Ihannemies?

sininenkö

Mietin yksinollessa kaikenmoista. Sukuni miehet ovat/ovat olleet pitkiä ja hoikkia. Niin myös parisuhteisiini liittyvät tärkeät miehet. Ulkonäkö ei heitä tietoisesti oli lähelleni tuonut, mutta ehkä asialla on jotain vaikutusta. Kaunis katse on sytyttänyt.

64

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi vuodet ovat vierineet.
      Enää sinun ei tarvitse miettiä.

      H.

      • 1lesken

        Josko nyt saisi valita mieleisensä miehen. Turhaa mainitakaan raittius ja tupakoimattomuus, aekä huumeettomuus. Nehän olisivat selviö. Miehen pitäisi olla samalla aaltopituudella kanssani, ja se ei ole ihan iisi juttu se. Avarakatseinen, maailmaa nähnyt, rosoinen, huumorintajuinen, tietyllä tavalla herkkä. Ei mielelläään laumaa exiä eikä tietty nyxää, josta ollaan juuri eroamassa. Ihanne olisi, jos olisi hevostila ja koiria. Iällä ei niinkään väliä. Ulkomuoto saisi olla jotain Brad Pittin ja remppa-reiskan välimaastossa. Miettiä ei tarvitse mutta haaveet ei maksa mitään. Lesken


    • Psykoterapeutitar

      Ihannemies😜 No, varmaan alle kolmekymppinen, vaalea pitkätukkainen ja sinisilmäinen, hyvällä huumorilla ja seikkailumielellä varustettu. Ei ole pahitteeksi luotettavuus ja rehellisyyskään😊

      Ai, menivätkö vuodet jo ohi😳 No, voi voi😢

      • Muuten olisi osunut minuun,mutta kuten psykoterapeutitar sanoi,vuodet meni ohitse,siniset silmät ja vaaleat pitkät hiukset on vieläkin,nyt kun löytyisi nätti,leveälanteinen nainen jostain ja saa olla pitkät hiuksetkin naisella. Kypsä,ihana rouvakoon ,mutta iällä ei niin väliä,kunhan on 20-55v ?


    • Kukka-Kaali-Keitto viikon-lopuksi.
      Jo vain, sanoi tyttö tunturissa.
      Vaikka keräilikin kattilaan Jäkälää.
      -
      No minä en erehdy.
      Miehisyys velvoittaa osaamiseen keittiössäkin.
      Ruma-puheinen Tiina innosti ajatukseen keittiössään.
      -
      YLE:sta lähti taas yksi räävä-suinen A-nainen muihin hommiin.
      Johonkin perhe-liittoon.
      Ja niin on hyvästä.
      Arvokkaiden, kokeneitten herrojen naamalle ei nuori nainen saa koskaan hyppiä.
      Ei ainakaan ilman lupaa.

      H.

      • kesävierasko

        Millonka tiina on sulle keittiössään rumia puhunu?


      • kesävierasko kirjoitti:

        Millonka tiina on sulle keittiössään rumia puhunu?

        "kesävierasko"

        Tiina on Pohjois-Tanskalainen.
        Skånesta.
        Sillee Malmö-Mamu.

        H.


      • kesävierasko
        hunksz kirjoitti:

        "kesävierasko"

        Tiina on Pohjois-Tanskalainen.
        Skånesta.
        Sillee Malmö-Mamu.

        H.

        "Sääntöjen vastainen" heh heh, kun korjasin nimen Tinaksi 😆😆😆😆


    • sailise

      Kenen ulkonäkö? Sinun vai pitkien hoikkien herrojen?

    • Heikunkeikku

      En katsettani kallistaisi intoa purskuen semmoselle heinämäisen ohuelle miehelle, joka kovemman tuulen sattuessa joutuisi ottamaan tukea jostakin seinästä tai kaiteesta.
      Heinämäismiehillä on myös ohuen ohuet kintut, niin nekään ei viehätä.

      Jos katsetta alkaisin kallistelemaan suuntaan tai toiseen, niin suuntaus menis isokokoisen miehen suuntaan. Rotevahkoon ja sen näköisen, että tietää jo katseella, että hei tolla tyypillä on Voimaa.
      Hyvät lihakset ovat minusta hyvät. No ei toki, en tarkoita todellakaan mitään kehonrakentajalihaksia tai painonnostajalihaksia. Halloo halloota. Semmonen normaali vahva lihaksisto on riittävä.

      Myös vahva mieli sisältä. Vahva sisältä ja päältä. Jep joo, kyl käy.

      Kyllä olis vielä joitakin pieniä muitakin miun-maun-mukkaisuus-mielipiteitä, mutta mennään nyt noilla edellä kirjoitetuilla.

    • hehehehee

      Timmit pakarat on must.

    • mieluitemiesei

      ...marjanpoimie. Rahhaa hällä olla pittää ja soppeutuva mielala. Ei välii onko rimppakinttu tai roteva Reino.

      • New-age

        Rauhallinen, kaunisääninen, hellä, puhuu kauniisti naisista, innostuva, innostava, kuuntelija, puhelias, ruoanlaittotaitoinen, siisti, sisäsiisti, ulkosiisti,
        Syvällinen, kevytmielinen, uskollinen, rehellinen, luontoa rakastava, kävelijä,
        tykkää jostakin kirjallisuudesta, jostakin musiikista, jostakin kuvataiteesta, elokuvista, tempaisee jalkani irti maasta, elämänkokemuksellinen, herkkä...
        ja osaava sillai
        Lisään, jos jotain puuttuu...


      • Heikunkeikku
        New-age kirjoitti:

        Rauhallinen, kaunisääninen, hellä, puhuu kauniisti naisista, innostuva, innostava, kuuntelija, puhelias, ruoanlaittotaitoinen, siisti, sisäsiisti, ulkosiisti,
        Syvällinen, kevytmielinen, uskollinen, rehellinen, luontoa rakastava, kävelijä,
        tykkää jostakin kirjallisuudesta, jostakin musiikista, jostakin kuvataiteesta, elokuvista, tempaisee jalkani irti maasta, elämänkokemuksellinen, herkkä...
        ja osaava sillai
        Lisään, jos jotain puuttuu...

        Ai millai osaava? Sillä tavallako? vai tarkoititko ihan vaan arkista osaamista:)
        "puhelias" Oikeen puheliasko? Jos on OIKEIN puhelias, niin semmonen ei ole niin hyvä kuuntelija. Ookkos sitä ajatellut:)
        Nyt kun olet luetellut noin monta asiaa, josta tykkäät, niin mikä asia tai piirre on semmonen, joka sais sun kantapäät menemään jarruasentoon ja tekemään UU-käännöksen?


      • New-age

        Hulttio! Valehtelija! Itsekeskeinen! Itsekäs! Auervaaramainen=ei-omillaan-toimeentuleva!
        Oikein huudatin merkeillä


      • hehehehee
        New-age kirjoitti:

        Hulttio! Valehtelija! Itsekeskeinen! Itsekäs! Auervaaramainen=ei-omillaan-toimeentuleva!
        Oikein huudatin merkeillä

        @New-age

        Varakas varattu siis kelpaa, kunhan rehellisesti kertoo olevansa naimisissa.


      • New-age

        Ikuna ei ei ei ei. Eihän siinä oo mitään jännää.


      • hehehehee
        New-age kirjoitti:

        Ikuna ei ei ei ei. Eihän siinä oo mitään jännää.

        @New-age

        Runsaahkosti on tarjolla varakkaita, vaikutusvaltaisia varattuja miehiä, joilla vaimo sairastaa Alzheimerin tautia. Ko. miesten mielestä olisi jännää tavata uusi nainen ja katsoa, miten alkaa yhteistoiminta sujumaan. Ajavat tuossa tuokiossa vaikka Suomen toiseen päähän, jos sinä satut siellä asustamaan. Elämänkokemuksellinen on
        ja osaava sillai. Uskollinenkin on jos tykästyy sinnuun sillai. Vaimonsa kun kuolee, niin voit saaha aviomieheksi. Etkä tule ostaneeksi sikana säkissä aviomiestä.
        Harkitse vielä. Muuten jäät uikuttamaan ilman miestä, koska sun vaatimuksiasi ei täytä vanha erkkikään.


      • Heikunkeikku
        New-age kirjoitti:

        Hulttio! Valehtelija! Itsekeskeinen! Itsekäs! Auervaaramainen=ei-omillaan-toimeentuleva!
        Oikein huudatin merkeillä

        Kiitos vaan mun hiusteni kuivaamisesta. :)
        Mutta että-että mä säikähdin. Suuresti säikähdin.
        Kaikes rauhas istahdan koneen äärelle ja knapsasen palstan esiin,
        niin KAUHEE pöllähdys tuulta näytöltä naamaan. Puuska oikein. Märät hiukset menivät oikooseksi taaksepäin ja siso samas ne olikin kuivat. Säästyi föönaukselta.
        Vähempikin Huutaminen olis riittänyt vakuuttamaan, ettet ole niin otettu mainitsemiesi luonteenpiirteitten omaavien miesten suhteen.

        Mutta miten saa töröllään tönkkönä taaksepäin sojottavat hiukset asettumaan alaviistoon?
        Niinku normaalisti.


      • New-age
        hehehehee kirjoitti:

        @New-age

        Runsaahkosti on tarjolla varakkaita, vaikutusvaltaisia varattuja miehiä, joilla vaimo sairastaa Alzheimerin tautia. Ko. miesten mielestä olisi jännää tavata uusi nainen ja katsoa, miten alkaa yhteistoiminta sujumaan. Ajavat tuossa tuokiossa vaikka Suomen toiseen päähän, jos sinä satut siellä asustamaan. Elämänkokemuksellinen on
        ja osaava sillai. Uskollinenkin on jos tykästyy sinnuun sillai. Vaimonsa kun kuolee, niin voit saaha aviomieheksi. Etkä tule ostaneeksi sikana säkissä aviomiestä.
        Harkitse vielä. Muuten jäät uikuttamaan ilman miestä, koska sun vaatimuksiasi ei täytä vanha erkkikään.

        Nöf.
        Minusta jaettu ilo ei ole kovinkaan kiinnostavaa. Vaurauksista viis, kunhan ei
        töppösormet yllä mun kukkaroon. Olen solidaarinen muita naisia kohtaan.
        Mikä se sekundantti oli kahenkeskisis taisteluis? Rauha mun sielullein.
        Miehettä en ole elänyt, mutta referenssiä tulee olla ihannemiehellä, miks muuten.
        Silkkiuikut uikuttaa? Emme kait me naiset kuitenkaan joltisenkaan.


      • New-age
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Kiitos vaan mun hiusteni kuivaamisesta. :)
        Mutta että-että mä säikähdin. Suuresti säikähdin.
        Kaikes rauhas istahdan koneen äärelle ja knapsasen palstan esiin,
        niin KAUHEE pöllähdys tuulta näytöltä naamaan. Puuska oikein. Märät hiukset menivät oikooseksi taaksepäin ja siso samas ne olikin kuivat. Säästyi föönaukselta.
        Vähempikin Huutaminen olis riittänyt vakuuttamaan, ettet ole niin otettu mainitsemiesi luonteenpiirteitten omaavien miesten suhteen.

        Mutta miten saa töröllään tönkkönä taaksepäin sojottavat hiukset asettumaan alaviistoon?
        Niinku normaalisti.

        Ei muuta kuin kuuppa päähän ja lähimpään elin-tarvikekauppaan ostamaan useampi puteli muotovaahtoa. Vesi on tietenkin halvin keino yksi kuutio voi riittää. Nythän pitää tukkapestä pää alaspäin, oikeaoppisesti ja mehän olemme kaikki ylen korkeasti oppineita.

        Mä laitan tässä jotain rauhottavaa

        https://youtu.be/Xt3NfC2v5P4


      • hehehehee
        New-age kirjoitti:

        Nöf.
        Minusta jaettu ilo ei ole kovinkaan kiinnostavaa. Vaurauksista viis, kunhan ei
        töppösormet yllä mun kukkaroon. Olen solidaarinen muita naisia kohtaan.
        Mikä se sekundantti oli kahenkeskisis taisteluis? Rauha mun sielullein.
        Miehettä en ole elänyt, mutta referenssiä tulee olla ihannemiehellä, miks muuten.
        Silkkiuikut uikuttaa? Emme kait me naiset kuitenkaan joltisenkaan.

        @New-age

        No ei väkisin, pidä se nykyinen ei-ihan-ihannemiehesi 🙂
        Sekundantti avustaa.
        Mä totta puhuen itse määritän ihannemieheni vasta jälkikäteen käytännön kokemuksen kautta. Etukäteen en osaisi edes haaveilla miistä ihanuuksista, joita löytyy miehessä. Timmit pakarat on ja ne tulivat yllättäen ja pyytämättä 😍


      • New-age

        Hyvä alku - kaikkea parasta.

        Pzzzz. Onneksi kukaan mies ei ole kysynyt, mitä olisi tulossa? Pzzzz.
        Mutta huom. Tämähän mun lista on ihan teoreettinen. Kiinnitän enempi huomiota paketin sisältöön. Sovellan kakkuteoriaa.
        Nyxällä on potentiaalia paljonkin.


    • Kaikkea sitä joutessaan ajatteleekin.

      Hyvänen aika, kintut ja pakarathan ne varmaan miehessä tärkeimmät onkin.
      Rumaa ja fiksua raajarikkoa ei kukaan saata rakastaa?
      Huh heijaa vaan..

      Juu, ei liian iso, joutuu pää takakenossa katselemaan ja napaan telefoonaamaan.
      :)

    • vaatimattomasti-toivon

      Olen itse aika pitkä, joten mielellään 185 cm tai ylitse, ei laiha eikä lihava, sellainen sopivan vanttera ja harteikas. Tuoksua saa mereltä ja mieheltä, muttei lialta, tupakalta ja viinalta ynnä veneilytaidot ovat plussaa. Autoista, veneistä moottoripyöristä ja -kelkoista, polkupyöristä sekä kaiken maailman liikkuvista härveleistä saa pitää ja niitä mielensä mukaan rustata. Ei sekaannu keittiöhommiin, eikä muutenkaan taloudenpitoon muutoin kuin hoitamalla omat sotkunsa ja kustannuksista osuutensa. Juttelu- ja eräkelpoinen, harvemmin sohvalla makoileva ja netissä surffaileva. Petipuuhastelusta kiinnostunut, saaminen ja antaminen balansissa molempien halujen mukaan. Perusterve, rehellinen ja avoin, umpimieliset retkut älkööt vaivautuko.

      • Heikunkeikku

        "vaatimattomasti-toivon"

        Minä puolestani vaatimattomasti kysyn, että lainasikko mun sormiani, kun tuon tekstisi kirjoitit?
        Vai onko sormemme, kuten miesmakummekin, samammoista sorttia?
        Hyvä maku sulla, näin vaatimattomasti sanottuna:)


      • vaatimattomasti-toivon
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "vaatimattomasti-toivon"

        Minä puolestani vaatimattomasti kysyn, että lainasikko mun sormiani, kun tuon tekstisi kirjoitit?
        Vai onko sormemme, kuten miesmakummekin, samammoista sorttia?
        Hyvä maku sulla, näin vaatimattomasti sanottuna:)

        Unohdin mainita että olisi plussaa jos kävisi välillä vaikka kalassa tai metsällä poikain kanssa useamman päivän reissuilla, saisin silloin minäkin olla itsekseni kuin ellun kana, söisin suklaata ja muita pahellisia herkkuja sekä juoruaisin puhelimessa ystävieni kanssa tuntien mittaisia puheluita, saattaisin myös kyläillä ja kutsua nauravaa naisporukkaa kotiini, ilman että mies pyörisi jaloissa ;)


      • vaatimattomasti-toivon kirjoitti:

        Unohdin mainita että olisi plussaa jos kävisi välillä vaikka kalassa tai metsällä poikain kanssa useamman päivän reissuilla, saisin silloin minäkin olla itsekseni kuin ellun kana, söisin suklaata ja muita pahellisia herkkuja sekä juoruaisin puhelimessa ystävieni kanssa tuntien mittaisia puheluita, saattaisin myös kyläillä ja kutsua nauravaa naisporukkaa kotiini, ilman että mies pyörisi jaloissa ;)

        Sinulla ja Heikunkeikulla on niin hyvä miesmaku, ettei siihen ole mitään lisättävää :-). Tai se vielä, että mieluiten puhuisi suomea, mutta jokin muu osaamani kielikin käy, jos hyvin käy.


    • Voi jessuksen kevät naiset teitäkin . pitkäst aikka oikke kunnon viihryket ku luki teiän haaveitanne . kui moni teit on eläny elämäs tommose ihmemiähe kans .

      • Äläs nyt, hehän kuvailevatkin ihannemiestään, onko kukaan sellaista kohdannut, joka kaikki nuo hurjat toiveet olisi täyttänyt.
        Arkirealismi on parasta, kun ei tässä itsekään mikään täydellinen ole.
        Sinulla sentään on ne pakarat ;)


      • New-age

        Mutta huomasitko, että pakaroilla voi päästä aikas pitkälle...


      • Ancelina kirjoitti:

        Äläs nyt, hehän kuvailevatkin ihannemiestään, onko kukaan sellaista kohdannut, joka kaikki nuo hurjat toiveet olisi täyttänyt.
        Arkirealismi on parasta, kun ei tässä itsekään mikään täydellinen ole.
        Sinulla sentään on ne pakarat ;)

        Ihanne miäs niin , ajatteli vaa sitä ku tommosest haaveilee ja sit päivän muutamana tajuaa olevansa naimisis jonku piäne väär säärise kränäpukin kans .
        ne pakara tosiaa , kyl mä niit jo aamuste taas tiivisti mut se huano puali siin on et istu kui pehmiä pääl vaa ni ain on kova penkki .


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Ihanne miäs niin , ajatteli vaa sitä ku tommosest haaveilee ja sit päivän muutamana tajuaa olevansa naimisis jonku piäne väär säärise kränäpukin kans .
        ne pakara tosiaa , kyl mä niit jo aamuste taas tiivisti mut se huano puali siin on et istu kui pehmiä pääl vaa ni ain on kova penkki .

        Niinpä, ei kannata unelmoida liikoja, kannattaa jo alunperin valita oikein.

        Kärsimys kasvattaa, myös pakaroita, mutta voithan laittaa pehmoisen tyynyn pepun alle.


      • Heikunkeikku

        "koti-kiusattu"
        Älä nyt tukehdu, ku tolleen naureskelet "kunnon viihryket":tiä lukies.:)
        Mun haaveeni oli jokseenkin kopio mun edesmenneestä miehestäni.
        Nimimerkki "Vaamimattomasti-toivon", jolta kysyin, että minunko sormillani hän naputteli kommenttinsa, niin hän osas prikulleen munkin miesihanteeni tällätä.
        Mereltä tuoksuva mies. Ah kerrassaan. Ei tupakan ja viinantuoksuinen. Harteikas touhukas ja vaikka mitä. Veneellä hurahutteli, kalaa kaapas roppakaupalla, erähenkinen mettämies, joka ei pahemmin soffalla maannut. Työnsäkin hoiti niin hyvin, että mun mielestä olis voinut huonomminkin hoitaa ja silti se olisi ollut hyvin hoidettu :)
        Kyllä tommosia on kuule. En usko laisinkaan, että mun mieheni ainut oli.

        En tosin etsiskele, ainakaan urakalla, tuommosta miestä, kuhan vaan sanoskelin.
        Mutta toki JOS eteen pöllähtäis tuommonen mies, niin en ole aivan satavarma, kykenisinkö katseeni toisaalle kääntää.


      • yhtähyvääeilöydy
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "koti-kiusattu"
        Älä nyt tukehdu, ku tolleen naureskelet "kunnon viihryket":tiä lukies.:)
        Mun haaveeni oli jokseenkin kopio mun edesmenneestä miehestäni.
        Nimimerkki "Vaamimattomasti-toivon", jolta kysyin, että minunko sormillani hän naputteli kommenttinsa, niin hän osas prikulleen munkin miesihanteeni tällätä.
        Mereltä tuoksuva mies. Ah kerrassaan. Ei tupakan ja viinantuoksuinen. Harteikas touhukas ja vaikka mitä. Veneellä hurahutteli, kalaa kaapas roppakaupalla, erähenkinen mettämies, joka ei pahemmin soffalla maannut. Työnsäkin hoiti niin hyvin, että mun mielestä olis voinut huonomminkin hoitaa ja silti se olisi ollut hyvin hoidettu :)
        Kyllä tommosia on kuule. En usko laisinkaan, että mun mieheni ainut oli.

        En tosin etsiskele, ainakaan urakalla, tuommosta miestä, kuhan vaan sanoskelin.
        Mutta toki JOS eteen pöllähtäis tuommonen mies, niin en ole aivan satavarma, kykenisinkö katseeni toisaalle kääntää.

        Kyllä kuollut mies on lesken mielestä aina se paras.


      • Heikunkeikku
        yhtähyvääeilöydy kirjoitti:

        Kyllä kuollut mies on lesken mielestä aina se paras.

        Ei välttämättä, mikäli lesken mies ei oikeasti ollut paras tai hyvä mies ylipäätään. Riippuu leskestä ja hänen edesmenneestään?
        Minä kerroin tuola aikasemmin, mimmosesta miehestä minä tykkään ja sen tähdenhän aikanani oman mieheni kanssa yhteen meninkin. Ja hyvin meni.
        Saattaahan sitä olla elävien kirjoissa vieläkin parempia.
        Varmasti onkin, riippuu siitä, mitä kukin tahtoo. Mulle riittää ihan tavallinen mies.
        Kuhan on osaava, ruista ranteessa ja aktiivinen. Joo ja pitkä tai pitkähkö.


      • yhtähyvääeilöydy
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Ei välttämättä, mikäli lesken mies ei oikeasti ollut paras tai hyvä mies ylipäätään. Riippuu leskestä ja hänen edesmenneestään?
        Minä kerroin tuola aikasemmin, mimmosesta miehestä minä tykkään ja sen tähdenhän aikanani oman mieheni kanssa yhteen meninkin. Ja hyvin meni.
        Saattaahan sitä olla elävien kirjoissa vieläkin parempia.
        Varmasti onkin, riippuu siitä, mitä kukin tahtoo. Mulle riittää ihan tavallinen mies.
        Kuhan on osaava, ruista ranteessa ja aktiivinen. Joo ja pitkä tai pitkähkö.

        Mä nyt tota heikun kohtaa mietin,eihän tollasta sankaria toista voi olla olemassakaan.
        Muuta ku vertailis entiseen ja uus häviäis kisan.


      • Heikunkeikku
        yhtähyvääeilöydy kirjoitti:

        Mä nyt tota heikun kohtaa mietin,eihän tollasta sankaria toista voi olla olemassakaan.
        Muuta ku vertailis entiseen ja uus häviäis kisan.

        Itse olen sitä mieltä, että kun on suhteessa, niin kumppania ei saisi verrata mihinkään edellisiin kumppaneihin. Jokainenhan on omanlaisensa. Jokaisen kanssa on oma Yhteinen suhde. Kahdenkeskinen.
        Olisi väärin toista kohtaan vertailla esim. edesmenneeseen mieheen.

        Voihan olla niin, että edesmennyt on ollut maan mainio ja hyvä ja uusi kumppani on myös mainio ja hyvä. Ei sen kummempaa.

        Jokainenhan tykkää sen tyylisistä ja oloisista miehistä, mistä sitten tykkääkin.
        En usko, että joku joka tykkää aktiivisista, urheilullisista ja/tai metsissä viihtyvistä tyypeistä, että hän yhtäkkiä tahtoisikin ruveta seurustelemaan metsävihaajien kanssa tai semmosten, jotka pelkäävät merellä oloa.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        "koti-kiusattu"
        Älä nyt tukehdu, ku tolleen naureskelet "kunnon viihryket":tiä lukies.:)
        Mun haaveeni oli jokseenkin kopio mun edesmenneestä miehestäni.
        Nimimerkki "Vaamimattomasti-toivon", jolta kysyin, että minunko sormillani hän naputteli kommenttinsa, niin hän osas prikulleen munkin miesihanteeni tällätä.
        Mereltä tuoksuva mies. Ah kerrassaan. Ei tupakan ja viinantuoksuinen. Harteikas touhukas ja vaikka mitä. Veneellä hurahutteli, kalaa kaapas roppakaupalla, erähenkinen mettämies, joka ei pahemmin soffalla maannut. Työnsäkin hoiti niin hyvin, että mun mielestä olis voinut huonomminkin hoitaa ja silti se olisi ollut hyvin hoidettu :)
        Kyllä tommosia on kuule. En usko laisinkaan, että mun mieheni ainut oli.

        En tosin etsiskele, ainakaan urakalla, tuommosta miestä, kuhan vaan sanoskelin.
        Mutta toki JOS eteen pöllähtäis tuommonen mies, niin en ole aivan satavarma, kykenisinkö katseeni toisaalle kääntää.

        Heikulle
        Olit sitten ainoo joka oli löytäny itelleen ihannemiehensä kumppaniksi.
        Sääli että et saanut onneasi pitää ,
        Noi yleisest ottaen ku kattoo noit listauksii nii ainakin mä jourun pitkin nokanvarttani kattelemaan.
        Onneks sekundakin kelpaa ku jotkut naiset tykkää penkoa kirpparienkin valikoimaa.


      • vaatimattomasti-toivon
        yhtähyvääeilöydy kirjoitti:

        Kyllä kuollut mies on lesken mielestä aina se paras.

        Saattaahan se aika jo olla kullannut joitain muistoja. Ehkä ennen arvostettiin enemmän miestä miehenä. Oman ukko-kultani menetin jo 1992, enkä sen jälkeen ole yhtä hyvää kohdalle osunut, taitaa kaikki hyvät oman mieleiset olla varattuja.


      • mietinmenenkö
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Heikulle
        Olit sitten ainoo joka oli löytäny itelleen ihannemiehensä kumppaniksi.
        Sääli että et saanut onneasi pitää ,
        Noi yleisest ottaen ku kattoo noit listauksii nii ainakin mä jourun pitkin nokanvarttani kattelemaan.
        Onneks sekundakin kelpaa ku jotkut naiset tykkää penkoa kirpparienkin valikoimaa.

        Osallistutko kantreille, siellä on sun tukiryhmäsikin http://www.ess.fi/uutiset/paijathame/art2386113 ja näyttää siellä olevan kuva monen suomalaisen miehen esikuvastakin :)


      • mietinmenenkö kirjoitti:

        Osallistutko kantreille, siellä on sun tukiryhmäsikin http://www.ess.fi/uutiset/paijathame/art2386113 ja näyttää siellä olevan kuva monen suomalaisen miehen esikuvastakin :)

        Ei kerkee juhlimaan ku on otettava kevään luppoajan polkemattomat metrit takaisin.
        Muutoin siel näyttäis olevan sellanen kattaus et se sopis mun sivistystasolle.
        Vanhat masiinat eritoten niit mä suarastaan rakastan.


    • hänet-tahtoisin-löytää-

      Mun ihanneMies tavallinen suomalinen mies, on rehellinen, sympaattinen, älykäs, elämän kokemusta, teknisesti lahjakas, osaa tehdä kaikkea tarvittaessa,
      on turvallinen, on uskollinen omalle parisuhteelle, arvostaa itseä ja muita, saa olla rikaski, mutta tavallinen keskitason tyyppiki on hyvä,
      rakastaa erikoisesti vain mua,

      • sininenkö

        "Rakastaa erikoisesti vain mua", niin se on ja uskalllamme sen sanoa usein toisillemme. Kokemus on osoittanut, että seuraavaa kertaa ei olekaan. Iäkkyydellä on hyvät puolensa, on tuonut rohkeutta.


      • mimmimum-..mi

        Rakastaa erikoisesti....mitä se erikoisesti tarkoittaa ...anteeksi kysely ikäni....mutta itse sanoisin ...että erityisesti vain minua ja minä erityisesti vain sinua....


      • viilaa
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Rakastaa erikoisesti....mitä se erikoisesti tarkoittaa ...anteeksi kysely ikäni....mutta itse sanoisin ...että erityisesti vain minua ja minä erityisesti vain sinua....

        Pilkunviilausta....opettele itse....yhdyssanojen ja ... välimerkkien käyttö....


      • mimmimum-..mi

        Joo niinpä...fiilaten ja höyläten....


      • sua-vain-ylikaiken-mä-ra
        sininenkö kirjoitti:

        "Rakastaa erikoisesti vain mua", niin se on ja uskalllamme sen sanoa usein toisillemme. Kokemus on osoittanut, että seuraavaa kertaa ei olekaan. Iäkkyydellä on hyvät puolensa, on tuonut rohkeutta.

        Onko mua varten vielä MIES joka rakastaa vain mua,
        rehellinen turvallinen älykäs , elämän kolemusta ,lempeä, lämmin, sympaattinen, rakas mulle rakas minä sulle, uskovainen, vikoineen päivineen kuten minä itsekki olen,
        melkein täydellien, heh,
        vai onko olemassa vain korttitaloja jotka romahtaa ekakerran tavattuamme,
        haluun miehen maailman parhaimmaksi omaksi kaveriksi itselleni, vain omaksi vain minun omani, vain sinun omasi muille ei niin läheisessä suhteessa ole tilaa, maailma on vain meidän, vain me kaksi, mun rakkauteni ei näe muita kuin sinut, sinä minut,
        voimme asua omassa kodissamme, mutta paljon paljon paljon paljon yhdessä päivittäin, ehkä öinäki,
        ei ehkä ole olemassakaan, tai on sittenkin, kun vaan törmäisin sinuun,
        siitähuolimatta haaveilen sinusta,
        uskallan haaveilla sinusta,

        " lesken syli ompi lämpöinen "


      • New-age

        Ajattelen jotenkin toisinpäin. Tämänikäisillä ihmisillä on lapsia, veljiä, siskoja, jopa vanhemmista molemmat tai toinen, serkkuja, joten näen miehen ympättynä puuna, jolla on monenlaisia läheisyyden ja rakkaudentunteita, erilaisia hedelmiä.
        Nöyrästi ajattelen ja kysyn itseltäni, osaanko ja saanko rakasta häntä, who ever he is. Joten ajattelen, ettei rakkaus ole täysin jakamaton.
        Ja toisinpäin, minulla on rakkauden kohteina jälkipolvet, sukulaiset ja muut läheiset. Kokisin itseni kovin itsekeskeiseksi, jos odottaisin, haaveilisin ja vaatisin, että vain ja vain minä. Ja tällaista asennetta olen kantanut.
        Joten ihannemiehen ominaisuuksien luetteleminen on vitsi, josta vain puolet voi olla totta. Olisiko niin, että emme valitse mitään ihannetta, vaan sydän valitsee ja järki pelaa, jos pelaa, mitä sitten välttelemme. Valitsijakin on ehkä vain vähän sinnepäin. Ts. Oma valinta on rosoinen ihanne aina. Inhimillistettynä.
        En halua jalustalle tai asettaa ketään sille. Miten se meni rakkaus ei etsi omaansa, ei kersku jne.


      • sininenkö
        sua-vain-ylikaiken-mä-ra kirjoitti:

        Onko mua varten vielä MIES joka rakastaa vain mua,
        rehellinen turvallinen älykäs , elämän kolemusta ,lempeä, lämmin, sympaattinen, rakas mulle rakas minä sulle, uskovainen, vikoineen päivineen kuten minä itsekki olen,
        melkein täydellien, heh,
        vai onko olemassa vain korttitaloja jotka romahtaa ekakerran tavattuamme,
        haluun miehen maailman parhaimmaksi omaksi kaveriksi itselleni, vain omaksi vain minun omani, vain sinun omasi muille ei niin läheisessä suhteessa ole tilaa, maailma on vain meidän, vain me kaksi, mun rakkauteni ei näe muita kuin sinut, sinä minut,
        voimme asua omassa kodissamme, mutta paljon paljon paljon paljon yhdessä päivittäin, ehkä öinäki,
        ei ehkä ole olemassakaan, tai on sittenkin, kun vaan törmäisin sinuun,
        siitähuolimatta haaveilen sinusta,
        uskallan haaveilla sinusta,

        " lesken syli ompi lämpöinen "

        Enpä luullut minäkään kohtaavani häntä, muttä näin vain kävi. Omien kokemusten pohjalta voin sanoa, ettei kovalla etsimisellä löydy, mutta sitten vain tullee jostain. Onnea Sinulle.


      • näin-se-vaan-on
        New-age kirjoitti:

        Ajattelen jotenkin toisinpäin. Tämänikäisillä ihmisillä on lapsia, veljiä, siskoja, jopa vanhemmista molemmat tai toinen, serkkuja, joten näen miehen ympättynä puuna, jolla on monenlaisia läheisyyden ja rakkaudentunteita, erilaisia hedelmiä.
        Nöyrästi ajattelen ja kysyn itseltäni, osaanko ja saanko rakasta häntä, who ever he is. Joten ajattelen, ettei rakkaus ole täysin jakamaton.
        Ja toisinpäin, minulla on rakkauden kohteina jälkipolvet, sukulaiset ja muut läheiset. Kokisin itseni kovin itsekeskeiseksi, jos odottaisin, haaveilisin ja vaatisin, että vain ja vain minä. Ja tällaista asennetta olen kantanut.
        Joten ihannemiehen ominaisuuksien luetteleminen on vitsi, josta vain puolet voi olla totta. Olisiko niin, että emme valitse mitään ihannetta, vaan sydän valitsee ja järki pelaa, jos pelaa, mitä sitten välttelemme. Valitsijakin on ehkä vain vähän sinnepäin. Ts. Oma valinta on rosoinen ihanne aina. Inhimillistettynä.
        En halua jalustalle tai asettaa ketään sille. Miten se meni rakkaus ei etsi omaansa, ei kersku jne.

        Olen itsekäs,
        puolison pitää olla vain minun,
        minä hänen,
        seuraavina tulevat lapset, lapsenlapset,
        sitten muut sukulaiset
        ehkä ystävät, jos niitäki on,
        mutta,
        läheisin olisi on ja oli aina oma puoliso, aina aina aina ,
        sihen väliin ei mahtunu edes lapset
        vaikka olivatki hyvin hyvin hyvin hyvin rakkaitta ja on edelleen,
        sillä nainen on tehty miehen kylkiluusta,
        ei kylkiluuta voi koskaan erottaa
        ilman suurta kärsimystä, suurta leikkausta, suurta kipua,
        tämä on enenmmän kuin tosi,
        raamatussa jo sanotaan että nainen on tehty miehen kylkiluusta,,,,


      • New-age

        Omistaminen on jotenkin vieras juttu tässä yhteydessä. Omistan esineitä.
        Parikymppisenä saatoin ehkä päästää tuollaisen ajatuksen.
        Itse taas olen isän ja äidin tekemä rakkauden hedelmä.
        Miehen kylkiluut olivat aika kaukana tuolloin.
        Ja koska tykkään Platonista ja uskon napateoriaan, niin miehen navan täytyy natsata mun napaan.


      • haluun-oman-aivan-oman
        New-age kirjoitti:

        Omistaminen on jotenkin vieras juttu tässä yhteydessä. Omistan esineitä.
        Parikymppisenä saatoin ehkä päästää tuollaisen ajatuksen.
        Itse taas olen isän ja äidin tekemä rakkauden hedelmä.
        Miehen kylkiluut olivat aika kaukana tuolloin.
        Ja koska tykkään Platonista ja uskon napateoriaan, niin miehen navan täytyy natsata mun napaan.

        Älä höpsi, mä haluun omistaa oman puolisoni,
        onhan koko elämä yhteistä,
        omaisuus kerätty yhdessä,
        on aivan hullua sanoa ettei puoliso omista omaa puolisoaan,
        kyllä vaan omistaa,
        oikea rakkaus ei kahlitse kuten varmasti tiedät, mutta se ei poista sitä että on asioita joita ihminen omistaa,
        kuvittele esm. jos sinun pyörän joku ottaa luvatta se on rikos,
        sama on jos sun puolison joku ottaa salaa sinulta sekin on rikos, avio-rikos,
        asia on vain näin,


      • 1lesken
        haluun-oman-aivan-oman kirjoitti:

        Älä höpsi, mä haluun omistaa oman puolisoni,
        onhan koko elämä yhteistä,
        omaisuus kerätty yhdessä,
        on aivan hullua sanoa ettei puoliso omista omaa puolisoaan,
        kyllä vaan omistaa,
        oikea rakkaus ei kahlitse kuten varmasti tiedät, mutta se ei poista sitä että on asioita joita ihminen omistaa,
        kuvittele esm. jos sinun pyörän joku ottaa luvatta se on rikos,
        sama on jos sun puolison joku ottaa salaa sinulta sekin on rikos, avio-rikos,
        asia on vain näin,

        haluun-oman
        Ei ketään toista ihmistä voi, eikä pysty omistamaan, vaikka olisi mitä yhteistä. Materiaa voi omistaa, jos haluaa rikkauksia kerätä.
        Laamanni sanoi meidät vihkiessään, että te olette nyt aviopari, mutta silti olette edelleen yksilöitä. Pyörän ja ukon vertaaminen tuntuu vähän erikoiselta. Eikö ukko tai akka ole helkamaa arvokkaampi. Niin jos joku tulee varastamaan toisen eukon/ukon kotoa ja vie omaan kotiinsa, täytyy olla kehno, lälly suhde, jos noin helppeesti lähtee hakijan matkaan. Olkaamme siis yksilöitä, aviossakin. Lesken


      • eivapaatavangitavoi
        haluun-oman-aivan-oman kirjoitti:

        Älä höpsi, mä haluun omistaa oman puolisoni,
        onhan koko elämä yhteistä,
        omaisuus kerätty yhdessä,
        on aivan hullua sanoa ettei puoliso omista omaa puolisoaan,
        kyllä vaan omistaa,
        oikea rakkaus ei kahlitse kuten varmasti tiedät, mutta se ei poista sitä että on asioita joita ihminen omistaa,
        kuvittele esm. jos sinun pyörän joku ottaa luvatta se on rikos,
        sama on jos sun puolison joku ottaa salaa sinulta sekin on rikos, avio-rikos,
        asia on vain näin,

        toivottavasti ei kukaan kiva jää loukkoosi


      • olet-vähemmän-älykäs
        1lesken kirjoitti:

        haluun-oman
        Ei ketään toista ihmistä voi, eikä pysty omistamaan, vaikka olisi mitä yhteistä. Materiaa voi omistaa, jos haluaa rikkauksia kerätä.
        Laamanni sanoi meidät vihkiessään, että te olette nyt aviopari, mutta silti olette edelleen yksilöitä. Pyörän ja ukon vertaaminen tuntuu vähän erikoiselta. Eikö ukko tai akka ole helkamaa arvokkaampi. Niin jos joku tulee varastamaan toisen eukon/ukon kotoa ja vie omaan kotiinsa, täytyy olla kehno, lälly suhde, jos noin helppeesti lähtee hakijan matkaan. Olkaamme siis yksilöitä, aviossakin. Lesken

        HAH,
        liian kevyt näkemys oikeasta rehellisestä elämästä,
        ( hunsvotin näkemys joka ei kunnioita toisen omaisuutta, lue kymmenen käskyä, ymmärrät elämästä enemmän )
        oikea rakkaus on tahdonasia, rehellisesti tahdotaan rakastaa toisiaan myötä ja vastoin käymisissä,
        samoin rehellinen vilpitön elämä,
        avion ulkopuoliset suhteet rikkoo ja loukkaa aina toista osapuolta,
        aviorikos usein myös johtaa avuoeroon,
        ei kaikissa tapauksissa,
        sillä syrjähypyt ei ole oikeeta rakkautta,
        yleensä jos rakastaa omaa puolisoaan avion rikkoja valitsee aina tiukanpaikan tullen oman puolison ja jättää kylmästi viihdykkeen,
        älä tule lässytämään paskaa kaiken kokeneelle ihmiselle ja elämässä onnistuneelle, suurperheen omistajalle,


      • hehhehhheee
        olet-vähemmän-älykäs kirjoitti:

        HAH,
        liian kevyt näkemys oikeasta rehellisestä elämästä,
        ( hunsvotin näkemys joka ei kunnioita toisen omaisuutta, lue kymmenen käskyä, ymmärrät elämästä enemmän )
        oikea rakkaus on tahdonasia, rehellisesti tahdotaan rakastaa toisiaan myötä ja vastoin käymisissä,
        samoin rehellinen vilpitön elämä,
        avion ulkopuoliset suhteet rikkoo ja loukkaa aina toista osapuolta,
        aviorikos usein myös johtaa avuoeroon,
        ei kaikissa tapauksissa,
        sillä syrjähypyt ei ole oikeeta rakkautta,
        yleensä jos rakastaa omaa puolisoaan avion rikkoja valitsee aina tiukanpaikan tullen oman puolison ja jättää kylmästi viihdykkeen,
        älä tule lässytämään paskaa kaiken kokeneelle ihmiselle ja elämässä onnistuneelle, suurperheen omistajalle,

        heh


      • hah-hah-haa-ku-naurattaa
        hehhehhheee kirjoitti:

        heh

        hah hah haaaa kolahtiko,


    • Huumoriakoneessa

      - Jos kananmuna tunnin keittämisen jälkeen on kova, vika ei ole kattilassa.
      - Muista, että kitinä autosta lähtee parhaiten ottamalla avioero.
      - Muista, että naiset pitävät vahvoista miehistä, joilla on heikkouksia..
      - Muista, että tarmokkuudella voi paikata ulkomuodon puutteita.
      - Kuka tahansa osaa iskeä naisen, mutta eroon pääsyyn tarvitaan kokemusta.

      https://www.youtube.com/watch?v=hJC4HvpWewM

    • nainen-N-kirjaimella

      Mies on ihana,
      mies kun on mies sitä ei voita kukaan naisen mielestä,

    • aina.i.ankeinenn

      fiksu ja filmaattinen
      ulkoisella olemuksella ei suurta vaikutusta kun kohdalle kolahtaa
      kumminkin poikamaisista tyypeistä tykkään enemmän kun herrasmiesmäisistä
      hyvällä huumorilla varustettu
      kiltti avoin ja rehellinen
      viiniä pitää ehdottomasti lipittää
      koska en rupee absolutistiksi yhdenkään miehen takia
      ja semmoinen joka lähtee aina mukaan kyselemättä sen kummemmin

      no joo tossahan se istuu keinutuolissa ja lukee kirjaa.

    • Meikunkeikku

      Ison aseen omaava kunnon kyntömies , sille on aina tilaus.

    • Vanhemmallemiehelle

      ...heinäpeltomies Suomi-filmeistä (lihakset), yli 190 cm, paino hallinnassa, tummat hiukset, siniharmaat silmät, miellyttää silmää.

    • Olen itse alle 160 cm pätkä. Ihme ja kumma kun pojasta tuli 190 cm pitkä, tyttökin on yli 170 cm. Mies ei ollut kun 173 cm, suvussani on ollut todella pitkiä, äidin eno oli 205 cm, kai se jostain sieltä periytyy.
      Että millainen on ihannemieheni?
      Aviomies oli komea, kuin Harry Belafonte nuorena, kesällä yhtä tummakin.
      Nykyinen kaveri on paras minulle, hän on komein ja mukavin minun silmissäni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe