Meikatut naiset

84566

Pitävätkö miehet tosiaan voimakkaasti meikatuista naisista? Entä pitävätkö miehet tulipunaisiksi tai voimakkaasti meikatuista huulista, joita monilla naisilla näkee?

45

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiyleensä

      Vahvaa meikkiäkin on monenlaista. Kuten on silikonitissiä ja rakennekynttäkin. Suurin osa tuntuu olevan naisten keskinäistä kilpavarustelua.

      Miehiin paremmin toimisi jos mimmi vain ottaisi korvista kiinni ja pussaisi.

    • En itseasiassa pidä.
      Luonnollisesti kaunis on parempi. Tosin jos jotain joskus käyttää, kun lähtee ulos iltaa viettämään, niin ymmärrän. Mutta treffitkin on mukavemmat kun ei ole tällättynä yltäpäältä.

      • vnb

        Täysin meikittömästä naisesta et sinäkään pidä, vaikka voit luulla pitäväsi.
        Miehet normaalisti kuvittelevat hillitysti meikattua naista "luonnonkauniiksi".


      • vnb kirjoitti:

        Täysin meikittömästä naisesta et sinäkään pidä, vaikka voit luulla pitäväsi.
        Miehet normaalisti kuvittelevat hillitysti meikattua naista "luonnonkauniiksi".

        Tiedän kyllä milloin on meikkiä ja milloin ei. Saunan jälkeen ei varmasti meikkiä ole. Jotkut nypityt kulmakarvat ja värjätyt hiukset ei haittaa. Siistiä saakin.


      • Dissident kirjoitti:

        Tiedän kyllä milloin on meikkiä ja milloin ei. Saunan jälkeen ei varmasti meikkiä ole. Jotkut nypityt kulmakarvat ja värjätyt hiukset ei haittaa. Siistiä saakin.

        Luultavasti et erota "nypittyjä" kulmia tatuoiduista tai värjätyistä. Kestopigmentoinnit on kans sellaisia, mitä miehet ei hoksaa.

        Saunan jälkeen ollaa punaisia, vähän turvonneita ja kiiltäviä. Enpä jaksa uskoa, että sellainen juopponaama on susta miellyttävin.


      • LinerT.2
        Dissident kirjoitti:

        Tiedän kyllä milloin on meikkiä ja milloin ei. Saunan jälkeen ei varmasti meikkiä ole. Jotkut nypityt kulmakarvat ja värjätyt hiukset ei haittaa. Siistiä saakin.

        Tästä sain hyvät naurut:

        http://www.is.fi/viihde/art-2000001155433.html

        Ihan nätti, mutta :) Ei tuosta puutu muuta kuin räikeä huulipuna, niin olis täys sotamaalaus.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Tästä sain hyvät naurut:

        http://www.is.fi/viihde/art-2000001155433.html

        Ihan nätti, mutta :) Ei tuosta puutu muuta kuin räikeä huulipuna, niin olis täys sotamaalaus.

        No siis varmasti en erota kaikkea, mutta sitten kyllä tiedän, että milloin joku nainen laittaa itseään... Luultavasti menee saniteettitiloihin ja meikkaa... Jos ei meikkaa, niin eikös silloin ole meikitön? Edellinen kenen kanssa olin suhteessa, ei juurikaan käyttänyt. Oli värjännyt ja nypityttänyt kyllä kulmat, mutta ei laittanut mitään normaalisti. Jos jonnekin lähettiin, niin jotain ehkä, en edes tiedä mitä? Ripset hällä oli pitkät jo normaalisti, että tuskin edes ripsiin meikkiä, ehkä sitten jotain huulipunaa tai vst. Ja laitatti hiuksensa.

        Olin tässä hiljattain erään naisen kanssa kotona yönseudun ja käytiin saunassa. Naiselle oli kauheaa, kun hän joutui pesemään meikit...sanoi, että on ihan alaston olo. Vaikutti kai itsetuntoon. Sellainen on harmittavaa... Siis ei mulla muuten mitään meikkejä vastaan ole...

        Niin ja eräs nainen sanoi, että elä saa...na hiero otsaa...muuten lähtee kulmaviiva pois. Se oli hupaisaa.


      • Dissident kirjoitti:

        No siis varmasti en erota kaikkea, mutta sitten kyllä tiedän, että milloin joku nainen laittaa itseään... Luultavasti menee saniteettitiloihin ja meikkaa... Jos ei meikkaa, niin eikös silloin ole meikitön? Edellinen kenen kanssa olin suhteessa, ei juurikaan käyttänyt. Oli värjännyt ja nypityttänyt kyllä kulmat, mutta ei laittanut mitään normaalisti. Jos jonnekin lähettiin, niin jotain ehkä, en edes tiedä mitä? Ripset hällä oli pitkät jo normaalisti, että tuskin edes ripsiin meikkiä, ehkä sitten jotain huulipunaa tai vst. Ja laitatti hiuksensa.

        Olin tässä hiljattain erään naisen kanssa kotona yönseudun ja käytiin saunassa. Naiselle oli kauheaa, kun hän joutui pesemään meikit...sanoi, että on ihan alaston olo. Vaikutti kai itsetuntoon. Sellainen on harmittavaa... Siis ei mulla muuten mitään meikkejä vastaan ole...

        Niin ja eräs nainen sanoi, että elä saa...na hiero otsaa...muuten lähtee kulmaviiva pois. Se oli hupaisaa.

        Erotatko sinä ripsipidennykset? Niitäkin saa niin luonnollisen näköisenä, että en usko että erotat, vaikka tietäisit.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Erotatko sinä ripsipidennykset? Niitäkin saa niin luonnollisen näköisenä, että en usko että erotat, vaikka tietäisit.

        Tuskin. En siis erottaisikaan sellaisia kestojuttuja mitkä laitetaan jossain kosmetologilla. Mutta eikös tässä aloituksessakin vähän tarkoitettu sitä meikkaamista yleensä? Ymmärsin niin, että se meikkaaminen on lähinnä sitä aamulla tapahtuvaa ehostusta ja illalla sen pesua pois...


      • Dissident kirjoitti:

        Tuskin. En siis erottaisikaan sellaisia kestojuttuja mitkä laitetaan jossain kosmetologilla. Mutta eikös tässä aloituksessakin vähän tarkoitettu sitä meikkaamista yleensä? Ymmärsin niin, että se meikkaaminen on lähinnä sitä aamulla tapahtuvaa ehostusta ja illalla sen pesua pois...

        Ja tuon voi sun mielestäsi kiertää hankkimalla kaikki kestomeikki-jutut? No, se selittää sun "luonnollisesta" lookista tykkäämisesi ;)

        Onko tuo Sara Sieppi sun mielestäsi luonnollisen näköinen tuossa "meikittömässä" kuvassa? Sillä on todella huomioita herättävät ripsipidennykset ja pigmentoinnit.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ja tuon voi sun mielestäsi kiertää hankkimalla kaikki kestomeikki-jutut? No, se selittää sun "luonnollisesta" lookista tykkäämisesi ;)

        Onko tuo Sara Sieppi sun mielestäsi luonnollisen näköinen tuossa "meikittömässä" kuvassa? Sillä on todella huomioita herättävät ripsipidennykset ja pigmentoinnit.

        No siis en voi todistella mitenkään tätä, mutta puhun vaan siitä meikkaamisesta aamulla... Ja niinkuin sanoin, ei sekään mua vaivaa, mutta luultavasti sekin on itsetuntokysymys sille naiselle itselleen, eikä tee mulle vaikutusta.

        No enpä mä kummastakaan kuvasta mieti normiolosuhteessa mitään luomujuttuja... Jotkut naiset tykkää meikata enemmän, jotkut vähemmän. Se on osa persoonallisuutta. Jossainvaiheessa varmaan joillain jää se meikkailu sit pois...mä kyllä aavistuksen verran oon vaan huomannut, että ns. poikamaiseksi hulivileiksi tituleeraavat naiset on mun mieltymyksen kohteita...Ja he suhtautuvat ulkonäköönsä huolettomammin...

        Niin ja on sillä tuossa "meikittömässä" kuvassa huomattavasti vähemmän tällinkiä...Noi ripset kyllä näyttää luonnottomilta...


      • vnb
        Dissident kirjoitti:

        No siis en voi todistella mitenkään tätä, mutta puhun vaan siitä meikkaamisesta aamulla... Ja niinkuin sanoin, ei sekään mua vaivaa, mutta luultavasti sekin on itsetuntokysymys sille naiselle itselleen, eikä tee mulle vaikutusta.

        No enpä mä kummastakaan kuvasta mieti normiolosuhteessa mitään luomujuttuja... Jotkut naiset tykkää meikata enemmän, jotkut vähemmän. Se on osa persoonallisuutta. Jossainvaiheessa varmaan joillain jää se meikkailu sit pois...mä kyllä aavistuksen verran oon vaan huomannut, että ns. poikamaiseksi hulivileiksi tituleeraavat naiset on mun mieltymyksen kohteita...Ja he suhtautuvat ulkonäköönsä huolettomammin...

        Niin ja on sillä tuossa "meikittömässä" kuvassa huomattavasti vähemmän tällinkiä...Noi ripset kyllä näyttää luonnottomilta...

        Tottakai sitä tällinkiä on vähemmän, kun sen kuvan pitäisi olla "meikitön". Se vain ei oikeasti ole meikitön kuva. Luomivärinkin tuosta kuvasta selkeästi näkee, eikä se ainakaan mikään "kestojuttu" ole.
        Miehet vaan yleensä kuvittelevat nuo hillitysti meikatut tapaukset meikittömiksi.


      • vnb kirjoitti:

        Tottakai sitä tällinkiä on vähemmän, kun sen kuvan pitäisi olla "meikitön". Se vain ei oikeasti ole meikitön kuva. Luomivärinkin tuosta kuvasta selkeästi näkee, eikä se ainakaan mikään "kestojuttu" ole.
        Miehet vaan yleensä kuvittelevat nuo hillitysti meikatut tapaukset meikittömiksi.

        Niin, mutta mun pointi on, että ihan sama mulle... Olkoot meikitön tai "huijatusti" meikillinen. Jossain vaiheessa ne meikit tulee kuitenkin ilmi...Mitä naiset oikein luulee? Että minä miehenä vaikka ajattelisin, että meikit on evoluution kautta naisille yhtä luonnollista kuin vaikka tamppoonin käyttö?
        Naisille on oma ulkonäkö todella suuri itsetunnon mittari itselleen. Mutta kun tutustuu kunnolla, niin ei se ulkonäkö enää sitten ole heillekään se asia, mikä luo sen varmuuden itsestään. Mitä vähemmän meikkiä käyttää, sen helpompi on ymmärtää se asia, tai mitä totuudenmukaisemmin sen myöntää, on helpompi riisua se sotamaalaus pois.

        Mutta tässä keskustelussa mä huomaan taistelevani tuulimyllyjä vastaan. Aika pinnallista jotenkin... En minä niitä meikkejä naisten kasvoille pistä...


      • vnb
        Dissident kirjoitti:

        Niin, mutta mun pointi on, että ihan sama mulle... Olkoot meikitön tai "huijatusti" meikillinen. Jossain vaiheessa ne meikit tulee kuitenkin ilmi...Mitä naiset oikein luulee? Että minä miehenä vaikka ajattelisin, että meikit on evoluution kautta naisille yhtä luonnollista kuin vaikka tamppoonin käyttö?
        Naisille on oma ulkonäkö todella suuri itsetunnon mittari itselleen. Mutta kun tutustuu kunnolla, niin ei se ulkonäkö enää sitten ole heillekään se asia, mikä luo sen varmuuden itsestään. Mitä vähemmän meikkiä käyttää, sen helpompi on ymmärtää se asia, tai mitä totuudenmukaisemmin sen myöntää, on helpompi riisua se sotamaalaus pois.

        Mutta tässä keskustelussa mä huomaan taistelevani tuulimyllyjä vastaan. Aika pinnallista jotenkin... En minä niitä meikkejä naisten kasvoille pistä...

        Eihän naiset sen oman vakikumppanin takia enää sotamaalausta käytäkään, juuri mainitsemistasi syistä. Miksi käyttäisivät?

        Tuolla maailmalla kun näet randomnaisia, et sinä niihin täysin meikittömiin tapauksiin kiinnitä yhtään minkäänlaista huomiota. Jos nainen siis haluaa tutustua mieheen/miehiin, tarvitsee hän jonkun verran meikkiä. Ja, vaikka ei olisikaan haku päällä, antaa se naiselle itselleen iloisemman mielen, kun tietää olevansa paremman näköinen kuin vastaheränneenä pallinaamana.


      • vnb kirjoitti:

        Eihän naiset sen oman vakikumppanin takia enää sotamaalausta käytäkään, juuri mainitsemistasi syistä. Miksi käyttäisivät?

        Tuolla maailmalla kun näet randomnaisia, et sinä niihin täysin meikittömiin tapauksiin kiinnitä yhtään minkäänlaista huomiota. Jos nainen siis haluaa tutustua mieheen/miehiin, tarvitsee hän jonkun verran meikkiä. Ja, vaikka ei olisikaan haku päällä, antaa se naiselle itselleen iloisemman mielen, kun tietää olevansa paremman näköinen kuin vastaheränneenä pallinaamana.

        No sinä laitat sanat minun puolesta tänne... Siksipä en jaksa tästä asiasta tämän kirjoituksen jälkeen enää mitään laittaa.

        Tämä on vähän sama asia, kuin se, että jotkut naiset marmattaa, että alusvaatemainokset on liian seksiä korostavia. Että siinä nainen esineellistetään... No meille miehillekö ne mainokset on tehty??? Kyllä minä voisin ostaa naiselleni alusvaatteita, mutta en mainosten perusteella. Ja muutenkin toivoisin niiden olevan mukavia, en narumaisia "seksikkäitä". Ne mainokset on tehty seksiä tihkuviksi, koska niin saadaan myytyä niitä naisille.... Ja tämän trendin määrittää itse naiset, ei me miehet... Sama juttu näissä meikeissä... Minkäs me miehet sille voidaan, että tälläätte itseänne? Ja vielä pitäisi sanoa jotain siihen?

        Itse en pidä ylimeikatuista naisista ja piste. Kääkättäkää mitä tykkäätte siitä. Mitäs kyselette?


    • Pitää ne. Mutta sen meikin on oltava niin hyvä, ettei miehet ymmärrä kauniiden kasvojen olevan vain meikin ansioita. Hyvin meikattu ei siis näytä meikatulta, vaan juurikin hyvin luonnolliselta. Meikillä voi muokata kasvonpiirteitä todella paljon. Kaventaa, leventää, pidentää, lyhentää, nostaa, laskea, suurentaa, pienentää... Kun vaan osaa. :)

      • vnb

        Joo, mutta siihen tarvitaan ammattilainen, ja vain julkuilla on sellaiseen mahdollisuus.


      • vnb kirjoitti:

        Joo, mutta siihen tarvitaan ammattilainen, ja vain julkuilla on sellaiseen mahdollisuus.

        Ei tarvita. Jokainen miekkaava nainen osaa varjostaa, häivyttää ja korostaa. :)


      • vnb
        LinerT.2 kirjoitti:

        Ei tarvita. Jokainen miekkaava nainen osaa varjostaa, häivyttää ja korostaa. :)

        Ei riittävän taitavasti.


    • Gnuk

      Eivät pidä. Naiset vaan luulevat, että pitää.

      • vnb

        Totuus valitettavasti on se, että miehet eivät tajua milloin naisella on vahva meikki. Vahvasti meikattu ei tarkoita samaa kuin suttuisesti meikattu.


      • Gnuk
        vnb kirjoitti:

        Totuus valitettavasti on se, että miehet eivät tajua milloin naisella on vahva meikki. Vahvasti meikattu ei tarkoita samaa kuin suttuisesti meikattu.

        Sama juttu. Naiset luulee, ettei miehet huomaa.


      • vnb
        Gnuk kirjoitti:

        Sama juttu. Naiset luulee, ettei miehet huomaa.

        Toinen vaihtoehto: sinä vain luulet huomaavasi.


      • Gnuk
        vnb kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto: sinä vain luulet huomaavasi.

        Ai vaihtoehtoinen totuus? :)


    • Kyllä toiset tykkää. Muistuu mieleen, että olen joskus saanut osakseni murinaa, joltain miesystävältä joka olis kaivannut enemmän laittautumista, kun en meikkaa kuin ripsiä ja kulmakarvoja. Niitäkin satunnaisesti.

      Jäi pohjaväri kai liian kalpeaksi.


      Mutta taitaa nykyään olla jo monelle luontevaa meikata arjet pyhät, niinpä meikkiin on totuttu. Mut ihan kivasti miehet osaa suhtautua meikittömiinkin. 😊

    • .. Miksi täytyy kysyä Tymiä&Yksinkertaisia asioita yhdessä, jos toisessa ketjussa?.. ;P

      .. MakuAsioita.. Ja niin kuin ensimmäinen kommentoija sanoi, niin tässä(kin) asiassa taitaa olla paljon naisten jotain keskinäistä "näyttämistä"/"riikinkukkoilua".. Ja varmaan myös Luuloa/Uskottelua siitä mistä miehet tykkää.. ;P

    • En meikkaa ja silti saan kauneudestani kuulla.

    • EdesUnissa

      Tähän probleemaan voinkin perehtyä siirtymällä kaupungin vertailupisteisiin johon meikatut ja meikkaamattomat kokoontuvat.

      • kyssä

        Mitäs ne sellaiset paikat käytännössä ovat?


      • joo sitten vertailun vuoksi pessä sotamaalaukset pois.😁

        Jokainen pystyy harjoitella meikkaan YouTube on meikkauksia ja vastaavasti meikata joksin julkkis ihmiseksi.


    • Totuuss

      Naiset peittää meikillä rumuutensa.

    • Omasta puolesta vastaan että kyllä, kun katselee meikkaavaa naista siinä on jotain kaunista ja seksikästä, kuten myös jos se lakkaa varpankynsiään ja jos se sama nainen vielä leipoo pullaa niin kelpaa kyllä minulle. Toki luonnollinenkin kauneus kelpaa mutta jos omaksi tai mun iloksi haluaa joskus meikata ei se ole ollenkaan huono juttu ja sitä ihmettelen että yleensä tällaisissa kyselyissä miehet aina kuorona vastaa että "luonnonkaunis on paras" kun ei se meikkaaminen sitä luonnonkauneutta sieltä taustalta poista mihinkään.

      • Kyllä siinä luonnonkaunis on syy siinä että onko hän oikeasti mieleinen eihän sellainen ihminen pysty itseään hyväksyy. Paremminkin meikata edustavasti juhliin mutta ihminen, mikä ei meikkaa päivittäisestä virheitä hyväksytään itsenään ja hetkenOngelma on vain se että meikki voi muuttaa myös erittäin paljon kun siitä meikkauksesta on tullut taidetta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä siinä luonnonkaunis on syy siinä että onko hän oikeasti mieleinen eihän sellainen ihminen pysty itseään hyväksyy. Paremminkin meikata edustavasti juhliin mutta ihminen, mikä ei meikkaa päivittäisestä virheitä hyväksytään itsenään ja hetkenOngelma on vain se että meikki voi muuttaa myös erittäin paljon kun siitä meikkauksesta on tullut taidetta.

        Joo, voi muuttaa meikki paljon ja saakin muuttaa, mitä pahaa siinä oikeastaan on kun jos kuitenkin jonkun kanssa oleen on se kuitenkin se ihminen siellä meikin takana josta välittää. Minusta jokseenkin ihmeellistä täällä palstalla aina se kuinka ahdasmielisesti suhtaudutaan meikkaukseen joka ei oikeasti ole keneltäkään pois ja saattaa tuottaa tekijälleen iloa ja onnellisuutta kun taas sitten jotkut menneisyyden seksiseikkailut hyväksytään mukisematta vaikka ne oikeasti voi vaikuttaa todella paljon negatiivisesti suhteeseen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, voi muuttaa meikki paljon ja saakin muuttaa, mitä pahaa siinä oikeastaan on kun jos kuitenkin jonkun kanssa oleen on se kuitenkin se ihminen siellä meikin takana josta välittää. Minusta jokseenkin ihmeellistä täällä palstalla aina se kuinka ahdasmielisesti suhtaudutaan meikkaukseen joka ei oikeasti ole keneltäkään pois ja saattaa tuottaa tekijälleen iloa ja onnellisuutta kun taas sitten jotkut menneisyyden seksiseikkailut hyväksytään mukisematta vaikka ne oikeasti voi vaikuttaa todella paljon negatiivisesti suhteeseen.

        Minä en halua heidän vankeutua meikin alle. Minä ajattelen heitä ja kuintenkin ihmiset ihan pikeasti haastanut myös oikeuteen kun ei ole ymmärretty sitä meikin alkaa ei ole hyväksytty. Mikä ei ole oikein meikin laittajalle ja jos ne eivät loukkaantuisi ja oikeasti kärsisi.Sen vuoksi taas suosin arkena olemaan ja hyväksymään itsensä ja hehkua loistokkuutta juhlissa.

        Minä tykkään edustavista vaatteista mutta en taas halu maksaa kalleista meikkeistä
        Joskus haluan pistää esim toisen häihin edustavaa ja hyvältä näyttää luonnollisuudesta.

        Ukkoseni on hyväksynyt minun karvaiset säärenikin häntä ei haittaa ja karvaiset kainalot ja Karvahirviöni

        Mutta esim hygieenia on kaiken aa ja oo.

        Ihanilta on miehessä se että hän rakastaa minua ja on onnellisempi elämästä koska pyrin häntä auttamaan menestymään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, voi muuttaa meikki paljon ja saakin muuttaa, mitä pahaa siinä oikeastaan on kun jos kuitenkin jonkun kanssa oleen on se kuitenkin se ihminen siellä meikin takana josta välittää. Minusta jokseenkin ihmeellistä täällä palstalla aina se kuinka ahdasmielisesti suhtaudutaan meikkaukseen joka ei oikeasti ole keneltäkään pois ja saattaa tuottaa tekijälleen iloa ja onnellisuutta kun taas sitten jotkut menneisyyden seksiseikkailut hyväksytään mukisematta vaikka ne oikeasti voi vaikuttaa todella paljon negatiivisesti suhteeseen.

        Tulipa paljon kirjoitusvirheitä paljon mutta on niin kamala kiire nyt kirjoittaa kun viemässä oon lapsia uimaan.

        Pika suomennos.
        Ajattelen niitä ihmisiä jotka on vankina meikin alla kun esim kumppani on oikeasti ole pitänyt mitä paljastunut.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, voi muuttaa meikki paljon ja saakin muuttaa, mitä pahaa siinä oikeastaan on kun jos kuitenkin jonkun kanssa oleen on se kuitenkin se ihminen siellä meikin takana josta välittää. Minusta jokseenkin ihmeellistä täällä palstalla aina se kuinka ahdasmielisesti suhtaudutaan meikkaukseen joka ei oikeasti ole keneltäkään pois ja saattaa tuottaa tekijälleen iloa ja onnellisuutta kun taas sitten jotkut menneisyyden seksiseikkailut hyväksytään mukisematta vaikka ne oikeasti voi vaikuttaa todella paljon negatiivisesti suhteeseen.

        Meikki on hyvä kun se ei hallitse mieltä ja ole pakkomielle


    • kaikysyäsaa

      Miksi naisilla on niin paljon iho ongelmia. Naama punottaa ja ja on näppyjä paljon ja sitten naiset pistää pakkelia kilon naamalle. Ettekö pidä ruudestanne että on pakko meikata?

      • Minulle on vasta nyt tullut näppyjä eli ruusufinni mikä rumentaa. Mutta en silti laita niitä piiloon vaan hoidan niitä mahdollisuuksien mukaan kokeillen rasvoin. Ruusufinni on auringosta ja geeneistä periytyvää ihon alttius ja esim niitä pystyy hoitaa ihoa takaisin mutta ei minulla sellaiseen ole rahaa. Mutta teen sen kun on mahdollisuus sairauksia ne näppylät ja punasuude. on ja oikealla hoidolla voi hoitaa.


      • Mutta en minä silti ruma ole. Kauneudesta kuulen siltiki. Ukoltani. Se on tärkeintä sinun hyväksyminen itseesi hoitaa niitä voin sano on kova paikka lähtee juhliin jos kasvot kukkii


      • Ja muutenkin ne häviää myös päivittäin


      • niinnojooo

        Millaisia iho-ongelmia? Entisaikojen finni"sairaudet" on vähentyneet. Huonoihoisia naisia näkee todella vähän nykyään. Naaman punoitus voi johtua vaikkapa couperosasta. Se on vaiva jossa hiusverisuonet on laajentuneet. Ei johdu meikeistä eikä muista sellaisista. Syntysyitä sille ei tiedetä. Myös miehillä esiintyy samaa vaivaa.

        Taitaa ne nykyajan miehetkin peittää näppylänsä "pakkeleilla".


      • niinnojooo kirjoitti:

        Millaisia iho-ongelmia? Entisaikojen finni"sairaudet" on vähentyneet. Huonoihoisia naisia näkee todella vähän nykyään. Naaman punoitus voi johtua vaikkapa couperosasta. Se on vaiva jossa hiusverisuonet on laajentuneet. Ei johdu meikeistä eikä muista sellaisista. Syntysyitä sille ei tiedetä. Myös miehillä esiintyy samaa vaivaa.

        Taitaa ne nykyajan miehetkin peittää näppylänsä "pakkeleilla".

        Ruusufinni on couperosa.
        Pelkät finnit on tietääkseni helpompi hoitaa nykyään🤔


    • ohret

      Saunapuhdas ja puhtassa ja kirkkaassa Lapin ja Kainuun vedessä uinut nainen on kaikkein viehkein ja seksikkäin.

    • Kyllä monesti pitää. Taidokkaasti meikattu nainen on usein kaunis katsella esim finnien sijaan.

      Vahva meikki voi tuoda myös vaikutelman helposta naisesta ja miehethän ovat helpon panon perässä.

      Sen sijaan vihaan, jos ilman meikkiä ei pysty tekemään mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe