Vaimon valmistautuminen vieraalle tai ryhmään

Kesäpari69

Vaimon valmistautuminen nautintoja varten on tärkeää ja kiihoittavaa. Kuinka teillä asia tapahtuu? Auttaako mies valmistutumisessa ja kuinka?

26

4057

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KumPpani1234

      Löylykauhatraumaisen pakkomielteisen kommentin jälkeen voikin siirtyä asiaan. Tuo vaimon valmistautumisseremonia on kuin esileikki. Se lisää kummankin kiihotusta. Hienoa nähdä kuinka rouva valmistautuu tarjoamaan parastaan ja pyytää neuvoja vaikkapa alusvaatevalintoihin.

    • Näinpäs

      Mun mies kyllä ostelee mulle alusasuja ja on siinä tehtävässäkin osaava ja taitava. Itse haluan pukeutua lutkaksi, olla siis mahdollisimman naitavan näköinen. Tukka nätisti, ihan vähän meikkiä, turhat kavat pois, joskus väriä hiuksiin ja hajuvettä. Ja tietenkin nuo asusteet. Ja kyllä se siitä nousee, tunnelma ja korot kattoon ja kalut pystyyn.

      • lutkanleima

        Niinhän ne huorat tekee ja sonnit pitää pilkkanaan


      • Onnionosaamista

        Tällaisia elämästä nauttivia ihania naisia pitäisi olla paljon nykyistä enemmän. Onneksi nykyään ihmiset jo uskaltavat nauttia elämästään ja seksistä. Vain onnettomat runkkaritumpelot huorittelevat näitä ihania naisia.


    • 46_47v

      Meillä on täydenpalvelun mesta. Mies ostelee nuo vaatteet ja pukee ne päälleni, ajelee häpykarvoituksen ja korkkaa pikkuisen, että paikat ovat sopivan notkeina ja limaisina.
      Tämän lisäksi hän tuo nuo partneritkin ja sopii jutut niiden kanssa. Nuoria poikia enimmäkseen ja kivoja ja reippaita.

    • Nautilusti

      Vanhempana miehenä arvostan paljon sitä, että rouva on minua varten laittautunut. Vieläkin paremmalta tuntuu jos rouva kertoo että miehensä on ollut mukana trimmaamassa rouvaa kaikin puolin juhlakuntoon.

    • Siitintietenkin

      Se on tosi kiihottava vaihe. Varsinkin karvoituksen siistiminen. Samalla keskustella siitä, kuinka vaimo ottaa pian vierasta sisäänsä.

      • sairastasakkia

        Olet siis täysi luuseri joka ei kunnioita muijaansa vaan antaa sen jakaa persettään surutta..


    • Kesäpari69

      Siistissä kunnossa oleva vaimo on ylpeyden aihe aviomiehelle. Niin ainakin meillä.

    • Hyvinhoitaa

      Mieheni on tosi auttavainen valmistautumisessa. Tahtoo kyllä korkatakin vähän, kun on saanut kiitoradan kuntoon. Mutta ei koskaan nai orgasmiin asti, jotta saan paremmat orkut vieraalla kyrvällä. Jälkeenpän kyllä tykkää työntyä spermaiseen pimppiini.

    • Kaikenlaisia-nimiä

      Vai että mies heittelee vaimo-nimisellä kauhalla löylyjä kiukaalle.

    • miehentyöt

      mieheni tehtäviin kuuluu vaateiden silitys ja valinta, täytyy olla huorahtava tyyli koska se tuottaa minulle nautintoa. sitten tietysti paikkojen siistintä, annan normaalisti nuolla paikat valmiiksi märiksi. laitan hänelle munalukon kun lähden tansseihin ettei pääse runkkaamaan. kun kotiudun tansseista (yleensä seuraavana päivänä) avaan munalukon ja asetun miehen naamalle istumaan. kun hän siivoaa spermaset stringini ja nuolee minulle vielä yhden orgasmin annan hänelle luvan runkata. sen jälkeen puen hänet tytöksi perukkeineen kaikkineen nussin häntä straponilla että hän muistaa mikä on hänen tehtävänsä meidän perheessä.

    • Onsekiihottavaa

      Vaimollani on luvallani yksi rakastaja, jonka kanssa hän viettää muutaman kerran vuodessa yhteisen hotelliyön.
      En varsinaisesti osallistu valmisteluihin, kun hän lähtee tapaamiseen, mutta saan kyllä seurata sitä. Kyllä siinä sheivataan bikinirajoja tarkasti, sovitetaan stringejä ja antavia rintaliivejä pitkään ja tarkasti. Meikkaaminen vie paljon aikaa.
      On se tosi kiihottavaa ja seuraavana aamuna saan hyvin naidun vaimoni jatkohoitoon seikkaperäisen raportin jälkeen.

    • AisuriAntti

      Tottakai pitää olla mukana valmisteluissa. Pesen ja silitän vaimon asusteet. Lakkaan kynnet varpaankynsiä unohtamatta.
      Joskus pääsen jopa mukaan. Nuolen vaimon korkkareita vieraan miehen naidessa häntä. Ja loppuhuipennuksi nuolen pillun puhtaaksi vieraan spermoista.

    • Kesäpari69

      Valmistautuminen on tärkeää ja osa esileikkiä näissä kuvioissa. Vaimo tietää kotoa lähtiessään olevansa kiihottavasti pukeutunut, huolliteltu, hyvän tuoksuinen ja haluttu. Tämä kaikki lisää rouvan kiimaa ja miehen/ miesten kiihkeyttä.
      Kun vaimo palaa kotiin muutaman tunnin tai koko yön jälkeen, hän on väsynyt, voipunut ja kaikkensa antanut. Miehen parhaita hetkiä on kun hän näkee nautintojen jäljet vaimossaan ja aistii syntiset tuoksut. Voi sitä intoa, kun rouvaa sitten kotona hoidellaan taasen siveään kuntoon uusia koitoksia varten.

    • Tärkeäosa

      Kesäpari puhuu asiaa. Näin on.

    • Osaleikkiä

      Valmistautuminen on tärkeä osa meidän leikkiä. Mieheni osallistuu siihen mielellään ja se antaa minullekin kiihoketta mennä tapaamaan rakastajaani.
      Miksei niin saisi tehdä hyvässä suhteessa? Kamaloita tollaiset huorittelijat ja löylykauhat. Pysykää poissa pilaamasta asiallisia keskusteluja. Ette ymmärrä mitään ja ylläpitäjien pitäisi poistaa heittonne välittömästi.

    • Eihuvitakertoa

      Voisin kertoa mielenkiintoisia kokemuksiani, jos nuo kahjot eivät pilaisi keskusteluja. Ylläpitäjä asialle!

    • Poistulöylis

      Enemmän asiallisella keskusteluilla olisi lukijoita kuin sun lapsellisilla löylykauhaheitoilla. Aikuistu ja poistu terrorisoimasta muita.

    • Samaamieltä100

      Samaa mieltä edellisen kanssa. Eikö löylis voisi lopettaa. Pilaa asiallisen keskustelun.

    • Omaryhmä

      Sama löyläri häiritsee minuakin. Millähän oikeudella kaveri vartioi muiden moraalia? Pysyisi pois lukemasta, niin ei tarvitsisi terrorisoida muita.
      Tai voihan se olla jokin perverssion laji, jolle voisi perustaa oman ryhmän.

    • Näinsemenee4

      Lääkitys tolla ei ole kohdallaa.

    • Pääsispä mukhan.

    • silmänruokaa

      "Siistissä kunnossa oleva vaimo on ylpeyden aihe aviomiehelle. Niin ainakin meillä."

      Olen samaa mieltä tuon kirjoituksen kanssa. Meillä ei kimppaa harrasteta, mutta nautin kun toiset miehet näkevät vaimoni alasti tai vähissä vaatteissa. Parin viikon takaisella mökkireissulla tuttavien mökille vaimo esiintyi edukseen. Paikat oli ajeltu. Häpyhuulet olivat paljaat ja yläpuolella oli vain lyhyeksi saksittu kiitorata. Sanoin vaimolle että haluan kaikkien näkevän millaista herkkua hänellä olisi tarjolla. Auliisti hän paikkojaan saunassa ja kylpytynnyrissä toisille miehille esitteli.

      Pidän myös kun vaimo käyttää läpikuultavia vaatteita, avokaula-aukkoisia paitoja, kireitä hameita ja farkkuja. Toisten miesten himoitsevat katseet tuovat minulle mielihyvää.

    • Jänskääääää

      Pitkän kaavan mukaan yhdessä valmistautuminen lisää jännitystä ja nautintoa. Vaimo kiusoittelee ja härnää että kuinkahan pukeutuisin ja kiihottuisiko miehet jos tekisin niin tai näin. Kyselee että ethän pahastu jos menee myöhään ja on paikat aamulla kipeinä.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe