Airpro - TUI fly

lentoemäntähaaveilu

Kuinkas moni on hakenut? Onko kuulunut mitään vielä?
Ensin kuulemma videohaastattelut, jonka jälkeen jatkoon päässeiden haastatteluja pitävät elokuun alusta alkaen.

Kauhea jännitys että pääseekö. Löytyykö kohtalotovereita täältä? :D

199

6969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentoemännäksikovapalo

      Mistä olet kuullut aikataulua? Tietääkö kukaan mitä on talven lentokohteita?

      • Lentäv

        Nää kohteet kans kiinnostelis? Liekö satunnaisesti kaikkia matkanjärjestäjien lomakohteita?


    • Emopemo

      Haitteko myös Thomas cook talvikaudella?

    • Lentoemännäkksii

      Hain, ei kuulunut mitään.

    • emoiini

      mistä tiedät, että olisi video haastattelu? ei ainakaan hakemuksessa ollut siitä mainintaa.

    • a-kk

      mä laitoin hakemuksen eilen:) ihmettelin vaan kun ei tullut mitään sähköpostia et hakemus menny perille :/ tuliko muille ? :)

      • lemppuliisa

        ei tullut mullekkaan mitään, että kiitos hakemuksesta jne.


    • Lentoemäntähaaveilu

      Tuttuni joka on myös hakenut otti selvää.

      Ap

    • zarit

      No tänne kutsu jo tuli. Nyt sitten odotellaan! :)

      • Odotellaaaaaan

        Tänne tuli myös kutsu haastatteluun :) tsemppiä sinne!


    • Lentoonlentoon

      Minä päivänä teillä haastattelut?

    • lentoemoksiko2017

      Tänne tuli myös kutsu haastatteluun! 2.8 mennään! jännää! :) :D

    • ilmailijaitsekin

      Kiva, alalle vain. Poikani on nuori lentäjä ja tykkää kyllä työstään.

    • Millainenk

      Millaisen viestin saitte?

      • Odotellaaaaaan

        Mulle soitettiin, pitäs kyllä kuulemma tullu "kutsu" sähköpostiin vielä lähempänä haastattelupäivää


    • Kyselijävain

      Koska tälläinen haku on ollut? Onko päättynyt siis jo?

    • Halo00

      Mitä jos vaikka googlettaisit.....

      • Kyselijävain

        Juu kiitos löysin kyllä. Määräaikainen joten kiinnostus loppui siihen.


      • Harmistuss

        Joo aika lyhyt sopimus eikä ilmeisesti ole jatkoa luvassa :(


    • jibbii

      Mullekkin tuli puhelu ja tänään sähköpostitse vielä kutsu

    • Heyyy

      Jotka ootte saaneet kutsun, millon lähetitte hakemuksen? Ite hain just äsken ja mietin kauan menee ennenku mahdollisesti jotain kuuluu :)

    • Apuaaaaq

      Miten hyvin puhutte enkkua? En itse oo puhunu sitä sit kouluvuosien :( Onkohan enkuks haastattelua silloin ryhmähaastisppäivänä

      • AIrp

        koko kurssi on enkuksi. joten olettaisin kun heidän omat edustajat haastattelevat ni koko haastis tulee olemaan enkuksi.


    • Puhelussakerrottiin

      Tuin edustajien haastattelu on vasta 2. haastattelussa.

      • proair

        totta, mutta varmaan on ihan hyvä puhua sitä jo ykkös vaiheessa :D


    • Lentoemäntä1

      Hain ihan alussa kun se ilmotus oli pistetty esille ja tällä viikolla tuli soitto. Tietääkö joku monta valitaan?

      • neppppsu

        40 hlöä


    • apuaaaaa

      Millanen teidän ruotsin osaaminen on? Mä oon menossa haastatteluun parin viikon päästä ja jännittää hulluna kun aiemmin kuulemma ainakin ryhmähaastiksessa on pitänyt puhua ruotsia. En osaa sanoa ruotsiks juuri mitään vaikka ihan hyvin ymmärrän.

    • 0987654322

      Siinä ilmoituksessa ainakin luki "ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi" eli ei ilmeisesti pakollista. Englannilla pärjää.

    • Ruotsiako

      Mä en osaa ruotsia yhtään ja se myös tuli esiin hakemuksestani. Silti olen jatkossa. Eli Enkulla pärjännee. Ennen tuilla ollut ruotsi pakollinen ja haastattelutkin olleet osittain ruotsiksi.

    • Lentoemännäkskö

      Kukaan saanut tänään kutsua haastatteluun? Ja millon lienee siis ekat haastattelut (vai onks ne jo ollut)?

    • Kävijää

      Miten ekat haastattelut menneet? Onko joku jo käynyt?

      • Moikkelismoi2

        Mulla oli tänään haastattelu! Tosi kivasti meni, rentoa meininkiä. Meitä oli 12 haastateltavaa. Eka kaikki esitteli ittensä yms ja infopläjäys ja sit ryhmätehtävä (jaettii kolmen hengen ryhmiin ja pienet tehtävät joista keskusteltiin sit ja kerrottiin muulle ryhmälle) eli aika iisi. Sit vaa yksilöhaastikset, kesti n 20min, kaks haastattelijaa ja suomeks haastateltiin, yks kyssäri enkuks ja sit piti lukee ruotsiks sellanen kuulutusjuttu :D tosi kiva rekrytilaisuus oli!


      • Kävijää

        Kiitos kommenteista 😃
        Oliko ryhmätehtäväkin suomeksi?

        Oliko muuten mitään puhetta miten etenee tuosta ja kuinka monta otetaan?


      • Loikkelismoi2

        Joo kaikki oli suomeksi paitsi tosiaan siellä yksilöhaastiksessa se yks kysymys enkuks :) riippuu varmaan haastattelijasta!

        Kysyin siinä niin haastattelevat n 100 ja 40 palkataan. Elokuun lopulla ja syyskuun alussa on kakkoshaastis, sitä en tiiä monta sinne pääsee ja se on enkuks!


      • Kysymyksiää

        Oliko se ainut enkun kyssäri joku sen tyylinen: "miten toimisit tässä tilanteessa"?


      • miettijä
        Moikkelismoi2 kirjoitti:

        Mulla oli tänään haastattelu! Tosi kivasti meni, rentoa meininkiä. Meitä oli 12 haastateltavaa. Eka kaikki esitteli ittensä yms ja infopläjäys ja sit ryhmätehtävä (jaettii kolmen hengen ryhmiin ja pienet tehtävät joista keskusteltiin sit ja kerrottiin muulle ryhmälle) eli aika iisi. Sit vaa yksilöhaastikset, kesti n 20min, kaks haastattelijaa ja suomeks haastateltiin, yks kyssäri enkuks ja sit piti lukee ruotsiks sellanen kuulutusjuttu :D tosi kiva rekrytilaisuus oli!

        hei, oliko puhetta.. onko koulutusjakso edelleen palkaton kuten muilla firmoilla?


    • lalalallaalaaa

      Kukaan saanut haastattelukutsuja lähiaikoina? Laitoin hakemusta menemään viime viikonloppuna eikä oo kuulunut mitään :(

    • Haastattelut2

      Onko kukaan ollut haastatteluissa nyt alkuviikosta?

    • jännittynytodottaja

      Ite haluiaisin myös kuulla. Hakemus jätetty viikonloppuna, tuli kuittaus että on vastaanotettu.
      Sen jälkeen ei mitään... meniköhän juna jo?

    • Toivoaa

      Eikös hakuaika loppunut vasta, joten eivät varmaan ole vielä kontaktoineet kaikkia haastateltavia. Itselläni vasta ensi viikolla haastattelu.

    • Entiiätehkä

      Käsittääkseni ovat ottaneet Airprolta pikaisestikin haastateltaviin yhteyttä, mutta toivotaan että kutsu tulee! Tsemppiä :)!

    • Orjatyötäkö

      Palkka 1300 :0

    • Palkkaus

      Mistä tiedät palkkauksen?
      Toisaalta tuo tuntuu olevan joka lentoyhtiöllä.

    • Orjatyötäkö

      Kuulin tutulta kuka oli haastattelussa.

      • haastattelussaollut

        niin siis ennenkun levität virheellistä tietoa, sinun on hyvä tietää että tuo on vain alotuspalkka, johon lisätään vielä ilta-, yö- ja haittalisiä, sekä 5e/aktiivinen lento 5%provikkaa kaikesta lennolla myydystä tavarasta. Myös maakohtaiset verovapaat päivärahat. Tästä tulee melkein toiset 1300e ja yhteensä kuukausitulojen sanottiin pyörivän normaalisti 2500e molemmilla puolilla. Että älä levitä väärää tietoa, josset itse haastattelussa ole käynyt.


    • Piu12345

      Täällä on myös yksi, joka on pistänyt hakemuksen Airpro:lle. Laitoin hakemuksen viimeisenä hakupäivänä ja ei ole kuulunut mitään :(

    • Hyiyök

      Peruspalkka huono. Lisät kuuluu maksaa kaikille. Ravintolassa tarjoilija saa 2000€ ja lisät päälle tietenki. Lentoemä on huonommin palkattu kun mäkkärin työntekijät. Itse en menisi ikinä tol palkalla. Enkä muutenkaan siihen työhön

      • Wtföööö

        Miks oot sit täs ketjussa??? Haloo hei anna meidän keskustella mene pois


      • minäpäminä1108rekrystä

        Minusta se, että pääsee toteuttamaan unelmiaan ja tekemään työtä, jota rakastaa, on jo voitto itsessään. Ja siitä vielä maksetaan keskimäärin 2500e /kk, niin minä en valita. Myös koulutus on kullanarvoista, savusukellus-tai merihengenpelastustaitoja hätätilanteessa ei voi rahalla mitata kun on ihmishenki kyseessä. Plus ehkä se viikon layover altaalla maaten Sri Lankassa lämmittää myös mieltä.

        Harmi kun olet noin negatiivinen. Itse itkin onnesta melkein kun perjantain haastattelun jälkeen heti maanantaina soittivat ja kutsuivat viimeiseen vaiheeseen ennen kurssille pääsyä! 8) Love it!

        Toivottavasti kurssilla nähdään! <3


      • Melkeinlentoemo
        minäpäminä1108rekrystä kirjoitti:

        Minusta se, että pääsee toteuttamaan unelmiaan ja tekemään työtä, jota rakastaa, on jo voitto itsessään. Ja siitä vielä maksetaan keskimäärin 2500e /kk, niin minä en valita. Myös koulutus on kullanarvoista, savusukellus-tai merihengenpelastustaitoja hätätilanteessa ei voi rahalla mitata kun on ihmishenki kyseessä. Plus ehkä se viikon layover altaalla maaten Sri Lankassa lämmittää myös mieltä.

        Harmi kun olet noin negatiivinen. Itse itkin onnesta melkein kun perjantain haastattelun jälkeen heti maanantaina soittivat ja kutsuivat viimeiseen vaiheeseen ennen kurssille pääsyä! 8) Love it!

        Toivottavasti kurssilla nähdään! <3

        Hei mäki sain tänään soiton et viimeinen vaihe kutsuu, so happy!!!


      • Huiiiii

        Sama kutsu tuli tänne, jännää kun pitää ilmeisesti puhua myös ruotsia (apua...)


      • Ruotsia

        Ruotsia ei vaadittu hakemuksessa, joten en usko että sitä olisi pakko puhua.


      • Huiiiii

        Näin ajattelin myös, nyt vain sanottiin että 2.haastattelussa on muutama kysymys ruotsiksi...:D ei ole nimittäin vahvin kieli, niin toivottavasti sitä ei vaadita jos mielii saada kurssilta paikan


      • minäpäminä1108rekrystä

        Oon ihan hulluna treenannu svenskaa ton puhelun jälkeen, hope that the hard work pays off! Olitteko Hui ja Melkeinlentoemo missä rekrypäivässä? :) Ja onnea teille myös vikaan haastikseen pääsystä!!


      • Huiiiii

        Joo vähän olen myös yrittänyt palautella sanoja mieleen :D olin itse 15pv haastiksessa


    • Kauankohan

      Kauanko teillä mennyt haastatteluissa? Kutsussa sanottiin, että pitäisi varata koko päivä.

      • Moikkamoijee

        Meil alko infotilaisuus ja ryhmäjuttu klo 9 ja sit ekat yksilöt alko 10.30 ja vikat kai 13.30. Siks 14 asti piti varaa ku siel vaan kaks haastattelutilaa (2 haastattelee yhtä) ni jotkut sai ekat vuorot ja toiset joutu venaa..


    • Haadtattelussa

      Klo 10 alkaa ja klo 11 alkaa 30m yksilöhaastikset. Riippuu mihin aikaan sun haadtattelu on. Onko heti 11:00 vai vasta 14:00.

    • Tintin21

      Kertoivatko, koska ilmoittavat töiden alkamisesta, jos palkkaavat?

    • Tyttil

      Mitä kysyttiin enkuksi?

      • nepsulifinskiltä

        Minulta kamalin asiakaspalvelutilanne


      • Hahaaloll
        nepsulifinskiltä kirjoitti:

        Minulta kamalin asiakaspalvelutilanne

        Multa kysyttiin et mitä mun äiti sanois musta jos ne kyt soittais sille :D


    • Tinttihh

      Kerrottiinko teille mikä on vika vaihe?

      • Jeejemoi

        Englanninkielinen haastattelu n. 20min


    • Tintihh

      Eikö ole terveyskyselyä tms. ? Ja pitääkö Tuin edustajat tuon haastattelun?

      • nepsuuuuuuiuuu

        Viimeisen vaiheen haastattelusta jatkoon selviytyvät menevät laajaan 2-3h lääkärintarkastukseen ja sen läpäistyään saavat kurssilta paikan.


    • Tuilletuitui

      Tukholmasta tulee tuin väkeä haastatteleeen

    • Tilah

      Vitsi ruotsalaiset puhuu niin vaikeaa enkkua, että ymmärtääköhän siitä mitään.
      Onko kenellekään tullut hylkyä? Koskakohan vikaa haastattelut.

    • Epätietoinenk

      Unohdin itse haastattelussa kysyä. Tietääkö joku kuinka monta valittu tähän vaiheeseen ja kuinka paljon ollut hakijoita?

    • Haastatteluissa1108

      1.haastatteluun pääsi n 140, 2.haast ~70 ja valitaan ~40

    • Epätietoinenk

      Okei, kiitos tiedosta! Aika moni siis tipahtaa ekan kierroksen jälkeen. Outoa, että ovat jo ilmoitelleet ketkä päässeet seuraavaan vaiheeseen. Haastattelut kuitenkin vielä kesken.

    • Haastatteluissa1108

      onko 1.vaiheen haastattelut vielä kesken? Minulle tuli jo alkuviikosta soitto 2haastatteluun.

    • Rekrytointia

      Tänään on ollut yksi rekrypäivä ja ensi viikolla viimeinen. Siksi outoa et ovat jo ilmoitelleet ketkä jatkossa seuraavaan vaiheeseen.

    • Haastetteluissa1108

      Jättävät varmasti paikkoja myös tulevien haastattelujen hakijoille! Ehkä nyt soitettu täysin varmoille valinnoille

      • minäpäminä1108rekrystä

        Hyvä me täysin varmat 110817 rekrystä! Keep it up! Oispa ihana nähdä kurssilla :)


    • minäpäminä1108rekrystä

      Mitähän mahtavat kysyä 2.haastattelussa på svenska...? Onko kellään mitään hajua? Itsellä tämä 2.vaiheen haastis jo alle 2vk päästä... Jänskättää!

    • Ruotsiksi

      Mulle sanottiin, että toka haastattelu on täysin enkuksi ja ruotsia ei tarvita

      • menossa2vaiheeseen

        Sama täällä, puhelimessa sanottiin että 2 haastattelu on englanniksi. Riippuukohan se henkilöstä, jos ruotsia on sanottu testattavan erikseen? No pääasia varmaan että saa suun auki ja pystyy osoittamaan, että kykenee sanomaan asioita myös ruotsiksi jos on pakko ja ymmärtää viestin pääpiirteittäin vaikka ei ihan sanalleen saisi oikein käännettyä, tätähän kait testattiin ykkösvaiheessa kun piti lukea se "kuulutus" ääneen..? :)


      • Huiiiii

        Mä olin ihan kuulevinani että mulle oltiasiin puhelun aikana sanottu, että muutama kysymys olisi ruotsiksi. Olin kyllä töissä kun puhelu tuli, saattaa ollaa et kuulin omiani :D


    • Vuorotyööö

      Onko aiempien talvien emoja paikalla? Miltä työvuorolistat on näyttäneet? Olisko esimerkkikuukautta kertoo mitä työvuoroja

    • Jännittynyt

      Vitsi miten jännää. Tällä viikolla loputkin kuulee onko jatkossa vai. Toivottavasti tulisi jo tänään tietoa.
      Kertokaa jos joku kuulee jotain.

    • Onnellinentyttönen

      Tuli kutsu toiseen vaiheeseen! Voi tätä onnea ☺️
      Puhuttiinko muille mitä toisessa vaiheessa on?

      • Hähhhh

        Haastattelu enkuksi.


      • Jeekohtanohta

        Hei onnea! Milloin sulla haastis? Mulla 5.9 et vielä hieman ootettavaa! Ja enkuks se taitaa olla TUI:n ruotsalaisten päälliköiden kanssa? Näinmä ymmärsin


      • lentopelkoaei

        Milloin olit ensimmäisessä haastattelussa?


      • Jeekohtanohtajee
        lentopelkoaei kirjoitti:

        Milloin olit ensimmäisessä haastattelussa?

        Mä olin ihan ekassa haastattelusa olikohan 3.8? En muista :D ja viime keskiviikkona soitettiin kakkosvaiheeseen.


    • Lentsikkaemoksi

      Millonkohan koulutus ja työt alkais? Aika pitkälle syksyyn menee , jos haastatteluja on vielä syyskuussakin?

    • Kuunnelkaaaa

      Ryhmähaastattelussa kerrottiin kyllä. 16.10 ja 30.10 alkaa kursit

      • Jeppulisjeeeje

        Joo kaks kurssia- 20 tyyyppiä molemmissa, 17.10 ja 30.10 alkaa kurssit - 5 viikkoa kestää - lennoille pääsee sitten marraskuun lopulla-joulukuun alussa riippuu millä kurssilla olet


      • morjestaaa
        Jeppulisjeeeje kirjoitti:

        Joo kaks kurssia- 20 tyyyppiä molemmissa, 17.10 ja 30.10 alkaa kurssit - 5 viikkoa kestää - lennoille pääsee sitten marraskuun lopulla-joulukuun alussa riippuu millä kurssilla olet

        Minulle sanottiin että ensimmäinen kurssi alkaa jo 11.10. Ja 4 viikkoa kestää kokonaisuudessaan kylläkin.


      • Nicecejuu

        Aa no meiän haastiksessa 3.8 sanottiin (tarkastivat vielä kalenterista) 17.10 ja 30.10 mutta voi olla että on sitten muuttunut tms. Ja 5 viikko sanottii kans :) et varmaa jommallekummalle väärää info annettu


    • Virkapukuinen

      Onko tokassa haastattelussa virkapuvun sovitusta?

      • Virkapukujeee

        Joo tuli just sähköpostina kutsu tokaan haastikseen ja siellä virkapuvun sovitus!


    • Virkapukuinen

      Virkapukujee oliko sun toka haastattelu koska? Laittaakohan ne tipotellen tietoa tokasta haastattelusta tarkemmin.
      Jännä et nyt jo sovitellaan. Kuinkahan moni oikeasti pääsi tilaan vaiheeseen.

      • minäpäminä1108rekrystä

        Joo, aika aikasin virkapukusovituksia kun ei tiiä pääseekö vikasta haastattelusta jatkoon, tai medicaalista läpi, saati koko kurssista :o

        Mulla meni näin ainakin, oli eka haastattelu pe 11.8. ja heti ma aamulla 14.8. soitettiin ja sovittiin vikasta haastattelusta. Tänään vihdoin tuli säpo viesti aamulla vahvistusviesti 2.vaiheen haastattelusta (joka ke 30.8.). Siinä sanottiin, että pitää olla 30 min ennen haastatteluja paikalla virkapukusovituksen vuoksi. Kaikille jatkoon päässeille varmasti sama homma! :) Ja luulisin että ripotellen tulee tietoa, onhan ensiviikollakin vielä yhdet 1.vaiheen haastattelut kuitenkin.

        Onkohan meillä kanssa suikat? Ja onkohan virkapukusovitus samassa Image wearin pisteessä missä meillä Finskilläkin on?


    • Pulleempi3.8.2017

      Miksi sovitetaan virkapukuja jo nyt? Katsovatko mahtuuko asuun ja miltä näyttää? Olen lievästi ylipainoinen ja pelkään tätä sivitusta. Mitä jos asusteet eivät mahdu ja istu vartalooni.

    • Virkapukuinen

      Itsekin ylipainoinen ja niin on moni muukin. Ei tällä ole mitään merkitystä ja asuja on eri kokoja saatavilla. Kaikki siis mahtuu vaatteisiinsa. Myöskään tuilla ei ole ylipainolla käsittääkseni niin suurta merkitystä mitä Finnairilla.

      En usko, että sovitus imagewearilla. Eiköhän sovitus ole airpron omissa tiloissa.
      Olisiko siksi näin aikaisin, että puvut voi laittaa heti tilaukseen kun tiedetään pääseekö jatkoon vai ei. Ei tarvitse sitten enää alkaa miettimään kokoja ym.

      • minäpäminä1108rekrystä

        Itse olen 165cm pitkä ja painan 63kg, ja Finskin asteikoilla painoindeksini kertoi "lievästä ylipainosta".Tämän "sain anteeksi" kun totesivat painoni koostuvan enemminkin lihaksesta kuin mistään läskistä. Hieman nauratti kyllä tämä :D

        Toisaalta lääkärit määrittelevät henk.koht jokaisen läpi onko ylipainolla turvallisuussyistä merkitystä vai ei. Lievästä ylipainosta on varmasti turha olla huolissansa!

        End of the day, oma asenne ratkaisee, miltä se virkapuku näyttää päällä, ja uskon että jokaikinen sitä ylpeydellä kantava näyttää varmasti upealta ! :)


      • Huiiiii

        Joo eiköhän virkapukutestauksessa ole ideana saada puvut kurssilaisille mahdollisimman nopeasti tilaukseen. Ison erän saaminen voi olla ehkä ajallisesti haasteellista kun kurssin alkuun on alle kaksi kuukautta :)


      • Kurvitsuoriksi
        minäpäminä1108rekrystä kirjoitti:

        Itse olen 165cm pitkä ja painan 63kg, ja Finskin asteikoilla painoindeksini kertoi "lievästä ylipainosta".Tämän "sain anteeksi" kun totesivat painoni koostuvan enemminkin lihaksesta kuin mistään läskistä. Hieman nauratti kyllä tämä :D

        Toisaalta lääkärit määrittelevät henk.koht jokaisen läpi onko ylipainolla turvallisuussyistä merkitystä vai ei. Lievästä ylipainosta on varmasti turha olla huolissansa!

        End of the day, oma asenne ratkaisee, miltä se virkapuku näyttää päällä, ja uskon että jokaikinen sitä ylpeydellä kantava näyttää varmasti upealta ! :)

        Kyllä rikoo on riskillä ruma. Virkapuvusta puhumattakaan. Mieti nyt mahdollista evakuointitilannetta ikkuna-EXIT kautta. Eihän siitä läskit pääse, vaan jäävät tukkeeksi muille. Siksi ylipainoiset tai muut rammat eivät saa varateiden kohdalla istua. Jos henkilökunta on ylipainoista, niin ei se kovin uskottavaa kuvaa anna yhtiöstä. Finskin emoille ja stuerteille huomautetaan nykyään helpommin, jos painoindeksi yläkanttiin. Käytävät kapeat, tilat ahtaat koneessa. Slimminä ja timminä on paljon helpompi työskennellä. Edustat myös työnantajaasi silloin paremmin ja uskottavammin! Näin se vain on. :-)


      • minäpäminä1108rekrystä
        Kurvitsuoriksi kirjoitti:

        Kyllä rikoo on riskillä ruma. Virkapuvusta puhumattakaan. Mieti nyt mahdollista evakuointitilannetta ikkuna-EXIT kautta. Eihän siitä läskit pääse, vaan jäävät tukkeeksi muille. Siksi ylipainoiset tai muut rammat eivät saa varateiden kohdalla istua. Jos henkilökunta on ylipainoista, niin ei se kovin uskottavaa kuvaa anna yhtiöstä. Finskin emoille ja stuerteille huomautetaan nykyään helpommin, jos painoindeksi yläkanttiin. Käytävät kapeat, tilat ahtaat koneessa. Slimminä ja timminä on paljon helpompi työskennellä. Edustat myös työnantajaasi silloin paremmin ja uskottavammin! Näin se vain on. :-)

        Noh noh, nyt vähän sinulle kurvittomalle vähän pelisilmää. Puhuttiin lievästä ylipainosta. Ketä haittaa lautaa suurempi beba? Ei minua ainakaan, päinvastoin sitä juuri salilla pumpataan fitnesshommissa :D Tytsyä muutenkin jännittää, pitääkö noin vastata? Mielestäni aika tylsästi sanottu ....

        Itse kentällä kyseisellä firmalla työskentelevänä tiedän kyllä ketkä EXIT rivistöllä voivat ja eivät voi istua. Tällaisista oikeasti sairaanloisen"läskeistä" tuskin on ylläolevilla ollut puhetta. Niinkuin aiemmin sanoin, medicaalissa tulee kyllä selville ketkä eivät painonsa vuoksi turvallisuussyiden takia pysty työtään tekemään ja ennen sitä tippuvat varmaan ne keitä TuiFly Nordic ei halua firmaansa edustavan. Ketään joista aiheutuisi turvallisuusriski tuskin otetaan jatkohaastatteluihinkaan. - Anna ammattilaisten hoitaa arviointinsa!!

        Virkapukujen kokoja oli vaikka hur mycket Tuin sovituksessa. Kokojen 34,36&38 jälkeen tuli vielä monen monta suurempaa kokoa! Tuskimpa kokojakaan olisi, jos tämän kokoisia ihmisiä ei töihin päästettäisi? Jokaiselle löytyy omansa :) Tsemppiä virkapuvun koklailuu, se on aina ihanaa :) !


    • Virkapukujee

      Virkapukuinen mulla on kakkoshaastis 5.9 keskiviikkona. Ja joku ylempänä laittoi että 140 ykköshaastatellaan ja sit 70 pääsee kakkosvaiheesee ja 40 palkataan. Mulla ei oo 100%tietoa... muutenkin koko prosessi kestänyt heinäkuun alusta xD

    • Uteliasumppalumppa

      Minkä ikästä porukkaa ootte? Uteliaisuudesta kyselen

      • Moikkelishoikkelis

        Mää täytän marraskuussa 26


      • minäpäminä1108rekrystä

        Minä marraskuussa 21 !


    • jännittäää

      Onko joku jo ollut 2. haastattelussa? Millaista oli? Kysyttiinkö samoja kysymyksiä kuin ekassa?

    • Tyyppityyppinenn

      Miten tyypeillä mennyt 2. haastattelu?

      • minäpäminä1108rekrystä

        Hyvin meni! Ilmeisesti oli jollain muullakin tänään kakkosvaiheen haastattelu :)

        Ruotsiksi tosiaan kysyttiin muutama kysymys ja tämä ilmeisesti KAIKILLA. Näin he sanoivat että testaavat sitä, sillä crewssa voi olla sekaisin Tuifly Nordicin myös ruotsalaista crewta ja esim. myös Thomson airwaysin crewta. Kivalla riikinruotsilla vielä kyseli tämä herra nämä kysymykset... :D Ihan basic juttuja, kuten mitä teet vapaa-ajalla, mm. sellaiseen kannattaa valmistautua vastaamaan!! Tätä minulta siis kysyttiin ainakin. Ja sitten mitä poikaystävä ajattelee jos lähtisin lentämään.

        Koulutuksesta kysyin vielä niin tosissaan 16.10 alkaa eka kurssi ja sitten lokakuun vikalla viikolla toinen kurssi. Kurssi kestää 4 viikkoa, eli ei viittä, niinkuin aiemmin mainittu. Työ ja palkka alkaa heti juoksemaan ensimmäisellä harjoituslennolla. Tämän ensimmäisen harjoitusennon base UKssa, koska HeValla ei näitä suurempia 767 / 787 konetyyppejä vielä ole kun eivät talven kaukolennot ole vielä alkaneet.

        11.9. saa viimeistään kuulla tuomionsa, pääseekö medicaaliin ja kurssille, voi kuulua jo ennen sitä :) Sitä odotellessa!

        Virkapuvut oli ihan jees. Uutta tuoretta mallistoa, joista beiget mekkojen yläosat jätetty pois ja sen sijaan pelkisetty tumman navynsininen mekko. Kengistä ei ollut puhetta, mutta varmaan nekin tilaillaan sitten myöhemmin kun tiedetään ketkä kurssille pääsevät. Vaihtoehtoina olivat, housut, hame tai mekko. Kaksi sai valita, joko samaa tai eri. Ja sitten 2 jakkua, 2 huivia, suikat, nahkahanskat. Yläosina pitkä ja lyhythihainen vaaleansininen kauluspaita, jonka päälle tuli sellainen liivi. Myös mm. essu, villaneule, huomioliivi, laynard & wool winter scarf kuuluivat pakettiin.

        Tsemppiä kaikille 2.vaiheeseen päässeille, ottakaa rennosti haastattelu, it wasn't so serious! nimim. Mitä heikkoksia sinulla on kysymykseen ensin alkuun vastannut "Chocolate and chips"... Tein pikakorjauksen sitten naurun remakassa, mukavia tyyppejä olivat :D


      • Huiiiii

        Kiitos minäpäminä, sain varmistuksen etten kuullut ihan omiani puhelussa haha :D


      • minäpäminä1108rekrystä

        Huiiiii joo et kuullut :D !!


      • Ruotsia
        minäpäminä1108rekrystä kirjoitti:

        Hyvin meni! Ilmeisesti oli jollain muullakin tänään kakkosvaiheen haastattelu :)

        Ruotsiksi tosiaan kysyttiin muutama kysymys ja tämä ilmeisesti KAIKILLA. Näin he sanoivat että testaavat sitä, sillä crewssa voi olla sekaisin Tuifly Nordicin myös ruotsalaista crewta ja esim. myös Thomson airwaysin crewta. Kivalla riikinruotsilla vielä kyseli tämä herra nämä kysymykset... :D Ihan basic juttuja, kuten mitä teet vapaa-ajalla, mm. sellaiseen kannattaa valmistautua vastaamaan!! Tätä minulta siis kysyttiin ainakin. Ja sitten mitä poikaystävä ajattelee jos lähtisin lentämään.

        Koulutuksesta kysyin vielä niin tosissaan 16.10 alkaa eka kurssi ja sitten lokakuun vikalla viikolla toinen kurssi. Kurssi kestää 4 viikkoa, eli ei viittä, niinkuin aiemmin mainittu. Työ ja palkka alkaa heti juoksemaan ensimmäisellä harjoituslennolla. Tämän ensimmäisen harjoitusennon base UKssa, koska HeValla ei näitä suurempia 767 / 787 konetyyppejä vielä ole kun eivät talven kaukolennot ole vielä alkaneet.

        11.9. saa viimeistään kuulla tuomionsa, pääseekö medicaaliin ja kurssille, voi kuulua jo ennen sitä :) Sitä odotellessa!

        Virkapuvut oli ihan jees. Uutta tuoretta mallistoa, joista beiget mekkojen yläosat jätetty pois ja sen sijaan pelkisetty tumman navynsininen mekko. Kengistä ei ollut puhetta, mutta varmaan nekin tilaillaan sitten myöhemmin kun tiedetään ketkä kurssille pääsevät. Vaihtoehtoina olivat, housut, hame tai mekko. Kaksi sai valita, joko samaa tai eri. Ja sitten 2 jakkua, 2 huivia, suikat, nahkahanskat. Yläosina pitkä ja lyhythihainen vaaleansininen kauluspaita, jonka päälle tuli sellainen liivi. Myös mm. essu, villaneule, huomioliivi, laynard & wool winter scarf kuuluivat pakettiin.

        Tsemppiä kaikille 2.vaiheeseen päässeille, ottakaa rennosti haastattelu, it wasn't so serious! nimim. Mitä heikkoksia sinulla on kysymykseen ensin alkuun vastannut "Chocolate and chips"... Tein pikakorjauksen sitten naurun remakassa, mukavia tyyppejä olivat :D

        Mitä kun sanottiin ettei Ruotsia tarvitse osata 🤔


      • minäpäminä1108rekrystä
        Ruotsia kirjoitti:

        Mitä kun sanottiin ettei Ruotsia tarvitse osata 🤔

        Minun kolleegani,, joka ei maininnut koko hakemuksessaan että puhuisi ruotsia joutui myös lukemaan 1.haastiksessa esim sen ruotsinkielisen tekstin kuitenkin. Tämä varmaan siksi että kartoitetaan kuka ymmärtää ja kuka ei. Kuitenkin yhteistyötä tullaan tekemään myös Ruotsin crewn kanssa. Ja matkustajistakin osa varmasti ruotsalaisia! Mutta pakkoahan ei ollut osata, tuskin sitä tässä vaiheessa enää alettaisiin vaatimaan kun työhakemuksessakaan ei ollut pakollista ruotsin osaamista.


    • Ensiviikolla

      Eikös ne ala vasta ensi viikolla?

      • minäpäminä1108rekrystä

        Tällä viikolla jo ekat :)


    • minäpäminä1108rekrystä

      Jeee keitä muita sai tänään hyviä uutisia??? Kurssipaikka taskussa tällä tytöllä täällä :) 17.10 kurssilla nähdään ! <3 Medicaali tosin läpi... Onneksi saa tietää samalla käynnillä sopivuuden !!

      Kertokaa keitä muita sai tietää jo ?

      • minäpäminä1108rekrystä

        tosin läpi vielä*...


      • Sanna891

        Onnea! Ootko aikasemmin lentänyt?


      • minäpäminä1108rekrystä
        Sanna891 kirjoitti:

        Onnea! Ootko aikasemmin lentänyt?

        Kiitos! En ole lentänyt :) Gate Service agentina olen Finskillä . Kertokaa tekin kun kuulette, olisi kiva kuulla muistakin!!


    • 121030

      Saitko soiton vai sähköpostin että sinut on hyväksytty kurssille?

      • minäpäminä1108rekrystä

        Puhelinsoitto ja perään sähköpostia :)


      • Happyforyouminäpäminä

        Ihan huippujutu minäpäminä!! Onnea!! Mulla ens tiistaina kakkoshaastis niin toivottavasti pian sitten saa tietää :)


      • Minäpäminä1108rekrystä

        Mahtavaa! Tsemppiä sinne :) Ilmottele heti kun tiedät valinnasta!


      • Huiiiii

        Täällä kans tiistaina haastattelu :) Ja onnea!!


    • Onneaa

      Onnea paljon! Ihanaa et ilmoittelevat heti valinnoista. Ei tarvitse kärvistellä liian kauan ☺️
      Minäminä, mitä kaikkea haastattelussa kyseltiin?

      • minäpäminä1108rekrystä

        Ihana kiitos :) Tosiaan... Eipä tarvi vklp stressata tätä enää :D

        Haastattelussa ensin kerrottava itsestään. Sitten heikkouksista, omista voimavaroista miten motivoi itsensä jokaiseen päivään yrittämään parhaansa... Sitten miten käyttäytyy yleensä ryhmässä, minkä roolin ottaa. Thomas Airlinesta kysyivät mitä tiesin ja heidän asiakaskunnastaan... (tähän itse en ihan täydellisesti osannut vastata kun en osannut valmistautua tällaiseen, loistakaa te! :D ). Sitten miten reagoi stressiin, ja mitä tietää lentoemännän työstä jne... Vitsi en muista kaikkea... Laitan lisää kommenttia kun tulee mieleen lisää kysymyksiä mihin oli vastattava ! :)


    • Jännää82

      Minäminä koska sulla lääkäri ja pitikö siihen jotenkin varautua?

      • minäpäminä1108rekrystä

        Lääkäri jo ensiviikolla, samalla käynnillä saa tietää lausunnon sopivuudesta!

        Tarkat ohjeet tulevat sähköpostiin, mutta 2h pissimättä virtsatestin vuoksi. Ja kaikki rokotuskortit mukaan. Sitten jos silmälasit niin kaikki info näöstä yms. Muuten hirveästi valmistautumista ei tarvittu. :)


    • Myöshakenut

      Onnea minäpäminä <3 ja kiitos sulle, oot aika ihanan lojaali kun kerrot täälä niin seikkaperäisesti haastiksista yms. Oon kanssa hakenut ja kädet kyynärpäitä myöten ristissä että pääsisin :)

      • minäpäminä1108rekrystä

        Teamwork is the keyword 😉 ja iso kiitos <3 täällä ollaan sormet ristissä myös kaikkien teidän puolesta jotka eivät vielä oo saanut kuulla valinnoista! Vaikutatte tosi hyviltä tyypiltä, olisi ihana tehä teidän kanssa töitä 😊👌


    • Mahtavaaaa

      Iso kiitos tosiaan minäpäminä! Aika erilaista väkeä tuntuu täällä olevan mitään Finskin rekryissä. Siellä kaikki on kateellisia ym. Toisilleen. Rekrypäivässäkin eri fiilis, kivoja ihmisiä. Myös Airpro on hoitanut rekryä mun mielestä hienosti!

    • idasofiar

      JEEEE Kurssille paikka jos vaan medicaali menee läpi! Maanantaina aamulla se, eli onneksi jo näin pian..

    • Uskomatontah

      Missä noi tarkastukset on? Mehiläinen? Ja pitääkö sinne toimittaa jotain historiatietoa?

    • Jännittävää

      Miten menneet haastattelut tänään? Entäs tarkastukset?
      Itsellä vasta haastattelu edessä, jännää!

      Onko kukaan saanut hylkyä mistään vaiheesta?

    • stina24

      Minäpäminä (ja muut paikan jo saaneet), hurjasti onnea! Täällä jännätään vielä... Millainen tuo terveystarkastus on muuten ollut? Ihan mielenkiinnosta, ei pitäisi kyllä ainakaan siitä jäädä kiinni, jos kurssille paikka aukeaa.

      Tsemppiä kaikille, joilla vielä haastattelut edessä! Airpro hoitanut homman hienosti, joten varmasti löytävät parhaat mahdolliset uusille kursseille :)

    • Odottavanaikaonpitkä

      Tänään oli mun kakkoshaastis! Tosi rento haastattelu, kaksi haastattelijaa.

      Kysyttiin ihan peruskysymyksiä; millainen tiimipelaaja olen? Miksi haen lentoemännäksi? Mitä tiedän työstä? Puhunko muita kieliä? Sitten sanoin että ruotsia ja alettiin sitten juttelemaan. Eli ei alkanut heti puhumaan ruotsia vaan eka kysyi kielitaitoa.

      Pari kysymystä ruotsiksi esim mtä teen vapaa-ajalla ja mitä mun vanhemmat on mieltä että haen lentoemännäksi.

      Sen jälkeen oli sit virkapuvun sovittaminen, siellä puolialasti hyppelin ja sovittelin😅 Mä valitsin kaks mekkoa.

      Oli kyllä tosi kiva haastattelu ja jäi kiva fiilis. Nyt vaan odotellaan! Tsemppiä kaikille!

    • Jännääää

      Kiitos kommenteista! Mulle sanottiin et ennen haastattelua olisi sovitus, mutta kai se riippuu.
      Ilmeisesti aika rentoja haastatteluja ollu.

      Olisi kiva kuulla noista lääkärintarkistuksista lisää.

    • Hylkypylkyy

      Onko kellekkää tullu vielä hylsyä?

    • jänskäääämyös

      Onnee hurjasti kurssille pääseet ja tsemppii kaikille muille! Ite olin viime viikolla haastattelussa ja jännityksellä nyt sit odottaa et pääseekö jatkoon. Onko kukaan vielä tullut valituksi sille myöhempänä alkavalle kurssille vai valitseekohan ekana ton aiemman kurssin täyteen?

    • Kiitostästä

      Olis ollut kiva, jos täällä ei oltas paljastettu noita haastattelu kysymyksiä etukäteen ja kaikki ois haastattelussa samalla viivalla. :-)

      • Tsemppiä

        Mielestäni kaikki on samalla viivalla. Ei tuollaiseen pysty harjoittelemaan. Jos et osaa kieliä niin sen huomaa vaikka kuinka harjoittelisit. Ja eikös kaikkien kuuluisi osata sanoa perusasioita itsestään harjoittelematta ☺️
        Mulla ainakin tuo oli enemmän keskustelua eikä niinkään noita kysymyksiä edes tullu. Enemmänkin muita.

        Ollaan siis kaikki samalla viivalla ja toivottavasti nähdään kurssilla. Tsemppiä kaikille!


      • Hohhoijakkaaplease

        Nää on taas näitä. Tottakai tännekin mahtuu se yksi kukkahattutäti. Eipä hirveästi varmaan ketään yllättänyt nuo kysytyt kysymykset. Aika peruskysymyksiä ovat kuitenkin. Varmaan olis kaikki tajunnut itsekin harjoitella samantyyppisiin jos ei ihan samoihin kysymyksiin.


    • haastattelutohi

      Oikein mukava 2. vaiheen haastattelu ja haastattelijat. Hyvä ja mukava prosessi ollut, toivottavasti paikka kurssille aukenisi :) Tsemppiä kaikille vielä haastatteluun meneville ja onnea jo kurssille päässeille!

    • Huiiiii

      Aaaaapua nyt tuli kutsu 17.10 kurssille!!!!

    • Mahtavaaaa

      Huiiiii onnea todella paljon!! Koska sä olit kakkoshaastattelussa?

      • Huiiiii

        Eilen (5.9.) olin, eli ei kauaa tarvinnut jännittää :D


    • Mahtavaaaa

      Ihanaa et ilmoittavat noin pian niin ei tarvitse jännitellä. Itsellä vielä edessä. On tää jännää.

      • Huiiiii

        Niinpä, isot peukut kyllä airprolle tästä rekryprosessista! Ja tsemppiä haastatteluun sinne :)


    • Mahtavaaaa

      Oliko siitä lääkärintarkastuksesta tarkempaa tietoa. Pitääkö sinne toimittaa jotain historiaa?

      • minäpäminä1108rekrystä

        Rokotuskortti pitää tuoda. Ja sitten jos on silmälasit niin optikon/silmä lääkärin viimeisin arvio, Jos on tehty silmäleikkaus, niin siitä leikkauskertomus. Epikriisit jos on ollut sairaalahoidossa ja leikkauksista.


    • Jännääää

      Vitsi kun ei jaksaisi yhtään enää odottaa ja jännittää. Haluaisi jo selvyyden kaikkeen.
      Ihmeellistä ettei kukaan ole käynyt kommentoimassa lääkärintarkistuksesta mitään. Onkohan jotkut menneet hyväksytysti läpi jo koko prosessin?

      • minäpäminä1108rekrystä

        Olis kyllä joo kiva tietää!! Itsellä tänään lääkärintarkastus, katsotaan miten käy 😮


      • minäpäminä1108rekrystä

        Läpi meni :) käytiin läpi sairaushistoriaa, raajojen liikkuvuutta, näköä... ihan perusjuttuja siis 😁 Vähän turhan paljon jännitti vaikka ei mitään sairauksia yms olekaan . Ihan turhaan tuota stressasi!!


      • Huiiiii

        Miten raajojen liikkuvuutta testattiin? Katsottiinko siis ettei ole vammoja? Mua jännittää vähän yks vanha urheiluvamma.. :D


      • minäpäminä1108rekrystä

        Siis pyöriteltiin ylhäältä alas käsiä olkapään ympäri, eteenpäin taivutusta suorilta jaloilta ja semmonen syväkyykky tehtiin. Katsottiin varmaan ettei liikeradoissa ei ongelmia ja pääsee vaivattomasti kyykyssä ylös ilman apuja 😊


    • Outoah

      Onnea paljon! Miten ne tarkistaa historian? Jännä ettei tänään kuulunut mitään vissiin kellekään?

      • minäpäminä1108rekrystä

        Kiitos! :) itse pitää toimittaa kaikki sairaskertomukset jos on ollut sairaalassa hoidossa tai leikkauksista. Sitten käydään ne vielä läpi.

        Toivottavasti kuuluisi pian jo jotain!!!


    • Huhjännää

      Otettiinko verikokeita tai sydänfilmi tms ?

      • minäpäminä1108rekrystä

        Ei otettu! Rokotuksia laitetaan vähän myöhemmin, mm.hepaatiittirokotuksia sen mukaan mitä puuttuu ja tarvitaan :)


    • Jännääää

      Huomenna se totuus koittaa kun saadaan kaikki tietää ollaanko jatkossa vai ei. Todella jännää enkä jaksaisi millään odottaa.
      Tsemppiä kaikille!

      • Myöshakenut

        Jeb, jännä päivä tulossa, olis vaan niin ihana saada yes-vastaus, koska tuntuu että niin mukavaa porukkaa hakenut ja tääläkin kaikki on niin kannustavia ja positiivisia! :) huikee kausi siis tulossa ihan varmasti niille ketkä pääsee. Uniformukin oli tosi tosi kiva, vähän semmosta vanhanajan glamouria <3


      • stina24

        Tsemppiä kaikille tähän päivään, this is it! Itsellä ei ole kovin kovat odotukset jatkon suhteen, en jotenkin ollut haastattelussa oma itseni enkä antanut parasta kuvaa itsestäni. Mutta mitään ei tiedä ennen kuin puhelu tulee, ehkä haastattelijat silti näki potentiaalini heikohkon haastatteluesityksen takana :D

        Univormut oli kyllä ihanat, istui todella hyvin kaikki ja tuntui mukavalle. Kelpais pitää pitkienkin lentojen ajan, ihastuin niihin housuihin niin, etten olisi millään malttanut riisua enää pois ja vaihtaa omiin :D


    • Onnellinentyttöh

      Jes kurssilla ollaan!! Oon niin onnellinen ☺️

      • minäpäminä1108rekrystä

        Jes onnea!! Kummalle kurssille pääsit? :)


    • Onnellinentyttöh

      Kiitos!
      Tokalle kurssilletuli kutsu. Eli vielä joutuu odottamaan ☺️ toki on tässä vielä se lääkäri mikä pitää mennä hyväksytysti läpi.
      Mutta silti voi olla jo tosi onnellinen tässä vaiheessa.

      • Huiiiii

        Onnea!! Hyvä me, tulossa kyllä varmasti mahtavat kurssit :)


    • stina24

      Kurssilla myös!!! Mitä! 30.10. aloituksessa ah miten huikee fiilis!

      • Myöshakenut

        Jessss täälä sama, 30.10 nähdään jos kaikki medikaalissa ok :) juhuuuuuuuuu!!!!!! See you <3


    • Onnellinentyttöh

      Ihanaa! Vitsi et olisi kiva saada jo joku suljettu facebookryhmä tms. Valittujen kesken. Pääsisi fiilistelemään jo alkua ☺️
      Onnea kaikille! Toivottavasti myös tarkastukset menee läpi. Koska teillä on? Mulla on vasta ensi viikolla 😔

      • Oonariinajee

        Täällä kans 30.10 kurssille tuleva!!!! En taja apua !!!!!!! Ens maanantaina medikaali ja sit wuhuu!!! Oon shokissa en osaa käsitellä tätä. Voidaanko perustaa joku ryhmä faceen???


      • Huiiiii

        Faceryhmälle ääni täältä!


      • myöshakenut

        Joo se olis tosi kiva, samaa mieltä!


      • Oonariinajee

        Mites se tehään ku ollaan anonyymeja :D jos laitatte omat nimenne tähän vaa nii lisään teiät kaveriks ja sit tehää ryhmä?


    • Jännitävää

      Onkohan kaikille jo ilmoitettu? Itse en oo saanu mitään sähköpostia että kiitos mutta tälläkertaa ei kiitos :/

      • Voihankakka

        Mulle ainakin kakkoshaastattelussa sanottiin että 11.9 viimeistään ilmoittavat. Olisi kiva että edes ilmoittaisivat kävi miten kävi.. mulle ainakin soitettiin, ootko varma ettet oo missannu puhelua tms?


      • Jännittävää

        Ei oo mitään puhelua tullut :( olikohan kaikille ei valituille myös soitettu?


      • Blablablää

        Ei ole minullekaan ilmoitettu mitään :( sanoivat kyllä kakkoshaastatelussa ilmoittavansa viimeistään tänään. Ehkä se oli vaan valituille...


      • Voihankakka

        Mun mielestä olisi hyvien tapojen mukaista soittaa vaikka ei tulisikaan valituksi. Niin kauan tää prosessi on kestäny ja käyty kaksi kertaa haastattelussa niin se olisi vähintä mitä he vois tehdä. Harmittaa teidän puolesta jos sieltä ei oo mitään kuulunut.


      • Jännittää
        Voihankakka kirjoitti:

        Mun mielestä olisi hyvien tapojen mukaista soittaa vaikka ei tulisikaan valituksi. Niin kauan tää prosessi on kestäny ja käyty kaksi kertaa haastattelussa niin se olisi vähintä mitä he vois tehdä. Harmittaa teidän puolesta jos sieltä ei oo mitään kuulunut.

        Niiinpä! Samaa mieltä olen! Muuten todella hyvin hoidettu rekry mutta nyt jäi vähän kökkö maku ettei tullutkaan ilmoitusta..

        Onnee hurjasti kaikille valituille 😊


      • Stina24

        Entäs jos joku tekis facebook-ryhmän ja laittais nimen tänne, jolloin perustaja vois hyväksyä meidän muiden pyynnöt liittyä? Tuskin kovin moni ulkopuolinen sinne yrittäis tän keskustelun perusteella, niin saatas ihan oma yksityinen ryhmä :)


      • Neropatti91

        Mä yritin tehä mut se ei anna mun tehä ellen valitse jotain mun facebookkaveria siihen eikä mulla oo kavereina ketää osallistuvaa.. osaisko joku muu?:D


    • Huiiiii

      Loin ryhmän Airpro TUIfly talvi 2018 ryhmän faceen :)

      • Huiiiii

        Näköjään vähän silmät ristissä tuli kirjotettua, mut you got the point :D


      • minäpäminä1108rekrystä
        Huiiiii kirjoitti:

        Näköjään vähän silmät ristissä tuli kirjotettua, mut you got the point :D

        Kävin laittaaa liittymispyyntöä :) N.I.


      • Myöshakenut

        En löydä facesta ko. Ryhmää? :O


    • Jatkoako

      Joko kaikki on saanut tietoa jatkosta?

    • jännitystiivistyy

      Täällä myös yks jolla alkais 30.10.! Ongelmana vaan se hiiskatin turvallisuusselvitys ulkomailta joka on vieläkin työn alla :( En viiti liittyä faceryhmään ja mainostaa kaikille kavereille jos käy niin etten saa turvallisuusselvitystä tarpeeks ajoissa enkä pääse kurssille :( Medi ens viikolla, ei pitäis olla mitään hätää

      • Myöshakenut

        Voi hitto, pidän sulle peukkuja että saat sen selvityksen ajoissa👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽


      • fingerscrossed

        Jostain kuulin, että kurssille mentäessä ei pitäisi vielä olla tota, vaan vaaditaan vasta lentojen alkeassa?


      • jännitystiivistyy

        ensimmäisessä puhelinsoitossa kun pyydettiin haastatteluun sanottiin että pitäis olla kurssin alkaessa :/ toivottavasti antais vähän lisäaikaa, lähetin postissa lisäpapereita tänään ja pitäis ens viikolla tietää tarviiko vielä jotain, sit vaan venailua


      • Jenkitonihanapaikka

        Heii mullaki sama ongelma turvallisuusselvityksen kanssa, mulle sanottiin että kurssin alkaessa ei tartte vielä olla, vasta kun alkaa lentämään! Mä lennän huomenna Latviaan (loong story) ottamaan sormenjälkiä Jenkkien FBI:tä varten ja sit vaan odottelua et tulis ajoissa! Mitäs sitä nyt ei tekis lentoemäntäduunin takia..:)


      • jännitystiivistyy

        Okei mahtavaa! Mulla ollu kanssa sormenjälkiongelma :D Sain vihdoin tuttavapoliisin ottamaan ku mun pitää saada ne musteella paperille, huhhuh! Tsemppiä sulle!!


      • Jännääääääääää

        Ai sullaki!!! Mulle sanottiin et poliisi ei ota musteella ni joudun lähtee latviaan :D Lähetitkö paperit jo jenkkeihin? Mä lähetän ne keskiviikkona. Toivottavasti ehtii!! Kyl ne ehtii!!!!!


      • jännitystiivistyy
        Jännääääääääää kirjoitti:

        Ai sullaki!!! Mulle sanottiin et poliisi ei ota musteella ni joudun lähtee latviaan :D Lähetitkö paperit jo jenkkeihin? Mä lähetän ne keskiviikkona. Toivottavasti ehtii!! Kyl ne ehtii!!!!!

        Mulla ei oo jenkkeistä vaan thaimaasta :D lähetin sinne kyllä siis viime perjantaina, kyl ne ehtii hei! Ei se voi tästä olla nyt enää kiinni!!


    • Hyslykäs

      Mulla meni haastis ja kaikki niiiiin hyvin, mutta hylsy tuli :( Surku, mutta ihan sikana onnea teille kaikille kurssille päässeille, pitäkää lippu korkeella!! :)

    • Mikähäntuli

      Voi ei! Tsemppiä kovasti sulle ja toivottavasti kokeilet seuraavan kerran uudestaan. Itsekin ennen yrittänyt toiselle yhtiölle enkä antanut periksi ☺️
      Kertoivatko muuten mitään syytä? Tai perusteluja. Niitä olisi kiva kuulla kaikkien, jos sullakin meni kaikki omasta mielestä tosi hyvin.

    • Hyslykäs

      Se vähän harmittaakin ku ainoa viesti mitä tuli, oli että valitetavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun. Ja siis toiseen haastikseen asti pääsin, et en tiiä mikä meni vikaan. Taso oli kova ja te kovemmat veitte paikan tällä kertaa, olkaa ylpeitä itsestänne, ansaitsitte sen todellakin!
      Nyt venaillaan finskiltä tuloksia, siellä olin soveltuuuspäivässä vähänaikaa sitten. Tsemiä teille kursseille!

    • mietinvaan

      Mitenkähän näissä yleensä toimitaan jos valituista tippuu ihmisiä pois puuttumattomien selvitysten tai lääkärin tms. syyn takia.. tuleekohan kokonaan uusi haku vai otetaanko haastatteluissa käyneitä huomioon?

      • Jännänäärellä1234

        Mietin samaa - itse odottelen selvitystä jenkeistä. Mitäs jos se ei tulekaan ennen lentojen alkua? Uskoisin että ottavat sitten huomioon jo haastatteluissa käyneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe