Bomberit on mielisairaita kusipäitä

tielläliikkuja

Bomberit eivät välitä vitun vertaa muiden tielläliikkujien turvallisuudesta. Pitää esittää yleisillä teillä jotain helvetin stunt/motogp kuskia. MENKÄÄN VITTU SINNE MOOTTORI RADALLE KAAHAAMAAN SAATANA!! SITÄ VARTEN NE ON TEHTY!! Räikeimistä kaahaus tapauksista pitäisi tuomita vankilaan. AJAKAA SAATANA NOPEUS RAJOITUSTEN JA LIIKENNE SÄÄNTÖJEN MUKAAN!!

25

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ah.teeri

      Vittuako vikiset. Tunge pääs takasi perseesees.

      • sudhskhg

        Oletko sitten onnellinen jos satut ajamaan henkilöauton kylkeen missä istuu pieni lapsi kyydissä ja kaahauksesi seurauksesta lapsi kuolee ja sinä joudut pyörätuoliin loppu elämäksesi? Että mietippä sitä.


      • HullutYksinhuoltajat

        Miksi idiootit kuljettaa lapsiaan autoissa. Ei mitään vastuuta.


      • YksinhuoltajatHaisoo
        sudhskhg kirjoitti:

        Oletko sitten onnellinen jos satut ajamaan henkilöauton kylkeen missä istuu pieni lapsi kyydissä ja kaahauksesi seurauksesta lapsi kuolee ja sinä joudut pyörätuoliin loppu elämäksesi? Että mietippä sitä.

        Miksi juoppoäidit tekevät pummilapsia koko ajan.


      • sleijgsligsje

        Jaa-a. Sun pitää käydä kysymässä niiltä.


    • nedcjy

      Mitäs kakara meni Ladan kyytiin. Voimia omaisille.

      • ggjhjuh

        OLETKO IDIOOTTIEN KUNINGAS OLETKO?


      • ruhwogo

        Niin ja vikahan ei koskaan ole minussa vaan kaikissa muissa. Niinkö?


    • Eiautajärkipuheet

      Tuolla kaupungilla kun katselee näillä mustilla mörköpyörillä kaahausta, niin tietää ketkä ovat hyviä ehdokkaita tutkijalautakunnan tilastomerkintöihin.

      Ihmeitä ei ole. Pösilöimmät pommittajat ja kaaharit joutuvat todennäköisimmin onnettomuuksiin.

      Voisi tietysti ystävällisesti sanoa heille, että tuo ajotapa ei tule hyvin päättymään.
      Mutta neuvo vaan valahtaa hukkaan kuin vesi hanhen selästä.

      • motorsportrules

        Toiset joutuu oppimaan kantapään kautta.


    • malttia

      Olihan se joskus se tapaus kun joku kloppi bemarilla kaahasi muistaakseni jonkun hengiltä. Ja se kuollut taisi olla jonkun jengiläisen lapsi. Muistaakseni bmw kuski tapettiin sen jälkeen. En ihan tarkasti tapausta muista, kun siitä on jo aikaa että miten se meni. Oli aikoinaan juttu iltalehdessä tästä.

    • osrjgojrog
      • ushiufh

        EDIT: Haluatte


    • ehfwehoih

      Olen aloittaja ja halusin lisätä vielä sen että minulla ei ole moottoripyörän rakennusta tai yleensäkkään mitään moottoripyöriä/motoristeja vastaan, mutta sitä että vaarannetaan muiden ihmisten turvallisuus en voi sietää. Mukavaa kesän jatkoa ja olkaahan ihmisiksi.

      • MoroItkupilli

        Vikise äidillesi, nyyhky.


      • osghsojojo

        Ajele itse sillä vitun kiinanpojan muovilelullasi vaikka päin mäntyä.


      • shgsg

        Tai ameriikan romulla


    • HarHarHarVaselin

      Miekin oon homoseksuaali mut Harlika ei keuli.

    • HarleyLeikkoTytteli

      Mua rupes vähän harmittaan kun kävin nipsauttaan mun pikkupilin pois Meilahdessa. Nyt se arpinen kolo vaan naurattaa Bembölen kaffestugalla, kun esittelen sitä potentiaalisille sulhasilleni. Muutama on oksentanukkin. Suoraan korkkareilleni.
      Mutta Monkkari on tikissä. Keulii vaikka Mopomiitin takasuoralla.

      Etsin Tosimiestä itselleni, Harleyn omistavaa, niin pääsisin kerranki HDn kyytiin. Saat sitten minulta hyvät, arpiset, visvaiset kyydit sen jälkeen. Saat nuollakin. Vähän toffeekastiketta K-Marketista päälle, niin visvis ei maistu yhtään. Autenttinen käyttäjälausunto.

      Ei mulla muuta. Ai niin, se HD olis hyvä olla pinkki, semmonen porsaanpunainen, sopis mun käyttäjäprofiiliin loistavasti.

      Jos kiihotuit, soita 118 ja kysy nimeltä.

      • NeitsytHinttiKääpiöKurko

        Helpottiko Kurko ?

        Miten ajelut sujuu sun uudella KTM Super Seikkailulla ?

        Etkö ookkaan enää lennonjohtaja, lentokapteeni ja ainiin rikas, jolla laaturotunainen ?


    • Hoida_sotes_kanssa

      Avaajaa jännittää. Onkohan se niitä syntymässään säikähtäneitä?

    • skuehskghsdg

      Olen siis aloittaja ja haluasin muuttaa otsikosta sanan "Bomberit" Kaahareiksi. Eikä siinä, on itsellänikin ollut aikanaan iso pino Bomber-Magazineja ja aina niistä on saanut kunnon naurut, siis alkupään numeroista aina vuoteen 2007. Mutta sitten lehden taso laski kuin lehmän häntä, joka vitun numerossa pelkästään jotain vitun ilokaasu/turbo/näyttelypyöriä mitä ei olla edes itse rakennettu, vaan joku rikas kloppi on hommannut pakasta vedetyn pyörän ja vienyt pajalle ja sanonut että tehkää tästä näyttely kelpoinen pyörä. Ensimmäisissä numeroissa oli kunnon huumoria ja aidosti itse vajassa/pihalla rakennettuja pyöriä mitä oli ilo seurata. ELIKKÄ ENEMMÄN ITSE RAKENNETTUJA PYÖRIÄ LEHTEEN NIITTEN VITUN KYLLÄSTYMISEEN ASTI NÄHTYJEN TURBO/NÄYTTELY PASKOJEN TILALLE. KIITOS!! JA EI ENÄÄ NIITÄ VITUN LEVEÄ RENKAISIA PASKOJA. KIITOS ALKUVUOSIEN NUMEROISTA!

      • suhhsge

        JA EI CAFERACEREITA TAI CUSTOMEITA KIITOS!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe