Miksi naisen pitää olla laiha?

läskienkuningas

Niin, kertokaa se. Olen 170 cm pitkä ja painan 52 kiloa, ja näytän lihavammalta kuin miltä paino kuulostaa. Laihdutan koko ajan, tavoitepaino 50 kiloa.
Mun mitat on:
Rinta 85 cm
Vyötärö 58 cm
Lantio 90 cm
Joo tiedän, että tämän pituisella jokaisesta mitasta pitäisi ottaa ainakin 5 cm pois mutta siinä vaiheessa olisin jo varmaan kuollut...

15

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maaaama

      Onko tämä provo ? sä olet ihan anorektikko kuule. Älä nyt jumankauta ainakaan laihduta enää yhtään. Googlaa milta näyttää anorektikko, ja mieti onko se kaunista. Sulle hyvä terve paino on n. 60-65. Ilmeisesti olet aika nuori henkilö.

      • läskienkuningas

        Ei ole provo. Näytän paljon painavammalta kuin miltä kuulostaa.


    • normiiiaa

      "Miksi naisen pitää olla laiha? "

      Kuka näin on sanonu ?? Mistä tälläisen käsityksen oot saanu ?
      Taidat vaan omassa päässä vaan tällei ajatella. Kyllä normi painoinen on paras ja se normi paino on sellainen minkä itse kantaja tylikkäästi ja hyvällä omalla tunnolla kantaa.

      • läskienkuningas

        No siltä vähän vaikuttaa kun lukee netistä keskusteluja aiheesta. Pitää olla pitkät ja hoikat jalat ja laiha vatsa...


      • ootlaiheliini
        läskienkuningas kirjoitti:

        No siltä vähän vaikuttaa kun lukee netistä keskusteluja aiheesta. Pitää olla pitkät ja hoikat jalat ja laiha vatsa...

        No lopeta sitten se typeryyksien lukeminen, ei kukaan "saa" määrätä miltä joku näyttää.
        Olihan juttusi provo, olihan? Mitoistasi päätellen sinun ei tarvitse olla huolissasi vaikka joku kilo tulisi lisääkin, tuskinpa vielä sittenkään näyttäisit lihavalta, ja opettele hyväksymään itsesi äläkä stressaa turhista asioista, eivät ne anorektikot kauniilta näytä.


      • vaakarikki

        Jos vaakasi on rikki ja painatkin 78kg.


    • maaamaa

      Pitkiä jalkoja ei saa, jos niitä ei ole. Siihen ei auta laihduttaminen. Kaikki jalat ovat ihan jees, lyhyet ja pitkät. Syö terveellisesti ja harrasta liikuntaa sopivasti. Usko nyt, että sinä olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Hiukan on vara tulla painoa lisääkin. Jos näitä juttuja täältä luet lihavista naisista, niin jätä ne ihan omaan arvoonsa. Monasti sitä katsoo itseään liian kriittisesti ja omasta mielestä näyttää lihavalta, vaikka ei ole lihava. Nyt rauhoitut tuon painoasian kanssa, jookos :-)

      • läskienkuningas

        Kiitos paljon <3


    • saakelintyhmät

      Grow up already! Vitun teinit ette ymmärrä elämästä mitään. Mene syömään.

    • Aitonainen32

      Ehkä omin silmin näytät lihavammalta kuin mittasi kertovat, meille muille on itsestään selvää, että olet liian laiha. Mutta meidän ulkopuolisten sanomiset taitavat olla tässä tilanteessa ihan sama, vain ne kommentit jotka "vaativat" naisten olevan laihoja, noteeraat.

      Jos sinä olet läskienkuningas, olisipa hauska tietää mikä minä olen, nimittäin olen 165 pitkä ja painan 70 kiloa ja nautin suunnattomasti vartalostani ja kannan ilolla kiloni. KUkaan ei ole koskaan sanonut minua lihavaksi, enkä tunne olevani lihava vaan aivan tavallinen, terve ja elämänmyönteinen nainen.

    • Ylikuntosirealismi

      On tainnu tyttö hyvä eksyä johonki malli standar /fitness//anoreetikkojen laihdutus sivuolle ottaa neuvoja siitä miltä naisen tulisi näyttää tai menny antaa jollekki mulkulle mihelle pakit, mistä johtuen maamme urpot miehet suoltaa kaiken maailman vaatimuksia siitä miltä naisen pitäisi näyttää.
      Miehet ei ite riitä mutta eivät oo valmiita tekeen asialle mitään.
      Ja purkavat pahanolomsa itsensä ulkopuolelle nainen taas usein itseensä.
      Suomalainen mies ei muutu koska miehet kuvitelee olevansa jotain puolijumalia vaan yrittää saada taipuvaiseman luonteen eli naisen venymään vaatimuksiinsa, aina vaan lisää olemalla ilkeä ja vaativa.
      Luultavasti alotajan mieli on kokenut kyseisen riittävyyteen liittyvän loukkauksen muodossa tai toisessa ja hän yritää vain taipua lisää ja lissää ko ska luulee että venyminen tekee onneliseksi.
      Mieli vie tossa harhaan valitettavasti.

      Tämä on yleinen harhaluulo maailmassa mikä on vaativa ja varsinkin nuorelle ja kokemattomalle
      Jos lähtee tavoite oravanpyöraan ja saavuttaa ensinmäisen tavoiteen niin tulere aina uusi ongelma ja sressinaihe ja tavoite mitö tressata. Eli et tule oneliseksi kuin ohikiitäväksi hetksi.
      En usko että haluat elää tressille !

      Parempi tavoite on pidät tasaiset liikunaliset rytmit kuntoon eli treenit samaan aikasn jokap viikosta toiseen ja samalla kattot ettö nukut ja syöt viisaasti.
      Koska elinikäinem hyvä kunto ja varsinkin terveys on paree tavoite ko parin kilon tressi laihdutus nälkärajalla joka voi sairastutaa ruumiin vuosikausiksi
      Haluatko olla terve?
      Aatele jos alipaino tuhoas sisäelimesi joita ei voi uusia ko sinä tuijotat vain kilomäärää ja näönnyt elävältä ...
      Tressi voi olla tappavaa ja tuskin haluat pilata koko elämäsi turhalla murehtimisella
      ja kyllä kaikki kaltaisesi on yhtä vaarassa ko sinä.
      Mutta valitettavasti pahaolo vaatii sen omab havahtumisen ensin että haluat muutoksen .
      Muut ei ei elämästäsi päätä.
      Herää olenmaan ystävälisempi itsellesi jo tänään .

      Tarvitset minäkuvan remonttia ja positiivista palautetta tekemisistäsi enenmän eli itsetunnon kohotusta et lisää nälkärajalla riutumista mikä voi hyvästä yrityksestäsi ja kauniista kuvitelmasta huolimatta tuhota terveytesi loppuiäksi koska et näe sopvan kunnon ja treenin rajoja vaan oot ns ylikunnossa .
      Ylikunto on vaaralinen tila .

    • Eihän tuollaista rimppakinttua uskaltaasi edes halata. Sais pelätä, että menis koko likka poikki. Mee ystävä hyvä syömään ja aseta tavoitteeksi 70 kg.

    • Teknodonna

      Mjoo

      Itse toimin mielelläni katutasotarkkailijan roolissa, koska katsottavaa on niin paljon. Voisin lörpötellä näkemästäni tuntikausia, mutta yritän kiteyttää huomioni mahdollisimman tiukaksi paketiksi, koska olen itse hoikkuuden kuningatar ja katukuvan miehet melkoisia kunkkuja omassa käänteissarjassaan.

      Olen aina pitänyt vertalostani. Ainoastaan tiettyjä segmenttejä minuudessani voidaan loukata, mutta se yleensä tapahtuu tahattomasti ja jää siten tiedästamattomien lisäosien joukkoon.

      😁

      • Teknodonna

        "Tiedästämätön"

        (Reps)

        😁


    • grjvkjkbfh

      Näitä lukiessani toivon aina "pliis ole provo!" :P

      Kehonkuvanhäiriöt ovat toki yleisiä niin naisilla kuin miehilläkin nykyään. Osa näkee peilistä hyvin terveen ja hoikan vaikka vaaka näyttäisi yli 120kg ja vastaavasti jo anoreksiaa lähentelevät näkevät läskiä; muut näkee totuuden eli luurangon.. :/

      Se kehonkoostumus! Vaikka noilla mitoilla sussa ei oikein mahda olla edes sitä sisäelinrasvaa heh.
      Käyppäs kultapieni tsekkaas se mitä sisällät ja sitten pöperöä naamaan! Ja liikuntaa mieleiselläsi tavalla. :) Kiinteytys ja aerobinen treeni eivät koskaan ole pahasta.

      Arvaas? Olen hyvin miesvaltaisella alalla (just duunireissulla&huilaan pvän jälkeen hotellissa omassa huonees naputellen nettiä) ja harvemmin kuulen oikeasti kenenkään miehen iästä riippumatta ihailevan sairaalloista laihuutta! Päinvastoin. Ja miksikö näistä kuulen?
      Olen se ruipelomallinen täti itse :D Syntymähoikka eikä ikä ole auttanut.. Syön duunikaverit pöydän alle myös ettei siitäkään kiinni, ettei ruokaa menisi napaan.

      Terve ja se itse kullekin sopiva paino on kaunista aikuisten ja tervepäisten miesten mielestä ;) Jotku tykkää supermuhkuista ja toiset hoikemmista mutta ei juurikaan kukaan -laihoista-.
      Mähän sentään olen pätkä ja samat 52kg, vy 58cm jne.. Kauhea ajatella jos olisin pidempi näin..
      Liikkuvaisena ja kivoilla geeneillä on toki osuutensa eikä rasvaa ole tarpeeksi mutta terveemmän rajoilla.
      Olen silti ikäni saanut kuulla kuittailuja alipainosta vaikka ees siinä alarajoilla pyrin pysymään väkisin.

      Kehuja ei ole tullut ruipeluudesta eikä ihailuja! - toki lihaskunnosta saanut "pisteitä" mutta ilman sitä mukavaa läskikerrosta ei naiseutta paljon nähdä.. Yleensä.
      Hulluutta siis aina ne "laihuutta ihannoidaan" jutut.
      Ei missään ihannoida!

      Sinussa ei taida lihasta paljoa olla? Kuulostat kovin kapoiselta mutta jos viel hyvin nuori niin kehityt vielä. Kunhan katsoo suht terveen tavan syödä eikä jämähdä sohvanpohjalle. Kohtuudella kaikkea paitsi ne hölmöt laihuuspuheet pois päästä pian!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe