Miksi ytmit tekee itsemurhia?

kaikysyäsaa

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707202200277462_vd.shtml

Ätmit ei tee itsemurhia kun harvoin. Enemmän näkee kun ytmit riistää hengen itseltään. Tollakin laulajalla 6 lasta joten oli pannut oikein urakalla. Ätmit kestää yksinäisyyden, ytmit ei jaksa perhe elämää ja sittenon pakko juodaa viinaa ja käyttää huumeita että aivot menee sekaisin ja sitten on niin sekaisin että ei jaksa enää.

40

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska.mikä.paska

      Tatuoidut paskat ovat lyhytjänteisiä. He tekevät asioita spontaanisti. Itsemurhankin....

    • Pillujen--asiantuntija

      Kun kun vaimo nalkuttaa niin eihän sitä kestä.

    • Totuuss

      Kumma jutttu tosiaan. Miehellä rahaa, lapsia, naisia, hieno ura. Sitten viinat ja huumeet saa pään sekaisin. Ilmeisesti on tylsä elämä kun on saanut jo liikaa pillua.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Jotkut ei vaan kestä kun vaimo rupsahtaa.

    • EdesUnissa

      Itsemurha on henkilökohtainen valinta, ja suotakoon se oikeus tuomitsematta niille jotka sen valitsevat. Ei päätös kuuden lapsen isälle ole ollut helppo ja harkitsematon.

      • Naisasialooser11

        Itsemurha on aina järkipäätös, pitkä harkinnan tulos. Tottakai YTM on kunnian mies samalla tavalla päivänsä päättäessän, mutta itsekin ihmettelen kyllä, että miksi YTM haluaa tappaa itsensä, ehkä hän haluaa lähteä kunniakkaasti. Ja kun YTM on oppinut pitämään pillua itsestäänselvyytenä niin se ei tuo hänen elämäänsä enää mitään lisäarvoa, vaikka HC-ATM voi vain haaveilla pillusta edes yhdeltä naiselta.


    • 467248

      Yhteiskunta sortaa tosimiehiä.

      Jotta mies voisi todella hyvin, hänen pitää saada tehdä mitä lystää niin ätmeille, naisilleen kuin lapsilleen. Kun se kielletään, eihän tänne kannata jäädä kuin näiden vähään tyytyväisten ätmien, joille riittää ilmainen nettiyhteys ja rintaruokinta sossutädiltä kerran vuorokaudessa. Rappiota, puhdasta rappiota...

      • niinpähän

        Eikö juuri ytmit ole tällaisia; nettiyhteys, rintaruokinta sossuihin ja mäyräkoiriin? Vai...


    • Ei ehkä kannata tosta Chesteristä heittää mitään ihme palsta juttuja. Mies teki pitkän uran, lahjoitti myös hyväntekeväisyyteen. Hänellä oli erittäin rankka lapsuus/nuoruus takana,masennus seurana ihan loppuunasti. RIP.

      • EdesUnissa

        Vilkaisin nuo linkit jotka olit liittänyt itseesi. Melko tuntematonta minulle, vain tuo Slayer oli tuttu. Onko tämän genren mukaisia tapahtumia Suomessa ?


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Vilkaisin nuo linkit jotka olit liittänyt itseesi. Melko tuntematonta minulle, vain tuo Slayer oli tuttu. Onko tämän genren mukaisia tapahtumia Suomessa ?

        Terve, mulla oli siellä vähän agrotech:iä ja industrialia. Suomessa oli ennen aika hyvin tämän genren tapahtumia mutta ei taida olla enää,ainoastaan jos tietty artisti tekee keikan. Jos ei haittaa matkustaa niin saksa on ykköspaikka tälle kamalle:)


      • EdesUnissa
        peppupupu kirjoitti:

        Terve, mulla oli siellä vähän agrotech:iä ja industrialia. Suomessa oli ennen aika hyvin tämän genren tapahtumia mutta ei taida olla enää,ainoastaan jos tietty artisti tekee keikan. Jos ei haittaa matkustaa niin saksa on ykköspaikka tälle kamalle:)

        Harmi, yllätyksekseni pidin muutamasta. Saksassa olen tähän törmännytkin, mutta tämä vaatii uppoutumista jotta tästä saa irti mahdollisimman paljon. Siis ainakin kaltaiseni keski-ikäinen blues fani.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Harmi, yllätyksekseni pidin muutamasta. Saksassa olen tähän törmännytkin, mutta tämä vaatii uppoutumista jotta tästä saa irti mahdollisimman paljon. Siis ainakin kaltaiseni keski-ikäinen blues fani.

        Joo,olis aika ihme jos ykskään noista artisteista tulis käymään suomessa:D Jos muistan oikein 2010-2014 oli aika aktiivista,tapahtumia ja isoja nimiä tännekkin,sit se kaikki vaan loppu. Noh,onneksi on youtube:) Olet käynyt saksassa ja huomasit tätä "kulttuuria"? En ihmettele,konemusa on aika arvostettua muissa maissa,englanti on tietty yks kova maa kanssa. Mun lemppari "bändit" tulee meksikosta,usko tai älä,meksikossa dikataan tästä kamasta:) Blues on omalla tavallaan hyvää musiikkia myös. Se pitää avautua sulle,musiikki,mitkä vibat siitä tulee..


      • peppupupu kirjoitti:

        Joo,olis aika ihme jos ykskään noista artisteista tulis käymään suomessa:D Jos muistan oikein 2010-2014 oli aika aktiivista,tapahtumia ja isoja nimiä tännekkin,sit se kaikki vaan loppu. Noh,onneksi on youtube:) Olet käynyt saksassa ja huomasit tätä "kulttuuria"? En ihmettele,konemusa on aika arvostettua muissa maissa,englanti on tietty yks kova maa kanssa. Mun lemppari "bändit" tulee meksikosta,usko tai älä,meksikossa dikataan tästä kamasta:) Blues on omalla tavallaan hyvää musiikkia myös. Se pitää avautua sulle,musiikki,mitkä vibat siitä tulee..

        Siellä etelä-amerikassa näyttäis olevan paljon metallin ystäviä..

        Ne ei enää jaksa kuunnella sambaa.. :D



    • josneonbipoja

      Bipolaarisuus tekee miehestä ytmin. Masennusvaiheessa ne sitten tekeekin itsarin.

    • 811

      Siitä teini-iässä tapahtuneesta hyväksikäytöstä aiheutunut trauma oli niin voimakas, että vei lopulta voiton.

      • wiuhiuhfwenlno

        Tyyppi näyttää ihan homolta hiustyyleineen ja korvarenkaineen. Jospa tyyppi on varta vasten pyörinyt homopiireissä, tullut miehen "hyväksikäyttämäksi", ja nyt pitää sulkea oma homoutensa piiloon, ettei levymyynnille tule romahdus.
        Homouttaan peitelläkseen on tehnyt lapset jne.
        Elänyt koko ajan oman itsensä peittäen, ja todennut, että ei voi vapaasti ehkä koskaan olla oma itsensä, eli homo. Taakka käynyt liian raskaaksi, ja ainoa pakotie asiassa on itsari.

        Itsarilla turvaa samalla kunniallisesti vaimolleen ja lapsilleen kunnollisen tulotason, joten eiköhän tässä tämä laskennallinen kokonaisuus ole kasassa.


      • 811
        wiuhiuhfwenlno kirjoitti:

        Tyyppi näyttää ihan homolta hiustyyleineen ja korvarenkaineen. Jospa tyyppi on varta vasten pyörinyt homopiireissä, tullut miehen "hyväksikäyttämäksi", ja nyt pitää sulkea oma homoutensa piiloon, ettei levymyynnille tule romahdus.
        Homouttaan peitelläkseen on tehnyt lapset jne.
        Elänyt koko ajan oman itsensä peittäen, ja todennut, että ei voi vapaasti ehkä koskaan olla oma itsensä, eli homo. Taakka käynyt liian raskaaksi, ja ainoa pakotie asiassa on itsari.

        Itsarilla turvaa samalla kunniallisesti vaimolleen ja lapsilleen kunnollisen tulotason, joten eiköhän tässä tämä laskennallinen kokonaisuus ole kasassa.

        Teillä kyynikoilla on aina tuollaiset perusteet muiden ihmisten toiminnalle, kun teiltä puuttuu empatiakyky.


      • dheuriehnoj
        811 kirjoitti:

        Teillä kyynikoilla on aina tuollaiset perusteet muiden ihmisten toiminnalle, kun teiltä puuttuu empatiakyky.

        Realismia. Se on realismia. Ei kyynisyyttä. Johan tuon olemuksestaan näkee että homohan tuo tyyppi oli. Tottakai homon puolesta voi heterona olla todella pahoillaan. Homohan ei ole homo omasta valinnastaan, vaan syntynyt väärään kehoon. Ei homoissa mitään pahaa ole. Paitsi sellaisissa jotka ovat lisäksi väkivaltaan vinksahtaneet.


      • wiuhiuhfwenlno kirjoitti:

        Tyyppi näyttää ihan homolta hiustyyleineen ja korvarenkaineen. Jospa tyyppi on varta vasten pyörinyt homopiireissä, tullut miehen "hyväksikäyttämäksi", ja nyt pitää sulkea oma homoutensa piiloon, ettei levymyynnille tule romahdus.
        Homouttaan peitelläkseen on tehnyt lapset jne.
        Elänyt koko ajan oman itsensä peittäen, ja todennut, että ei voi vapaasti ehkä koskaan olla oma itsensä, eli homo. Taakka käynyt liian raskaaksi, ja ainoa pakotie asiassa on itsari.

        Itsarilla turvaa samalla kunniallisesti vaimolleen ja lapsilleen kunnollisen tulotason, joten eiköhän tässä tämä laskennallinen kokonaisuus ole kasassa.

        Lol, eipä tainnut olla homo,sorry : p Vai että hiustyyli ja korvarenkaat ovat homokoodi? Nyt eletään vuotta 2017 ei 1987.


    • Ihansimppelijuttu

      Koska elämä on muutakin kuin markkina-arvoteoria ja tasoja. Elämässä voi olla muitakin huolia kuin se, kuinka suosittu on vastakkaisen sukupuolen keskuudessa.
      Chesteriähän on käytetty lapsena hyväksi, ei mikään ihme että oli mielenterveyden kanssa ongelmia. Ystävänsä kuoli myös hiljattain.

      • Olet.asian.ytimessä

        Juuri näin.
        Nämä ätmit eivät tajua oikeasta elämästä mitään, kun kuvittelevat, että vaimon nalkutus tai rupsahdus olisivat pahempia asioita kuin lapsuudessa tapahtunut hyväksikäyttö.


    • Hänellä huumeet sen tekee kun ymmärsin oikein hänellä oli kuollut läheinen ihminen toukokuussa ymmärsin myös olleen itsemurha.

      Itsensä syyttäminen on aina vakava asia.
      Vaikka ei olisi osallistunut, sitä syyttää itseään.
      https://yle.fi/uutiset/3-9733968

    • ätmi-35

      Pillua saavan ei pidä tehdä itsaria. Kyllä siinä muut syyt painaa joite emme tule koskaan ymmärtämään.

      • 811

        Niin, kun te ette ymmärrä, että ihminen saattaa mm. koulukiusaamisesta- tai hyväksikäytöstä saada elinikäiset traumat, joista ei koskaan selviä.


    • sddfs

    • Ihminen on pikkasen monimutkaisempi kompleksi ja kokonaisuus, kuin YTM tai ATM tason ajattelu ihmisestä kuvittaa.

      Ei taida ihminen paljon miettiä mitään statuksiaan ja tasojaan, kun painii mielensä mustien lonkeroiden kanssa. Aika usein henkisen puolen tuskaan kuolema näyttelee ainoaa vapauttavaa tietä, josta ei koskaan ole paluuta uudelleen tuskaan, joka ei tunnu koskaan loppuvan.

      Itsarin tekevä ei siis näe tulevaisuuden tuovan mitään parempaa tilanteensa suhteen...jos näkisi katsoisi aina uutta huomista sen sijaan, että päättää ettei huomista enää tule.

    • deadinsideee
      • sardeenenekelillee

        Ilm. 3:

        1 "Ja Sardeen seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on ne Jumalan seitsemän henkeä ja ne seitsemän tähteä: Minä tiedän sinun tekosi: sinulla on se nimi, että elät, mutta sinä olet kuollut.

        2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.

        3 Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen.

        4 Kuitenkin on sinulla Sardeessa muutamia harvoja nimiä, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan, ja he saavat käyskennellä minun kanssani valkeissa vaatteissa, sillä he ovat siihen arvolliset.

        5 Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

        6 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'


      • isostakirjastaaa

        Luuk. 11:24

        Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.

        25 Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna.

        26 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."


    • curseeee
      • parhaita leffoja ;)


    • isostakirjastaaa

      Luuk. 19:44

      ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut."


      ---------------



      Job 33:28-30

      28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'.

      29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,

      30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.

      -----------

      Hepr. 4:7

      niin hän taas määrää päivän, "tämän päivän", sanomalla Daavidin kautta niin pitkän ajan jälkeen, niinkuin ennen on sanottu: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne".

      ------

      Hepr. 10:27

      vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.

    • hellhoundonmytrail
    • Benningtonki vetäny lääkkeitä, huumeita, viinaa ja ties mitä sekasin..

      Ei se ole ihmekään että mielenterveys menee.. Mahtanu psyyke kyntää pohjia myöten jo vuosia..

      Ja siihen päälle vielä se että on perseneitsyys viety..

    • isostkrijastaaaa

      Hes. 7:19

      Hopeansa he viskaavat kaduille, ja heidän kultansa tulee heille saastaksi. Heidän kultansa ja hopeansa eivät voi heitä pelastaa Herran vihan päivänä, eivät he sillä nälkäänsä tyydytä eivätkä vatsaansa täytä; sillä siitä tuli heille kompastus syntiin.

    • syntiätehkäämmee

      Nauttikaa ja Ylistäkää Herraa


      kunniaherralle

      31.7.2017 3:05

      Raamatussa ei puhuta tupakasta, eikä huumeista yhtään mitään. Jeesuskin muutti veden viiniksi, niin ei sekään voi mikään ihan saatanan paha asia olla. Ehkäisyvälineistäkään ei puhuta mitään. Itsetyydytyksestäkään ei mainita. Joten nauttikaa elämästä ja ylistäkää Herraa Jeesusta Kristusta.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14942813/nauttikaa-ja-ylistakaa-herraa

      käykää lukemassa!!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe