Vituttaa Ketipinor

oksettaa_vaan

Aivan PASKA koko lääke. Söin sitä alunperin bipolaarihäiriöön, lopetin vuosia sitten kun teho loppui ja sivuvaikutukset tulivat todella vaikeiksi. Hengenahdistusta, tukehtumista, nielemisvaikeuksia, motorista kömpelyyttä, ajatuksen hidastumista ja vaikeuksia muistaa asioita. Nyt minulle määrättiin se taas masennukseen koska oli aiemminkin "toiminut". No ei toiminut enää. Rupesin kuulemaan epämääräisiä ääniä. Ei auttanut unettomuuteen ja väsytti vaan ja masensi lisää. Vitutti niin paljon että lopetin sen neljä päivää sitten seinään.

Nyt on saatanalliset vieroitusoireet ja oxaminit loppumassa... Oxamin on ihan lälly lääke ketipinoriin verrattuna. Antipsykooteista tulee ihan oikeat vieroitusoireet ja ne ovat helvetistä. Oxamin on ihan helppo lopettaa yhden päivän semi-krapula olo siitä vaan tulee. Miten ketipinoria voidaan edes pitää vaarattomampana kuin oxaminia!?

Nyt neljättä päivää oksettaa jatkuvasti ja en pysty kunnolla syömään. Alkaa vituttaa kaikki antispykootit ja en taida viitsiä niitä enää koskaan ruveta syömään uudestaan.

8

1184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keledo

      Kokeilin joskus ketipinoria parin viikon ajan unettomuuteen, ei auttanut ollenkaan. Tuli juuri nuo kuvaamasi oireet heti lääkkeen aloitus vaiheessa lisäksi kompurointia, kyynärpää murtui, polvet kolautin josta seurasi kuukausien kinkutus. Nyt olen tosi varovainen, ei kannata uskoa heti mitä lääkärit kirjoittavat. Ketipinor, levomeppromatsin, doxal kaikki yhtä hervottomia. Täytyy olla tosi kumipää joka kestää näitä lääkkeitä ilman sivuvaikutuksia.

    • karmealääke

      Minulle riitti kerta oli myös noita hengitys ei kulkenut ym.oireita. Seuraavana aamuna oksettava olo. En enää koskaan laita murustakaan tuota lääkettä suuhuni.

      • ei_enaa_antisykootteja

        Jännä että niin monet kertovat että heillekin tuli tuosta hengenahdistusta mutta lääkärit ja hoitajat sitä kovin ihmettelivät kanssani että mistäköhän johtuu. T. AP


    • eikukaanjoopajoo

      Minullekkin teki hengenahdistusta ketipinor ja nenä turposi umpeen ja kurkkua ahisti. Rytmihäiriöt päälle ja saatanallisen olon kanssa haukoin yön henkeä. Annos oli 25mg ja nukkumista olisi pitänyt kuulemma helpottaa hahaha ei ikinä enää tuota paskaa. Noita haittavaikutuksia ei lääkäri uskonut laittoi vaan tietoihin merkinnän lääkekielteinen ja ei suostunut kirjoittamaan aikaisemmin ehdottamaansa saikkua, koska en suostunut syömään ns hoitavaa lääkettä. Unettomuuteen siis oli tuo.

    • bipo1

      Ketipinoria 100mg toisen lääkkeen tueksi eikä mitään ongelmia. Nyt siis menossa masennuskausi ja unihäiriö vaivaa normaalia enemmän.. Olen kaksisuuntainen..

    • Bentso

      Voin kertoa 28 vuoden bentdo riippuvuuden jälk. Että vuosien bentson käyttöä ei todellakaan voi 1 päivässä lopettaa. Tai on sairaala keikka tilattuna. Että ne ketipinor oireet helpottaa yleensä viikossa kahdessa. Ehkä olisi kannattanut laskea annostusta hitaasti alas. Entäkö heittää kerralla pois. Sama pätee bentsoihin.

      • kirkas_mieli

        En syö bentsoja joka päivä vaan taukojen kanssa. Annos on aina pieni. 1-0,5 pilleriä. Ketipinorin pahimmat sivuvaikutukset menivät viikossa ohi mutta olivat aivan karmeat. Masennuskin helpotti ja muuttui lievemmäksi lopetuksen jälkeen. Keti siis vain pahensi. Bentsoista en ole koskaan saanut samanlaisia vieoritusoieira mutta ei mulla niitä vuosia ole tarkoitus syödäkään. en erityisemmin tykkää mistään psyykelääkkeistä. T.AP


    • Anonyymi

      Joo mäki oon syönyt tätä ihan hirvee olo tuli viikonloppuna ja nyt sama juttu uudestaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe