Octavia 3 halogenivalot

ocuocu3

Tekeekö noilla mitään, olisin ostamassa tämmöistä käytettynä halogenivaloilla, Vuodenajasta johtuen ei oikein pääse pimeälle testaamaan, varsinkin lyhkäiset valot näyttävät aika heikkotehoisilta ja keltaisilta.

Kokemuksia, minkälaiset ovat? Xenoneja on haukuttu, mutta nyt kiinnostaa nimenomaan halogeenit...

11

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lueTesteistä

      Onko xenonja haukuttu,ei kai. Toki halogeenit on heikommat, mutta aina keulalle saa lisätuikkuja jos näkö on heikko tai pelkää pimeää.

    • HOLISTI74.91

      ihan kokemusten mukaan ja testien mukaan skodissa on markkinoiden surkeimmat valot. melutaso on suurin mitä henkilöautoista on mitattu ja kulutuksen ja suorituskyvyn suhde on järkyttävästi pielessä, 2.0 tdi moottoreille mitattu pitkälti yli 8 litran keskikulutusta kun japanilaiset bensa autot vie 3,5-4 litraa vähemmän bensiiniä sataselle.

      • kyyklitania

        Mihin unohdit jenkemin ja mahorkan? Ja politrukin kirouksen?


      • Kriitikonkritiikkiä

        Ainoastaan luonnevikainen kriitikko voi sotkea samaan lauseeseen valot, melun ja polttoaineen kulutuksen. Ja japanaialaiset autot.


    • ocuocu3

      Tämähän meni niinkuin arvelinkin, on saatu kommentti yhdeltä sokealta skoda-fanilta ja yhdeltä heitteriltä.

      Olisikohan ketään joka ajaa itse oikeasti kolmoskopan halogeeniskodalla?

    • Ocu1.8TSI.132kW.Webasto

      Minulla on kolmoskopan Octavia, jossa on halogeenivalot. Asun pääkaupunkiseudulla. Hyvin olen pärjännyt.

    • LR_

      Aina joskus tullut ajeltua vahingossa ilman valoja kaupungissa ja silloinkin sen huomaa vasta kun muut väläyttelee pitkiä. Käytännössä 99% normiajossa tärkeintä on että on jotkut valot, ei se että onko ne hyvät vai vielä paremmat.

    • KQLMEKAKARAAJARAKKIorg

      Kolmoskopan halogeenit ovat hyvät varsinkin jos käyttää tehopolttimoita(lg 120, nighbreaker tms.) lyhyet ovat erinomaiset, pitkiin kaipaisi leveyttä lisää.

      • ocuocu3

        Tuota mietinkin että jos laittaisi sitten paremmat polttimot, täytyy vain perehtyä hieman asiaan. En halua mitään amisdorkan valoja jotka häikäisevät kaikki vastaantulijat.


      • KQLMEKAKARAAJARAKKIorg
        ocuocu3 kirjoitti:

        Tuota mietinkin että jos laittaisi sitten paremmat polttimot, täytyy vain perehtyä hieman asiaan. En halua mitään amisdorkan valoja jotka häikäisevät kaikki vastaantulijat.

        Juuri siksi kannattakin käyttää noita premiumpolttimoita, 55w osramin tehopolttimo vastaa valoteholtaan tavallista satavattista. Toki maksavat hieman ja käyttöikä reippaasti lyhyempi vaan kolmoskopan päuväajovalot jatkavat käyttöikää.


    • EItoimiEIeiei

      Ovat kuulemma käyttäneet rapujen pyydystämiseen noita halogeeni valoja. Ei ole toiminut. Mutta se ei ole uutta. Mikä toimisi?
      Silti voi harrastusmielessä ottaa liiton jäsenkirjan mukaan ja mennä rapuja pyytämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe