Oman firman kavallus

Karpela

Olumpiavoittajako kavalsi oman firman kassasta 300tonnia?

32

3056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joojoojajoo

      Joopajoo

    • Hulabahuba

      Mistä kuulit että olympiavoittaja? Painin vai minkä lajin?

    • KertojaSJK

      Onko painijoilla mennyt taas omat ja verottajan rahat sekaisin.

    • Salomäkikö

      Kuka? Onko uusia tietoja?

    • rosvojou..kko

      Firmahan ole "oma", koska kyseisessä firmassa on uutisen mukaan 2 omistajaa. Verottajan kusetushan olisikin "kansallisteko", mutta oman kaverin ja kumppanin sumutus onkin jo lapsellisen ala-arvoista tyhmyyttä.

      • kähmämijäpelle

        www.seiska.fi


    • Kuneiosatabisnestä

      Onko entisen valtuutetun ja poispotkitun terveyspomon puoliso taas sekaantunu tähän rouvansa kanssa

    • kähmijäpatsas

      Pyydetään porukalla keräyslupa ja hankitaan oikein näkyvälle paikalle suurikokoinen patsas, siinä vois olla vaikka painija-asuinen mies (j.s) takertuneena toiseen mieheen (rayn ent joht) kaivelemassa vaikka taskuista rahaa (kähmimässä) ja toisessa kädessä vois olla vaikka akkaa tukasta kiinni. Nimeksi voisi tulla valtakunnallinen kähmijäpatsas!

      Sitä ihmettelemässä voisi sitten käydä kaikki talousrikolliset ja muutkin varkaat ja kaidalta tieltä sortuneet varoja kuppaavat loiset.

      Paras paikka olis ihan vaikka liikenteen jakajaan siihen nurmon keskustaan.

    • Ilimajoenkisailijat

      Uskovaisten rahat on yhteisiä, kävikö nyt niin ettei jaettu tasapuolisesti kaikille ?

    • kirkkoperkele

      Kannatetaan patsashanketta. Annan heti keräykseen katteettoman shekin jonka sain kirkkovaltuuston puheenjohtajalta, eli kummisedältäni armon vuonna 1986. Arvo 250 markkaa!

      Olen tätä shekkiä säilyttänyt muistoksi ja varoitukseksi jälkipolville, että tietäisivät ja ymmärtäväisivät että oma suku on aina pahin :)

    • kahdestipetetty

      Tässä keskustelussa mainittu hlö myi minulle vaalien alla arvan ja lupasi että jokainen arpa voittaa. Arvassa luki "EI VOITTOA" Silloin ymmärsin että Kepu pettää aina ja hän tarkoittikin itseään ;(

    • Lerpouppanen

      Voivoi...politiiko Urpo sai arvalla kynän....

    • ylpeästierillainen

      Oli näemmä päässyt juttu jo iltalehteenkin, nurmolaiset on aika vahvasti taas edustettuna näissä vuoden rosvot palkintogaalassa, kun viime vuonna voiton vei jukka vihriälä/ tauluepisodi ym. Talousrikos sotkut.

      • Vuokratelttailija

        Tämä on todennäköisesti etelän valemedian panettelua koko juttu.

        Voi tietenkin olla, ettei yhtiökumppani ymmärtänyt sijoittaa 300 000 leiviskän laiskaa pääomaa tuottavasti ja häntä piti auttaa.

        Varmemmin kyseessä on vain juoni, jolla pilkataan maakuntaa. Kaikki voi ratketa parhain päin.


      • enkestä
        Vuokratelttailija kirjoitti:

        Tämä on todennäköisesti etelän valemedian panettelua koko juttu.

        Voi tietenkin olla, ettei yhtiökumppani ymmärtänyt sijoittaa 300 000 leiviskän laiskaa pääomaa tuottavasti ja häntä piti auttaa.

        Varmemmin kyseessä on vain juoni, jolla pilkataan maakuntaa. Kaikki voi ratketa parhain päin.

        Erikoisen paljon julkisuutta saaneet nämä ritari sekä salomäki tapaukset tosiaankin, tuli jo ylen radiouutisissakin kummastakin tapauksesta, toki kummatkin julkisuudessa esillä olleita henkilöitä, mikä osaltaan antaa uutisarvoa näille herroille, heidän taustajoukoilleen ja törkeän nimikkeen alla kulkeville rikosepäilyille.

        Vaikka rikosnimikkeet lievenisivät, niin tuomio tulee ihan varmaan jossain muodossa. Eikä varmasti ole enään tulevaisuutta millään saralla, en ainakaan itse huolisi edes lapiomieheksi.

        Tapauksista tekee absurdeja ikävästi se tosiseikka, että kummatkin tunnettuja "uskon" miehiä, mikä ennestään murentaa omaa uskoa tähän yhteiskunnan "kermaan" jotka antavat ymmärtää itsestään jotain muuta kuin oikeasti ovat.

        Vanhurskaus ei näy meissä, olen todella pettynyt näihin miehiin ja heidän edustamalleen aatemaailmalle. Paikalliselle herätysliikkeelle heristän sormea! Pitäkää seurakuntanne ojennuksessa, ja rukoilkaa näiden syntisten jäsenienne puolesta. Toivotan jaksamista omaisille, on melko todennäköistä että isienne pahat teot seuraavat teitä.

        Ylpeys käy lankeamuksen edelle, näin on Raamatussa lausittu ja sen on totuus, rikkomalla joka käskyä mitä on kielletty on aina seuraamuksensa, hävetkää!!


      • Vuokratelttailija

        En aikuisen oikeasti uskonutkaan, että tapaukset olisivat sensaatiolehden keksintöä. Asianmukainen tuomio varmaan tulee.

        Minulla ei ole oikeutta epäillä kenenkään uskon aitoutta paitsi omani. Ikävästi hiipii kuitenkin mieleen, että ulkoinen kulta oli tarvinnut kaveria massin puolelle.

        Tapahtunut (niin kai se lienee) on valitettavan inhimillistä. Inhimillistä on myös kieltäytyä palkkaamasta miehiä koskaan edes lapionvarteen – nuokin työt ovat minusta kyllä hyvin kunnioitettavia. Kirjanoppineet saavat halutessaan ratkaista, kuinka kristillinen tuollainen päätös on.

        Nimimerkkini ei muuten liity minkään sortin kokoustelttoihin.


      • enkestä

        No mikäs minä tosiaan olen ensimmäistä kiveä heittämään..


    • Elkepulit

      Narraa mua mä oon nurmoosta.

    • entinennurmolainen

      Eikös siä nurmoos ollu myyty kersoolle virosta hankittua viinaaki, kukas tämän episodin takana oli? Joku valkoisella vitolla jakelua hoitanu tyyppi? Kuulin nimen taannoin, mutta unohdin jo.
      Olisko tässäkin sopiva "gaala" ehdokas?

    • peräreikä2

      Painis on jotaki niin homoa.. Ei voi olla terve jos painii.. Ei voi..

    • skeidakökkönen
    • Härmäst

      Ei pidä paikkaansa!!

    • hellarimafia
    • jjjjjjjjjjjjjjjjj

      se oli 30 000

    • EiVaan

      300 000 euroa!

    • lalalalalll

      laulaja mies

      • rölliköpölli

        häläpätihämmää,häpätihää!


    • kurkustako

      Mitähän tälle tapaukselle kuuluu!? Onko rahat löytyny sukanvarresta vai mihin hukkunu..

    • Voivoivoivoivoi

      Ta ka mä ki Ta pa ni

      • volttejatuoliin

        T-mäki, S-mäki, jne. Kaikkia yhdistää sama kähminnän ja veronkierron mätäpaise. EPM = Ei Paskaakaan Moraalia! Kaikki yrityksen nykyiset ja entiset päättävässä asemassa olevat pallo jalkaan ja liiketoimintakielto 30 vuotta!!


    • Asiakkaat

      Olivathan hye liikekumppaneita,mitten EPM.lle on tapahtunut?

    • Sivutfb

      Kuinkahan halpahallin lalliaatorin ny käy? Saako se yhtään mitään julkisuutta. Kyllä jeesuksen rakkautta ollaa pyytääs härän keskellä mutta äkkiä unohtuu ja ollaha mollaamas ku on juttua lehdis

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe