Miten joku mies voi olla kokematon seksissä?

Kaunis-Nainen

En yhtään tajua siis, onko ne miehet ujoja etteivät uskalla tehdä alotteita?

45

1085

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjlwejfoiweoln

      Olin itsekin kokematon about 29 ikävuoteen asti, koska tuntui, että naiset suhtautuivat niin vihamielisesti, jos mitään seksiin liittyvää rohkenisi edes vihjata.
      Useimmiten naiset tekivät jo valmiiksi selväksi sen, että seksiä on sitten turha edes ajatella.
      "Hyväksikäyttäjä sika miehiä" "Ei niillä paskoilla ole muuta mielessä kuin seksi" jne.
      Koska ilmapiiri oli tuota luokkaa, ja on aikatavalla edelleen, jää kokemattomaksi, mikäli ei löydä kumppania "seurusteluun", no.. senhän jokainen tietää miten vaikeaa on löytää seurustelua aikaiseksi, koska puolin tai toisin ei juuri koskaan ketään kiinnosta toinen toisensa.
      Mitä tästä kaikesta jää siis käteen. Se että eletään, käydään töissä, eikä ole aikaa vatvoa ja vääntää jotain, mistä ei tahdo millään tulla yhtään mitään.

      • perusasiaaa

        Oleellista on, että jos ei kiinnosta muu kuin seksi, se on suurimmalle osalle naisia turn off. Pitää olla kiinnostusta myös persooniin kokonaisuutena.


    • no-ööööööö

      onko teijän elämä vaan netissä???

      kyllä ite ainakin käyn ulkonakin ja ihmisten ilmoilla vois tehdä teillekin hyvää vaikka täällä paljon olenkin...

      sen verran voin sanoa ittestäni että mies olen ja menetin poikuuden18 vuotiaaa, syksyllä täytän 33 v ja tähän ikään menennä on ollut 46 seksikumppania josta on 2 ollut vakavaa suhdetta ja sitten olen ollut 4 miehen kanssa joten ne on lasketut tohon lukuunmukaan... ;)

      • uusirastiii

      • tartuntavaaraaa

      • no.just

        Toi on just nykyaikaa, että pitää olla joku homo, että saa naisen. Mutta kun ihan hetero, niin sitten jää ilman naista.


      • rohkeastikokeilemaaann

        "Jokaisen miehen tulisi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa - auttaisi ymmärtämään naisia"

        08.12.2016 09:45 - Rea Haverinen - Luettu 33 082 kertaa

        https://www.voice.fi/suhteet/a-135787

        Muotisuunnittelija Tom Ford perustelee kuuluisaa lausahdustaan tuoreessa haastattelussa.

        Muotisuunnittelija Tom Ford kertoi vuonna 2004 GQ-lehden haastattelussa olevansa sitä mieltä, että jokaisen miehen tulisi olla yhdynnässä toisen miehen kanssa edes kerran elämässään. Hän neuvoi tuolloin, että akti kannattaisi hoitaa jonkun sellaisen kanssa, josta pitää.

        - Se on täysin luonnollista, ei se tunnu niin erilaiselta, Ford mietiskeli tuolloin.

        Nyt Ford on kommentoinut asiaa jälleen. Hän seisoo sanojensa takana ja perustelee niitä sillä, että miehet ymmärtäisivät naisia paremmin, mikäli he joskus olisivat yhdynnässä.

        - Naisen asema seksissä on todella haavoittuva ja passiivinenkin. Vaikka seksiin olisi suostunut vapaaehtoisesti, liikutaan siinä aina todella yksityisillä alueilla ja se tuntuu todella henkilökohtaiselta, Ford selittää.

        Fordin mukaan miehet saattaisivat oppia ymmärtämään naisia paremmin, mikäli heille valkenisi kuinka paljon sillä, että toinen sukupuoli on hallitsevassa asemassa seksuaalisesti, on merkitystä laajemmassakin konseptissa.


      • liikutaaa

      • no-öööööööö

        sen verran voin kertoa itsestäni että vanhin nainen on ollu 67 v ;)


      • rohkeastikokeilemaaann kirjoitti:

        "Jokaisen miehen tulisi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa - auttaisi ymmärtämään naisia"

        08.12.2016 09:45 - Rea Haverinen - Luettu 33 082 kertaa

        https://www.voice.fi/suhteet/a-135787

        Muotisuunnittelija Tom Ford perustelee kuuluisaa lausahdustaan tuoreessa haastattelussa.

        Muotisuunnittelija Tom Ford kertoi vuonna 2004 GQ-lehden haastattelussa olevansa sitä mieltä, että jokaisen miehen tulisi olla yhdynnässä toisen miehen kanssa edes kerran elämässään. Hän neuvoi tuolloin, että akti kannattaisi hoitaa jonkun sellaisen kanssa, josta pitää.

        - Se on täysin luonnollista, ei se tunnu niin erilaiselta, Ford mietiskeli tuolloin.

        Nyt Ford on kommentoinut asiaa jälleen. Hän seisoo sanojensa takana ja perustelee niitä sillä, että miehet ymmärtäisivät naisia paremmin, mikäli he joskus olisivat yhdynnässä.

        - Naisen asema seksissä on todella haavoittuva ja passiivinenkin. Vaikka seksiin olisi suostunut vapaaehtoisesti, liikutaan siinä aina todella yksityisillä alueilla ja se tuntuu todella henkilökohtaiselta, Ford selittää.

        Fordin mukaan miehet saattaisivat oppia ymmärtämään naisia paremmin, mikäli heille valkenisi kuinka paljon sillä, että toinen sukupuoli on hallitsevassa asemassa seksuaalisesti, on merkitystä laajemmassakin konseptissa.

        "Hallitsevassa asemassa"?


    • Voikunolinajattelematon

      Nythän mä vasta tajusin että ne naiset on sittenkin vaan niin ujoja kun juoksevat kuin tuli hännän alla jos edes yrittää sanoa jotain. En mä sit olekkaan ruma vaan ne naiset onkin vaan ujoja.
      Olipa hyvä että tuli esille, muuten olis jäänyt vaivaamaan pitkäksikin aikaa. Kyllähän se mun olemus on pelottava, mutta hei ei mua tarvi pelätä, mä raiskaan vain kerran ei koskaan toista kertaa samaa ihmistä. Ja pelkohan on vain tunne ei mitään todellista. Voihan nainen vaikka ajatella että kohta se on ohi ja pääsee taas jatkamaan matkaansa. Okei mielikuvitus ei yllä naisella tähän, muutenhan se joutuis ikävään pattitilanteeseen ja pitäisi alkaa ajattelemaan myös.

    • Liian-ruma-mies

      Otin kerran 500 euron pikavipin että sain maksullisen naisen.

    • Totuuss

      Johtuu täysin ulkonäöstä että on liian ruma ettei saa seksiä. Omalla kohdallani se on täysin järkevä selitys.

    • ATMonATM

      En saa seksiä, koska olennATM. ATM ei saa seksiä naisilta

    • Solitary_Man1977_

      Kauniin naisen onkin ehkä vaikea ymmärtää sitä. Hän kun saa aina miehen halutessaan. Toiseksi, eiköhän olisi naistenkin alkaa tekemään niitä aloitteita. Oikeastaanvain siten voi mies olla varma naisen kiinnostuksesta. Aloitteen tekeminen kuuluu naiselle!

      • 720

        Aloitteen tekeminen kuuluu sille, kenellä on kovempi hinku.


    • sdfgdg

      Miksi seksiä täytyisi harjoittaa tai edes harjoitella muiden ku oman vaimon kans, jos semmoisen sattuu saamaan? Sinunko mieliksi?

    • Aivan yhtä hyvin kuin nainenkin voi olla kokematon ja huom. osaamaton. Ei riitä että makaa siinä kintut levällään ja odottaa miehen tekevän kaiken työn. Miehelle muutenkin kasaantuu suorituspaineita, kun pitää miettiä, kestääkö stondis, laukeaako liian nopeasti, pitäisikö vaihtaa asentoa, uskaltaako pyytää suihinottoa, missä on klitoris.... Ja jos ei pääse harjoittelemaan eikä nainen kerro, missä menee väärin, missä oikein, niin kokemusta/itsevarmuutta ja tietotaitoa ei kartu.

      • Tässä olet oikeassa. Moni nainen haluaa laadukasta seksiä ja osaa kuvailla mitä itse haluaa. Se toisinpäin aktiivisuus on sitten niin ja näin. Ainot aktiivinen osallistuminen koetaan vain suihinottona tai ratsastuksena. Mielikuvitus ja läsnäolo puuttuu moneltakin ns. Kokeneemmalta. Seksissä antaminen ja läsnäolo tuo vähintään yhtäpaljon kuin fyysiset seikat. Mutta jos seksin haluaa nähdä supoeasti, niin valinta sekin. Minulle ei riitä reijät jalkovälissä ja imevä suu.


      • Dissident kirjoitti:

        Tässä olet oikeassa. Moni nainen haluaa laadukasta seksiä ja osaa kuvailla mitä itse haluaa. Se toisinpäin aktiivisuus on sitten niin ja näin. Ainot aktiivinen osallistuminen koetaan vain suihinottona tai ratsastuksena. Mielikuvitus ja läsnäolo puuttuu moneltakin ns. Kokeneemmalta. Seksissä antaminen ja läsnäolo tuo vähintään yhtäpaljon kuin fyysiset seikat. Mutta jos seksin haluaa nähdä supoeasti, niin valinta sekin. Minulle ei riitä reijät jalkovälissä ja imevä suu.

        Niin, ei se määrä vaan laatu, seksi on kuitenkin taitolaji. Keskinkertaiseksi voi opetella yrityksen ja erehdyksen kautta, mutta taitavaksi oppii vain "opetuksessa".


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Niin, ei se määrä vaan laatu, seksi on kuitenkin taitolaji. Keskinkertaiseksi voi opetella yrityksen ja erehdyksen kautta, mutta taitavaksi oppii vain "opetuksessa".

        Niin ja halusta oppia uutta. Itse en ole törmännyt vielä naiseen, joka seksuaalisesti yllättäs luovuudellaan ja toisi mulle jotain uutta seksin saralta. Mutta ehkä joskus sellainen osuu kohdalle. Toisaalta jos on valmis kokeilemaankin yhdessä jotain uutta, niin kokemuksestakin oppii, vaikka kummatkin ois ummikkoja. Se itsetunto.. uskaltaa pettyäkin...


    • atm-poikuustallella

      Minulla vaan liian pieni muna 15 cm. Ei kelpaa naisille, nauravat kun näkevät ja sanovat että kuvittelenko että antavat näin pienimunaiselle.

    • no-ööööööööööööööö

      Toimisiko naisten seksuaalisen vallan käyttö tasa-arvon saavuttamisessa ?

      Doc.

      18.6.2008 0:47
      Feministit pitänevät keskeisimpinä tasa-arvo ongelmina Suomessa naisten koulutukseen nähden miehiä huonompaa ammatillista urakehitystä ja osin tähän liittyen heikompaa palkkatasoa. Niin ikään merkittävänä tasa-arvo ongelmana pidetään miesten vähäisempää osallistumista kotitöihin mikä selittyy joiltain osin mm. runsaammalla palkkatyön tekemisellä (ja tämä puolestaan myötävaikuttaa ja selittää osittain palkkaeroja).

      Laajassa monikulttuurisessa tutkimuksessaan (Buss, Halun evoluutio 2006) eri sukupuolten parinvalintapreferensseistä eräs keskeisimmistä eroista miesten ja naisten välillä oli se, että naiset pitivät puolisonsa ansaitsemiskykyä keskimäärin selvästi merkittävämpänä parinvalintakriteerinä, kuin miehet, jotka puolestaan asettivat selvästi merkittävästi naisia useammin etusijalle ulkonäön. Karkeasti yleistäen siis voidaan sanoa, että naiset toivovat tulevilta puolisokandidaateiltaan ansaitsemiskykyä ja miehet ulkonäköä, mistä seuraa, että ansaitsemiskykyiset miehet ja kauniit (nuoret, terveet) naiset ovat tavoitelluimpia partnerikandidaatteja.

      Kirjassaan Naisten seksuaalinen valta Henry Laasanen (2008) esittää, että miesten ja naisten välisten (keskimääräisten) parinvalintapreferenssien ero voisi siis selittää tasa-arvo-ongelmia: Koska naiset arvostavat ansaitsemiskykyisiä miehiä, pyrkivän miehet kilpaillessaan parhaista (kauneimmista) naisista osoittamaan ja saavuttamaan ansaitsemiskykyä enemmän kuin naiset. Miesten parinvalintapreferensseistä johtuen naisten kannattaa puolestaan panostaa ulkonäköön enemmän kuin miesten, koska kilpailussa hyvin pärjäävä nainen voi sopivasti naimalla saada rikkautta paljon enemmän, kuin ikinä työnteollaan (esim. Ivana Trump, Ann Nicole Smith). Miesten panostaminen ansaitsemiskykyyn puolestaan johtaa todennäköisemmin suurempaan työsidonnaisuuteen, mikä puolestaan johtaa parempiin ansioihin ja urakehitykseen sekä vähäisempään kotitöihin käytettävissä olevaan aikaan ja näin yllä pitää epätasa-arvoiseksi katsottavaa tilannetta.

      Laasanen esittää myös, että nyky-yhteiskunnassa vastakkaisen sukupuolen kysyntä on suurempi miesten keskuudessa, kuin naisten keskuudessa. Käytännössä tämä tarkoittaa, että naisilla on enemmän valinnanvaraa miespartnerien suhteen ja naisilla on varaa olla vaativampia partnerin suhteen, kuin miehillä ja ero sukupuolten välillä on huomattava (laittakaa vaikka parinhakuilmoitus miehenä ja naisena lehteen ja katsokaa paljonko saatte vastauksia). Tämä suo siis naisille parisuhdevalinnan kontekstissa keskimäärin huomattavasti enemmän valtaa, kuin miehillä on.

      Herääkin kysymys, toteutuisiko tasa-arvo, jos naiset, erityisesti tavoitelluimmat (=kauneimmat) muuttaisivat parinvalintapreferenssejään suosimalla hoivaavia, kotitöihin keskittyviä ja vähemmän ura- ja ansaitsemisorientoituneita miehiä kunnianhimoisten ja ansaitsemiskykyisten sijasta. Tänä päivänä feministiksikin itseään tituleeraava missi nai miljoonia ansaitsevan ammattiurheilijan – vaan koska saamme nähdä kauneuskuningattaren, joka valitsee miehekseen lastentarhanopettajan, joka jää hoitamaan lapsia kotiin hoitovapaan turvin.? Kauneuskuningatar nimittäin saa tällaisen miehen, jos tällaisen haluaa. Kuitenkin useampi heistä valitsee mielummin NHL-jääkiekkoilijan tai formulakuskin kotirouvan uran.

      • Ja liittyy aloitukseen?


    • Kun on tarpeeksi mitäänsanomattoman näköinen niin huomaa ettei herätä naisissa mitään mielenkiintoa niin silloin on ihan turha tehdä aloitteitakaan. Toisia vaan ei ole tarkoitettu harrastamaan seksiä ja pariutumaan. Parempi olisi kuolla kuin elää tälläistä paskaelämää jossa saa vain seurata toisten onnea sivusta.

      • EternallyAloneAtM1977

        Ei sitä toisten onnea tarvitse seurata. Eristäydy maailmasta. Pakolliset asiat vaan hoidat ja muutoin kaiken vapaa-ajan vietät vaan neljän seinän sisällä kämpillä. Pelaat videopelejä, niissä saata olla sankari ja saat naisia. Katot leffoja, luet kirjoja, treenaat kämpilläs jne. Niin minä teen. Töissä käyn, siellä on mun sosiaalinen elämä. Kaupassa tulee käytyä. Muutoin kaikki vapaa-aika menee kämpillä. Ei niin kauheasti harmita yksinäisyys kun pysyy kaukana muista ihmisistä ja heidän onnestaan. Olen 40v mies. Hautaan asti yksin. Piste.


      • EternallyAloneAtM1977 kirjoitti:

        Ei sitä toisten onnea tarvitse seurata. Eristäydy maailmasta. Pakolliset asiat vaan hoidat ja muutoin kaiken vapaa-ajan vietät vaan neljän seinän sisällä kämpillä. Pelaat videopelejä, niissä saata olla sankari ja saat naisia. Katot leffoja, luet kirjoja, treenaat kämpilläs jne. Niin minä teen. Töissä käyn, siellä on mun sosiaalinen elämä. Kaupassa tulee käytyä. Muutoin kaikki vapaa-aika menee kämpillä. Ei niin kauheasti harmita yksinäisyys kun pysyy kaukana muista ihmisistä ja heidän onnestaan. Olen 40v mies. Hautaan asti yksin. Piste.

        Mua ei vaan nykyään kiinnosta enää juuri mikään. Neljän seinän sisään olen eristäytynyt, mutta aika menee aika lailla nukkuessa. Olen etsinyt kiinnostavia kirjoja ja on Netflixit ja muut mut ei vaan saa luettua/katsottua mitään kun on todella huono keskittymiskyky. Kuntouttavassa työtoiminnassa käyn, siinä mun sosiaalinen elämä pääosin.


      • flowersreally
        ageless_stranger kirjoitti:

        Mua ei vaan nykyään kiinnosta enää juuri mikään. Neljän seinän sisään olen eristäytynyt, mutta aika menee aika lailla nukkuessa. Olen etsinyt kiinnostavia kirjoja ja on Netflixit ja muut mut ei vaan saa luettua/katsottua mitään kun on todella huono keskittymiskyky. Kuntouttavassa työtoiminnassa käyn, siinä mun sosiaalinen elämä pääosin.

        Aina silloin tällöin on vaikea löytää sanoja, mutta yritän silti. Pyydän jo etukäteen anteeksi jos tämä on kovin latteaa tai osoittelevaa tai muuten vaan ... jotain.

        Yritä löytää jotain, josta nautit tai tulet hyvälle mielelle ja tee juuri sitä. Se saattaa olla alussa vaikeaa, mutta tee silti. Älä tavoittele kuuta taivaalta; sellaiselle, jonka toimintakyky on alhainen, pienikin teko on saavutus. Kuuntele itseäsi tarkoin – mistä minulle tulee parempi/huonompi olo ja lisää hyvää oloa lisääviä aktiviteetteja.

        Älä ajattele sitä, mitä olet toisille, vaan mitä olet itsellesi.

        Tässä hieman helppoa plarailtavaa: https://twitter.com/PicsNquote
        (joo, tiedän, osa noista on todella latteita, mutta myös paljon hyviä ajatuksia joukossa, toivottavasti toimii ”mielenruokana” myös sulle).

        Sun kirjoitukset ovat usein täällä parhaiden joukossa, joten toivon että voit pian paremmin.


      • flowersreally kirjoitti:

        Aina silloin tällöin on vaikea löytää sanoja, mutta yritän silti. Pyydän jo etukäteen anteeksi jos tämä on kovin latteaa tai osoittelevaa tai muuten vaan ... jotain.

        Yritä löytää jotain, josta nautit tai tulet hyvälle mielelle ja tee juuri sitä. Se saattaa olla alussa vaikeaa, mutta tee silti. Älä tavoittele kuuta taivaalta; sellaiselle, jonka toimintakyky on alhainen, pienikin teko on saavutus. Kuuntele itseäsi tarkoin – mistä minulle tulee parempi/huonompi olo ja lisää hyvää oloa lisääviä aktiviteetteja.

        Älä ajattele sitä, mitä olet toisille, vaan mitä olet itsellesi.

        Tässä hieman helppoa plarailtavaa: https://twitter.com/PicsNquote
        (joo, tiedän, osa noista on todella latteita, mutta myös paljon hyviä ajatuksia joukossa, toivottavasti toimii ”mielenruokana” myös sulle).

        Sun kirjoitukset ovat usein täällä parhaiden joukossa, joten toivon että voit pian paremmin.

        Kiitos paljon kannustavista sanoista. Viime viikonloppu oli taas erityisen synkkä, kävi mielessä jopa mökillä hirttäytyminen. Nyt vähän parempi mieli kun on saanut olla ihmisten ilmoilla. Ja positiivinen palaute on aina mukavaa kuultavaa.


      • flowersreally
        ageless_stranger kirjoitti:

        Kiitos paljon kannustavista sanoista. Viime viikonloppu oli taas erityisen synkkä, kävi mielessä jopa mökillä hirttäytyminen. Nyt vähän parempi mieli kun on saanut olla ihmisten ilmoilla. Ja positiivinen palaute on aina mukavaa kuultavaa.

        No voi hitto.

        Kiva kuulla kuitenkin, että tilanne hieman parempi.


    • Sinkkuneiti30

      Pilluni on arvokas. Ei sitä ihan ketä tahansa päästetä käyttämään.

      • Peilinomistaja

        Näin se menee Suomessa ;) nainen luulee että tuo pillu on joku ihme laite, ei ihme että kokemattomia miehiä riittää Suomessa.


    • Jackal_5on

      Onko tästä kysymyksestä jäänyt puuttumaan joku tarkentava yksityiskohta, vai onko se oikeasti tarkoitus olla noin yleisluontoinen?
      Mikäli jälkimmäinen, niin mies voi olla kokematon seksissä siten, ettei ole päässyt (vielä) harrastamaan sitä kenenkään kanssa, tai siksi ettei hän ole edes kiinnostunut harrastamaan sitä.

      Oman seksikokemukseni määrää rajoittaa se, että
      1) olen teknokammoinen introvertti, joka muodostaa suhteita uusiin ihmisiin livenä hitaasti ja somessa en käytännössä ole ollenkaan.
      2) olen hyvin kranttu sen suhteen kehen ihastun, enkä koe voivani tehdä sen suhteen kompromisseja.
      3) seksi ei ole minulle itseisarvoista, vaan kaipaan enemmän vakavampaa suhdetta toiseen ihmiseen ja sen myötään tuomaa fyysistä läheisyyttä ja kumppanuutta, johon seksi luonnollisena osana sisältyy; eli en juokse seksin perässä, eikä minua kiinnosta harrastaa sitä kenenkään kanssa, johon en halua sitoutua vakavammin.

      • "vakavampaa suhdetta toiseen ihmiseen ja sen myötään tuomaa fyysistä läheisyyttä ja kumppanuutta"
        Kuulostaa hienolta, mutta mitä tuo lopulta on? Täsmennäpä vähän. Oletko joskus kokenut tuota?


    • kurppa26vuotta

      Miehet niin nirsoja etteivät kurppa naiset kelpaa.

      • jjjjjjseee

        AARGH!!! Kyllä sinä kelpaat, luulet vaan, ettet kelpaa.


    • VäärääLajia

      Erityisherkkyys johtaa demiseksuaalisuuteen, mikä taas johtaa miehellä pysyvään yksinäisyyteen. Ei nykynainen jää ketään odottamaan, kun housuunpyrkijöitä on joka sormelle ja päivälle.

      • vakkajakansikuva

        Naisissakin on paljon demiseksuaaleja.


    • 24vneitsytpaska

      No äsken tuli tehtyä muutaman tunnin baarireissu ja olin kaikille naisille pelkkää ilmaa. Kukaan nainen ei pyytänyt edes tanssimaan, vaikka norkoilin tanssilattian reunalla pitkään. Joten miten ihmeessä voisin olla muuta kuin kokematon?

      • kaisanoasaa

        Olen pyytänyt naisia tanssimaan mut kukaan ei koskaa lähde. Ylä asteellakin rillipäinen ruma nörtti antoi pakit koulun discossa


    • Miksi ihmiset eivät tehdä sitä, mikä selvästi johtaisi johonkin hyvin haluttuun lopputulokseen? Sanopa se niin olet aika psykologi.

      Monille miehille tuo varmasti on ihan relevantti ongelma. Jos itse oppisin tekemään aloitteita niin kyllä varmaan viidestä yrityksestä joku tärppäisi.
      Toisaalta jotkut nyt vaan ovat luotaantyöntäviä henkilöitä ja kaikki toivovat että eivät tekisi aloitteita.

    • PoikATM

      Jonkin tutkimuksen mukaan jokaisen ikäluokan miehistä 7-8% elää koko elämänsä ilman seksiä eli menevät kokemattomina hautaan asti.
      Onhan se aika paljon, sata miestä rivissä ja niistä 7 tai 8 ei pääse koskaan panemaan.
      Itse kuulun juuri tuohon vähemmistöön, ellen sitten joskus alennu menemään maksulliselle.

      • NIINETTÄSIINÄNAISILLE

        Tuo 7-8% on aika paljon. Paljon suuremmaksi joukko muodostuu, kun siihen lisää heidät, jotka ovat saaneet kerran tai kaksi tai käyneet kerran huorissa tai he, jotka saavat ehkä kerran viiteen tai kahteenkymmeneen vuoteen.


    • tässäsesitten

      Aloitteen tekemisen ja seksin saamisen välillä on hyvin heikko yhteys ja jos aloittaja haluaisi tietää niin kävisi testaamassa kokemattoman miehen ja tutustuisi niin tietäisi mitä miesten elämä on. Naiset eivät koskaan voi ymmärtää miten vaikeaa miehille on löytää nainen tai saada seksiä käymättä ilolinnuissa. Oletko muuten koskaan antanut pakkeja miehille ;) Siinä ehkä syy.

    • MooseskinSuomessaNeitsyt

      Jos mies on uskovainen ja ottaa uskonsa vakavasti, niin hän jää Suomessa kokemattomaksi, paitsi tietysti ne miehet, jotka asuvat lestadiolaisalueella tai ovat muslimeita järjestettyine avioliittoineen.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe