Voiko joku auttaa?

konttori.karhonen

Kuka osaa neuvoa mitä olisi tehtävissä,summa katosi noi 2 vuoden aikana ,ihme ja kumma taloyhtiön hallitus ei huomannut mitään yhtiölle otettiin lisää lainaa mitään remonttia ei tehty.Kysysin mitä osakkeenomistaja voi tehdä että rahat saatas takaisin?Taloyhtiösssä jatkaa sama hallitus puheenjohtaja vain vaihtu hallituksen sisällä.Hallitus vaan neuvottelee kavaltajan kanssa mitään valmista ei asiassa ole tullut.Voisinko yksittäisenä osakkeenomistajana tehdä rikosilmoituksen kavalluksesta poliisille, mitä muita keinoja minulla olisi? Koska ylimääräisessä tilintarkastuksessa summa on todettu eikö sitä voi laittaa suoraa perintätoimiston perittäväksi.Onko minulla oikeus nähdä kirjanpito?Olisin hyvin kiitollinen jos joku minua viisaampi neuvoisi mitkä ovat minun oikeuteni ja mitä voin tehdä että rahat saatas takaisin?Vielä haluaisin tietää hallituksen vastuun asiassa.

29

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen luvannnnut maksaa koko kavalletun summan takaisin taloyhtiölle sekä viiden prosentin koron. Hankin rahat jostain. Koita nyt vain odottaa ja malttaa mielesi.

    • lapsi.astialla

      Siinä taas päivän vajakkilässytystä.

    • Eräs.neuvo

      Voit mennä poliisilaitokselle vain "kysymään" kuinka asiassa edetään. He neuvovat. Älä enää keskustele mitään tästä asiasta taloyhtiössä tai esim. täällä netissä, ettet rikosasiassa anna valtteja heille.

      • Poliisia on turha sekoittaa tähän asiaan. Ostin rahoilla Volvo-maasturin ja siihen upposi 60 000 euroa. Yritän hankkia rahat jostain toisesta taloyhtiöstä.

        Mitään valtteja ei ole jaossa. Olen sopinut asian hallituksen kanssa, koska pystyn kiristämään heitä eräillä asioilla.


    • Eräs.neuvo

      Herrajumala tätä palstaa. No, ainakin aloittaja sai yhden asiallisen neuvon ongelmaansa. Minulta.

      Hämmästyttävää kyllä, Rouva Hoikkala hattuineen on osoittautunut lähinnä viisaaksi sillä kylällä.

      Aloittaja, älä silti luota.
      .

      • Kiitoksia sinulle. Olen pyrkinyt antamaan palstalle kaikkeni, jotta kaikille olisi tarjolla asiapitoista ja viihdyttävää luettavaa. Myönteinen palaute on melkoinen harvinaisuus tällä palstalla!


      • helppo.homma
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kiitoksia sinulle. Olen pyrkinyt antamaan palstalle kaikkeni, jotta kaikille olisi tarjolla asiapitoista ja viihdyttävää luettavaa. Myönteinen palaute on melkoinen harvinaisuus tällä palstalla!

        Rouva joutuu itse tekemään myönteiset palautteensa.


      • prässää.se

        Onko rouvan poika taas väärässä?


      • jukkkapoika

        Aino Kukkala kasvattajana on ollut huono äiti ja lapsetkin otettiin huostaan.


      • jukkkapoika kirjoitti:

        Aino Kukkala kasvattajana on ollut huono äiti ja lapsetkin otettiin huostaan.

        Jukkaa ei milloinkaan otettu huostaan!


      • taas.feikki
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Jukkaa ei milloinkaan otettu huostaan!

        Mikä Jukka ja missä, Jarmo pojastasi olet täällä aina puhunut?


      • uutta.palstalle
        taas.feikki kirjoitti:

        Mikä Jukka ja missä, Jarmo pojastasi olet täällä aina puhunut?

        Kerroppa lisää Jukka pojastasikin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe