Venäjän Risti

HyväOlisiMaa

Kuoleisuus Venäjällä. Ensimäisessä viidessa kuukaudessa 2017 venäjällä kuoli 791 tuhatta henkilöä.(ROSSTAT)
679 syntyi . ero on 112 tuhatta. maahanmuuttajat tulivat noin 82 tuhatta pääasiasta Keski-Aasiasta. Myöskin merkittävä määrä tuli Syyriasta,Vietnamista ja Intiasta.
Hieno kuva jos joku kävi Venäjällä ja näki kuinka paljon migrantia siellä on jo.
Venäjä on jo pitkä aika ei mitään kristillinen maa eikä "valkoinen miehen maa".
Venäjä tekee tuskallista kuolema, mutta venäläiset itse valitsivat tätä tietä kun riidelle lännen kansa.
Nyt Venäjällä toinen Putinin jäkeen suosittu politiikko on Kadyrov.


http://www.gks.ru/free_doc/doc_2017/info/oper-06-2017.pdf
http://www.9tv.co.il/news/2017/07/19/245615.html

Kun Jumala rangaistaa kansan, Hän ottaa järkki pois.

50

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinArvelenEttä

      Katsotaan mikä rangaistus niille tulee tuomiopäivänä jotka tuomitsee koko kansan Jumalan vihan alle omien kuvitelmiensa perusteella... Isis on jo ahtaalla... Oinailtakin lyödään sarvet päästä, ja leijonilta tuhotaan hampaat ja saaliit vetäistään niiden suusta. Ennemmin tulisi puhua Jumalan rakkaudesta. Raamatun "Herra" ei ollut Jumala, muuten Jumalan olisi pitänyt irtautua itsestään. Joten raamattu voidaan unohtaa kun Jumalasta puhutaan. Toisekseen, sana "Herra" viittaa mies/uros sukupuoleen. Tarvitseeko Jumala sukupuolta lisääntyäkseen? Ei.

    • HyväOlisiMaaMutta

      Tavalla tai toisilla kuolleisuus Venäjällä kolminkertaistuu. Suurin osaa on sydän taudit, toisena on syöpää ja kolmantena itsemurhat, onnettomuudet ja väkivalta.
      Kantoväestö vain kuolee pois.
      Tilalle Putin avasi portaat miljoonalle juntille Keski-Aasiasta. Insinöörit ja tiedemiehet pakenevat länteen tuhansien joukkueen, tilalle köyhä sivistymätön lauma.
      Köyhät ja sivistymätön väki tykkä diktatuuria. Vasemmistolaiset ovat jo syntyessään.

      • EiMeneHyvinIdässä

        Sääliksi käy keskiverto-Venäläistä.

        Talous kuralla, keskipalkka 400€/kk, keskieläke 200€/kk, terveyshuolto surkeaa, (rikkaat saa lahjomalla saa parempaa hoitoa), palkat usein maksamatta ja työolot paikallisissa tehtaissa surkeat, eikä työturvallisuudesta ole tietoakaan...no eipä ihme että Venäläiset hukuttavat murheensa vodkaan ja epäterveelliseen ruokaan. Keskiverto Venäläinen mies ei 60v syntymäpäiväänsä näe.

        Samaan aikaan Venäjän valtio käy sotaa Ukrainassa ja Syyriassa, sekä upottaa asevarusteluun ja pullisteluun järjettömän määrän rahaa.


      • Ja venäjän "salainen ase" Tatjana Patjana tienaa edelleenkin päivässä levähdyspaikoilla, enenmmän kuin Trolli kuukaudessa ... Federatsija Propaganda Fabrikassa, Ulitsa Savushkina 55:ssa, Sankt Petersburgissa. ;-)


      • NBox

        Menisit nukkumaan, nuo kommentit antavat aihetta huomautukseen?
        Siis millainen idiootti on kommentoimassa aamuyöstä, kaveri täysin sekaisin?


      • PölhöPölhömpiPölhöin

        Venäläisillä trolleilla on imeskeltävää, kun Venäjän "suuruus" onkin kehnoa propagandaa ja pölhön pojan uhoa.


    • Dmitri

      Jos Venäjä on noin toivoton valtio, on outoa, että se kiinnostaa niin kovasti aloittajaa.

      Tee seuraava ketju vaikka Somaliasta, sieltähän puolet kansasta on paennut ja toinen puoli on kuolemassa nälkään ja pommi-iskuihin.

      Matala syntyvyys ja korkea kuolleisuus ympäri Eurooppaa on hyvin tiedossa jokaisella maantiedettä lukeneella. Euroopan maista kriittisen 2,1 lasta/nainen rajan syntyvyydessä ylittää vain Ranska ja sekin muslimiväestönsä ansiosta.

      Näin ollen koko Eurooppa, Britanniasta Venäjälle tulee islamisoitumaan tällä vuosisadalla, jos luvuissa ei tapahdu radikaaleja muutoksia.

      • Moskovan_Moskeija

        Venäjä ja Somalia, mielenkiintoista että niputat ne samaan. Olet oikeassa, Venäjä on hyvää vauhtia islamisoitumassa. Paljon nopeammin kuin läntinen Eurooppa.


      • Dmitri

        En ole niputtanut niitä samaan, vaan ajattelin, että Somalia saattaisi kiinnostaa, kun olet kiinnostunut siitä, kuinka surkeasti valtioilla menee. Somaliasta löytyisi helpommin surkeaa kerrottavaa: nälkää, sotaa ja pommeja.

        Minä asun suurimman osan ajastani Venäjällä ja tiedän aika hyvin sekä Venäjän että Euroopan tilanteen.

        Euroopalla on muslimi-invaasion kanssa aivan yhtä surkea tilanne niin kauan esimerkiksi Saksassa ja Ranskassa on islam-myönteinen johto. Itse asiassa vielä heikompi, sillä Venäjän islamisoitumista hidastavat hieman muslimisiirtolaisten murhat.


      • JäinenAfrikka

        Venäläistenkin mukaan Venäjä on Euroopan jäinen Nigeria.

        Hämmentävän paljon yhtäläisyyksiä on kyllä Venäjän ja afrikkalaisten valtioiden politiikassa ja kekkaloinnissa.


      • Moskovan_Moskeija
        Dmitri kirjoitti:

        En ole niputtanut niitä samaan, vaan ajattelin, että Somalia saattaisi kiinnostaa, kun olet kiinnostunut siitä, kuinka surkeasti valtioilla menee. Somaliasta löytyisi helpommin surkeaa kerrottavaa: nälkää, sotaa ja pommeja.

        Minä asun suurimman osan ajastani Venäjällä ja tiedän aika hyvin sekä Venäjän että Euroopan tilanteen.

        Euroopalla on muslimi-invaasion kanssa aivan yhtä surkea tilanne niin kauan esimerkiksi Saksassa ja Ranskassa on islam-myönteinen johto. Itse asiassa vielä heikompi, sillä Venäjän islamisoitumista hidastavat hieman muslimisiirtolaisten murhat.

        Eikö olekin erikoista, että Putin avasi Moskovaan suurmoskeijan ja nimesi Pietariin sillan islamilaisen kunniaksi? Jos uusnatsit murhaavat muutamia, saattaa kelkka kääntyä kohta niin, että jäävät altavastaajiksi.


      • Dmitri

        Putinin on nyt etsittävä kannatusta myös muslimien keskuudesta. Sisäpiiritietona voin kertoa, että Putinin asema on paljon heikompi kuin 5 vuotta sitten. En ihmettelisi, jos lähimmän parin vuoden aikana puolueessa tulisi ns. palatsivallankaappaus.

        Suuri osa Venäjästä tukee muslimien murhia. Viime vuonna niitä tehtiin 191, eikä suurinta osaa koskaan edes tutkittu.

        Jos valta Kremlissä vaihtuu, saattaa myös Venäjän johdossa puhaltaa aiempaa radikaalimpi tuuli.


      • AfrikkaEuroopassa

        Venäjä on Euroopan islamilaisin maa

        Hallintotavat ja poliittiset puheet on omittu Idi Aminilta


      • ByByVenäjä
        Dmitri kirjoitti:

        En ole niputtanut niitä samaan, vaan ajattelin, että Somalia saattaisi kiinnostaa, kun olet kiinnostunut siitä, kuinka surkeasti valtioilla menee. Somaliasta löytyisi helpommin surkeaa kerrottavaa: nälkää, sotaa ja pommeja.

        Minä asun suurimman osan ajastani Venäjällä ja tiedän aika hyvin sekä Venäjän että Euroopan tilanteen.

        Euroopalla on muslimi-invaasion kanssa aivan yhtä surkea tilanne niin kauan esimerkiksi Saksassa ja Ranskassa on islam-myönteinen johto. Itse asiassa vielä heikompi, sillä Venäjän islamisoitumista hidastavat hieman muslimisiirtolaisten murhat.

        Kriminaali murhaluvut ovat venäjällä niin valtavia ettei 191 murhattuja ei kukaan edes huomaa. Putinin väestö politiikka on yksinkertainen, köyhät muslimit äänestävät aina oikealla tavalla ja se on hyvä vastavoima kantoväestölle jos se kapinoi. Ilman valtavaa tulva keski-Aasiasta v 2000-2011 venäläisten kuolemat pistävät silmään.
        Jopa Viipurissa, jossa NL aikana keski-Aasialaisia ei oli ollut olenkaan, niitä on runsaasti.
        Venäjän kuolleisuuden kasvu on 300%


      • Moskovan_Moskeija
        Dmitri kirjoitti:

        Putinin on nyt etsittävä kannatusta myös muslimien keskuudesta. Sisäpiiritietona voin kertoa, että Putinin asema on paljon heikompi kuin 5 vuotta sitten. En ihmettelisi, jos lähimmän parin vuoden aikana puolueessa tulisi ns. palatsivallankaappaus.

        Suuri osa Venäjästä tukee muslimien murhia. Viime vuonna niitä tehtiin 191, eikä suurinta osaa koskaan edes tutkittu.

        Jos valta Kremlissä vaihtuu, saattaa myös Venäjän johdossa puhaltaa aiempaa radikaalimpi tuuli.

        Kieltämättä mielenkiintoinen näkemys. Ajattelemisen aihetta.


      • DmitryKiselev
        Dmitri kirjoitti:

        En ole niputtanut niitä samaan, vaan ajattelin, että Somalia saattaisi kiinnostaa, kun olet kiinnostunut siitä, kuinka surkeasti valtioilla menee. Somaliasta löytyisi helpommin surkeaa kerrottavaa: nälkää, sotaa ja pommeja.

        Minä asun suurimman osan ajastani Venäjällä ja tiedän aika hyvin sekä Venäjän että Euroopan tilanteen.

        Euroopalla on muslimi-invaasion kanssa aivan yhtä surkea tilanne niin kauan esimerkiksi Saksassa ja Ranskassa on islam-myönteinen johto. Itse asiassa vielä heikompi, sillä Venäjän islamisoitumista hidastavat hieman muslimisiirtolaisten murhat.

        Sitä paitsi ensimäiset somalit tulivat Suomeen taas Venäjältä, onko se sattuma?


    • kylläpalvellaan

      КАКАЯ ТИРАДА!!!
      Ja Herra Dmitri ei pysty todistamaan mitään. "Minä asun venäjällä.. amerikassa... somaliassa... suomaliassa..." Ole vaikka riikinkukko, mutta TODISTA SE!!

      • aza1

        Anteksi paha rapula, mutta jos dmitri on sitä mitä väittää, sanoo, miten sanotaan kauniile naisele että hän on oikeassa?


      • Dmitri

        Sen kerran, kun olen joutunut asiaa miettimään, käytin menestyksekkäästi sanontaa:

        Меня интересовал бы некоторые общие операции с умной женщиной.

        Että siinä s´ulle todistetta. Ja minä en ole koskaan väittänyt asuneeni Amerikassa tai Somaliassa, joskin ensin mainitussa olen kerran käynyt.

        Ja niistä murhaluvuista... voisin muistuttaa, että myös useimmat venäläiset kriminaalit ovat muslimeja, joten 191 tuskin on koko totuus. Se on ainoastaan oikeistoblokin teloittamien muslimien määrä.

        Tällä hetkellä siirtolaista muuten tulee Venäjälle paljon enemmän Ukrainasta kuin muslimimaista, eikä siitä ole ainakaan haittaa väestörakenteelle.


      • aza1
        Dmitri kirjoitti:

        Sen kerran, kun olen joutunut asiaa miettimään, käytin menestyksekkäästi sanontaa:

        Меня интересовал бы некоторые общие операции с умной женщиной.

        Että siinä s´ulle todistetta. Ja minä en ole koskaan väittänyt asuneeni Amerikassa tai Somaliassa, joskin ensin mainitussa olen kerran käynyt.

        Ja niistä murhaluvuista... voisin muistuttaa, että myös useimmat venäläiset kriminaalit ovat muslimeja, joten 191 tuskin on koko totuus. Se on ainoastaan oikeistoblokin teloittamien muslimien määrä.

        Tällä hetkellä siirtolaista muuten tulee Venäjälle paljon enemmän Ukrainasta kuin muslimimaista, eikä siitä ole ainakaan haittaa väestörakenteelle.

        Kokeillas yksi asia..
        Где ты живеш??


      • kylläpalvellaan
        aza1 kirjoitti:

        Kokeillas yksi asia..
        Где ты живеш??

        1 varma virhe, ja 2 periaatteellista virhettä tuossa lauseessa.


      • 21211
        kylläpalvellaan kirjoitti:

        1 varma virhe, ja 2 periaatteellista virhettä tuossa lauseessa.

        Ei järki.
        Ты плачешь от смеха... каждый может молоть языком и не отвечает за это.


      • Dmitri

        "Где ты живеш??"

        В России и в Финляндии. У меня есть квартира в обоих.

        "1 varma virhe, ja 2 periaatteellista virhettä tuossa lauseessa."

        Мальчик прочитал русский в школе и пытаются придраться родной.

        Ymmärsitkö tuotakaan? No, minullehan sillä ei ole väliä.


      • kylläpalvellaan
        Dmitri kirjoitti:

        "Где ты живеш??"

        В России и в Финляндии. У меня есть квартира в обоих.

        "1 varma virhe, ja 2 periaatteellista virhettä tuossa lauseessa."

        Мальчик прочитал русский в школе и пытаются придраться родной.

        Ymmärsitkö tuotakaan? No, minullehan sillä ei ole väliä.

        Dmitri ei taida olla venäläinen... Kaverini oli oikeassa. Nauran katkeksi täällä. Ei vastannut kysymyksiin. Oikeat vastauksia tässä: varma väärin: loivennut merkki puuttuu, ne muut: sinuttelu, joon pisteet...


      • aza1
        Dmitri kirjoitti:

        "Где ты живеш??"

        В России и в Финляндии. У меня есть квартира в обоих.

        "1 varma virhe, ja 2 periaatteellista virhettä tuossa lauseessa."

        Мальчик прочитал русский в школе и пытаются придраться родной.

        Ymmärsitkö tuotakaan? No, minullehan sillä ei ole väliä.

        "В России и в Финляндии. У меня есть квартира в обоих."

        Meitä kielletty kirjoittaa kyrillisillä. Missä venäjällä? Moskovassa? Missä päin suomessa?


      • kylläpalvellaan
        aza1 kirjoitti:

        "В России и в Финляндии. У меня есть квартира в обоих."

        Meitä kielletty kirjoittaa kyrillisillä. Missä venäjällä? Moskovassa? Missä päin suomessa?

        Tämä nykyaikasta mykkäkoulu. Me kirjotetaan miten halutaan.


      • kylläpalvellaan
        Dmitri kirjoitti:

        "Где ты живеш??"

        В России и в Финляндии. У меня есть квартира в обоих.

        "1 varma virhe, ja 2 periaatteellista virhettä tuossa lauseessa."

        Мальчик прочитал русский в школе и пытаются придраться родной.

        Ymmärsitkö tuotakaan? No, minullehan sillä ei ole väliä.

        "Ymmärsitkö tuotakaan? No, minullehan sillä ei ole väliä."

        Kyllä minä ymmärsin, mutta sinua en. Et vaikuta venläiseltä. Ja google kääntäjää osaa käyttää asiaasta tietävä.


      • Dmitri

        "Oikeat vastauksia tässä: varma väärin: loivennut merkki puuttuu, ne muut: sinuttelu, joon pisteet..."

        Neuvostoajan venäjän kielitaidollasi ei tänä päivänä paljon tee. Liudennuksia poistettiin uusista määritelmistä jne.

        "Meitä kielletty kirjoittaa kyrillisillä. Missä venäjällä? Moskovassa? Missä päin suomessa?"

        Sille minä en voi mitään, jos sinua on kielletty kirjoittamasta kyrillisillä. Kysymys oli venäjäksi, ja minä vastasin luonnollisesti venäjäksi.

        Asuinpaikkojaan harva liikemies kertoo. Syntymäkaupunki on Pietari (silloin Leningrad).

        "Kyllä minä ymmärsin, mutta sinua en. Et vaikuta venläiseltä. Ja google kääntäjää osaa käyttää asiaasta tietävä."

        Se ei vaikuta Venäjän kansalaisuuteeni, vaikutan sinun mielestäsi venäläiseltä tai en.

        Luulisin, että osaan selvästi sinua paremmin venäjää. Siis jos et ymmärrä minua (niin kuin itse sanoit) ja joudut käyttämään Google kääntäjää.

        Testataanpa asiaa. Kerro erityismerkitykset:
        Миша
        воробей
        ja tämän merkitys:
        душегреивка

        (Nämä eivät löydy sanakirjoista.)


      • kylläpalvellaan
        Dmitri kirjoitti:

        "Oikeat vastauksia tässä: varma väärin: loivennut merkki puuttuu, ne muut: sinuttelu, joon pisteet..."

        Neuvostoajan venäjän kielitaidollasi ei tänä päivänä paljon tee. Liudennuksia poistettiin uusista määritelmistä jne.

        "Meitä kielletty kirjoittaa kyrillisillä. Missä venäjällä? Moskovassa? Missä päin suomessa?"

        Sille minä en voi mitään, jos sinua on kielletty kirjoittamasta kyrillisillä. Kysymys oli venäjäksi, ja minä vastasin luonnollisesti venäjäksi.

        Asuinpaikkojaan harva liikemies kertoo. Syntymäkaupunki on Pietari (silloin Leningrad).

        "Kyllä minä ymmärsin, mutta sinua en. Et vaikuta venläiseltä. Ja google kääntäjää osaa käyttää asiaasta tietävä."

        Se ei vaikuta Venäjän kansalaisuuteeni, vaikutan sinun mielestäsi venäläiseltä tai en.

        Luulisin, että osaan selvästi sinua paremmin venäjää. Siis jos et ymmärrä minua (niin kuin itse sanoit) ja joudut käyttämään Google kääntäjää.

        Testataanpa asiaa. Kerro erityismerkitykset:
        Миша
        воробей
        ja tämän merkitys:
        душегреивка

        (Nämä eivät löydy sanakirjoista.)

        En ole vielä joutunut käyttämään kääntäjää. Ja vielä: Ei voi mitään jos kielitaitoni on neuvostoaikaista. Tiedän jo:n "ongelman", ja teksti voi olla ymmärettävää vaikka tietty merkki puuttuu. Ymmärrän mitä tarkoitat. En aio puhua siitä enempää. Sanoit olevasi liikemies pietarista ja nuo merkitykset siihen lisättynä... En puhu niistä täällä. Ne eivät kuulu niille jotka eivät tiedä. Kirjoitat hyvää suomea. Haluaisin tavata sinut. Anteeksi jos tunkeilen. Mutta ihmettelen myös mitä teet tällaisella palstalla.


      • Dmitri

        "Kirjoitat hyvää suomea."

        Kiitos. Olen asunut Suomessa silloin tällöin noin 20 vuoden aikana. Suomi ei ole oikeastaan vaikea kieli: monet säännöt ovat hiukan samanlaisia kuin venäjäksi.

        "Haluaisin tavata sinut."

        En tapaa ihmisiä, joihin olen tutustunut netissä. Liikematkailuliiton mukaan venäläisellä liikemiehellä on liian suuri riski tulla kaapatuksi tai muuten hyväksi käytetyksi, erityisesti ulkomailla. Huijausten takia en myöskään anna osoitteitani, sähköpostiani tms.

        Jos haluat keskustella lisää Venäjästä tai kielestä, se sopii. Sen sijaan kielitaitoni arvostelu ei sovi.

        "nuo merkitykset siihen lisättynä... En puhu niistä täällä. Ne eivät kuulu niille jotka eivät tiedä."

        Niissä ei ole mitään ihmeellistä.

        Ne ovat tavallista "triviaa", ja lähes jokainen syntyperäinen venäläinen osaa ne. Ulkomaalainen, joka on lukenut venäjää, ei luultavasti osaa.

        "Mutta ihmettelen myös mitä teet tällaisella palstalla."

        Täällä on kiinnostavaa keskustelua Venäjän ja Suomen politiikasta. Lisäksi täällä on kiihkeitä Naton kannattajia, jotka on mukava voittaa väittelyssä.


      • kylläpalvellaan
        Dmitri kirjoitti:

        "Kirjoitat hyvää suomea."

        Kiitos. Olen asunut Suomessa silloin tällöin noin 20 vuoden aikana. Suomi ei ole oikeastaan vaikea kieli: monet säännöt ovat hiukan samanlaisia kuin venäjäksi.

        "Haluaisin tavata sinut."

        En tapaa ihmisiä, joihin olen tutustunut netissä. Liikematkailuliiton mukaan venäläisellä liikemiehellä on liian suuri riski tulla kaapatuksi tai muuten hyväksi käytetyksi, erityisesti ulkomailla. Huijausten takia en myöskään anna osoitteitani, sähköpostiani tms.

        Jos haluat keskustella lisää Venäjästä tai kielestä, se sopii. Sen sijaan kielitaitoni arvostelu ei sovi.

        "nuo merkitykset siihen lisättynä... En puhu niistä täällä. Ne eivät kuulu niille jotka eivät tiedä."

        Niissä ei ole mitään ihmeellistä.

        Ne ovat tavallista "triviaa", ja lähes jokainen syntyperäinen venäläinen osaa ne. Ulkomaalainen, joka on lukenut venäjää, ei luultavasti osaa.

        "Mutta ihmettelen myös mitä teet tällaisella palstalla."

        Täällä on kiinnostavaa keskustelua Venäjän ja Suomen politiikasta. Lisäksi täällä on kiihkeitä Naton kannattajia, jotka on mukava voittaa väittelyssä.

        Tämä asia on loppuun käsitelty.


      • kylläpalvellaan
        kylläpalvellaan kirjoitti:

        Tämä asia on loppuun käsitelty.

        ..."liian suuri riski tulla kaapatuksi tai muuten hyväksi käytetyksi, erityisesti ulkomailla. Huijausten takia en myöskään anna osoitteitani, sähköpostiani tms."

        Liian suuri riski tulla ilmi, kuka olet... Ja kuka osoitetta pyytäisi, tai sähköpostia? Liikemies ei taida oikein ajatella? Tapasin erään uskon sisaren Joensuussa, kuten sovin. Hän ymmärsi mitä halusin.

        "Jos haluat keskustella lisää Venäjästä tai kielestä, se sopii. Sen sijaan kielitaitoni arvostelu ei sovi."

        Allerginen arvostelulle...? Puolijumala tyyppiä.

        "täällä on kiihkeitä Naton kannattajia, jotka on mukava voittaa väittelyssä."

        Haluaa voittaa, ei siedä arvostelua...

        Tämä asia on selvempiä selvempi. Naamioasu oli mielenkiintoinen. Harmi vain, että ääni paljasti. Tänne pitäisi saada parempia näyttelijöitä. Tämä teatteri jatkunut vuosia.


      • Dmitri

        "Haluaa voittaa, ei siedä arvostelua..."

        Liikemies ei menestyisi, jos ei haluaisi voittaa. 1990-luvun alussa rohkeimmat menestyivät. Abramovich, Mordashov ja muutama muu voittivat miljardeja, minä paljon vähemmän.

        "Arvostelu" oli väite, että en osaisi äidinkieltäni tai olisi venäläinen. Harva sietää sellaista.

        "Ja kuka osoitetta pyytäisi, tai sähköpostia?"

        Molempia on pyydetty tällä palstalla.


      • MattilanTapaus

        Jon Hellevig. Tuomittu rikollinen ja putinisti.


      • Dmitri

      • MitenVoiJatkua
        Dmitri kirjoitti:

        "Haluaa voittaa, ei siedä arvostelua..."

        Liikemies ei menestyisi, jos ei haluaisi voittaa. 1990-luvun alussa rohkeimmat menestyivät. Abramovich, Mordashov ja muutama muu voittivat miljardeja, minä paljon vähemmän.

        "Arvostelu" oli väite, että en osaisi äidinkieltäni tai olisi venäläinen. Harva sietää sellaista.

        "Ja kuka osoitetta pyytäisi, tai sähköpostia?"

        Molempia on pyydetty tällä palstalla.

        Läpi paistaa niin selvästi. Ei ole Dmitri. Ei ole liikemies. Kukaan ei voi täällä todistaa yhtään mitään.
        Viisaat pärjää täällä. He tietävät mitä teksti on. Se ei voi todistaa itsessään mitään. Palstan vakiohäirikön pitää nyt vain yrittää opetella olevansa venäläinen liikemies, kun ironmikess alkoi kyllästyttää? Vain tyyli kertoo kuka on kukin. Ainoat "ryssät" täällä näyttäisivät olevan kp, aza1 ja 21211, ja joku muu epämääräisyys, eivätkä he ole edes väittäneet olevansa venäjältä, vaikka suomi tökkii erikoisella tavalla ja syöksevät milloin kyrillisiä, milloin kapulasuomea.
        Ihmisen luonne on nähtävissä kirjoitustyylistä.


      • Tuhottaviariittäästana
        kylläpalvellaan kirjoitti:

        ..."liian suuri riski tulla kaapatuksi tai muuten hyväksi käytetyksi, erityisesti ulkomailla. Huijausten takia en myöskään anna osoitteitani, sähköpostiani tms."

        Liian suuri riski tulla ilmi, kuka olet... Ja kuka osoitetta pyytäisi, tai sähköpostia? Liikemies ei taida oikein ajatella? Tapasin erään uskon sisaren Joensuussa, kuten sovin. Hän ymmärsi mitä halusin.

        "Jos haluat keskustella lisää Venäjästä tai kielestä, se sopii. Sen sijaan kielitaitoni arvostelu ei sovi."

        Allerginen arvostelulle...? Puolijumala tyyppiä.

        "täällä on kiihkeitä Naton kannattajia, jotka on mukava voittaa väittelyssä."

        Haluaa voittaa, ei siedä arvostelua...

        Tämä asia on selvempiä selvempi. Naamioasu oli mielenkiintoinen. Harmi vain, että ääni paljasti. Tänne pitäisi saada parempia näyttelijöitä. Tämä teatteri jatkunut vuosia.

        Tällä palstalla yksi hullu pitää omaa teatteria. Muuttelee nimimerkkiään ja ottaa minkä persoonan milloinkin omakseen. Tyyppi ei tiedä mitä tuhoa hän voi saada sillä aikaan, eikä välitä, hänhän on itse eu, suomi ja nato! Kaikki paha syöstään tuomiopäivänä hänen päälleen mitä hän on tehnyt. Hullujen kanssa ei pidä keskustella. Ne on pistettävä vankilaan kunnes paranevat tai jos ei parane, niin listittävä! Jokainen maa missä ei ole kuolemantuomiota on moraalinen pelkuri!


    • ItseAvusteinenMurha

      Venäjä tekee itseavusteista itsemurhaa, jossa narua kiskovat kireämmälle Pietarin trollit.

      • Odotamme malttamattomana, josko TILTUT osoittasivat yhtä vankkumatonta tukea henkiselle isänmaalleen, kuin TROLLATESSAAN sen puolesta ja toimisivat venäjän esimerkin mukaan ... yhtymällä moiseen "isänmaalliseen tekoon". ;-)

        IMHO.


      • SiitäSittenVaan
        44.Div kirjoitti:

        Odotamme malttamattomana, josko TILTUT osoittasivat yhtä vankkumatonta tukea henkiselle isänmaalleen, kuin TROLLATESSAAN sen puolesta ja toimisivat venäjän esimerkin mukaan ... yhtymällä moiseen "isänmaalliseen tekoon". ;-)

        IMHO.

        No alas sitten kirjoitella niinkuin tiltusi kirjoittelevat. Noin suurta kusipäätä maailma on harvoin nähnyt. Ajattele, tulevaisuudessa kaikki maailmassa tulevat tietämään mitä olet tehnyt. Sen mukaisesti tulee pataan.


      • SiitäSittenVaan kirjoitti:

        No alas sitten kirjoitella niinkuin tiltusi kirjoittelevat. Noin suurta kusipäätä maailma on harvoin nähnyt. Ajattele, tulevaisuudessa kaikki maailmassa tulevat tietämään mitä olet tehnyt. Sen mukaisesti tulee pataan.

        "Noin suurta kusipäätä maailma on harvoin nähnyt. "
        Heh ... Maailma ei onneksesi tiedä, miltä näytät ... VIELÄ. ;-)

        Ja mitä minuun tulee, niin onhan todellinen nautinto viedä verbaalisesti, näitä tekniikan wannabebesserwissereitä, kuin märkää lapasta, FAK-TOjen avulla.
        Ei ihme, että RUPLAHORATSUJA harmittaa.

        IMHO.


    • malli1942

      Tilastot osoittavat, että venäläiset ovat testien mukaan suunnilleen yhtä älykkäitä kuin länsieurooppalaiset. Koulutustaso on parempi kuin Afrikassa tai Etelä-Amerikassa.
      Presidentti Putin teki vakavan virheen suunnatessaan aikoinaan, kun öljyn markkinahinta oli korkea, runsaat vientitulot aseisiin, rakennuksiin, stadioneihin, olympialaisiin, ym huonosti tuottavaan. Eläkeläisten aseman parantaminen oli kuitenkin oikein.
      Mutta osaava venäläinen olisi pitänyt panna kiireesti uusimaan Venäjän teknologiaa ja monipuolistaan venäläistä tiedettä sekä synnyttämään korkean jalostusasteen yrityksiä.

      Nyt ei vientitulot riitä edes öljyteollisuuden modernisointiin ja osaavia venäläisiä virtaa maasta pois. Putinin aika on ohi ja nuorekkaiden teniikkaa osaavien venäläisten olisi jo aika syrjäyttää salaisen poliisin kasvatti, jotta Venäjä pääsisi uuteen nousuun.

      • kylläpalvellaan

        "Putinin aika on ohi ja nuorekkaiden teniikkaa osaavien venäläisten olisi jo aika syrjäyttää salaisen poliisin kasvatti"

        Parasta jos sitä ei toivo edes unissa... Ei siksi, että henki lähtee, vaan ellei ole tutustunut aiheeseen.
        https://worldview.stratfor.com/article/russia-evolution-fsb
        Tässäkin vain pieni osa. Taustalla laajoja ongelmia.


      • NATOON
        kylläpalvellaan kirjoitti:

        "Putinin aika on ohi ja nuorekkaiden teniikkaa osaavien venäläisten olisi jo aika syrjäyttää salaisen poliisin kasvatti"

        Parasta jos sitä ei toivo edes unissa... Ei siksi, että henki lähtee, vaan ellei ole tutustunut aiheeseen.
        https://worldview.stratfor.com/article/russia-evolution-fsb
        Tässäkin vain pieni osa. Taustalla laajoja ongelmia.

        Kaikista huolematta venäjän kansan ennemistö tuke sota Ukraina vastaan. Sota syyriassa ei ole enää niin suosittu kun enneen, mutta taas enimistö tukee sen. Venäjän propaganda tuhoa järki. Vaikka venäläiset tiesivät että venäläiset sotilaat ovat sotimassa Ukrainassa, siltti toinen toisille puhuu sama potaska mitä hän tiedä TV ohjemasta.


    • HyväOlisiMaa

      Se kiinnosta minut yksenkertaisesta syystä, kun kuoleisuus kasvaa sillälailla, maa tyhjännee.
      Suomen on vain autaa pitää maat Suomen rajan tuntumassa tyhjänä. Jos lopetetaan valtiontuki niin sanottu rajakaupalle.
      Jos lopetetaan matkat Viipuriin, Sortavalaan ja Kostomuksaan, siellä kaikki hiljannee.
      Venäläiset luonollisesti pois, ei tarvitse mitään sotatoimia. Kun Venäjä ei pitä huolta omasta, miksi Suomen kukkahattu tädit haluavat pelastaa heittä?

    • Natoon

      Miten enemmään niitä kuolee, sen vähemmän hyökkää Suomeen.

      • Turhiapelkoja

        Pelkäätkö persees puolesta? Minä en. Pääasia, että ilmasto on suomalaiselle sopiva. Olkoon valtio vaikka karelian helmulandia.


      • Brrrrr
        Turhiapelkoja kirjoitti:

        Pelkäätkö persees puolesta? Minä en. Pääasia, että ilmasto on suomalaiselle sopiva. Olkoon valtio vaikka karelian helmulandia.

        Oletko suomalainen hintti vailla venäläistä m***a odottamassa vihreä miehiä?
        Helpompi ratkaisu on olemassa, junalippu Pietariin. Siellä on paljon sun sielun Tovereitta.


      • EiköTajua
        Brrrrr kirjoitti:

        Oletko suomalainen hintti vailla venäläistä m***a odottamassa vihreä miehiä?
        Helpompi ratkaisu on olemassa, junalippu Pietariin. Siellä on paljon sun sielun Tovereitta.

        Perseensä puolesta pelkääminen tarkoittaa myös omaisuutensa ja asuinpaikkansa menettämistä....


    • Brrrrr

      Osaatte te venäläiset kääntyy kaikki asiat takapuoleen. Ei ole ihmettä että venäjällä on paljon vapaita naisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe