miehen siveysvyö

ninni12345

Pitäisikö tästä olla huolissaan? Kun mies ei suostu pitämään siveysvyötä viihteelle lähdettäessä. Muulloin kyllä pitää sitä mukisematta. Mutta ei enää haluaisi viihteellä, vaikka juuri silloin sen pitäisi olla päällä.

62

10954

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojusiveysvyö994

      Kun löytyisi joku nainen joka ottaisi avaimet. :(

      • passionate_pleasure

        Kyllä minä osaan pojun kurissa pitää ja avaimet pysyvät takanani ;)
        passionate_pleasure ät yahoo punkt com


      • tebu666
        passionate_pleasure kirjoitti:

        Kyllä minä osaan pojun kurissa pitää ja avaimet pysyvät takanani ;)
        passionate_pleasure ät yahoo punkt com

        Naista kysyttiin, ei miestä ;)


      • pojusiveysvyö994
        tebu666 kirjoitti:

        Naista kysyttiin, ei miestä ;)

        Juuri näin. :)


      • passionate_pleasure
        passionate_pleasure kirjoitti:

        Kyllä minä osaan pojun kurissa pitää ja avaimet pysyvät takanani ;)
        passionate_pleasure ät yahoo punkt com

        Täsmennetään: nimimerkin takana on nainen.


    • Subi_vuan_savosta

      ilman muuta pitää olla huolissa moisesta käyttäytymisestä. Merkit viittaavat selkeästi haluun tehdä tehdä syrjähyppy(jä). Kumman idea oli ylipäätä aloittaa siveysvyön käyttö? Kyllä avaimenhaltijalla pitää olla valta, jos näin olette sopineet? Jos aloite on miehesi, niin tee kirjallinen sopimus hänen kanssa, missä määrittelet suuren sakon, jos hän ei tottele sinua. Esimerkiksi 1000€, jonka hän pitäää antaa sinulle pantiksi. Jos hän ei suostu, lopetat leikin siihen ikiajoiksi.... Mies miettii taatusti kaksi kertaa...

    • ninni12345

      Miehen omasta aloitteesta tämä meillä lähti, tosin minua ei paljon tarvinnut houkutella mukaan. Alku totuttelun jälkeen ei juuri valitukse aihetta ollut moneen vuoteen, kunnes nyt. Syyksi sanoo pelkäävänsä jos joku huomaa siveysvyön. Esim baarin vessassa.

      • Haitanneeko tuo jos joku sen huomaa baarin vessassa?


      • Subi_vuan_savosta

        Tuntuu vain kummalta käyttäytymiseltä, jos hän on kerran vuosia pitänyt siveysvyötä? Onhan hän silloinkin käynyt baareissa? Baareissa on myös kopillisia vessoja, joissa intimiteetti on suojattu. Tosin joidenkin baarien kopilliset vessat tahtovat olla aika siivottomassa kunnossa loppuillasta.


      • ninni12345

        Aika vähän hän on baareissa käynyt siveysvyön tultua elämään ja useimmiten minä olin mukana. Minä olen alkanut nauttia avaimenhaltijan roolista. Siksi olisi tärkeää että myös mies on täysillä mukana.


      • ninni12345 kirjoitti:

        Aika vähän hän on baareissa käynyt siveysvyön tultua elämään ja useimmiten minä olin mukana. Minä olen alkanut nauttia avaimenhaltijan roolista. Siksi olisi tärkeää että myös mies on täysillä mukana.

        Onko miehesi muuttunut siveysvyön tultua mukaan kuvioihin?


      • ninni12345

        Huomaavaisemmaksi on tullut ja meno halut vähentyneet.


      • Entä seksihalut?


      • ninni12345

        Voisi kuvitella että ne on nousseet, mutta ei. Alkuun kyllä halut kasvoi, mutta ajan myötä ne on vähentyneet.


      • ninni12345 kirjoitti:

        Voisi kuvitella että ne on nousseet, mutta ei. Alkuun kyllä halut kasvoi, mutta ajan myötä ne on vähentyneet.

        No eipä tuo sitten kovin hyvä vempele ole parisuhteen kannalta. Olin kuvitellut että lukitulla miehellä olisi koko ajan kiima päällä avaimenhaltijana toimivaa puolisoa kohtaan.


      • ninni12345

        Kun siveysvyötä käytetään yhtäjaksoisesti monen vuoden ajan niin siihen tottuu ja tätä myötä kiima laantuu. Satunnaisella käytöllä kiima kyllä nousee.


      • ninni12345 kirjoitti:

        Kun siveysvyötä käytetään yhtäjaksoisesti monen vuoden ajan niin siihen tottuu ja tätä myötä kiima laantuu. Satunnaisella käytöllä kiima kyllä nousee.

        Aivan niin, eli kannattaisi käyttää vain satunnaisesti.


      • ninni12345

        Monen vuoden aikana olen ehtinyt tottua tällaiseen järjestelyyn. Minusta se on hyvä ja toimii, eikä muunlainen järjestely enää tule kuulonkaan.


      • ninni12345 kirjoitti:

        Monen vuoden aikana olen ehtinyt tottua tällaiseen järjestelyyn. Minusta se on hyvä ja toimii, eikä muunlainen järjestely enää tule kuulonkaan.

        Kiusoitteletko miestäsi kun hän on lukittuna?


      • ninni12345

        Aina välillä, sen jälkeen hän käy ihan hulluna muhun.


      • ninni12345 kirjoitti:

        Aina välillä, sen jälkeen hän käy ihan hulluna muhun.

        Vau, oot aikamoinen Lady. Kateeksi käy miestäsi.


      • ninni12345

        Toivoisin vaan hänen täydellistä sitoutumista, niinkuin se on tähän asti ollut. Kumma että on nyt alkanut löysäilemään vaikka itse toisinaan toivoo pidempiä lukitus jaksoja.


      • ninni12345 kirjoitti:

        Toivoisin vaan hänen täydellistä sitoutumista, niinkuin se on tähän asti ollut. Kumma että on nyt alkanut löysäilemään vaikka itse toisinaan toivoo pidempiä lukitus jaksoja.

        Kaipa sinun kannattaisi kiusoitella häntä enemmän jotta mielenkiinto pysyisi korkealla.


      • ninni12345

        Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla.


      • ninni12345 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla.

        Vaikka enpä minä mitään aiheesta tiedä.


      • ninni12345

        Minulla siitä alkaa olla kokemusta jo ihan kivasti


      • Oletko sitä mieltä että siveysvyötä kannattaisi useammankin miehen kokeilla?


      • ninni12345

        Ehdottomasti. Voin suositella lämpimästi.


      • ninni12345 kirjoitti:

        Ehdottomasti. Voin suositella lämpimästi.

        Minkälainen laite teillä on käytössä? CB6000, Holytrainer?


      • ninni12345

        Customchastity Ghost on meillä käytössä. Voi pitää pitkiäkin aikoja.


      • Subi_vuan_savost
        ninni12345 kirjoitti:

        Customchastity Ghost on meillä käytössä. Voi pitää pitkiäkin aikoja.

        Tuo malli vaatii sitten Prinssi Albertin lävistyksen? jolla estetään peniksen poisvetäminen putkilosta. Ottiko miehesi ihan tätä varten korun kaluunsa? Jos otti, niin missä ja mitä sellainen maksaa, sattuko, paraniko haava kuis nopeasti? Suhteellisen arvokas häkki??? jokohan kiinalaiset ovat kopioineet tuotteen? ;))


      • ninni12345

        Ei ole lävistystä. Pysyy hyvin paikallaan kun on mittojen mukaan tehty. Kallis kyllä oli, mutta mittojen mukaan tehty oli paras vaihtoehto.


      • yks_pettunyt_kokeilija
        ninni12345 kirjoitti:

        Ei ole lävistystä. Pysyy hyvin paikallaan kun on mittojen mukaan tehty. Kallis kyllä oli, mutta mittojen mukaan tehty oli paras vaihtoehto.

        Mielestäni mikään ns. siveysväline tyyppinen "siveysvyö" ei ole luotettava. Ainostaan nämä oikeat vyö malliset ovat luotettavia. Ongelmana on suhteellisen helppous vetää kalu pois putkesta. Ja vastaavasti kalun saa myös takaisin putkeen kun vain käyttää riittävästi esim. öljyä. Toki häkki jää roikkumaan palleista mutta runkkaamista nämä ns. siveysvälineet eivät estä.


      • Anonyymi
        ninni12345 kirjoitti:

        Voisi kuvitella että ne on nousseet, mutta ei. Alkuun kyllä halut kasvoi, mutta ajan myötä ne on vähentyneet.

        Tietenkin ne halut vähenee samaa vauhtia kuin pippeli surkastuu. Hänhän ei enää oikeastaan ole mies , vaan pyllyään heiluttava panopuu oikeille Miehille tai rekkalesboille. Kun pippeli surkastuu noin 1-senttiseksi, niin sitä ei tarvitse edes leikata pois häneltä. Pallit vois kyllä tarpeettomina nipsaista.


    • Tseenpun

      Aukoton alkkari on paras siveyssvyö!

    • Koinakulli

      Kaverit nauraa ko baarissa otetaan bisseä ja rupee virtsattamaan eli kusettamaan ja avaimet on Akalla. Jääkaappi on lukossa, autonavaimet on ollu Akalla vuojesta1999 ja nyt se vei vielä neitsyyteni eli poikuuteni. Eikö teile nekrofiileile mikään riitä.

    • ss-17

      Jos todella halua oikeasti antaa vallan toiselle, asia on hänen päätettävissään. Kyllä baarissakin voi käydä siveysvyössä, vaatii hieman vaan tosiaan ponnisteluja tai lisävaivaa. Kuten mennä/jonottaa sinne koppiin. Aina voi sanoa, että on ujopissa eikä voi käydä laarilla jos joku ihmettelee. ;)

      Siveysvyöstä yms. löytyy paljon hyvää asiaa täältä:
      https://siveydensipuli.wordpress.com

    • ninni12345

      Lopultakin tilanne on palautunut normaaliksi, eikä mies enää valita siveysvyöstä. Toivottavasti tämä oli joku ohimenevä vaihe.

      • Mitä lienee ohimenevää hulluttelua mieheltäsi :)


      • ninni12345

        Toivottavasti näin oli. Yllättäen hän viime perjantaina baarista tultuaan ilmoitti olevansa täysin sinut siveysvyön kanssa, ettei se haitannut hauskan pitoa lainkaan, kunhan vain oli tarkkana wc:ssä.


      • KontrolliaTarvitaan

        Turhanpäiväseltähän tuommoinen valittaminen kuulosti.

        Kuinka usein muuten päästät vapaaksi/laukeamaan?

        Toivottavasti olet muistanut antaa lisäpäiviä turhista valittamisista ja kiukutteluista. Viikko kakkua vähintään siitä, jos pyytää itse vapaaksi.


      • ninni12345

        Tosi vaihtelevasti siveysvyö aukeaa muussa kuin hygienia tarkoituksessa. Päivistä Kuukausiin vaihtelee. Riippuu niin monesta asiasta.


    • MJV80

      Kyllä, vähän on syytä olla huolissaan... jotain sillä on mielessä mitä ei sinulle kerrota... Jos on olemassa vaihtoehto sille, että käyttää siveysvälinettä niin yleensä se kortti pelataan viimestään viihteelle lähdettäessä. Ehkä kuitenkin vaatisin käyttämään myös viihteellä ollessa ;)

      • LukittuHT

        Samoilla linjoilla ollaan. Viihteelle lähtö jos joku on syy käyttää siveysvyötä. Eikä sen käyttö muulloinkaan ole pahaksi päinvastoin


    • mieluust.ilman

      En mää ainaskaa jaska lisää viihettä ko kaikki vehkeet jo viihteellä.

    • siveysvyöhän ei estä runkkaamista.. niissä tulee joskus parhaat autoejakulaatiot..

    • Anonyymi

      Mulla on taustalla , että vaimoni ollessa matkoilla tai muuten työvuorojen puitteissa emme näe toisiamme usein, olen käyttänyt oman käden oikeutta.
      Nyt vaimoni lähtiessä matkalle, tilasin itselleni minun prince albert -lävistyksen kanssa yhteensopivan PA-5000 putken/häkin. Vaimoni sai avaimet.
      Hieman häkeltyneenä ja varmistellen ettei ole kipuja, hän lähti mukaan avoimesti.

      Olen ollut kohta viikon tämän PA-5000:sen kanssa ja tämä on todellakin mahdoton poistaa ilman avainta! Ei mitään mahdollisuutta saada pois...
      Kaikenlisäksi tämä malli on todella mukava! Aamustondis ei niin paljon haittaa, kun ei ole kassien takana mitään lenkkiä joka kiristäisi siellä. Seisokkia ei kovin paljon tämä estä, mutta ihan täysin kuitenkin turhauttaa kun en pysty mitään tekemään tämän kanssa...

      Vaimo on luvannut avata lukon, kun on tullut kotiin ja käyty saunassa. Toivottavasti...

    • Anonyymi

      Onko mahdollista saada vyölle dominaa täältä, jos avaimet lähettää postissa ja kuvaa joka päivä videotodisteita?

      • Anonyymi

        Tahtosin Dominan kytkevän kaluni sellaiseen piikkihäkkiin.


    • Anonyymi

      Mitenköhän ketjun aloittajalla menee. Onko mies pysynyt lukossa?

      • Anonyymi

        On pysynyt ja pysyy. ninni12345


    • Anonyymi

      Laita huolesi Pitäisikö olla huolissaan ohjemaan niin saat varmasti vastauksen joka on oikea.

    • Anonyymi

      Täällä olis nuori poika jonka saa laitaa vyöhön asun Tampereella

      • Anonyymi

        Täällä yks joka on jo laitettu. Avaimet on postitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yks joka on jo laitettu. Avaimet on postitettu.

        Kenelle avaimet on postitettu kerro lisää


    • Anonyymi

      Ehdottomasti pitää olla huolissaan.

    • Anonyymi

      No jos mietitään tätä siltä kantilta että kyseessä olisi saunailta: On epäreilua vetää muita mukaan siihen että nähdään toisten seksileikit (siveysvyö tässä tapauksessa). Joten mun mielestä ei ole kohtuutonta mieheltä keskeyttää leikki.

      • Anonyymi

        Ei se viihdy saunassa. Metalli kuumenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se viihdy saunassa. Metalli kuumenee.

        Niin, itseironia on taitolaji... Just sikshän se ei halua saunaan. Entä jos se joskus haluaiskin? En mä ainakaan haluais et esim sukujuhlissa mun siskojen lapset joutuis näkee mun siveysvyön ihan vaan sen takia että vaimo ottaa seksileikit vähän liian tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, itseironia on taitolaji... Just sikshän se ei halua saunaan. Entä jos se joskus haluaiskin? En mä ainakaan haluais et esim sukujuhlissa mun siskojen lapset joutuis näkee mun siveysvyön ihan vaan sen takia että vaimo ottaa seksileikit vähän liian tosissaan.

        Jos ei akka suostu siveysvyöta avaamaan niin saahan sen avattua ilman avaimiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei akka suostu siveysvyöta avaamaan niin saahan sen avattua ilman avaimiakin.

        Vain viisi vuotta meni tuonkin keksimiseen.


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe