ilman jumalaa mä en oo mitään

tehmies24v

siksi aina tänne kirjota...vaellan pimeydessä mut aika ajoin huudan ylöspäin..jospa sieltä kuultas

minne minä menisin, kenen luokse juoksisin,kuka mua auttas?

enkä edes sitä ansaitse, en teidä huomiota edes..

mut vastaan tuleen tulella, en näe, en ole jumalassa ni jos joku ihmine jotenki yllättäe tulee yli ystävällisesti mulle, ni torjun sen ihmise, lyön lujaa koska en lähde pimeydessä vaeltaan..istun tässä niin kaua että jumala mut vapauttaa tai kuolen pois ja menen helvettiin...koska sinne mennää jos jumala ei tuu mun elämää

en todellakaa lähde pimeydessä ihmisten tuulten heiteltäväksi..siksi ne vihaaki mua nii paljo..kaiketi

9

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirka.taas

      Jumala on satua ja höpötystä. Ihmiset saadaan uskomaan ihan mihin tahansa huuhaaseen uskonnon nimissä. Sinäkin uskot jumalaan vaikka sitä ei oikeasti ole.

    • ollaanEuroopassa

      Älähän nyt. Suomalaisilla on Ukko Ylijumala. Turha muistella jonkun aasialaisen paimentolaisheimon vanhoja tarinoita.

    • selevä_tie

      Merestä ihminen on tullu, kalasta. Kyllä sen on tyhmempikin uskonnontutkija jo tunnustanu.

      Nuo jumala jututt on heikkopäisten hourailua.

    • lukutaidottomalle

      Painu sinä Mirka muualle palstalle!

      Etkö sinä jotenkin osaa lukea että tämä on rukouspalsta?

    • suuri_kusetus

      Eipä kuulla ylhäällä vaikka kuinka huutaisit. Katsoskun sinua on kusetettu. Huutelet väärälle jumalalle.

    • RW132r31r1

      Totta se on , et ole mitään ilman jumalaa. Jumalan kanssa olet kaikkea. Siksi saatana helvetillään sokaisee kaikki ihmiset koska he eivät turvaudu Jumalaan ja Jeesuksen sovitustyökön. JOkainen haluava voi jonain päivänä päästä Jumalan tykö kun uskoo sitkeästi. Tie on pitkä ja raskas kulkea, mutta sen arvoinen lopulta.

    • violaluna17

      Apu tulee ylhäältä,Valkeuksoien Isältä,joka kuuleen heikotkin rukoukset ja päästää lopulta pimydestä valoon,kysymyksiin saa vastauksen ja pelon keskelle rauhan,ja luottamuksen. Ja silloin kun Jumala alkaa kirkastaa Sanaansa muuten niin outo ja mykkä kirja alkaakin elää ja puhua juuri sulle. Sen lukeminen alkaa maistua mannalle,ja Pyhä Henki itse neuvoo,opettaa ja muistuttaa sanan lupauksista,jotka kaikki kuuluu meille,,osin kyllä vasta tuonpuoleisessa elämässä. Syvyydestä minä huudan sinua Herra! Herra,kuule minun ääneni. Tarkwtkoot sinun korvasi minun rukousteni ääntä. Jos sinä Herra,pidät mielessäsi synnit,kuka silloin kestää? Mutta sinun tukönäsi on anteeksiantamus,että sinua peljättäisiin. Psalmista.

    • siunaustasinulle

      Toivon että Jeesus Kristus auttaa sinua, ja voin myös muistaa sinua rukouksissani, mutta en voi luvata apua kenellekkään, koska Jeesus Kristus auttaa ihmisiä tahtonsa mukaan. Ei ole mukavan kuuloinen tuo sinun tilanteesi :/ Kiitos, että kerrot että haluat apua:) Haluan että tiedät että Jumala rakastaa sinua, ja että Hän välittää sinusta. En halua lannistaa sinua vaan kertoa asioita, jotka saataisivat auttaa. En myöskään sano, että tiedän kaikkea tai, että puhun täydellisesti totta, mutta yritän vilpittömästi auttaa miten tässä voin, ja antamieni tietojen perusteella voit päättää itse mitä mieltä olet asioista joita kerron.

      Monesti ihmisen ja Jumalan välillä voi olla joku este, joka voi estää yhteyttä Jumalan ja ihmisen välillä. Tälläisiä asioita voivat olla esimerkiksi anteeksiantamattomuus ja kääntymättömyys synneistä. Rukoilemisen nöyrästi näen myös hyvänä ideana, koska hän haluaa seuraajiensa olevan nöyriä, välillä se voi olla kyllä vaikeaa monestakin syystä. Mutta rukouksessa Jumalalle ihminen astuu ns. Jumalan eteen, ja itse jos olisin Jumalan edessä Hänen täydessä loistossa ja voimassaan kirjaimellisesti niin silloin uskoisin ainakin tässä kohtaa olevani suhteellisen nöyrä siinä tilanteessa, eli vaikka emme näe Häntä nyt niin silti voimme olla Hänen edessään ja olla Häneen yhteydessä rukouksin, ja silloin on hyvä olla aidosti nöyrä. Jos aidosti ihminen ei pysty olemaan nöyrä niin senkin voi tunnustaa Jumalalle, ja siihenkin voi pyytää apua Jumalalta, että Hän auttaisi. Pyhässä Raamatussa sanotaan myös selkeästi, että Jumala itse ei kiusaa ketään, vaan paholainen ja hänen valtakuntansa eli esim. demonit voivat kiusata ihmisiä, mutta vain jos Jumala sen sallii. Miksi Juamala sitten sallii pahaa? Esimerkiksi jos ihmiset eivät käänny synneistään, kuten anteeksiantamattomuudestaan. Yksi asia mistä ihmiset eivät myöskään monesti tiedä voivat olla sukukiroukset, joita voi sukuun olla tullut monien sukupolvien takaa. Sukukirouksia voi tulla sen takia, että joku aiemmasta sukupolvesta on tehnyt syntiä, eikä kukaan ole siitä kääntynyt, ja pyytänyt sitä anteeksi Jumalalta. Hyvä puoli on, että voimme pyytää anteeksi noista sukukirouksiin jotaneista asioista Jumalalta, vaikka emme tietäisi mitä syntejä on tapahtunut aiemmin tai että ketä niitä on tehnyt, mutta Hän tietää, ja Hän voi vapauttaa ihmiset sukukirouksista. En tiedä tilanteestasi, mutta toivottavasti tästä viestistä on jotain apua. Rauha ja lohdutus sinulle, Jeesuksen Kristuksen nimessä Hänen tahtonsa mukaisesti, aamen. :)

    • pitkäänuskossa

      Sinulle aloittaja, älä sitten enää missään tilanteessa ala pilkkamaan ja rienaamaan, vaikka kuin mielesi tekisi. Kyllä Jumala huudos kuulee ja tilanteesi näkee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe