Apua! Oon raskaana!

Raskaana13w

Oon pian 13w täyttävä tyttö. Noin 3 viikkoo sitten menetin neitsyyteni yhelle pojalle kaverini bileissä. Me ei käytetty ehkäisyä, koska pojalla ei ollut kondomeja mukana. Mun menkkojen ois pitänyt tulla jo viikko sit mut ne ei oo tulleet, joten tein eilen raskaustestin ja se näytti positiivista. Mitä mä teen? Oon itkeny koko päivän tän asian takia enkä uskalla kertoo vanhemmilleni. Mulla on tosi ankarat vanhemmat. Ne ei varmaan antais mun mennä enää bileisiin jos ne sais tietää.

20

1694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei haloo herätys tyttönen!!! Tulevaisuuden bileisiin pääsemisen pitäisi olla nyt huolenaiheistasi pienin! Sisälläsi kasvaa ihmiselämä.

      Kerro vanhemmillesi tai ainakin jollekin muulle luotettavalle aikuiselle. Heti! Tulet tarvitsemaan apua ja tukea niissä päätöksissä, joita on tulossa (esim. mahdollinen abortti jne) ja vähän hankalaa asia olisi muutoinkin salata.

      • 6656

        Juuri näin. Älä viivyttele.


      • valitsen.nimimerkin

        Ja lääkärille myös. Lääkärillä on vaitiolovelvollisuus, eli hän ei saa kertoa vanhemmille mitään mitä et halua hänen kertovan.


    • :D D:

    • ..ja sinä murehdit "bileisiin" pääsystä

    • apuapustaja

      No sano ees että käytitte kortsua mut se meni rikki :D

    • Voi.voi.voi

      Aloitus on satua, ei edes muksu voi olla noin lapsellinen.

    • skaterdude

      Abortti. Voi olla vaikea päätös mut onks käytännössä oikeen muitakaan vaihtoehtoja? Lääkäreillä on ammatin puolesta vaitiolo velvollisuus joten siihen vedoten eihän ne sais vanhemmille asiasta kertoa.

    • Hzksjdjzjdjzkdj

      Oletko päättänyt mitä teet aloittaja?
      Etkai polta tupakkaa? Se on lopetettava heti!
      Abortti olisi kyllä järkevintä!

    • VittuNytNuoret

      Mites meni niinku omasta mielestä
      :-D




      Ja vanhemmilles kerrot. Se raskaus tulee kuitenkin ilmi, sillä vatsasi kasvaa mahdottomasti raskauden aikana, ja kun oot vielä 13, niin pienen kokosi takia kasvava vauva ihan "paistaa" raskauden edetessä


      Nyy heti vaan kertomaan. Parempi nyt kertoa, sillä aborttia ei voi enää tehdä 12 raskausviikon jälkeen

    • VoiHemmetti

      Mulle kävi samoin mut oon vaa poika

    • Heissutarullaa

      Sun ei kannata pelkää sitä että et pääsis bileisiin vaan kerrot ihan rohkeesti mitä on sattunut ,koska sit se on vaikeeta 12 raskausviikon jälkeen tehä aborttia
      Kyllä mä uskon että ne ymmärtää!!
      PS.Koita pärjätä♡

    • Itekki13v

      Vanhemmilles saattaa tulla shokkina että oot harrastanu seksiä noin nuorena😬

    • HenkariaborttiVoitonVie

      Oota et siitä muodostuu sikiö ja suorita abortti. Muutenki oot 13v ja bileissä jossa pannaan, haloo??? Alakouluikäinen varmaa oot yhä. Ihan sairasta touhua.

      Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja tässä tapauksessa vauvakin. Itse olen kyllä aborttia vastaan, mutta tuntuu et muute et selvii tästä hommasta hengissä, jos et uskalla kertoa ees vanhemmilles nii tee abortti vaikka henkarilla.

      Tässä kuvia siitä, millasee kusee oot ittes saanu: http://www.mttu.com/abort-pics/index.html

    • Tuntematonjeesus

      Jos et uskalla kertoo niin kerro vaikka kummille ta jollekin läheiselle

    • Raskaana13w

      Arvatkaa mitä....... ........tää on oikeesti trolli.

      • Dissapointed

        Hahaha säälin sua ku oot vielä henkisesti noi alhasel tasol... niiku ihan oikeesti xD


      • hankaliatapauksia

        Tai sitten tämä viesti on trolli. Nimimerkkien rekisteröinti pitäisi pakollistaa


      • Raskaana13w
        hankaliatapauksia kirjoitti:

        Tai sitten tämä viesti on trolli. Nimimerkkien rekisteröinti pitäisi pakollistaa

        Eiku tää on ihan oikeesti trolli. Mulla oli vaan niin tylsää. Ja oon siis oikeesti 16v.


    • Uxitoot44gogfof7

      Ihan jees provo

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe