeijaaMaija kirjoitti:

        Ai että jaha jassoo. Että oikein kierrätyksestä on lyötyny vakihutsu, hyvä löytö sulla.

        Tilanne on varsin vakiintunut, sepä hyvä, joten jatkappa Maija sitä sun vakiintunutta ihan vaan sieelä Pattayalla.

        Oi Lerppa kerrohan, mistä sä löysit huo.avaimos,
        Pattayan baarist vai Hui Hain kaukaisen?


      • AviomiesNauraa
        lerpanvaimo kirjoitti:

        Oi Lerppa kerrohan, mistä sä löysit huo.avaimos,
        Pattayan baarist vai Hui Hain kaukaisen?

        Voi hellanduudeli sentään Maijukka on pöpöttäny nuudelia samasta kattilasta Thaikun kanssa PIAN KOLME KUUKAUTTA ja nyt jo tietää kaiken kaikesta ja LIKKA ON JO AVOVAIMO.

        Näin meidän äidinpojat löytää oman elämän itselleen.


      • PalstanPelastaja

        Painuhan poju Soille taas länkyttämästä tuota turpaasi.


    • 6948576874

      Vallking stretilta

    • Normihomma

      Yksikään nainen, maksava, osallistuva maksuihin, maksuton tai maksullinen, ei katsele kiukkuista saitaa kielitaidotonta isottelevaa ja öykkäröivää sairaseläkeläistä, joka kuvitteli saavansa kotiorjan itselleen ruokapalkalla ja vieläpä huonolla ruokapalkalla ja huutaa, halveksuu ja piruilee siihen päälle vielä Suomen kielellä.

      Siksipä lerpan ja monen muun seniilin sankarin naisseikkailut päättyvät lyhyeen ja jäljelle jää kiukku ja katkeruus.

      Ei tämä maailma niin toimi Lerppa.

      • AviomiesHöröNauraa

        On se niin hellää tuo Maijukan avoliitto kolmen kuukauden seurustelun jälkeen, että pääpainona on toisten ihmisten AVIOLIITTOJEN kommentointi.

        Maija poikanen se kuitenkin tuon 3 kk:n aikana on viettänyt juhannuksen suomessa ja viikottain käynyt Hooterssissa pesettämässä mopoaan ja mitä kulloinkin.

        Oikein lämpöistä avoliittoa sinulle Maija ja rakkaallesi tiedolla, että kyllä se elämän sinuakin aikanaan opettaa.


      • äläopetaisääsi
        AviomiesHöröNauraa kirjoitti:

        On se niin hellää tuo Maijukan avoliitto kolmen kuukauden seurustelun jälkeen, että pääpainona on toisten ihmisten AVIOLIITTOJEN kommentointi.

        Maija poikanen se kuitenkin tuon 3 kk:n aikana on viettänyt juhannuksen suomessa ja viikottain käynyt Hooterssissa pesettämässä mopoaan ja mitä kulloinkin.

        Oikein lämpöistä avoliittoa sinulle Maija ja rakkaallesi tiedolla, että kyllä se elämän sinuakin aikanaan opettaa.

        Tämä "maija" on ollut elämästään 31 vuotta naimisissa ja Thain kanssa kohta kymmenen vuotta, joten tiedän jokseenkin mistä puhun.
        Sinä olet joku androgyyni sekasikiö jolla ei ole mitään tietoa naisista, miehistä eikä ihmissuhteista. Kaikki juttusi perustuvat mielikuviin ja olet sen itsekin tunnustanut että keksit satuja härnätäksesi ja provokaatioksi. Olet kuin alakoulussa se jälkeenjäänyt poika takarivissä joka nauraa väärässä kohtaan ja luulee olevansa hauska möläytellessään typeryyksiä. Välillä loikkaat kuralammikkoon mahallesi ja matkit uintiliikkeitä tehdäksesi vaikutuksen ympärillä olijoihin. Vaikutus on se aivan sama kuin täälläkin kun availet sanaista arkkuasi.


      • HöröNauruaAviomieheltä
        äläopetaisääsi kirjoitti:

        Tämä "maija" on ollut elämästään 31 vuotta naimisissa ja Thain kanssa kohta kymmenen vuotta, joten tiedän jokseenkin mistä puhun.
        Sinä olet joku androgyyni sekasikiö jolla ei ole mitään tietoa naisista, miehistä eikä ihmissuhteista. Kaikki juttusi perustuvat mielikuviin ja olet sen itsekin tunnustanut että keksit satuja härnätäksesi ja provokaatioksi. Olet kuin alakoulussa se jälkeenjäänyt poika takarivissä joka nauraa väärässä kohtaan ja luulee olevansa hauska möläytellessään typeryyksiä. Välillä loikkaat kuralammikkoon mahallesi ja matkit uintiliikkeitä tehdäksesi vaikutuksen ympärillä olijoihin. Vaikutus on se aivan sama kuin täälläkin kun availet sanaista arkkuasi.

        Ihan oikeesti HEI ISÄ RAKAS funtsi vähä....... 3 kk tulee täyteen avovaimos kanssa ja sä jauhat lerpan kanssa joka ikisen aloituksen alla ihan täyttä peetä.

        Miten sun ja tuon rakkaasi elämä 10 vuoden kuluttua, kun sun mielenkiintos palstalla eikä tytössä ???????


      • HöröNauruaAviomieheltä kirjoitti:

        Ihan oikeesti HEI ISÄ RAKAS funtsi vähä....... 3 kk tulee täyteen avovaimos kanssa ja sä jauhat lerpan kanssa joka ikisen aloituksen alla ihan täyttä peetä.

        Miten sun ja tuon rakkaasi elämä 10 vuoden kuluttua, kun sun mielenkiintos palstalla eikä tytössä ???????

        "Olet kuin alakoulussa se jälkeenjäänyt poika takarivissä joka nauraa väärässä kohtaan ja luulee olevansa hauska möläytellessään typeryyksiä. Välillä loikkaat kuralammikkoon mahallesi ja matkit uintiliikkeitä tehdäksesi vaikutuksen ympärillä olijoihin. Vaikutus on se aivan sama kuin täälläkin kun availet sanaista arkkuasi. "

        Tuo oli osuva kuvaus trollilerpasta! :DDD


      • KippuraNaurua
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        "Olet kuin alakoulussa se jälkeenjäänyt poika takarivissä joka nauraa väärässä kohtaan ja luulee olevansa hauska möläytellessään typeryyksiä. Välillä loikkaat kuralammikkoon mahallesi ja matkit uintiliikkeitä tehdäksesi vaikutuksen ympärillä olijoihin. Vaikutus on se aivan sama kuin täälläkin kun availet sanaista arkkuasi. "

        Tuo oli osuva kuvaus trollilerpasta! :DDD

        Kiitos.

        Muista 3 kuukautta kestäneen seurustelusi = AVOVAIMO......
        tarpeet, vai kerroitko hänelle bongaustilanteessa, että oot netti-idiootti.


      • OletTrolliEtMuuta
        KippuraNaurua kirjoitti:

        Kiitos.

        Muista 3 kuukautta kestäneen seurustelusi = AVOVAIMO......
        tarpeet, vai kerroitko hänelle bongaustilanteessa, että oot netti-idiootti.

        Olet kyllä poju sekaisin.


      • vapaa_matkustaja

        "Thain aviomies" kuvittelee että kaikki ovat hänen kaltaisiaan yksinäisiä trollaavia laitoshoidokkeja. Tai itseasiassa hän toivoo niin. Silloin ei käy kateeksi eikä vihaksi kun ollaan samalla osastolla. Minä vietän syyskuusta uuteen vuoteen Pattayalla. Välissä tankkaan visan jossakin lähimaassa.


      • OrginalillaSairasMieli
        KippuraNaurua kirjoitti:

        Kiitos.

        Muista 3 kuukautta kestäneen seurustelusi = AVOVAIMO......
        tarpeet, vai kerroitko hänelle bongaustilanteessa, että oot netti-idiootti.

        Vakituinen lady kääntyi lapsen mielessä avovaimoksi. Niin käy kun ei ole minkäänlaista kokemusta elämästä.


      • NeitsytHinttiBodariMaija

        Jassoo että kun pian tulee 3 kuukautta täyteen on siis vakituinen lady ja pompspomps avovaimo, vaikka täys horo.


      • ThainAviomiesOrginalAnal
        NeitsytHinttiBodariMaija kirjoitti:

        Jassoo että kun pian tulee 3 kuukautta täyteen on siis vakituinen lady ja pompspomps avovaimo, vaikka täys horo.

        Ei kaikki ole hammaslääkäri vaimoni kaltaisia tuhannen arabi kikkelin vastaanottanutta maksullisia ladypoikia. Monet ovat löytäneet kunnolisen Thai naisen, oon kade.


      • MaijukkaOnRakastunu
        ThainAviomiesOrginalAnal kirjoitti:

        Ei kaikki ole hammaslääkäri vaimoni kaltaisia tuhannen arabi kikkelin vastaanottanutta maksullisia ladypoikia. Monet ovat löytäneet kunnolisen Thai naisen, oon kade.

        Maija, voit sinä mun puolesta olla ihan mikä anaali tahdot, ollaan ainakin siitä samaa mieltä.

        Sinun 3 kuukauden panosi on avovaimo.

        Voi kuinka romanttista, sen jälkeen kun olet ensin kierrätellyt muita tyttöjä.


    • ThainAviomiesHaaveilee

      Tuskin edes tuolla thain aviomiehellä vaimoa on. Ei edes baaritytöt lähde tuollaisen idiootin matkaan. Ja siitähän tuo poju on katkera ei raasu ole pukille vieläkään päässyt kuin unissaan.

      • selvätapaus

        Thain aviomies on joko pikkupoika, jälkeenjäänyt aikuinen, sekopäinen transvestiitti tai päihdeongelmainen moniongelmainen nainen. Ikipäivänä hän ei ole hetero aikuinen mies ja matkansa tapahtuvat vain ja ainoastaan pään sisässä ja netissä.


    • NeitsytHinttiBodariMaija

      Huomenna teen oman aloituksen Maijukasta ja Mirkusta kun minun matkailutarinaa kaivataan.

      Tämän päivän vietän netissä Mirkun ollessa minun condossani jossa on kaksi poreallasta.
      Hän sielä pompsahtelee altaasta altaaseen ja otamme Skypepuheluita aina silloin kun hänellä ei ole asiakkaita.

      Tämä on ihanaa avoliittoa kun on 3 kk vanha suhde ja avivaimoni kroppa on kuin kitara, tiedättehän ...... takaata ja sormet yltää navasta selkärankaan.

      Jiiiihaaaaaa täältä Lahdesta.

      • LerpanLogiikkaa

        Keräät legon sieltä toisen täältä ja rakennat niistä rukkaset kädessä kehnon talon joka on kirjava eikä pysy pystyssä.

        Tuollaisiin tarinoihin kykenee vain Lerppa, jota isä löi lapsena lapiolla päähän kun ei oppinut ikinä laittamaan kenkiä oikeisiin jalkoihin. :(


    • KippuraHörötystä

      HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

      Hanki Maijailija oma elämä.
      Tilanteeni on vakiintunut noista ajoista nyt on ollut vakituinen lady pian 3 kk. Eikä ole baarilöytö kuten sinulla.

      PIAN 3 KK..................

      Mikä oma tarina ?????????????

      Ollaan sitä nyt niin vakiintunutta niin vakiintunutta, että voi herttinen sentään kuin romanttista Maijalla ja HoroMirkulla.

    • MaijaKierrättäjä

      Terveiset SoiLengkeeniltä sadanmiljoonan liikevaihdolla.

      Minä harrastan thai tyttöjen kierrätystä, se on mukavampaa kuin aviossa olo.

      Tilanteeni on vakiintunut noista ajoista nyt on ollut vakituinen lady pian 3 kk. eikä ole baarilöytö.

      Myönnän olevani aktiivinen mies ja olen elänyt moneen keskivertoon verrattuna monta elämää jo.

      Naisiin on mennyt karkeasti arvioituna miljoona euroa.

      Viinaan toinen mokoma.

      Matkoihin kolmas.

      Liikevaihtoni on sadanmiljoonan luokkaa ollut joten tuo pikku menekki ei tunnu missään 15% tuloksella ja toiminta jatkuu.

      Minulla on 4 lasta kahden eri vaimon kanssa.

      Muutin 16 vuotiaana yhteen ekan tyttöystävän kanssa.  

      Keskisuurena yrittäjänä tuonti-myynti-vienti-alalla reissannut maailmaa puolet elämästäni.

      Suomalaisia ns "maksuttomia" kaatoja on noin 90kpl.

      Maksullisia noin saman verran.
      Olen seurustellut eritrealaisen nuoren kaunottaren kanssa, JOKA työskenteli Malmin Mäkkärissä.

      Moni varmaan tietää kenestä puhun.

      Tutustuttiin ruotsinlaivalla.

      Ainoa musta nainen muutes ketä olen tuikannut. 

      Myös venäläisen kanssa, moldovialaisen kanssa, virolaisen huoran kanssa ja saksalaisen stripparin kanssa ulkomaalaisista jos puhutaan.

      Huorissa olen käynyt ulkomailla noin 300 kertaa joista noin 280 tapausta ei ole sama nainen.

      Vakipanoja löytyy edelleen Suomesta tusinan verran.

      Olen ollut jo pitkään tosin uskollinen thaimorsiamelleni, jonka kanssa olen ollut kolme kuukautta, enkä jaksa enää seksihurjastella.

      Minulla on hyvä muisti.

      Se riittää hurjasteluksi vaikka kymmeneen ihmiselämään

    • namdam

      Muija karuselliin vahinko kiertämään.

    • MaijanTussu

      Suus kiinni tsiang main resuperse! Tarina on tosi... sijoitin naiseen kaiken mutta en saanut mitään...

    • SiamHdThai

      Mikäli alla olevaa ei ole kirjoittanut tuhannen nimimerkin Maija 40X Vuodesta2010, niin Maija vetää puoleensa magneetin tavoin kaltaisiaan Pattayahurahtaneita.

      onlyinchiangmai 4.8.2017 1:42
      Chiang Maissa voi nähdä. Se ajelee harlikalla ja etsii farangeja joille voi tehdä oraalisia palveluksia. Sen mies pitää spermapankkia. Materiaalin saavat hammaslääkärivaimon rinnuksilta, ruumiin onteloista ja hiuksista.

      • lukijatpäättävät

        SiamHdThai lienee, omasta mielestään, älykäs, kirjoitteleehan hän palstoille niin asiapitoisia matkailukertomuksia, joiden älykkyydestä ja asiapitoisuudesta lukijatonneksi itsenäisesti tekevä tekevät johtopäätöksensä.


      • SiamHdThai
        lukijatpäättävät kirjoitti:

        SiamHdThai lienee, omasta mielestään, älykäs, kirjoitteleehan hän palstoille niin asiapitoisia matkailukertomuksia, joiden älykkyydestä ja asiapitoisuudesta lukijatonneksi itsenäisesti tekevä tekevät johtopäätöksensä.

        Samaa mieltä kanssasi Maija, lukijat mikäli heitä ylipäätään on sinun jokapäiväisten oireilujesi johdosta, tekevät itse johtopäätöksensä.

        Mikä sinun johtopäätöksesi Spermapankkisi asiapitoisuudesta, entä tervepäisyydestäsi on noin niinkuin matkailun näkökannasta ?


      • lukijatpäättävät
        SiamHdThai kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi Maija, lukijat mikäli heitä ylipäätään on sinun jokapäiväisten oireilujesi johdosta, tekevät itse johtopäätöksensä.

        Mikä sinun johtopäätöksesi Spermapankkisi asiapitoisuudesta, entä tervepäisyydestäsi on noin niinkuin matkailun näkökannasta ?

        Valitettavasti en kuulu herra Harleyn Maijojen joukkoon. Olen kyllä aikoinaan kirjoitellut moniakin asiapitoisia matkailujuttuja Thaimaasta, olenhan aloittanut sinne matkailun 1990 luvulla ja kiertänyt maata ristiin rastiin, avioitunut siellä vajaat parikymmentävuotta sitten sikäläisen korkeakouluopiskelijaneitosen kanssa.


      • Kreisiätouhua
        lukijatpäättävät kirjoitti:

        Valitettavasti en kuulu herra Harleyn Maijojen joukkoon. Olen kyllä aikoinaan kirjoitellut moniakin asiapitoisia matkailujuttuja Thaimaasta, olenhan aloittanut sinne matkailun 1990 luvulla ja kiertänyt maata ristiin rastiin, avioitunut siellä vajaat parikymmentävuotta sitten sikäläisen korkeakouluopiskelijaneitosen kanssa.

        Juttelet taas itsesi kanssa itsestäsi. Tosi rakentavaa.


      • MaijaMussukkainen
        Kreisiätouhua kirjoitti:

        Juttelet taas itsesi kanssa itsestäsi. Tosi rakentavaa.

        Voi Maija mussukkaa kuin kreisiä spermapankkijutut.


      • Prmn
        MaijaMussukkainen kirjoitti:

        Voi Maija mussukkaa kuin kreisiä spermapankkijutut.

        Sä olet aivan kuin sellainen pieni vesipäinen kakara joka haastaa riitaa jatkuvasti, tönii, ilkkuu ja piruilee, saa nenäänsä jatkuvasti, mutta jatkaa aina vaan entistä suuremmalla innolla.
        Pääasia sulle on että saat kaipaamaasi huomiota ja sinulle kelpaa kaikenlainen huomio. Olet siitäkin innoissasi kun jengi kelaa miten sekaisin olet.

        Lapsena takuulla temusit kuralammikoissa ja sotkit naamasi saveen saadaksesi huomiota. Söit kastematoja järkyttääksesi tyttöjä ja teit kainalopieruja loputtomiin.

        Olen kaksi vuotta työskennellyt aikoinaan vaikeasti vammaisten yksityisessä hoito / asuinkodissa vartijana / järjestyksenvalvojana.
        Suurin osa laitoksen asiakkaista oli ihania ihmisiä, mutta joukkoon mahtui kaltaisiasi pahasti katkeroituneita häirikköjä, jotka olivat asenteella "minä vastaan muu maailma". He tekivät kaikkensa päivästä toiseen saadakseen negatiivista huomiota.
        He koettivat manipuloida heikompiaan kaltaisikseen ja levittivät yleistä eripuraa.

        Sitten heidän omaisensa kauhistelivat harvoin käydessään, kun häirikköä jouduttiin pitämään voimakkaasti rauhoittavassa lääkityksessä koko ajan ongelmien ja väkivallan välttämiseksi. Lepositeitäkin jouduttiin joskus hetkellisesti käyttämään.

        En kaipaa niitä aikoja ja siksi minulle on varsin ikävää lukea, että nettipalstoilla päivystää samanlaisia vakavasti sairaita häirikköjä.


      • ThaiHdSiam
        Prmn kirjoitti:

        Sä olet aivan kuin sellainen pieni vesipäinen kakara joka haastaa riitaa jatkuvasti, tönii, ilkkuu ja piruilee, saa nenäänsä jatkuvasti, mutta jatkaa aina vaan entistä suuremmalla innolla.
        Pääasia sulle on että saat kaipaamaasi huomiota ja sinulle kelpaa kaikenlainen huomio. Olet siitäkin innoissasi kun jengi kelaa miten sekaisin olet.

        Lapsena takuulla temusit kuralammikoissa ja sotkit naamasi saveen saadaksesi huomiota. Söit kastematoja järkyttääksesi tyttöjä ja teit kainalopieruja loputtomiin.

        Olen kaksi vuotta työskennellyt aikoinaan vaikeasti vammaisten yksityisessä hoito / asuinkodissa vartijana / järjestyksenvalvojana.
        Suurin osa laitoksen asiakkaista oli ihania ihmisiä, mutta joukkoon mahtui kaltaisiasi pahasti katkeroituneita häirikköjä, jotka olivat asenteella "minä vastaan muu maailma". He tekivät kaikkensa päivästä toiseen saadakseen negatiivista huomiota.
        He koettivat manipuloida heikompiaan kaltaisikseen ja levittivät yleistä eripuraa.

        Sitten heidän omaisensa kauhistelivat harvoin käydessään, kun häirikköä jouduttiin pitämään voimakkaasti rauhoittavassa lääkityksessä koko ajan ongelmien ja väkivallan välttämiseksi. Lepositeitäkin jouduttiin joskus hetkellisesti käyttämään.

        En kaipaa niitä aikoja ja siksi minulle on varsin ikävää lukea, että nettipalstoilla päivystää samanlaisia vakavasti sairaita häirikköjä.

        Kokeileppa Maija jättää huorittelusi ja spermapankin tapaiset, niin sinulle selviää riidelläänkö.


    • PunaisetPutket

      Maijan kestotilauksen johdosta seuraavaa matkailupalstan lukijoille jos Teitä ylipäätään on:

      Tervetuloa Thaimaan matkailun matkailupalstan syövereihin nauttimaan kaikesta siitä annista, mitä Pattaya ihmismielessä voikaan saada aikaan.

      Parhaimpia otteita kannattaa lukea esimerkiksi hammaslääkäristä, Chiang Main ravitoloista, sekä luonnollisesti Harrikka moottoripyöristä kun moottoripyöräily on osa puheena olevan maan arkipäivää.

      Kiitos kaikille, jotka nauttivat tämän matkailupalstan annista jopa päivittäin.

    • PattayaFaniNro1

      Sinä olet pähkähullu PersläpiMAIJA jolla ei ole mitään muuta elämässä kuin suomikakskytneljän pattaya ja hua hin matkailukeskustelusivut Hua Hinin mustamaalaus mielessäsi ja tuntemattomien ihmisten haukkuminen sekä äärettömän lapsellinen, ivallinen esikoululaisen tasoinen pilailu. Painu vittuun ihan oikeasti.

    • MaijaMollanen1

      Älä puhu paskaa vanha lehmä Maija.
      Sinä trollaat joka tapauksessa vaikka yksinäsi, kuten on nähty.
      Haastat sujuvasti riitaa itsesikin kanssa sinua Maijaa ollen 10.
      Vastailet itsellesi, kannustat itseäsi, kehut itseäsi, ruokit itseäsi ja innostut kuin ilmapallo jos saat muiltakin huomiota kuin itseltäsi.

      Sun on turha selitellä syitä trollaamisellesi kun ainoa syy on että olet maaninen ja psykoottinen nettitrollaaja Suomesta joka väittää asuvansa vuodesta 2010 Soi Leengkenillä.

    • ChiangHdMaijalle

      Totuus tarua ihmeellisempää, tai toisin päin.

      🛫🛬 1 miljoona.
      🍺🍺 1 miljoona.
      👙🐰 1 miljoona.
      4 🏃🎠 nuorin rippikouluikäinen.
      👸🙋🙌🙏 saksalainen kasvatustapa, ei kiroilua, ei isän vastaista mielipidettä ääneen.
      2 👱👧 x, joiden kanssa 27v.
      💏👄💔👙👠💰300.
      👿 50v. vain oma mielipide oikea.
      👙👠💘3 kuukautta.

      📝✏ 10.000 riviä.
      💻💻 24 h / vrk. 7 vrk / viikko. 12 kk / v. 5 vuotta.

      Baaritytön unelma POJU ?

    • SateenkaariMaija

      Kävelin tänään täällä Pattayalla yksin rantabulevaardia pitkin ja tunsin oloni niin yksinäiseksi mutta onnelliseksi, että päätin yksinäisyyttäni lievittää kirjoittamalla teille rakkaille Pattayan ystävilleni kuinka onnellinen olen.
      Minä olen luonteeltani niin avoin ja suvaitsevainen, että ketään tai mitään arvostelematta hyväksyn kaikenlaiset ihmiset ketään syrjimättä tai arvostelematta.
      Tämä minun kotikaupunkinihan on kaikkien tietäen ns. sulatusuuni kaikille mahdollisille ja täältä löytää aina kaltaistaan seuraa vaikka yksinäisyys valtaisikin mielen.
      Kävellessäni pohdin kuinka voi olla mahdollista että on elämää ylipäätään kohteissa joissa ei ole rantakatua Pattayan tavoin, eikä edes kevyenliikenteenväyliä Tuusulan tavoin.

      Kaikkihan tietävät minun paljon kirjoittavan matkablogeja ja kun oikein innostuu, niin tulee kirjoiteltua sammakoita, kuten aviomiehen harrikka-ajeluista Chiang Maista Hua Hiniin vedin hatustani, eikä sellaiselle ole mitään muuta selitystä.
      Nyt olen ongelmissa totuuden torvensoittaja kun olen, minulta perätään näyttöä.
      Harmittaa kun olen sateenkaarimies.

    • Miinaharava2010

      HD on kuin ajatukseni hidas ajaa,
      raskas työntää kuin golfkärryni ja yhtä pirullinen hinata.
      Miinaharavan kanssa osien etsiminen pientareilta ei ole mun juttu, eikä mulla ole aikaakaan koska täytyy riidellä ja päivystää 24/7.

    • Maijan2010Ystävät

      Yhtyneet persläpilerpat Hua Hinistä ja Chiang Maista ovat päästäneet olemattomat taiteilijanlahjansa valloilleen, terrorisoiden palstoja illasta lähtien.
      Ilmeisesti mielisairaalapaikoista on huutava pula koska yhtä ihmisriepua eivät saa otettua suljetulle hoitoonsa, vai onnistuiko pakenemaan koko laitoksesta?

      Persläpilerppojen päivää saamme viettää jatkuvasti, kunnes saavat suljettua lopullisesti suljetulle, tai ylläpito poistaa hullun palstoilta.

    • MersuNarssunen

      Niin syyskuinen sunnuntaiaamupäivä on alkanut jälleen Maijojen suurhyökkäyksellä, etenkin palstojen suurtuhooja, PersläpiMaija Vuodesta 2010 on ollut äänessä, alkaakohan pian toinen minänsä PersläpiMaija Soi Lengkeeni sotkea mukaan.
      Haaveilisivat vain ilman julkisia kommenttejaan kellarialivuokralaiskämpässään, vuoroin Thaimaan lomailusta ladypoikien kera, vuoroin Harrikka-ajeluita ja veneen omistamisesta, puhumattakaan ÄSSÄ MERSUISTA.
      Sitten olisi iltasella jälleen mukava pistää nukkumaan ja huomata jälleen kasvaneensa yhdeksi ihmiseksi.
      Niin pääsisivät asialliset kirjoittajat kertomaan Thaimaan matkailusta, nyt sellainen on täysin poissuljettua Maijan ansiosta.

    • 2010Me

      Kaks` Maijaa, palstoil kirjottel
      Ol toisel heist Mersu ja toisel joku Cheyenne
      Asuivat Gay-Jomtiella ja Soilla
      Molemmil ol sama harrastus
      leridareit he rakastit
      Mut välii pit olla, ei yhtaikaa kiroittant
      Kas eihän yks ainoo Maijanen
      Kahteen paikkaan samal aikaa kirjoittais

    • Maija2010Original

      Sain skypepuhelun itseltäni ja siinä sitten pitkä tovi keskusteltiin kuinka valloittavan ihanasti Pattaya ja koko Thaimaa kaikkinensa on elämäni.

      Päätimme lähteä moottoripyöräilemään Chiang Maihin, minä ajan ja kloonini istuu tarakalla.
      On mutkateitä kaveri on kertonu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe