Aller media, Suomi 24 ylläpidon vihakirjoitukset

Totuuseipalatulessa

Kristillisiä viestejä, ketjuja poistetaan, mutta kaikki asiaton ei poistu ilmoittamalla.
Kun turvaudutaan epärehellisyyteen niin siinä on aina vaarana kaatua kaivamaansa kuoppaa n itse. Ylläpidon törkeät, suorastaan sairaat viestit sitten siivotaan , mutta meillähän on mahdollisuus kopiontiin.

14

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfgasdfgasdfg

      Olet sinä ihmisparka sekaisin.

      • fwe

        Katkeruus ei sinua auta, sillä patoutunut vihasi näkyy kauas.


    • törkeitänassejaolette

      Minä sitten taas ihmettelen, että miksi kestää ylläpidon naimisissa olevien seksuaalirikollisten korvauspuoli. Kun parisuhdeterapian tarpeessa oleva raiskaaja vainoaa nettikirjoittajia, syyttää omista mielenterveysongelmistaan uhrejaan. Eli syyttää uhrejaan narsisteiksi, vaikka on itse ainoa joka on elämänsä aikana ottanut uusia uhreja, koska ei kykene kohtaamaan mielenterveydellisellä tasolla sitä mitä on teoillaan näille entisille aiheuttanut tai vainoaa vaan ihan oman kivan takia ihmisiä. Seuraa suvaitsemattomasti käyttäytyvien naispedofiilien/naistenvihaajanaisten kanssa uhrejaan. Eli ei hakeuduta terapiaan, ei makseta uhreille siitä että terveys meni henkisen väkivallan seurauksesta, eikä näemmä ole väliä vaikka uhrit kuolisivat, kunhan huoripukki pääsee itseään yksipuolisesti runkkaamaan. Ei kustanneta jälkikasvua ahdistelun kohteelle, vaikka ollaan tuhottu uhrin elämä ja terveys ja syytelty narsistiksi ja muuta. Ei voida suoda muille ihmisille onnea vaan naimisissa oleva pedofiili ei edes jälkikasvua suo uhreilleen ja tajua mennä terapiaan. Pedofiili ottaa siksi aina uusia uhreja, kun se ei koskaan ole kyennyt toista ihmistä edes kuuntelemaan. Siksi on niin helppoa vainota ja ahdistella aina vain uusia uhreja.

      Mun sydän ei jaksa enää kauaa ehkä toimia ja vatsakivutkin ovat melkoiset, olin täysin terve ennen heidän kohtaamistaan, ilkeä pedofiilinarsisti joukkoraiskaaja jengi se vaan mennä jollottaa uusia uhreja vainoamassa ja syyttelemässä muita omista mielenterveysongelmistaan.

      Mut jos saan jonkun sairaskohtauksen, niin takaan ja vannon pedofiilijengi, että joudutte oikeuteen siinä kohtaa vastaamaan ilkeistä itsekeskeisistä teoistanne. Älkääkä enää leikkikö(vale) psykiatrian ammattilaisia, te ette ole mitään muuta kuin moniongelmaisia pedofiilihäiriköitä. Jotka olette tuhonneet aina vain useamman ihmisen/perheen elämän. Kuinka kehtaatte vielä viivyttää korvauspuoltanne, odotatteko aina, että uhrit lopulta kuolee teidän ilkeytenne alle?

      • Sekopääasdfasfgssdfsd

        Aller palkkaa vain psyk. sairaita ja psykoja. Siksi kaikilla foorumeilla sama tilanne.


      • sdvvsv

        Tässä psykon profetiaa.

        asdfasfgssdfsd
        8.11.2016 19:00
        Eli "pian" on vähintään 7 vuotta? Profetia on vuodelta 2009 eikä Jeesusta ole näkynyt.


      • törkeitänassejaolette
        sdvvsv kirjoitti:

        Tässä psykon profetiaa.

        asdfasfgssdfsd
        8.11.2016 19:00
        Eli "pian" on vähintään 7 vuotta? Profetia on vuodelta 2009 eikä Jeesusta ole näkynyt.

        Oon seuraillut heitä ja kyllä juurikin tullut sellaisiin mietteisiin, että heiltä juurikin se jeesus on hukassa, toimivat kaikkien kanssa samalla tavoin, ikäänkuin eivät koskaan ole kyenneet ketään oikeasti kohtaamaan. Ehkä siksi ovatkin hakeutuneet psykiatriahommiin, kun eivät itse kykene tasapainoisiin ihmissuhteisiin. Tuntuu, että muutamassa vuosikymmenessä on potilaat hakeutuneet sinne mukahoitajiksi. Ja tämän jälkeen täytyy niinkuin väkisin haalia potilaita itselleen keinoja kaihtamatta. Siinä on myös monien lapsiperheiden elämä pilattu ja tuhottu. "koska he voivat" esiintyä parempina ihmisinä ja vähätellä muita. Mutta kuunnellessani heitä en voi kuin pyörittää päätäni, miksi hakeutua sellaiseen työhön jossa itsellä on ongelmia.

        Noi profetiat ovat hassuja juttuja, heillä oli kauhee tarve väitellä, että ennustajat ovat hömppää, mut profetiat ikäänkuin enemmän totta, tiedä sitten. Mun ensimmäinen joka tuli aika jännästi eteen, ei oo vielä toteutunut vaikka siitä on jo vuosia, sitä jännään, sillä sanat tulivat ystävän suusta tai johdattelu ja sitten kun tarkistin, olin kuullut ihan toisin, kuin ystävä sanoi, mutta plantagen kukkamyymälä ei ole vielä ainakaan mennyt konkurssiin, tarkemmin en ole seurannut heidän liikevaihtojaankaan, onko edes lähellä, luulisin, että sielä käy ihmisiä. Eli en seuraa hurjasti asiaa, mutta, silti mielenkiinnolla, että oliko se sitten totta vai eikö ollut.

        Juu ja mun mielestä myös manipuloijia jotka yrittävät vääristynyttä elämänmallia tai tyyliä toteennäyttää, että sellainen olisi normaalia. Ehkä jotkut uskovat heidän utopiansa. Medialla voi olla joihinkin suuri vaikutus.


      • htfhfjgjfhk

        Paranoidinarsistin tunnustukset osa 18...


    • sesamavaan

      Joo-yks hyvä tapa on itsensä korkealle asettelemiseen just käyttää "joitain hienoja sivistyssanoja" Muut sitten ihan varmasti uskoo, että kyseinen tyyppi olisi fiksumpikin. Tuo varmaan opetetaan joissain kouluissa, että näyttele fiksumpaa, kuin olet niin muut uskoo asian olevan tottakin, jepulis.

      Sori ei jaksa googlettaa keksittyjä tautinimikkeitä, mulla on sellainen vanhempi alan kirja jossa selitetään asioita ihan selkosuomella, se oli joitakin vuosia, ennenkuin alettiin käyttämään sivistyssanoja, sen jälkeen onkin kaikkei kivoi sairauksii tehtailtu. Tosin se sanasto on suurimmaksi osaksi ihan huuhaapuuhaa, mut ehkä se sitten näyttää sivistyneemmältä taas joidenkin mielestä. Ne alkuperäiset tarkoitukset sairauksista on unohdettu ja tekijänsäkin jo saattaa höpöhöpösanastoihinsa uskoa, onhan häntä käsketty näin uskomaan. Eikä niin, että kykenisi itse asian kohtaamaan sillä omalla ymmärtimellään, se on vaikeeta joskus "sivistyneelle".

      • fgjfgmghm

        Toinen mahdollisuus on tehdä itsestään tapahtumien keskipiste ilmoittamalla takapihan kulkukissojen olevan varjohallituksen salaisia agentteja, jotka on lähetetty säteilyttämään ja vainoamaan juuri SINUA!


      • Errrt

        Tästä on poistettu ateismin vastaista.


      • truru

        Joo, ateismin vastainen on sääntöjen vastaista.


      • dghfgj

        Kuinka sitä profetiat foorumissa voikaan olla ateismin vastaista kirjoitusta.


      • niinpänäkyy

        selevä juttu.


      • fdhgt

        Seinä tulee vielä vastaan sillekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe